MotoGP Austrian GP 2024: Η Ducati κυριαρχεί, η Bagnaia με ρεκόρ στην P1!
Τέσσερα Ducati στο μπροστινό μέρος κατά τη διάρκεια της προπόνησης MotoGP στο Σπίλμπεργκ – Ο Πέδρο Ακόστα με το τρίτο του τρακάρισμα της ημέρας – Το ελάττωμα του KTM επιβραδύνει τον Pol Espargaro – Ο Stefan Bradl συντρίβεται
Ο εργοστασιακός οδηγός της Ducati Francesco Bagnaia σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην προπόνηση στο MotoGP στο Σπίλμπεργκ (Αυστρία). Ο ισχύων πρωταθλητής MotoGP έκανε γύρο σε 1:28.508 λεπτά, σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου. Ο Bagnaia ηγήθηκε ενός κουαρτέτου Ducati. Μόνο τρεις αναβάτες που δεν ήταν της Ducati αναμενόταν να μπουν στο top 10 στην προπόνηση.
Η προπόνηση διάρκειας 60 λεπτών ξεκίνησε αμέσως στις 3:00 μ.μ. Το πρωί ο Jorge Martin (Pramac-Ducati) προηγήθηκε της βαθμολογίας. Στο FT1, ο ηγέτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος έκανε κύκλους στο Red Bull Ring σε 1:29.654 λεπτά. Η εκπαίδευση του Μάρτιν ξεκίνησε με μια βόλτα στο χαλίκι. Ενώ έψαχνε για το όριο, ο Ισπανός έμεινε εκτός τροχιάς στη στροφή 4.
Early concerns for Aprilia ⚠️
There's smoke coming out of @lorysava32's bike 💨#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/4kNppa7eiM
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) August 16, 2024
Μετά από κάτι παραπάνω από πέντε λεπτά προπόνησης, ο Francesco Bagnaia έκανε τον ταχύτερο γύρο του Σαββατοκύριακου μέχρι στιγμής σε 1:29.637 λεπτά. Λίγο αργότερα, ο Bagnaia έσπρωξε τον καλύτερο χρόνο στο 1:29.280 λεπτά. Και ο συνάδελφός του, Marc Marquez (Gresini-Ducati) ήταν επίσης γρήγορος από την αρχή. Μετά από ένα μάλλον μικτό ξεκίνημα στο FT1, ο Marquez μετακόμισε στο P2.
Ο πιλότος δοκιμής της Aprilia, Lorenzo Savadori, έδειξε τη μαύρη σημαία λίγο αργότερα. Η εξελικτική έκδοση του Aprilia RS-GP, που πιλοτάρεται από τον Savadori στην Αυστρία, έδωσε σήματα καπνού. Ο Ιταλός επέστρεψε τη μηχανή στα πιτ.
Με τους Stefan Bradl, Lorenzo Savadori και Pol Espargaro, τρεις οδηγοί μπαλαντέρ θα είναι στην εκκίνηση στο Spielberg. Ο δοκιμαστικός πιλότος της KTM Dani Pedrosa παρατήρησε τι συνέβαινε στην απογευματινή εκπαίδευση από τη διαδρομή ανεφοδιασμού.
MotoGP Austrian GP: Συντρίβονται και οι δύο πιλότοι του VR46 και τραυματίζεται ο Fabio Di Giannantonio
Μετά από 24 λεπτά προπόνησης, ο Marco Bezzecchi (VR46-Ducati) προσγειώθηκε στην παγίδα με χαλίκια. Ο Ιταλός ήταν το επόμενο θύμα του chicane και έπεσε στην έξοδο του συνδυασμού δεξιά/αριστερά. Ο Bezzecchi είχε ήδη πτώση στην FT1.
Not an easy one for @VR46RacingTeam so far 😮@FabioDiggia49 ends up in the gravel trap at T8 😨#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/goolv6W3Bo
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) August 16, 2024
MotoGP Austrian GP: Ένα λεπτό αργότερα, ο συμπαίκτης του VR46 Fabio Di Giannantonio προσγειώθηκε επίσης στο χαλίκι. Ο Ιταλός πέταξε στην έξοδο της στροφής 8 αφού η Ducati Desmosedici του έγινε ασταθής και ταλαντεύτηκε ενώ επιτάχυνε.
