ENGINE POWER

MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)

MotoGP Γερμανίας : το δράμα δεν είχε τελειώσει για τον Marquez, ο οποίος αργότερα έχασε το μπροστινό μέρος του RCV του κάτω από το φρενάρισμα για τη στροφή 1 - η ολισθαίνουσα μοτοσυκλέτα του εξαφάνισε στη συνέχεια τον Johann Zarco
MotoGP Γερμανίας : Με  Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)

MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez συνεχίζει την δραματική του πορεία…

Ο Marco Bezzecchi ηγείται μιας τιμωρητικής Practice 2 για το γερμανικό MotoGP 2023 στο Sachsenring, όπου σημειώθηκαν μεγάλα ατυχήματα για τον Takaaki Nakagami (φωτογραφία), τον Raul Fernandez και τον Miguel Oliveira, και μετά μια μεγάλη απόκρουση για τον Marc Marquez στην ίδια στροφή 11 που είχε καταστρέψει τη Honda του Nakagami.

Επίσημα ρεκόρ Sachsenring MotoGP:
Καλύτερος γύρος:
Francesco Bagnaia ITA Ducati  1m 19.765s (2022)
Ταχύτερος γύρος αγώνα:
Marc Marquez SPA Honda 1m 21.228s (2019)

ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ QUALIFYING 2 – TOP 10 ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ στο MotoGP Γερμανίας :

1 Μάρκο Μπεζέκι ITA Mooney VR46 Ducati (GP22)
2 Χόρχε Μάρτιν ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pramac Ducati (GP23)
3 Aleix Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Factory (RS-GP23)
4 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23)
5 Τζακ Μίλερ AUS Red Bull KTM (RC16)
6 Φάμπιο Κουαρτάραρο FRA Monster Yamaha (YZR-M1)
7 Λούκα Μαρίνη ITA Mooney VR46 Ducati (GP22)
8 Ενέα Μπαστιανίνι ITA Ducati Lenovo (GP23)
9 Άλεξ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Gresini Ducati (GP22)
10 Γιόχαν Ζάρκο FRA Pramac Ducati (GP23)

MotoGP Γερμανίας : Αλλά το δράμα δεν είχε τελειώσει για τον Marquez, ο οποίος αργότερα έχασε το μπροστινό μέρος του RCV του κάτω από το φρενάρισμα για τη στροφή 1 – η ολισθαίνουσα μοτοσυκλέτα του εξαφάνισε στη συνέχεια τον Johann Zarco καθώς ο Γάλλος ετοιμαζόταν να επιστρέψει στην πίστα από το pit lane. Η σύγκρουση έσπασε το Pramac Ducati του Zarco στο μισό, αλλά τα πόδια και τα πόδια του ευτυχώς έχασαν την πρόσκρουση και οι δύο αναβάτες επέστρεψαν για τα τελευταία λεπτά. Ωστόσο, ο Marquez έμεινε στη 14η θέση και θα χρειαστεί να λάβει μέρος στα Προκριματικά 1 του Σαββάτου σε μια πίστα όπου δεν έχει ηττηθεί ποτέ ως αναβάτης MotoGP. Οι συμπαίκτες της Gresini Ducati, Fabio di Giannantonio και Alex Marquez, ολοκλήρωσαν τη μακροσκελή και ακριβή λίστα με τους ποδοσφαιριστές P2. Ο Jorge Martin τράβηξε ένα τεράστιο στόμιο από την Pramac Ducati του όταν το πίσω μέρος εκτοξεύτηκε στον αέρα από ένα φρενάρισμα στην πρώτη στροφή προτού γίνει ο πρώτος αναβάτης που κέρδισε τον ρυθμό του συμπαίκτη του Zarco στα 1 m 20.461s, καθορίζοντας την πρωινή ώρα στα τελευταία στάδια.

