ENGINE POWER

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Ο Χόρχε Μαρτίν κερδίζει, o Μαρκέθ έκανε το θαύμα του

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Ο ηγέτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Χόρχε Μαρτίν κατέρριψε το ρεκόρ του Le Mans για να πάρει την πρώτη θέση στο grid.

MotoGP-gallia-sprint-jorge-martin-pramac-ducati-marc-marquez-2024
MotoGP-gallia-sprint-jorge-martin-pramac-ducati-marc-marquez-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Ο Χόρχε Μαρτίν δεν βρήκε αντίπαλο ικανό να τον αμφισβητήσει για νίκη κατά τη διάρκεια του Σπριντ του Γαλλικού Γκραν Πρι MotoGP.

Ο Ισπανός Jorge Martín , ηγέτης της γενικής κατάταξης του MotoGP 2024 , κατέκτησε την pole στο Γαλλικό Grand Prix αφού έσπασε το ρεκόρ του Le Mans και έγινε ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία που οδήγησε κάτω από ενάμιση λεπτό. Ακόμα κι έτσι, ο Ιταλός Pecco Bagnaia τερμάτισε λιγότερο από δύο δέκατα μακριά , με τον Ισπανό Maverick Viñales να αποφεύγει ένα πόκερ της Ducati.

Σταυρός του κέρματος ήταν ο Ισπανός Marc Márquez , ο οποίος δεν πέρασε το Q1 και θα πρέπει να ξεκινήσει από την πέμπτη σειρά του grid.

MotoGP Γαλλία Σπριντ: FP2: Ο MAVERICK ΓΥΡΙΖΕΙ

Ο Maverick Viñales εξέπληξε την πρώτη συνεδρία του πρωινού για τους αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο πριν από πέντε Ducati. Ο Pecco Bagnaia τερμάτισε μόλις 72 χιλιοστά πίσω από τον Καταλανό , με τον Enea Bastianini – ξεκάθαρο φαβορί για το Q1 – επίσης μπροστά από τον Jorge Martín που μέχρι τότε ήταν πρώτος σε όλες τις περιόδους.

Παρά την πτώση, ο Álex Márquez κατάφερε να τερματίσει σε μια ενδιαφέρουσα πέμπτη θέση μπροστά από τον χρόνο του στο Q1, ακριβώς μπροστά από τον αδερφό του Marc Márquez , ο οποίος φαινόταν να ανακτά τις αισθήσεις του και έτρεχε ως υποψήφιος για να προχωρήσει στο Q2 σε μια συνεδρία που υποσχέθηκε σκληρά στον εαυτό της.

Q1: MÁRQUEZ, ΕΚΤΟΣ

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Η ώρα έναρξης του 1:30.586 που έθεσε ο Marc Márquez – που χθες θα τον έβαζε στην τέταρτη θέση – προκάλεσε αισιοδοξία. Ωστόσο, ο Miguel Oliveira ήταν μόλις 66 χιλιοστά πίσω, με τους Raúl Fernández και Enea Bastianini να εντοπίζουν το χρόνο στα 239 χιλιοστά του οδηγού Gresini.

Για την τελική εκκίνηση, ο Márquez έψαξε τον τροχό του Bastianini, αλλά έκανε ένα λάθος στην αρχή του γύρου και έσωσε μια πτώση που θα μπορούσε να είναι τριχοειδές. Φυσικά, τον άφησε χωρίς προσπάθεια, ενώ ο Enea Bastianini έπεσε στο 1:30.233, ρεκόρ που του εξασφάλιζε ήδη μια θέση στο Q2 αφού απέφυγε οριακά τις κίτρινες σημαίες που προκάλεσαν οι πτώσεις των Augusto Fernández και Johann Zarco στο τελευταίο λεπτό.

