ENGINE POWER

MotoGP 2025: Μια μόνο θέση κενή… Πάρα πολλοί αναβάτες διεκδικητές

MotoGP 2025: Η κορυφαία κατηγορία θα προσφέρει μια θέση πρωτάρη, ποιος θα τα καταφέρει να πάρει την πολυπόθητη θέση τουλάχιστον 9 αναβάτες την διεκδικούν

MotoGP-2025-anavates
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

MotoGP 2025: MOTOGP, ΜΙΑ (ΜΟΝΟ) ΘΕΣΗ ΤΟ 2025 ΓΙΑ… ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ

Εκτός εκπλήξεων, η κορυφαία κατηγορία θα προσφέρει μια θέση πρωτάρη, την οποία περιζήτησαν τουλάχιστον 9 ονόματα. Ποιος θα το κερδίσει; Μόνο ο Αλντεγκέρ ξέρει ότι κάνει το άλμα

Επίσης, για αυτό το άρθρο, ξεκινάμε με βεβαιότητα: Ο Fermin Aldeguer θα έχει μια θέση στην έκδοση MotoGP του 2025 , όμως, να είστε προσεκτικοί: ας αποφύγουμε να το φωνάζουμε πολύ δυνατά, γιατί η αγορά είναι πιο τρελή από ό,τι διαβάζουμε σε ιστότοπους και εφημερίδες. Ωστόσο, είμαστε βέβαιοι ότι ο τρέχων αναβάτης SpeedUp θα μεταβεί στην κορυφαία κατηγορία, την οποία θα μιμηθούν πρόθυμα περισσότεροι από τους συνομηλίκους του. Ακριβώς, ποιος -αν μη τι άλλο- θα κάνει το επιθυμητό άλμα;

Ο Fermin Aldeguer στην Ducati: σε ποιους Desmosedici;

Ο Fermin Aldeguer, ένας δεκαεννιάχρονος από τη Μούρθια, υπέγραψε με τη Ducati . Το ερώτημα είναι άλλο: ποιον Desmosedici θα οδηγήσει ο σημερινός οδηγός του Boscoscuro;  Ο μάνατζερ ορκίζεται το εξής για το 2026 , αλλά η σεζόν του  2025 εμπλέκεται.

MotoGP 2025: Ο Σέρχιο Γκαρσία είναι κατάλληλος για το MotoGP: θα γίνει διαθέσιμη θέση;

Λίγο πολύ – ελέγξτε – όποιος κερδίσει τον τίτλο του Moto2 έχει εγγυημένη θέση στο MotoGP. Λίγο πολύ, βέβαια, γιατί υπάρχουν ιστορικές περιπτώσεις που έρχονται σε αντίθεση με την επίσημη πράξη που επιθυμεί ο Διοργανωτής και οι χορηγοί. Ο Σέρχιο Γκαρσία , ωστόσο, φαίνεται διαφορετικός: εκτός από το γεγονός ότι είναι ο ηγέτης της μεσαίας τάξης και στη συνέχεια έχει μια στάση αυτοπεποίθησης που αρέσει σε όλους. Πρέπει να εξετάσουμε τις δωρεάν σέλες: είναι η Yamaha Pramac μια επιλογή; Θα μπορούσε.

Ο Joe Roberts και οι ΗΠΑ χρειάζονται MotoGP

Γράφοντας αυτό το κομμάτι, ήμασταν και είμαστε πεπεισμένοι ότι ο Αμερικανός θα τα πήγαινε καλά στο MotoGP. Το διαβατήριό του είναι βαρύ, καθώς έχει αστέρια και ρίγες, όπως το επώνυμό του : ο Roberts Joe αρέσει στα Liberty Media και στο Trackhouse . Σου φαίνεται λίγο; Επιπλέον, αφού ξαναβρήκε την επιτυχία, απολαμβάνει εξαιρετικές πιθανότητες καριέρας. Θα δούμε αν θα πάρει  πραγματικά ένα Aprilia RS-GP.

Ο Άι Ογκούρα και οι Ιάπωνες έχουν ανάγκη για MotoGP: τελευταίο «τραμ» για αυτόν

MotoGP 2025: Η κατάσταση του Άι Ογκούρα είναι παρόμοια με την ιστορία του Αμερικανού αντιπάλου του: την ανάγκη από την πλευρά της κορυφαίας τάξης να έχει εκπροσώπους ποικίλων σημαιών. Οι Ιάπωνες, ειδικά αν ο Taka Nakagami φύγει από την Asia Idemitsu, θα πρέπει να απαντήσει στο HRC, που του έδωσε το τελεσίγραφο. Το πρόβλημα του Ιάπωνα είναι το εξής: ξέρει ότι το RC213 V είναι κάθε άλλο παρά ένα Nozomi shinkansen, το πιο γρήγορο τρένο στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου. Αν μη τι άλλο, μοιάζει με τραμ.

