ENGINE POWER

MotoGP: Γιατί η πικρία του Μαρκ Μάρκεζ του Βαλεντίνο Ρόσι θα τονώσει μόνο τον μεγάλο αντίπαλό του

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι:  Τα πάνω κάτω μπορεί να φέρει η παρέμβαση του Rossi.... θα ωφεληθεί ο Marquez στην Ducati;
MotoGP: Γιατί η πικρία του Μαρκ Μάρκεζ του Βαλεντίνο Ρόσι θα τονώσει μόνο τον μεγάλο αντίπαλό του

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι: Ο Valentino Rossi που πυροδοτεί τη διαμάχη στη Ducati δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα…

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το MotoGP έρχεται για τη 10η επέτειο του αναμφισβήτητα πιο αμφιλεγόμενου επεισοδίου του. Οι παρανοϊκές κατηγορίες του Valentino Rossi για δολιοφθορά που επιβλήθηκαν στον Marc Marquez πριν από το Grand Prix της Μαλαισίας το 2015 προκάλεσαν ένα κύμα σοκ που άλλαξε ριζικά τη σειρά.

Το ζευγάρι έρχεται μαζί στο γκραν πρι στο Sepang. την επακόλουθη ποινή του grid για τον Rossi για τον που αποφασίζει τον τίτλο της Βαλένθια. η φρενήρη απάντηση των οπαδών? Οι συνεχείς αξιώσεις του Rossi για έναν κλεμμένο τίτλο. μη αναστρέψιμο κακό αίμα μεταξύ Rossi και Marquez από εκείνη τη στιγμή.

Πραγματικά χαλάρωνε το τέλος μιας φανταστικής σεζόν σε εκείνο το σημείο και επισκίασε ένα τελικό παγκόσμιο πρωτάθλημα για τον Jorge Lorenzo.

«Οι αναβάτες νιώθουν προδομένοι από την Ducati»

 

Ο Βαλεντίνο Ρόσι δηλώνει ότι η επιλογή της Ducati να προτιμήσει τον Μαρκ Μάρκεθ αντί να προωθήσει τον Χόρχε Μαρτίν έχει σημαντικές συνέπειες.

Ο θρύλος του MotoGP, Βαλεντίνο Ρόσι, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για την απόφαση της Ducati να υπογράψει με τον Μαρκ Μάρκεθ για την εργοστασιακή της ομάδα το 2025, αφήνοντας στην άκρη την επιλογή να προωθήσει κάποιον από τους δικούς της ταλαντούχους αναβάτες, όπως ο Χόρχε Μαρτίν.

Η Ducati αρχικά είχε επιλέξει τον Μαρτίν να αντικαταστήσει τον Ένεα Μπαστιανίνι στην ομάδα της, αλλά η απροθυμία του Μάρκεθ να ενταχθεί στην ομάδα της Pramac την επόμενη χρονιά, οδήγησε την ιταλική εταιρεία να αλλάξει την αρχική της απόφαση και να προσφέρει τη θέση στον εξι φορές πρωταθλητή MotoGP. Ο Μαρτίν, σε μια τολμηρή κίνηση, αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Ducati και να ενταχθεί στην Aprilia, όπως έκανε και ο Μάρκο Μπετζέκι, ενώ η Pramac έληξε τη συνεργασία της με την Ducati για να συνδεθεί με τη Yamaha. Ταυτόχρονα, τους δεσμούς του με την Ducati έσπασε και ο Μπαστιανίνι, που μετακόμισε στην KTM Tech3.

MotoGP Βαλεντίνο ΡόσιΟ Marquez και ο Rossi συνέχισαν να έχουν σημεία ανάφλεξης τα επόμενα χρόνια, αν και καθώς ο ένας αποδείχτηκε κυρίαρχος και ο άλλος συνέχισε να εξασθενεί στην ανταγωνιστικότητα, κάπως αμβλύνθηκε. Η απάντηση των οπαδών στα προπύργια του Rossi προς τον Marquez παραμένει εχθρική, όχι ότι αυτό ενοχλεί ποτέ τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ακόμη και μετά την αποχώρησή του, ο Rossi υποστηρίζει το γεγονός ότι του έκλεψαν έναν 10ο παγκόσμιο τίτλο, και σχεδόν σίγουρα υποστήριξε τα αιχμηρά σχόλια που έκανε για τη Ducati σε πρόσφατη συνέντευξή του στην L’Equipe.

«Δεν έχω τελειώσει να το καταλαβαίνω», είπε για την Ducati που έδωσε στον Marc Marquez εργοστασιακό συμβόλαιο για το 2025.

«Η Ducati είχε ένα ενδιαφέρον σύστημα, με μια πυραμίδα που επέτρεπε στους νέους αναβάτες να προοδεύουν.

«Έτσι ανατράφηκε ο Pecco [Bagnaia] και το περίμεναν και ο [Jorge] Martin και ο Marco Bezzecchi. Και ξαφνικά η Ducati αποφάσισε να φέρει τον Marc μέσα.

«Είναι φυσιολογικό [οι αναβάτες] να αισθάνονται προδομένοι. Από τη μια στιγμή στην άλλη δεν μετρούν πλέον, οπότε δεν είναι περίεργο που θεωρούν την επιλογή του Marquez ως αστείο».