Το ερώτημα είναι αν κάποιος θα έπαιρνε τη δεύτερη θέση από τον Marc Márquez, και αυτός ήταν ο Miguel Oliveira , ο οποίος τον ξεπέρασε κατά ένα δέκατο. Αυτή τη φορά η τύχη δεν ήταν με τους 93, του οποίου η τελευταία προσπάθεια ματαιώθηκε από την κίτρινη σημαία και θα πρέπει να ξεκινήσει 13ος, λίγο πριν από τον Raúl Fernández. Στην έκτη γραμμή θα είναι οι Álex Rins, Álex Márquez και Joan Mir , με τον Augusto Fernández στην έβδομη.

Ε2: Ο ΜΑΡΤΙΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΓΝΑΙΑ

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Αν το Q1 είχε ξεκινήσει έντονα, το Q2 δεν θα έμενε πολύ πίσω. Ο κύριος ένοχος ήταν ο Jorge Martín , ο οποίος αφού κυριάρχησε και στις δύο συνεδρίες χθες άρχισε να σπάει το ρεκόρ του Le Mans με 1:30,1, ένα προοίμιο για το τι θα ακολουθούσε αμέσως μετά.

Σε περίπτωση που κάποιος αντίπαλος μπήκε στον πειρασμό να πλησιάσει, ο Μαδριλένος οδηγός κατέστρεψε το χρονόμετρο με χρόνο 1:29.919, που τον κάνει τον πρώτο οδηγό που ολοκλήρωσε έναν γύρο στο Le Mans σε λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα . Πρώτος και, προς το παρόν, ο μοναδικός, αφού ο μόνος που κατάφερε να πλησιάσει ήταν ο Pecco Bagnaia , ο οποίος σημείωσε 1:30.111 που τον έφερε στη δεύτερη θέση.

Η αντιπαράθεση μεταξύ των δύο ήταν τόσο ακραία που, στις αντίστοιχες δεύτερες εκκινήσεις τους, κατέληξαν και οι δύο στο έδαφος: πρώτα ο Martín έπεσε στην τέταρτη σειρά και λίγο μετά η Bagnaia είχε την ίδια μοίρα στην 9η στροφή. Ωστόσο, ο αγώνας ήταν για να δούμε ποιος θα τους συνόδευε στην πρώτη γραμμή.

Θα ήταν ο Maverick Viñales , που ήθελε ακόμα να προσπαθήσει να τους νικήσει όταν έπιασε μια κίτρινη σημαία μετά τις πτώσεις των Aleix Espargaró και Jack Miller ένα λεπτό από το τέλος. Η τέταρτη θέση στο grid θα πάει στον Fabio Di Giannantonio , με τον Marco Bezzecchi να παίρνει τον πέμπτο την τελευταία στιγμή για να εκτοπίσει τον Aleix Espargaró .

Στην τρίτη γραμμή θα είναι ο Pedro Acosta , του οποίου η τελευταία προσπάθεια απογοητεύτηκε όταν συνάντησε τον Fabio Quartararo στη γραμμή , ο οποίος θα ξεκινήσει ακριβώς στο πλευρό του. Δίπλα στον Γάλλο θα βρίσκεται ο παλιός του συμπαίκτης Φράνκο Μορμπιντέλι , αφήνοντας την τέταρτη σειρά για τον Ενέα Μπαστιανίνι -επίσης πολύ επηρεασμένος από τις κίτρινες σημαίες-, οι Τζακ Μίλερ και Μιγκέλ Ολιβέιρα .

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Το MotoGP ετοιμάζει τις αποσκευές του στο Le Mans για το γαλλικό GP, κατά τη διάρκεια του οποίου ο Jorge Martin θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ιδιότητά του ως ηγέτης μετά την αποχώρησή του κατά τη διάρκεια του GP της Ισπανίας που υπηρέτησε τον σκοπό του MotoGP . Μετά την προκριματική περίοδο, ο Ισπανός πήρε την pole position, λίγο πιο μπροστά από τον αντίπαλό του, ενώ ο Fabio Quartararo προκρίθηκε έβδομος.