Ο Valentino Rossi παρακολούθησε τη δράση από τη διαδρομή ανεφοδιασμού και επέστρεψε στα pits μετά τη σύγκρουση των αναβατών του. Ο Di Giannantonio δεν μπόρεσε να συνεχίσει την προπόνηση μετά τη συντριβή και γλίστρησε στην P20. Μια παρατρόχιστη εξέταση διέγνωσε εξάρθρωση του αριστερού ώμου. Θα υποβληθεί σε περαιτέρω εξετάσεις στο νοσοκομείο Judenberg.
Ο Marc Marquez βίωσε μια στιγμή σοκ λίγο πριν από τα μισά της προπόνησης, όταν η Ducati του έγινε πολύ ασταθής όταν φρενάρει για τη στροφή 4. Ο Marquez απέφυγε μια πτώση, αλλά έπρεπε να πάει κατευθείαν στο χαλίκι.
Τρίτο δυστύχημα την Παρασκευή: Ο Πέδρο Ακόστα πετάει στη στροφή 9
Ο Pedro Acosta (GasGas) κατέγραψε το τρίτο του δυστύχημα το Σαββατοκύριακο λίγο αργότερα. Μετά τις δύο αναχωρήσεις στο FT1 στη στροφή 2 και πριν από τη στροφή 4, ο πρωτάρης του MotoGP προσγειώθηκε στην παγίδα του αμμοχάλικου αυτή τη φορά στη στροφή 9. Γύρισε με σπριντ πίσω στο λάκκο GasGas για να συνεχίσει την προπόνηση με το μηχάνημα αντικατάστασης.
Third crash of the day for @37_pedroacosta 💥
But he literally sprinted right out of it 👌#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/6jucG28nsE
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) August 16, 2024
Ο συνάδελφος της μάρκας KTM, Pol Espargaro, έπρεπε να παρκάρει το RC16 του στην αρχή του δεύτερου μισού της προπόνησης. Υπήρχε ένα ελάττωμα στο KTM, το οποίο ήταν εξοπλισμένο με ορισμένες καινοτομίες. Ο Εσπαργάρο ενοχλήθηκε και επέστρεψε στα πιτς.
Στην FT1, ο Ισπανός ήταν στους 3 πρώτους, δείχνοντας ότι είναι ένας από τους πιθανούς υποψήφιους για το βάθρο. Ο Εσπαργάρο δεν ξαναβγήκε στην πίστα κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2 έφυγε από το top 10 και έχασε την απευθείας είσοδο στο Q2.
Οι αναβάτες της Ducati έδωσαν τον ρυθμό στο κυνήγι για τους καλύτερους χρόνους
Έντεκα λεπτά πριν από το τέλος της προπόνησης, οι οδηγοί πήγαιναν στο κυνήγι για φορές. Ο Χόρχε Μάρτιν έκανε το πρώτο 1:28 του Σαββατοκύριακου και πήρε το προβάδισμα. Αλλά ο Marc Marquez οδήγησε επίσης κάτω από 1:29 λεπτά και πήρε τη δεύτερη θέση, 0,025 δευτερόλεπτα πίσω από τον Martin.
How close do you want it? YES 😮@marcmarquez93 goes quickest by ONE THOUSANDTH of a second! 🤯🤯🤯#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/OhgxwU4A9i
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) August 16, 2024
MotoGP Austrian GP: Στη δεύτερη προσπάθεια, ο Marc Marquez κέρδισε τον χρόνο του Jorge Martin με 0,001 δευτερόλεπτα και πήρε το προβάδισμα. Όμως ο Marquez δεν μπορούσε να μείνει στην κορυφή για πολύ. Το δίδυμο της Pramac προηγήθηκε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Οι Φράνκο Μορμπιντέλι και Χόρχε Μαρτίν προηγήθηκαν.
Ο Francesco Bagnaia είχε μια απάντηση έτοιμη και ώθησε τον καλύτερο χρόνο στο 1:28.508 λεπτά, τον ταχύτερο γύρο μέχρι σήμερα στο Red Bull Ring στην τρέχουσα διαμόρφωση. Ο συμπαίκτης της Ducati, Enea Bastianini, τράκαρε στο chicane κατά την τελική προσπάθεια, προκαλώντας κίτρινες σημαίες στον πρώτο τομέα.
