ENGINE POWER

MotoGP: Γιατί η πικρία του Μαρκ Μάρκεζ του Βαλεντίνο Ρόσι θα τονώσει μόνο τον μεγάλο αντίπαλό του

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι:  Τα πάνω κάτω μπορεί να φέρει η παρέμβαση του Rossi.... θα ωφεληθεί ο Marquez στην Ducati;
MotoGP: Γιατί η πικρία του Μαρκ Μάρκεζ του Βαλεντίνο Ρόσι θα τονώσει μόνο τον μεγάλο αντίπαλό του

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι: Ο Valentino Rossi που πυροδοτεί τη διαμάχη στη Ducati δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα…

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το MotoGP έρχεται για τη 10η επέτειο του αναμφισβήτητα πιο αμφιλεγόμενου επεισοδίου του. Οι παρανοϊκές κατηγορίες του Valentino Rossi για δολιοφθορά που επιβλήθηκαν στον Marc Marquez πριν από το Grand Prix της Μαλαισίας το 2015 προκάλεσαν ένα κύμα σοκ που άλλαξε ριζικά τη σειρά.

Το ζευγάρι έρχεται μαζί στο γκραν πρι στο Sepang. την επακόλουθη ποινή του grid για τον Rossi για τον που αποφασίζει τον τίτλο της Βαλένθια. η φρενήρη απάντηση των οπαδών? Οι συνεχείς αξιώσεις του Rossi για έναν κλεμμένο τίτλο. μη αναστρέψιμο κακό αίμα μεταξύ Rossi και Marquez από εκείνη τη στιγμή.

Πραγματικά χαλάρωνε το τέλος μιας φανταστικής σεζόν σε εκείνο το σημείο και επισκίασε ένα τελικό παγκόσμιο πρωτάθλημα για τον Jorge Lorenzo.

«Οι αναβάτες νιώθουν προδομένοι από την Ducati»

 

Ο Βαλεντίνο Ρόσι δηλώνει ότι η επιλογή της Ducati να προτιμήσει τον Μαρκ Μάρκεθ αντί να προωθήσει τον Χόρχε Μαρτίν έχει σημαντικές συνέπειες.

Ο θρύλος του MotoGP, Βαλεντίνο Ρόσι, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για την απόφαση της Ducati να υπογράψει με τον Μαρκ Μάρκεθ για την εργοστασιακή της ομάδα το 2025, αφήνοντας στην άκρη την επιλογή να προωθήσει κάποιον από τους δικούς της ταλαντούχους αναβάτες, όπως ο Χόρχε Μαρτίν.

Η Ducati αρχικά είχε επιλέξει τον Μαρτίν να αντικαταστήσει τον Ένεα Μπαστιανίνι στην ομάδα της, αλλά η απροθυμία του Μάρκεθ να ενταχθεί στην ομάδα της Pramac την επόμενη χρονιά, οδήγησε την ιταλική εταιρεία να αλλάξει την αρχική της απόφαση και να προσφέρει τη θέση στον εξι φορές πρωταθλητή MotoGP. Ο Μαρτίν, σε μια τολμηρή κίνηση, αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Ducati και να ενταχθεί στην Aprilia, όπως έκανε και ο Μάρκο Μπετζέκι, ενώ η Pramac έληξε τη συνεργασία της με την Ducati για να συνδεθεί με τη Yamaha. Ταυτόχρονα, τους δεσμούς του με την Ducati έσπασε και ο Μπαστιανίνι, που μετακόμισε στην KTM Tech3.

MotoGP Βαλεντίνο ΡόσιΟ Marquez και ο Rossi συνέχισαν να έχουν σημεία ανάφλεξης τα επόμενα χρόνια, αν και καθώς ο ένας αποδείχτηκε κυρίαρχος και ο άλλος συνέχισε να εξασθενεί στην ανταγωνιστικότητα, κάπως αμβλύνθηκε. Η απάντηση των οπαδών στα προπύργια του Rossi προς τον Marquez παραμένει εχθρική, όχι ότι αυτό ενοχλεί ποτέ τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ακόμη και μετά την αποχώρησή του, ο Rossi υποστηρίζει το γεγονός ότι του έκλεψαν έναν 10ο παγκόσμιο τίτλο, και σχεδόν σίγουρα υποστήριξε τα αιχμηρά σχόλια που έκανε για τη Ducati σε πρόσφατη συνέντευξή του στην L’Equipe.

«Δεν έχω τελειώσει να το καταλαβαίνω», είπε για την Ducati που έδωσε στον Marc Marquez εργοστασιακό συμβόλαιο για το 2025.

«Η Ducati είχε ένα ενδιαφέρον σύστημα, με μια πυραμίδα που επέτρεπε στους νέους αναβάτες να προοδεύουν.

«Έτσι ανατράφηκε ο Pecco [Bagnaia] και το περίμεναν και ο [Jorge] Martin και ο Marco Bezzecchi. Και ξαφνικά η Ducati αποφάσισε να φέρει τον Marc μέσα.

«Είναι φυσιολογικό [οι αναβάτες] να αισθάνονται προδομένοι. Από τη μια στιγμή στην άλλη δεν μετρούν πλέον, οπότε δεν είναι περίεργο που θεωρούν την επιλογή του Marquez ως αστείο».

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι:  Ο Marquez θα ωφεληθεί από την παρέμβαση του Rossi

Τίποτα που κάνει ο Rossi δεν είναι ποτέ χωρίς υπολογισμούς. Ήταν δεξιοτέχνης στο χειρισμό της αφήγησης για δικό του κέρδος κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής του καριέρας. Είναι αυτό που τον έκανε επιτυχία στα μέσα ενημέρωσης και τους θαυμαστές, καθώς ο θρύλος του Rossi μεγάλωσε μόνο τον 21ο αιώνα και κάθε νέος αμφισβητίας έπεσε πάνω του τελικά.