  • Δεν υπήρξε μονομαχία μεταξύ του Χόρχε Μαρτίν και του Φραντσέσκο Μπαγκνάγια όταν έσβησαν τα φώτα. Ο Ισπανός έκανε εξαιρετικό ξεκίνημα και μπόρεσε να διαπραγματευτεί την πρώτη στροφή με προβάδισμα, ενώ ο Ιταλός έχασε εντελώς την απογείωσή του, για να ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο στη δέκατη πέμπτη θέση.
  • Οι ατυχίες του κυρίαρχου παγκόσμιου πρωταθλητή δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, πηγαίνοντας φαρδιά στη στροφή 7. Ο αναβάτης της Ducati κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα αφού πέρασε από την παγίδα με χαλίκια και στη συνέχεια βρέθηκε στην τελευταία θέση.
  • Ο Bezzecchi τράκαρε στη στροφή 9! Ο Marquez το εκμεταλλεύεται και ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Martin
  • Ο Marc Marquez συνήλθε γρήγορα από την αποτυχημένη πρόκρισή του. Συντάκτης μιας επιδεικτικής εκκίνησης, το Νο. 93 κατάφερε να σκαρφαλώσει στην τέταρτη θέση.
  • Μετά από τρεις γύρους του αγώνα, ο Jorge Martin βρίσκεται στην κορυφή, αλλά δεν μπορεί να απαλλαγεί από τον Marco Bezzecchi, ενώ ο Marc Marquez κοιτάζει το πρώτο δίδυμο στην τρίτη θέση.
  • Η κατάταξη θα παραμείνει αμετάβλητη μέχρι τα μέσα του αγώνα, εκτός από το ότι ο οδηγός της Pramac κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά σε σχέση με τον Bezzecchi, ο οποίος ετοιμάζεται να υποστεί τις επιθέσεις του Marquez. Ο Ιταλός δεν θα χρειαστεί να το κάνει, ωστόσο, αφού πέφτει στο τέλος του όγδοου γύρου. Ο Marquez περνάει στη δεύτερη θέση και ο Maverick Vinales έχει στη συνέχεια ένα βάθρο κοντά.
  • Στην αρχή της τελευταίας πάσας, ο Μάρτιν είναι δύο δευτερόλεπτα μπροστά από τον πλησιέστερο διώκτη του. Προκαταβολή την οποία καταφέρνει να επιβληθεί χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Ο Marc Marquez τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο Maverick Vinales κατάφερε να ξεπεράσει τον Enea Bastianini για να συμπληρώσει το top-3.
  • Προκριμένος στην έβδομη θέση, ο Fabio Quartararo δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τους αναβάτες KTM και Ducati που επέστρεφαν πίσω του και γρήγορα έπεσε στην ενδέκατη θέση. Ο Γάλλος τερμάτισε τη διοργάνωση στη δέκατη θέση.
  • Ο Johann Zarco, από την πλευρά του, εκμεταλλεύτηκε τα αγωνιστικά γεγονότα για να πάρει τη δέκατη τρίτη θέση στο Sprint.

MotoGP Γαλλία Σπριντ: ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ MOTOGP, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ GRID ΓΙΑ ΤΟ LE MANS

 Πέφτει αλλά είναι το κοντάρι: ο Μάρτιν μπροστά από τον Μπαγκνάγια, ο οποίος είναι επίσης κάτω. Τρίτος ο Vinales, ο Marc Marquez στη μέση του γκρουπ, ο Binder τελευταίος

Του επιτίθενται, αλλά εκείνος αντιστέκεται. Πέφτει, αλλά αντιστέκεται. Ο Jorge Martin κατέκτησε την pole στο Γαλλικό MotoGP Grand Prix , παρά την πτώση στο τέλος της συνεδρίας. Η Ισπανίδα Prima Pramac , πρωταγωνίστρια του Friday και του σπριντ, έχει υποθηκεύσει τον απογευματινό διαγωνισμό; Ίσως, αλλά δεν είναι σίγουρο: δεύτερος θα ξεκινήσει ο Pecco Bagnaia , υπεύθυνος και για ένα τρακάρισμα στην άσφαλτο της Bugatti.