Ο ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής και ηγέτης του τίτλου Francesco Bagnaia έκλεισε στη συνέχεια 0,090s υπό τον Martin καθώς ο Desmosedicis κάλυψε για λίγο τις πρώτες έξι θέσεις μέχρι ο Jack Miller να φέρει το KTM του στη δεύτερη θέση. Το ξέφρενο τελικό λίγα λεπτά είδε στη συνέχεια τον τραυματία Aleix Espargaro της Aprilia για λίγο στην κορυφή – προτού οι Bezzecchi και Martin σώσουν επίσης το καλύτερό τους για το τέλος. Η επιδείνωση του καιρού μετά την πρωινή προπόνηση σημάδεψε άσχημα νέα για τους Luca Marini, Maverick Vinales και Jack Miller – αντιμετωπίζοντας ένα ταξίδι στα Προκριματικά 1 του Σαββάτου, εάν η βροχή συνεχιστεί.

motogp-germanias-marquez-markez-ptosi-sygkrousi.

Ευτυχώς για το τρίο, και για άλλους εκτός της πρώτης δεκάδας του σημερινού πρωινού, η στριφογυριστή κυματοειδής πίστα ήταν αρκετά στεγνή για κηλίδες μέχρι την έναρξη της απογευματινής ώρας. Ωστόσο, ο πρόσθετος κίνδυνος από την υγρασία σήμαινε ότι ορισμένοι αναβάτες, συμπεριλαμβανομένων των Marc Marquez και Fabio Quartararo, επέλεξαν να παραμείνουν στο πρώτο μέρος της συνεδρίας… Αυτοί οι κίνδυνοι αποδείχθηκαν σύντομα δραματικά όταν ο Takaaki Nakagami κατέστρεψε τη Honda του, αλλά ευτυχώς απομακρύνθηκε, αφού έστειλε το RC213V του καροτσιού μέσα από το χαλίκι στην περίφημη στροφή 11, βγάζοντας κόκκινες σημαίες για να ανασύρει τα συντρίμμια από την πίστα.

Δεν ήταν αμέσως σαφές εάν ο αναβάτης LCR χρησιμοποιούσε το Kalex ή το τυπικό πλαίσιο, αλλά οι επόμενες φωτογραφίες δείχνουν ότι ήταν το Kalex. Ο Marquez, ο οποίος παρακολουθούσε το ατύχημα του Nakagami στην τηλεόραση στα pits, πήγε στην πίστα όταν ξεκίνησε η συνεδρία και αργότερα έκανε μια μεγάλη απόκρουση στη στροφή 12 – ο πρωτάρης Augusto Fernandez είχε τέλεια θέα ακριβώς από πίσω. Ο συνονόματός του Raul Fernandez στάλθηκε αργότερα να γλιστρήσει στην πίστα στη στροφή 11, ενώ ο συμπαίκτης του στο RNF, Miguel Oliveira, αψήφησε τον τραυματισμένο ώμο του για να οδηγήσει στις μεσαίες βαθμίδες… και στη συνέχεια συνετρίβη, στη στροφή 10. Στη συνέχεια, ο Marquez κράτησε στενά το Honda του που γέρνει όταν το πίσω μέρος άφησε την είσοδο στην στροφή 11, επιστρέφοντας με ορθάνοιχτα μάτια στα pits της Repsol Honda. Οι επαναλήψεις έδειξαν ότι ο Marquez δίνει το μεσαίο δάχτυλο σε κάποιον ή κάτι, πιθανώς το ποδήλατό του.

Αλλά το χειρότερο ήταν να ακολουθήσει όταν επέστρεψε για τα τελευταία λεπτά και εξαφάνισε τον Zarco.

