ENGINE POWER

MotoGP: Ducati Lenovo και Pramac στην κορυφή… και τα καλύτερα έρχονται

MotoGP Ducati Lenovo Pramac: MotoGP Sepang, και με την πρώτη ματιά βλέπουμε πώς η Ducati εξακολουθεί να κυριαρχεί στη σκηνή,
MotoGP: Ducati Lenovo και Pramac στην κορυφή… και τα καλύτερα έρχονται

DUCATI ΔΙΠΛΗΣ ΟΨΗΣ: GP24 ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ, GP23 ΗΔΗ ΣΤΟ ΟΡΙΟ;

MotoGP Ducati Lenovo Pramac:«Εύκολοι» γύροι για τους αξιωματούχους της Lenovo και της δορυφορικής Pramac, τρίχες στο στομάχι και δυσκολίες για τους Gresini και VR46: η κοινή χρήση δεδομένων θα είναι συμπαγής Borgo Panigale;

Περνώντας την τελική κατάταξη των δοκιμών MotoGP στο Sepang, παρατηρούμε με την πρώτη ματιά πώς και σε ποιο βαθμό η Ducati εξακολουθεί να κυριαρχεί στη σκηνή, χάρη στα ρεκόρ που σημειώθηκαν στην πίστα της Μαλαισίας, που υποστηρίζονται από τον μεγαλύτερο αριθμό αναβατών που έχουν εγγραφεί για τη σεζόν 2023. Μεταξύ αυτών, ωστόσο, υπάρχουν εκείνοι που αγωνίζονται περισσότερο από το αναμενόμενο, παρά εκείνους που, ωστόσο, φτάνουν σε χρόνους γύρου αναφοράς μετά από (φαινομενική) ευκολία.

motogp-ducati-lenovo-ke-pramac-stin-korifi-ke-ta-kalitera-erchonte-francesco-bagnaia-ducati-team

Ducati Lenovo και Pramac στην κορυφή… και τα καλύτερα έρχονται

MotoGP Ducati Lenovo Pramac:Όπως είπαν και υποσχέθηκαν μηχανικοί και αναβάτες, η έκδοση Desmosedici GP24 είναι πιο αποτελεσματική από την προηγούμενη, παρόλο που ήταν ο κάτοχος του τίτλου με την Pecco Bagnaia . Ο ίδιος ο αριθμός 1 εξήγησε την καλοσύνη των εξελίξεων που έγιναν στον κινητήρα, ο οποίος είναι πλέον πιο δυνατός, εκμεταλλεύσιμος και «ανθρώπινος».

Δεν είναι τυχαίο ότι στη Μαλαισία όσοι είναι εξοπλισμένοι με επίσημους τέσσερις κυλίνδρους έχουν κάνει ένα κενό, με την εισαγωγή μιας ομοτίμου μάρκας δορυφόρου. Εκτός από τον δύο φορές πρωταθλητή της σειράς, ο σύντροφός του στην πυγμαχία Enea Bastianini και ο Jorge Martin μοιράστηκαν την ηγεσία κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, προφέροντας φράσεις και σχόλια με προληπτικούς τόνους: “Είμαστε στο ογδόντα τοις εκατό των δυνατοτήτων μας”.

Στη σύνθεση του concept, η Ducati του παρόντος είναι καλύτερη από το παρελθόν . Μεταξύ των καινοτομιών που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν στο Borgo Panigale, βρίσκουμε επίσης ένα φέρινγκ στο οποίο έχει τοποθετηθεί μια αεροδυναμική λύση, η οποία εξακολουθεί να συζητείται αλλά, προφανώς, εκτιμάται από όσους το έχουν δοκιμάσει. Προσθέστε την τελειοποιημένη ηλεκτρονική διαχείριση και καταλαβαίνουμε γιατί το κόκκινο είναι το λιγότερο αισθητικά «παραμορφωμένο» από τα πολλά. Ήταν ήδη καλό, έχει τελειοποιηθεί.