Η περίοδος Bagnaia δεν ήταν πια ηττημένη. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε την Παρασκευή ως ο ταχύτερος της ημέρας. Ο συμπατριώτης Morbidelli ήταν ήδη 0,281 δευτερόλεπτα πιο αργός στη δεύτερη θέση. Ο ηγέτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μάρτιν ολοκλήρωσε τους τρεις πρώτους και έμεινε 0,319 δευτερόλεπτα πίσω. Η περσινή καλύτερη Ducati ακολούθησε στην τέταρτη θέση: ο Marc Marquez ήταν 0,350 δευτερόλεπτα πίσω.
1:28.508, a new all-time lap record 🔥🔥🔥
An absolute stunner from @PeccoBagnaia! 💪#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/Bv3mpPfmcp
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) August 16, 2024
Μόνο ένα KTM και δύο Aprilia στο top 10
MotoGP Austrian GP: Ο εργοστασιακός αναβάτης της KTM, Brad Binder, ήταν ο καλύτερος αναβάτης εκτός Ducati στην πέμπτη θέση. Ο Νοτιοαφρικανός έμεινε 0,461 δευτερόλεπτα πίσω στην προπόνηση. Οι Alex Marquez (Gresini-Ducati), Aleix Espargaro, Maverick Vinales (και οι δύο Aprilia), Marco Bezzecchi (VR46-Ducati) και Enea Bastianini (Ducati) μπόρεσαν επίσης να προκριθούν απευθείας για το Q2.
Ο Πέδρο Ακόστα έχασε το top 10 για μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου. Και ο Jack Miller (KTM) πρέπει επίσης να περάσει το Q1 το Σάββατο. Ο Fabio Quartararo (Yamaha) ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στην 13η θέση. Ο συμπαίκτης Alex Rins κατέληξε στο P17.
Μίζα μπαλαντέρ με προβλήματα: Ο Μπραντλ πέφτει, μαύρη σημαία για τον Σαβαντόρι
Μετά από 15 λεπτά εκπαίδευσης, ο πιλότος δοκιμής HRC Stefan Bradl έπεσε. Ο Γερμανός έπεσε στην είσοδο του σικάνου. Ήδη το πρωί είδαμε πολλά ατυχήματα στις στροφές 2a (δεξιά στροφή του chicane) και 2b (αριστερή στροφή του chicane), τα οποία ήταν όλα ακίνδυνα.
Ενημέρωση MotoGP: O Diggia στο νοσοκομείο
Μετά τη συντριβή του στην προπόνηση του MotoGP, ο Fabio Di Giannantonio δεν βγήκε και είχε κάνει check out στο ιατρικό κέντρο στην πίστα. Διαπιστώθηκε ότι είχε εξαρθρώσει τον αριστερό του ώμο. Περαιτέρω εξετάσεις θα γίνουν πλέον σε κοντινή κλινική.
MotoGP Austrian GP : Πραγματοποιήθηκε απευθείας πρόκριση για το Q2
Francesco Bagnaia (Ducati)
Franco Morbidelli (Pramac-Ducati)
Jorge Martin (Pramac-Ducati)
Marc Marquez (Gresini-Ducati)
Brad Binder (KTM)
Alex Marquez (Gresini-Ducati)
Aleix Espargaro (Aprilia)
Maverick Vinales
Marco (A) (VR46-Ducati)
Enea Bastianini (Ducati)
Στο τέλος, οι αναβάτες της Ducati υποκόπηκαν μεταξύ τους. Τελικά, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Francesco Bagnaia κέρδισε ξεκάθαρα τους Franco Morbidelli και Jorge Martin με νέο ρεκόρ διαδρομής 1:28.508 λεπτά.
Ο Marc Marquez έρχεται τέταρτος, ο Brad Binder βελτιώνεται στην πέμπτη θέση στον τελευταίο γύρο. Ο Alex Marquez, ο Aleix Espargaro, ο Maverck Vinales, ο Marco Bezzecchi και ο Enea Bastianini, ο οποίος συντρίβεται αργά, είναι επίσης κατευθείαν στο Q2. Ο Πέδρο Ακόστα έχασε ελάχιστα την απευθείας είσοδο στην ενδέκατη θέση.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power