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι:  Ο Marquez θα ωφεληθεί από την παρέμβαση του Rossi

Τίποτα που κάνει ο Rossi δεν είναι ποτέ χωρίς υπολογισμούς. Ήταν δεξιοτέχνης στο χειρισμό της αφήγησης για δικό του κέρδος κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής του καριέρας. Είναι αυτό που τον έκανε επιτυχία στα μέσα ενημέρωσης και τους θαυμαστές, καθώς ο θρύλος του Rossi μεγάλωσε μόνο τον 21ο αιώνα και κάθε νέος αμφισβητίας έπεσε πάνω του τελικά.

Τα σχόλιά του στην L’Equipe σχεδιάστηκαν για να προκαλέσουν μια παράνομη απάντηση από τον Marquez, με την ελπίδα ότι το κλουβί του κροταλίζεται.

Είναι αποδεδειγμένο ότι το στρατόπεδο των Rossi δεν ήταν ευχαριστημένο όταν η Ducati έκανε μια αναστροφή στην απόφασή της να δώσει στον Jorge Martin τη δεύτερη εργοστασιακή θέση υπέρ του Marquez για το 2025. Το κακό αίμα μεταξύ Rossi και Marquez το έκανε αναπόφευκτο.

Εξαιτίας αυτού, όμως, κάνει την απάντηση του στρατοπέδου των Rossi να φαίνεται σαν να οφείλεται στον φόβο για την επιρροή που εξακολουθεί να διατηρεί ο Marquez στο πρωτάθλημα.

Ο Rossi δεν τα πήγε άσχημα από αυτήν την αλλαγή στην αγορά αναβατών. Καθαίρεσε την Pramac από το ταμπλό, καθώς η ομάδα υπέγραψε με τη Yamaha για την επόμενη χρονιά, με αποτέλεσμα η ομάδα του VR46 να λάβει την εργοστασιακή υποστήριξη της Ducati και ένα GP25 για την επίθεση του Fabio Di Giannantonio το 2025.

Αν και τέτοια σχόλια μάλλον δεν είναι απροσδόκητα από την Ducati, θα προκαλέσουν ωστόσο κάποια ανησυχία.

Η Bagnaia λατρεύεται από την ιταλική φίρμα. Είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης τους ποτέ στο MotoGP και είναι ο αποδέκτης των πολυαναμενόμενων επακόλουθων τίτλων του μέχρι το 2007. Το να τον βάλουν κλειδωμένο για άλλα δύο χρόνια πριν από την έναρξη της σεζόν του 2024 είναι μια ακόμη απόδειξη της αγάπης της Ducati για την Bagnaia.

Έχει επίσης αποδειχθεί ότι είναι πολύ ταπεινός. Όταν αυτός και ο Marquez συγκρούστηκαν στο GP της Πορτογαλίας, ένας ήρεμος Bagnaia είπε στα μέσα ενημέρωσης ότι δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα περιστατικό αγώνων. Το σχόλιο του Marquez ήταν ακριβώς το αντίθετο, κατηγορώντας τον Bagnaia ότι δεν έκανε πίσω πριν να είναι πολύ αργά. Όπως και ο Rossi, όμως, ο Marquez δεν λέει ποτέ τίποτα απλά στη ζέστη της στιγμής.

Η Bagnaia δεν αρέσει να παρασύρεται εύκολα σε έναν πόλεμο λέξεων στον Τύπο. Αλλά η επιρροή του Rossi θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια δυσάρεστη συνεργασία μεταξύ Bagnaia και Marquez το 2025, εάν τα πράγματα γίνουν τεταμένα μεταξύ του ζευγαριού στην πίστα.

MotoGP Βαλεντίνο Ρόσι: Εξάλλου, έχουμε να κάνουμε με έναν αναβάτη που έστησε έναν τοίχο στο γκαράζ της Yamaha το 2008 για να κρατήσει φαινομενικά μυστικά των ελαστικών από το να πάει στο πλάι του Lorenzo.

Το να έρθετε αντιμέτωποι με τον Marquez με τα ίδια μηχανήματα θα είναι το μεγαλύτερο τεστ στην καριέρα του Bagnaia στο MotoGP. Δεν χρειάζεται καμία γερασμένη πικρία από παλιούς ανταγωνισμούς που θολώνουν την κρίση του όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως πρέπει σε αυτόν τον αγώνα.

Όλα αυτά θα ωφελήσουν μόνο τον Marquez. Δεν απολαμβάνει τίποτα περισσότερο από το να κλείνει εχθρικούς οπαδούς βάζοντάς τους να τον παρακολουθούν να στέκεται στο βάθρο μπροστά τους.

Εάν ο Rossi μπει περαιτέρω σε οποιαδήποτε συζήτηση που θα μπορούσε να προκύψει μεταξύ Marquez και Bagnaia, ο πρώτος θα το χρησιμοποιήσει ως ευκαιρία για να τρίψει τη μύτη του Ιταλού θρύλου.

Και τι καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό από το να ισοφαρίσει την καριέρα του Rossi με τους εννέα παγκόσμιους τίτλους με τη μοτοσυκλέτα που δεν θα μπορούσε ποτέ να κερδίσει και να κερδίσει τον χρυσό προστατευό του;

Από μια ιδιοτελή οπτική των μέσων ενημέρωσης, ο Rossi με τις απόψεις του μπορεί να είναι μόνο καλό. Και για το ίδιο το MotoGP, θα προσθέσει μόνο άλλο ένα στρώμα ίντριγκας σε μια μάχη τίτλου του 2025 που ελπίζει ότι μπορεί να παγιδεύσει ένα ευρύτερο κοινό.

Αλλά οι μόνοι που θα υποφέρουν από αυτό θα είναι ο Rossi και ο Bagnaia…

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power