MotoGP Γερμανίας SACHSENRING – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ

1 Γιόχαν Ζάρκο FRA Pramac Ducati (GP23) 1’20.702 δευτ 14/15 300 χιλ
2 Μαρκ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Repsol Honda (RC213V) +0,152 δευτ 13/16 296 χιλ
3 Aleix Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) +0,195 δευτ 14/11 298 χιλ
4 Άλεξ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Gresini Ducati (GP22) +0,253 δευτ 14/17 299 χιλ
5 Χόρχε Μάρτιν ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pramac Ducati (GP23) +0,330 δευτ 15/12 299 χιλ
6 Φάμπιο Κουαρτάραρο FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0,352 δευτ 14/16 297 χιλ
7 Μπραντ Μπάντερ RSA Red Bull KTM (RC16) +0,397 δευτ 16/17 302 χιλ
8 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +0,415 δευτ 17/12 301 χιλ
9 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0,508 δευτ 15/19 296 χιλ
10 Μάρκο Μπεζέκι ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0,511 δευτ 16/17 302 χιλ
11 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0,579 δευτ 14/15 292 χιλ
12 Λούκα Μαρίνη ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0,633 δευτ 16/12 299 χιλ
13 Μάβερικ Βινιάλες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) +0,667 δευτ 17/18 299 χιλ
14 Τζακ Μίλερ AUS Red Bull KTM (RC16) +0,696 δευτ 19/19 300 χιλ
15 Μιγκέλ Ολιβέιρα POR RNF Aprilia (RS-GP22) +0,733 δευτ 15/16 296 χιλ
16 Ραούλ Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ RNF Aprilia (RS-GP22) +0,972 δευτ 13/17 298 χιλ
17 Ενέα Μπαστιανίνι ITA Ducati Lenovo (GP23) +1.028 δευτ 13/17 301 χιλ
18 Φράνκο Μορμπιντέλι ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +1.374 δευτ 6/15 298 χιλ
19 Augusto Fernandez ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Tech3 GASGAS (RC16)* +1.470s 6/18 295 χιλ
20 Jonas Folger ΓΕΡ Tech3 GASGAS (RC16) +2.116 δευτ 15/16 293 χιλ

Επίσημα ρεκόρ Sachsenring MotoGP Γερμανίας :
Καλύτερος γύρος:
Francesco Bagnaia ITA Ducati  1m 19.765s (2022)
Ταχύτερος γύρος αγώνα:
Marc Marquez SPA Honda 1m 21.228s (2019)

Ο Johann Zarco κατακτά μια πρακτική έναρξης που διακόπτεται από τη βροχή για το γερμανικό MotoGP 2023 στο Sachsenring. Ένα ντους έφτασε μόλις 15 λεπτά μετά τη συνεδρία, στέλνοντας τους αναβάτες στα pits με τον Jorge Martin ταχύτερους από τον Takaaki Nakagami και τον Marc Marquez. Η πίστα έμεινε σιωπηλή για το επόμενο τέταρτο της ώρας, αλλά με μεγαλύτερη βροχόπτωση σήμερα το απόγευμα, οι αναβάτες πίεσαν να βελτιωθούν στα τελευταία λεπτά με τους Aleix Espargaro, Fabio di Giannantonio, Francesco Bagnaia και μετά τον Aleix Espargaro να ανταλλάσσουν την πρώτη θέση σε γρήγορη διαδοχή.

Ο βασιλιάς της Sachsenring, Marquez, αήττητος στις προηγούμενες 11 εμφανίσεις του στην πίστα, πίεζε σκληρά από την αρχή, υποφέροντας από νωρίς φόβο στα 160 km/h πριν φτάσει για λίγο στην κορυφή. Ο αστέρας της Repsol Honda έπεσε στη συνέχεια στην ένατη θέση πριν αντεπιτεθεί με τον δεύτερο πίσω από τον Espargaro, και μετά πήγε ξανά ταχύτερα πριν ο Zarco βάλει την Pramac Ducati στην κορυφή. Ο Espargaro της Aprilia παρέμεινε τρίτος. Ο Ισπανός, ο οποίος διαγνώστηκε με δύο σπασμένα οστά στη δεξιά του φτέρνα μετά από τραυματισμούς με το ποδήλατο καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Mugello, είχε ξεφύγει κουτσαίνοντας από ένα ατύχημα στη στροφή 1 μετά από δέκα λεπτά. Ο Espargaro δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το πίσω φρένο του λόγω της ζημιάς στο πόδι, προκαλώντας πτώση στο Mugello και έτσι θα μπορούσε να ήταν ένας παράγοντας για τη διαρροή σήμερα το πρωί.