MotoGP Ducati Lenovo Pramac: Η Ducati Gresini με διαφορετικές (θεωρητικές) προσδοκίες

Θεωρητικά ήδη «μια χαρά», το GP23 είναι για όσους το χρησιμοποίησαν πέρυσι, ενώ όσοι το ανακαλύπτουν τώρα περνούν μια κατανοητή φάση προσαρμογής. Οι δύο εκπρόσωποι της Gresini έπρεπε να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια, ο ένας ειδικός στο πρωτότυπο της Μπολόνια και ο άλλος ανακαλύπτοντας έναν νέο κόσμο.

motogp-ducati-lenovo-ke-pramac-stin-korifi-ke-ta-kalitera-erchonte-francesco-bagnaia-ducati-team

Ο Alex Marquez τα πήγε καλά στις δοκιμές, ο Marc το έκανε επίσης, αλλά στα δύο αδέρφια δίνονται διαφορετικοί συντελεστές αξιολόγησης. Στον μικρότερο από τους Καταλανούς επιτρέπονται σχεδόν τα πάντα, με την έννοια ότι , αν δεν κερδίσει, δεν πειράζει . Για τον πιο ενήλικο, όμως, αν δεν κερδίσει, είναι μισή τραγωδία.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε έκπληκτος στην προκαταρκτική δοκιμή στη Βαλένθια, στο GP22 «ούτε που τον άγγιξαν» οι τεχνικοί της ομάδας. Ας αναλογιστούμε το κρύο, τις ιδιαίτερες συνθήκες και την έλλειψη ανάγκης να πιέσουν οι άλλοι πραγματικά. Στο Sepang, το νούμερο 93 δεν έφτασε στην κορυφή, αλλά δεν ήταν κακό: αν πει ότι πρέπει ακόμα να καταλάβει τα πάντα, ποιος ξέρει πότε θα το έχει καταλάβει.

Ducati VR46, ανηφορικός δρόμος

Για να πούμε την αλήθεια, ο Fabio Di Giannantonio τα πήγε πολύ καλά ως νεοφερμένος στο Pertamina Enduro VR46. Αν είναι αλήθεια ότι ο Ρωμαίος πρέπει να εγκατασταθεί, το κάνει καλά. Με τη δική του περιγραφή, το GP23 είναι καταπληκτικό, προφανώς για να γίνει κατανοητό και να ωθηθεί στα άκρα με ακρίβεια και ακρίβεια.

Ο Marco Bezzecchi και η ομάδα έπρεπε να λύσουν ένα πρόβλημα, το οποίο πρότεινε να αποφευχθεί η απόλυτη επίθεση στη χρονομέτρηση. Αυτό που πέρασε ο αναβάτης της Romagna θυμίζει αυτό που βίωσε ένας άλλος αναβάτης της Romagna: Ο Enea Bastianini αντιμετώπισε επίσης δυσκολίες στην προσγείωση στο Desmosedici την περασμένη σεζόν.

Να σημειωθεί επίσης ότι το Beast πήγε από το GP21 στο 23, που ήταν επίσης Factory Lenovo. Ένα σημαντικό τεχνικό και περιβαλλοντικό άλμα, με σχετικές πιέσεις για διαχείριση. Ήταν άτυχος στην εκκίνηση, καθώς έπεσε νοκ άουν στο Portimao Sprint. Πίσω στη σέλα, ένα δεύτερο ατύχημα για αυτόν, περιμένοντας την επιστροφή στον θρίαμβο που επιτεύχθηκε στο Sepang.

motogp-ducati-lenovo-ke-pramac-stin-korifi-ke-ta-kalitera-erchonte-francesco-bagnaia-ducati-team

Κοινή χρήση δεδομένων: Το δυνατό σημείο της Ducati στο MotoGP

MotoGP Ducati Lenovo Pramac: Επωφεληθείτε από 8 MotoGP από μια συνολική σύνθεση 22 εκκινητών, εξαιρουμένων των μπαλαντέρ. Αυτό είναι ένα από τα δυνατά σημεία στα οποία η Ducati έχει χτίσει τις πρόσφατες επιτυχίες της, εστιάζοντας σε πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις, την επιλογή ελαστικών, τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις και τη χρήση του κινητήρα.

Εξαιρετικό, αλλά αν είναι αλήθεια ότι το GP24 είναι τόσο διαφορετικό από το GP23, θα επηρεαστεί αυτή η κοινή χρήση ή οι τεχνικοί του Rossa έχουν μελετήσει ένα σχέδιο ανταλλαγής, βασισμένο σε κοινά στοιχεία του Desmosedici ; θα ορκιζόταν κανείς, λέγοντας «ναι, ακριβώς», αλλά είναι μια θέση που πρέπει να επαληθευτεί στο γήπεδο, ή μάλλον, στην πίστα.

#TAGS

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP: Ducati Lenovo και Pramac στην κορυφή… και τα καλύτερα έρχονται», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!