Martin Vs Bagnaia: η (ευχάριστη) φράση επιστρέφει

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Τεχνικός, αγωνιστικός, ψυχολογικός και αγώνας απόδοσης. Η πρόκληση Martin-Bagnaia επιστρέφει δυναμικά στη μόδα, χάρη σε όσα είδαμε το 2023 και μετά τα τέσσερα πρώτα γεγονότα της χρονιάς. Και οι δύο κατέληξαν στο έδαφος, αλλά ο Χόρχε και ο Πέκκο είχαν τις καλύτερες θέσεις στο αρχικό πλέγμα.

Το οποίο να εκμεταλλευτεί, υπό την προϋπόθεση ότι συμφωνεί ο Maverick Vinales . Είναι μια μονομαχία Ducati- Aprilia , που θαυμάζεται ήδη στις αρχές του 2024. Στην πρώτη πεντάδα των προκριματικών βρίσκουμε τους Desmosedici και RS-GP, φαβορί για βάθρα και νίκες. Παρόμοιο αλλά διαφορετικό, το Boro Panigale μιλάει μια κοινή γλώσσα: τις τρίχρωμες εντολές.

MotoGP Γαλλία Σπριντ: O Accosta σώζει την KTM, ο Marc Marquez θα κάνει il matto;

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Ο Pedro Acosta τοποθέτησε το ταχύτερο RC16 στην έβδομη θέση, κοιτάζοντας τους συναδέλφους του εξοπλισμένους με το αυστριακό πρωτότυπο από πάνω μέχρι κάτω. Ο Μπραντ Μπάιντερ είναι ακόμα τελευταίος. Περισσότερα αναμένονταν και από τον Marc Marquez, ο οποίος δεν ήταν πολύ άνετος στη Γαλλία με την Ducati. Γνωρίζοντας τον, όμως, θα κάνει τα πάντα για να ξαναβρεθεί στην κορυφή. Θα το ρισκάρει;

Έπεσαν επίσης οι Enea Bastianini και Aleix Espargarò , ενώ αξιοσημείωτη ήταν η τέταρτη εμφάνιση του Fabio Di Giannantonio , μπροστά από τον Marco Bezzecchi. Όπως είχαμε προβλέψει , το δίδυμο VR46 στην κορυφή της Bugatti. Ο Fabio Quartararo αφήνει την εθνική σημαία να κυματίζει, τουλάχιστον στις κατατακτήριες. Θα δούμε αν θα επαναληφθεί στους αγώνες.

Ο Μάρτιν είναι ο βασιλιάς του Σπριντ της Γαλλίας

MotoGP Γαλλία Σπριντ: Ο Μάρτιν επιβεβαιώνει τον εαυτό του ως πρωταθλητή του Sprint! Ο Ισπανός ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πρώτη θέση, με πολύ καθαρή επίδοση. Ακολουθούν οι Marc Marquez και Maverick Vinales , δημιουργοί δύο εκπληκτικών επιστροφών

Marquez, ” Ο στόχος ήταν η 7η θέση, αλλά στο Sprint ο ρυθμός ήταν εκεί, ακόμη και ο ίδιος ρυθμός με τον Martin που ήταν ο πιο γρήγορος. Αυτό που κάναμε είναι εντυπωσιακό, αλλά αύριο θα είναι δύσκολο να το επαναλάβουμε γιατί σήμερα κάναμε πραγματικά ένα τέλειο ξεκίνημα “

Martin, ” Είμαι πολύ χαρούμενος, ο ρυθμός ήταν εξαιρετικός. Ήξερα ότι από την αρχή ο στόχος μου ήταν να απομακρυνθώ, αλλά προσπάθησα να κρατήσω σταθερό ρυθμό. Αύριο θα είναι μια απρόβλεπτη μέρα , αλλά ας προσπαθήσουμε να απολαύσουμε αυτή τη μέρα ” 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version