Alonso Lopez: καλός στη σέλα, καλός μάνατζερ

Πρώτα απ ‘όλα: είμαστε πραγματικά σίγουροι ότι ο Joan Mir και η Honda θα συνεχίσουν μαζί για δύο χρόνια ; Πρέπει να το παραδεχτούμε: υποψιαζόμαστε ότι η είδηση ​​δεν είναι είδηση. Θα ελέγξουμε. Στο μεταξύ, ας ξέρουμε σίγουρα ότι ο Alonso Lopez θέλει MotoGP. Ο Μαδριλένος είναι καλός, έχει ήδη κερδίσει φέτος στο Moto2 και στηρίζεται στον Χοσέ Άλμπορς, έναν «κομμένο» μάνατζερ ικανό για εξαιρετικές επεμβάσεις. Το θέμα είναι; Αν δεν είναι RC213 V, θα παρέμενε Yamaha Pramac . Με την προϋπόθεση ότι η ενδεκάδα του Πάολο Καμπινότι μετακινηθεί από τον Ντεσμοσετίτσι στην Μ1.

Ο Manuel Gonzalez και η σήραγγα Gresini

MotoGP 2025: Ο Manuel Gonzalez δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα προφίλ που είχαν δημιουργηθεί προηγουμένως. Αν μη τι άλλο, ο ” Gonzo ” θα του έλειπε μια πρέζα επιθετικότητας, μια πτυχή στην οποία εργάζεται. Σχεδόν είκοσι δύο ετών – 4 Αυγούστου – ο αναβάτης της Gresini Racing βρίσκεται στο σωστό μέρος, αν το καλοσκεφτούμε: η δομή της Nadia Padovani φέρνει τον Demosedici στο MotoGP και πρόκειται να χάσει τον Marc Marquez. Από εδώ να πω ότι ένα μηχανάκι είναι για τον Manu, όχι. Ωστόσο, η πιθανότητα θα υπήρχε.

Aron Canet και Fantic: δίδυμο που λειτουργεί, θα μπορούσε ακόμα να λειτουργήσει

Αυτό το θέμα , αν και παράδοξο, είναι αλήθεια. Χωρίς να υπεισέλθω στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, στα γιατί και στα πώς, το γεγονός είναι: Ο Aron Canet είναι ένα ταλέντο που εκφράζεται με εκρήξεις, αλλά, όταν τα καταφέρνει, είναι εξαιρετικά δυνατός. Η νίκη στο Πορτιμάο το εξηγεί καλά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα Fantic θα ήθελε να το καυχηθεί και του χρόνου. Εάν επιβεβαιωθεί, πάλι Moto2.

MotoGP 2025: Ο Celestino Vietti και ο αντικατοπτρισμός του MotoGP

Η επιλογή που έκανε ο Celestino Vietti είναι λογική: η ένταξη στην επίσημη ομάδα της KTM στο Moto2, η οποία συνήθως εγγυάται την πρόσβαση στο MotoGP. Είναι αλήθεια, κοιτάξτε τα μονοπάτια του Remy Gardner , του Augusto Fernandez και του Pedro Acosta. Πέρασαν όμως με τον τίτλο στο τσεπάκι . Αντι αυτου. Ο Raul Fernandez δεν το έκανε, αλλά είχε κερδίσει Grand Prix κατηγορίας. Κάτι που λείπει από τους Πιεμπονγκσάντ, χάρη σε τραυματισμούς και άλλες επιβραδύνσεις. Γνωρίζουμε ότι μπορεί να επιστρέψει στην κορυφή, αλλά θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον μία ακόμη πλήρη σεζόν.

Ο Tony Arbolino και το μέλλον: Ο Marc VDS εξόπλισε το Boscoscuro και το Fantic;

Ο Tony Arbolino συζητιέται εδώ και χρόνια, στο αναμενόμενο άλμα κατηγορίας του. Κάτι που αυτή τη στιγμή έχει μείνει πολύ μακριά για τους Μιλανέζους, οι οποίοι στο Moto2 πρέπει να ξαναβρούν τη λάμψη που έχει ήδη δείξει σε τουλάχιστον δύο πρωταθλήματα. Προσοχή στην ηλικία του_ 24 ετών στις 3 Αυγούστου. Δεν λέμε ότι είναι «γέρος», το αντίθετο. Αλλά η Βασίλισσα αναζητά άτομα στα είκοσί τους ή ακόμα και νεότερους, ή τίτλους μεσαίας τάξης . Πολύ έγκυρες εναλλακτικές εκπροσωπούνται από τον Marc VDS που βασίζεται στον Boscoscuro και τον Fantic, μια ομάδα που τον στοχεύει εδώ και μήνες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version