ENGINE POWER

Moto3 : Ο Αλόνσο κερδίζει στον τελευταίο γύρο του Καταλανικού σόου!

Moto3 τα γάντια έφυγαν στη Βαρκελώνη, καθώς ο Κολομβιανός βγήκε στην κορυφή σε μια αναμέτρηση στον τελευταίο γύρο που είδε τον ηγέτη του Πρωταθλήματος στην τράπουλα.

moto3-2023-katalonia
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Το Moto3 ™ έδωσε έναν απόλυτο καταιγισμό στη Βαρκελώνη, καθώς υπήρχε δράση παντού στον τελευταίο γύρο. Ο David Alonso (GASGAS Aspar Team) πήρε τα λάφυρα με μόλις 0,076 δευτερόλεπτα μετά από μια απίστευτη τελική προσπέραση σε στροφή είδε τρεις αναβάτες να στριμώχνονται στην κορυφή. Ο Jaume Masia (Leopard Racing) έκανε ό,τι μπορούσε για να πάρει τη νίκη. Δεν ήταν γραφτό να είναι για τον Ισπανό, αλλά έφερε 20 κρίσιμους πόντους με τον αντίπαλο του τίτλου Daniel Holgado (Red Bull KTM Tech3) να καταρρέει στον τελευταίο γύρο. Ήταν μια μέρα για τους Rookies καθώς ο Jose Antonio Rueda (Red Bull KTM Ajo) ανέβασε το πρώτο του βάθρο στο Grand Prix.

Ο Deniz  Öncü (Red Bull KTM Ajo) πήρε το πρώτο βήμα καθώς άρπαξε το προβάδισμα από τον Ivan Ortola (Angeluss MTA Team) στη στροφή 1. Ο Joel Kelso (CFMoto Racing Pruestel GP) παρέμεινε σταθερός στο P3 μέχρι ο Jaume Masia (Leopard Racing) να τον πίεσε με ανυπομονησία καθώς μπήκαν στον τελικό τομέα για πρώτη φορά.

Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να πάρει το προβάδισμα ο Masia καθώς άνοιξε το εσωτερικό του   Deniz  Öncü με 16 γύρους να απομένουν για να οδηγήσει το εμπορευματικό τρένο, καθώς η μάχη για τη νίκη άρχισε να διαμορφώνεται με ένα σωρό αναβάτες να χτυπούν τις φτέρνες του Leopard. 

Το συγκρότημα προχώρησε στην αλλαγή χρώματος και χειρολαβών ως ένα μείγμα από φρέσκο ​​ταλέντο και αποδεδειγμένα μεγάλοι παίκτες του Moto3™ έβγαλαν τους αγκώνες τους με το εφέ slipstream να αλλάζει τη σειρά κάθε φορά που οι αναβάτες πετούσαν προς τα κάτω ευθεία. 

Ο Holgado χτύπησε μπροστά με 12 γύρους για να ξεκινήσει και άρχισε να διαμορφώνεται ένα μοτίβο καθώς οι  Öncü, Masia και Holgado διατηρήθηκαν σταθερά στην πρώτη 3άδα παρά τις προκλήσεις από την ομάδα που κυνηγούσε. 

Ο David Alonso, ο David Mu ñoz (BOE Motorsports) και ο Jose Antonio Rueda φαντάζονταν τις ευκαιρίες τους καθώς διατήρησαν τον εαυτό τους σταθερά στο κυνήγι, κάνοντας μερικές μεγάλες κινήσεις στον κορυφαίο όμιλο.

Ο Holgado οδήγησε σε όλη τη γραμμή για να ξεκινήσει τον τελευταίο γύρο καθώς η Masia πέρασε από την 4η θέση στο προβάδισμα του αγώνα.

Ο τελευταίος τομέας ήρθε γύρω και τα γάντια βγήκαν καθώς ξεδιπλώθηκε το χάος. Ήταν τέσσερις δίπλα στη στροφή 10 με δυνατό φρενάρισμα. Η Masia αμύνθηκε καθώς ο Alonso,  ο Mu ñoz και  ο Öncü έψαχναν όλοι να περάσουν.

Η Masia έτρεξε άουτ επιτρέποντας στους Alonso και  Muñoz να περάσουν, πράγμα που σημαίνει ότι όλα ήταν μέχρι την τελευταία γωνία. Έπειτα ήρθε η καταστροφή για τον Holgado καθώς έχασε στο μπροστινό γύρο 10 με τους αντιπάλους του για τον τίτλο να βρίσκονται ακόμη πολύ στην κορυφαία μάχη.

Ο Mu ñoz οδήγησε στην τελευταία στροφή καθώς πήγαν τρεις δίπλα σε ένα κόρνερ που κάποτε θεωρούνταν αδύνατο να κάνει μια υπέρβαση. 

Ο Alonso βούτηξε το εσωτερικό του  Mu ñoz καθώς η Masia προσπαθούσε να σφίξει κάτω από τους δύο. Και οι δύο αναβάτες πέρασαν, καθώς ο Alonso βγήκε στην κορυφή και κράτησε τη νίκη στη γραμμή μπροστά από τη Masia.

Το μακελειό έχασε  τον Mu ñoz στην μπροστινή ευθεία,  ο Öncü το είδε και προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί καθώς εκτοξεύτηκε με σφεντόνα από την τελευταία γωνία και κατευθείαν στο πλάι του Ισπανού βλέποντας την κάννη της μηχανής BOE Motorsports KTM μέσα από το χαλίκι στην τελευταία γωνία. 

Ο Öncü πέρασε τη γραμμή στην 3η θέση, αλλά ένα πέναλτι στα 6 για το περιστατικό στο τελευταίο κόρνερ υποβάθμισε τον Τούρκο στη 12η θέση, ανεβάζοντας τον Jose Antonio Rueda στο πρώτο του βάθρο στο Grand Prix.

Η σφαγή του τελευταίου γύρου και το δράμα του Πρωταθλήματος μας άφησαν κομμένη την ανάσα μετά από μια κορυφαία υπόθεση Moto3 ™. Με ποιον τρόπο θα πέσουν οι κάρτες την επόμενη φορά; Μάθετε στο  Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini που θα ακολουθήσει από τις 8 έως τις 10 Σεπτεμβρίου!

1 DAVID ALONSO (GASGAS ASPAR TEAM)
2 Jaume Masia (Leopard Racing) +0,076
3 Χοσέ Αντόνιο Ρουέντα (Red Bull KTM Ajo) +0,234
4 Ayumu Sasaki (Liqui Moly Husqvarna Intact GP) +0,289
5 Stefano Nepa (Angeluss MTA Team) +0,401
6 Riccardo Rossi (SIC58 Squadra Corse) +0,524
7 Kaito Toba (SIC58 Squadra Corse) +0,680
8 Tatsuki Suzuki (Leopard Racing) +0,967
9 Ryusei Yamanaka (Ομάδα GASGAS Aspar) +1.060
10 Ivan Ortola (Angeluss MTA Team) +1,125

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version