Ο Alex Marquez και ο πρώτος ηγέτης Martin ήταν τρεις δορυφόροι Ducatis στην πρώτη πεντάδα. Ο Fabio Quartararo, ο οποίος δεν έχει κερδίσει από το περσινό Grand Prix της Γερμανίας, λέει ότι ο κύριος στόχος του είναι να αποφύγει μια τέταρτη διαδοχική παρουσία στα Qualifying 1 με το να βρίσκεται μέσα στην πρώτη δεκάδα την Παρασκευή – έναν στόχο που πέτυχε με τον έκτο παρά την καθυστερημένη πτώση στο στροφή 1. Ο συμπαίκτης Franco Morbidelli έπεσε λίγο πριν από τον Γάλλο, στην περίφημη στροφή 11 Ralf Waldmann (καταρράκτης). Ο Takaaki Nakagami της LCR έλαβε ένα σασί Kalex αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά χρησιμοποίησε το τυπικό πλαίσιο για να καθορίσει τον καλύτερο χρόνο του κατά τα πρώτα λεπτά.

https://www.youtube.com/watch?v=-FF3z2Vf05c

Η Γερμανία ήταν το ναδίρ της σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος 2022 του Francesco Bagnaia, έχασε 91 πόντους από τον Fabio Quartararo μετά από μια πρόωρη πτώση πριν παλέψει για να πάρει τον τίτλο στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Ο Bagnaia επιστρέφει με προβάδισμα 21 πόντων έναντι του Marco Bezzecchi. Το Sachsenring είναι η πιο επιτυχημένη πίστα του Marc Marquez, με έντεκα νίκες στο Γερμανικό Grand Prix, συμπεριλαμβανομένων οκτώ στην κατηγορία MotoGP. Απουσίασε την περασμένη σεζόν λόγω χειρουργικής επέμβασης στο χέρι, όταν ο Quartararo κέρδισε, ο Marquez δεν έχει ηττηθεί στη σφιχτή και στριμμένη αριστερόστροφη πίστα από το 2009 στα 125cc.

Ο Marquez οδηγεί μόνος του στη Repsol Honda με τον συμπαίκτη του Joan Mir να βρίσκεται στο περιθώριο λόγω τραυματισμού στο χέρι στο Mugello το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο Alex Rins της LCR Honda επίσης απουσιάζει μετά από κάταγμα της δεξιάς κνήμης και περόνης στην Ιταλία. Ο νικητής του COTA δεν θα είναι ικανός να επιστρέψει παρά μόνο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Ο Pol Espargaro της GASGAS Tech3 εγκατέλειψε μια προγραμματισμένη επιστροφή στη Γερμανία και αντικαταστάθηκε ξανά από τον δοκιμαστικό αναβάτη της KTM Jonas Folger, που σημαίνει ότι ένας εγχώριος αναβάτης θα λάβει μέρος στην κορυφαία κατηγορία. Ο Espargaro θεωρείται επίσης απίθανο να είναι κατάλληλος για τον γύρο του Assen του επόμενου Σαββατοκύριακου.

Τρομακτικό ατύχημα στα τελευταία λεπτά του FP2 του Γκραν Πρι του MotoGP της Γερμανίας, με τον Μαρκ Μάρκεθ να διεμβολίζει τη μοτοσυκλέτα του Ζοάν Ζαρκό. Ο Μάρκεθ με τη Ducati έκανε προσπάθεια για ένα γρήγορο γύρο που θα τον έβαζε στην πρώτη 10άδα της κατάταξης, αλλά έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του σε ένα φρενάρισμα στην πρώτη στροφή. Εκείνη τη στιγμή όμως, ο Ζοάν Ζαρκό της Pramac Racing έβγαινε από το pit lane και δεν πρόλαβε να αντιδράσει, με την ακυβέρνητη μοτοσυκλέτα να πέφτει πάνω του, ρίχνοντάς του με σφοδρότητα στην πίστα. Ευτυχώς και οι δύο οδηγοί είναι καλά στην υγεία τους.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power