Τα σχόλιά του στην L’Equipe σχεδιάστηκαν για να προκαλέσουν μια παράνομη απάντηση από τον Marquez, με την ελπίδα ότι το κλουβί του κροταλίζεται.

Είναι αποδεδειγμένο ότι το στρατόπεδο των Rossi δεν ήταν ευχαριστημένο όταν η Ducati έκανε μια αναστροφή στην απόφασή της να δώσει στον Jorge Martin τη δεύτερη εργοστασιακή θέση υπέρ του Marquez για το 2025. Το κακό αίμα μεταξύ Rossi και Marquez το έκανε αναπόφευκτο.

Εξαιτίας αυτού, όμως, κάνει την απάντηση του στρατοπέδου των Rossi να φαίνεται σαν να οφείλεται στον φόβο για την επιρροή που εξακολουθεί να διατηρεί ο Marquez στο πρωτάθλημα.

Ο Rossi δεν τα πήγε άσχημα από αυτήν την αλλαγή στην αγορά αναβατών. Καθαίρεσε την Pramac από το ταμπλό, καθώς η ομάδα υπέγραψε με τη Yamaha για την επόμενη χρονιά, με αποτέλεσμα η ομάδα του VR46 να λάβει την εργοστασιακή υποστήριξη της Ducati και ένα GP25 για την επίθεση του Fabio Di Giannantonio το 2025.

Αν και τέτοια σχόλια μάλλον δεν είναι απροσδόκητα από την Ducati, θα προκαλέσουν ωστόσο κάποια ανησυχία.

Η Bagnaia λατρεύεται από την ιταλική φίρμα. Είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης τους ποτέ στο MotoGP και είναι ο αποδέκτης των πολυαναμενόμενων επακόλουθων τίτλων του μέχρι το 2007. Το να τον βάλουν κλειδωμένο για άλλα δύο χρόνια πριν από την έναρξη της σεζόν του 2024 είναι μια ακόμη απόδειξη της αγάπης της Ducati για την Bagnaia.

Έχει επίσης αποδειχθεί ότι είναι πολύ ταπεινός. Όταν αυτός και ο Marquez συγκρούστηκαν στο GP της Πορτογαλίας, ένας ήρεμος Bagnaia είπε στα μέσα ενημέρωσης ότι δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα περιστατικό αγώνων. Το σχόλιο του Marquez ήταν ακριβώς το αντίθετο, κατηγορώντας τον Bagnaia ότι δεν έκανε πίσω πριν να είναι πολύ αργά. Όπως και ο Rossi, όμως, ο Marquez δεν λέει ποτέ τίποτα απλά στη ζέστη της στιγμής.

Η Bagnaia δεν αρέσει να παρασύρεται εύκολα σε έναν πόλεμο λέξεων στον Τύπο. Αλλά η επιρροή του Rossi θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια δυσάρεστη συνεργασία μεταξύ Bagnaia και Marquez το 2025, εάν τα πράγματα γίνουν τεταμένα μεταξύ του ζευγαριού στην πίστα.

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι: Εξάλλου, έχουμε να κάνουμε με έναν αναβάτη που έστησε έναν τοίχο στο γκαράζ της Yamaha το 2008 για να κρατήσει φαινομενικά μυστικά των ελαστικών από το να πάει στο πλάι του Lorenzo.

Το να έρθετε αντιμέτωποι με τον Marquez με τα ίδια μηχανήματα θα είναι το μεγαλύτερο τεστ στην καριέρα του Bagnaia στο MotoGP. Δεν χρειάζεται καμία γερασμένη πικρία από παλιούς ανταγωνισμούς που θολώνουν την κρίση του όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως πρέπει σε αυτόν τον αγώνα.

Όλα αυτά θα ωφελήσουν μόνο τον Marquez. Δεν απολαμβάνει τίποτα περισσότερο από το να κλείνει εχθρικούς οπαδούς βάζοντάς τους να τον παρακολουθούν να στέκεται στο βάθρο μπροστά τους.

Εάν ο Rossi μπει περαιτέρω σε οποιαδήποτε συζήτηση που θα μπορούσε να προκύψει μεταξύ Marquez και Bagnaia, ο πρώτος θα το χρησιμοποιήσει ως ευκαιρία για να τρίψει τη μύτη του Ιταλού θρύλου.

Και τι καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό από το να ισοφαρίσει την καριέρα του Rossi με τους εννέα παγκόσμιους τίτλους με τη μοτοσυκλέτα που δεν θα μπορούσε ποτέ να κερδίσει και να κερδίσει τον χρυσό προστατευό του;

Από μια ιδιοτελή οπτική των μέσων ενημέρωσης, ο Rossi με τις απόψεις του μπορεί να είναι μόνο καλό. Και για το ίδιο το MotoGP, θα προσθέσει μόνο άλλο ένα στρώμα ίντριγκας σε μια μάχη τίτλου του 2025 που ελπίζει ότι μπορεί να παγιδεύσει ένα ευρύτερο κοινό.

Αλλά οι μόνοι που θα υποφέρουν από αυτό θα είναι ο Rossi και ο Bagnaia…

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP: Γιατί η πικρία του Μαρκ Μάρκεζ του Βαλεντίνο Ρόσι θα τονώσει μόνο τον μεγάλο αντίπαλό του», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!