ENGINE POWER

MotoGP Gresini Racing: Tο επίσημο ντεμπούτο του Marc Marquez

MotoGP Gresini Racing: Τα πάντα για την πρώτη επίσημη παρουσίαση της Ducati, διαφορές, στόχοι, φωτογραφίες και οι εντυπώσεις του Alex και Marc Marquez
MotoGP Gresini Racing: Tο επίσημο ντεμπούτο του Marc Marquez

MotoGP Gresini Racing: Η Gresini Racing είναι η πρώτη που ξεκινά το ξεφάντωμα παρουσιάσεων MotoGP 2024, καθώς ο Marc Marquez ενώνει τον Alex στην οικογένεια της Ducati.

Η πρώτη Παρουσίαση Ομάδας του 2024 έγινε και ξεσκονίστηκε, και τι τρόπος να ξεκινήσετε τα πράγματα! Η Gresini Racing MotoGP αποκάλυψε μια υπερπαραγωγική σειρά αδελφών στην Ιταλία το Σάββατο, με τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez να εντάσσεται στις τάξεις τους και να προετοιμάζεται για τον συνεργάτη του δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και τον μικρότερο αδερφό Alex Marquez. Και οι δύο θα οδηγήσουν τη μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Πρωτάθλημα του 2023 και θα έχουν μεγάλες φιλοδοξίες ενόψει της επερχόμενης καμπάνιας, και στην Ιταλία μας δόθηκε μια πρώτη ματιά στις ζωηρές τους το 2024.

Παρουσίαση του MotoGP Gresini Racing: Το επίσημο ντεμπούτο του Marc Marquez με την νέα του ομάδα

MotoGP Ducati Gresini Racing: Ο Marc Marquez έχει ήδη οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα Ducati MotoGP – αλλά το σημερινό λανσάρισμα του Gresini θα σηματοδοτήσει την πρώτη επίσημη εμφάνισή του ως πλήρως προσαρμοσμένος υπάλληλος της δορυφορικής ομάδας της Ducati.

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Alex-Marc-Marquez-presentation-new-colours

MotoGP Ducati Gresini Racing: Το ξεφάντωμα παρουσιάσεων MotoGP 2024 ξεκινά καθώς ο Marc Marquez ενώνει τον Alex στην οικογένεια της Ducati.

Τα χρώματα των Gresini και Marc Márquez για το MotoGP το 2024 αποκαλύπτονται

MotoGP Gresini Racing: Τα χρώματα με τα οποία η Gresini θα αγωνιστεί φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP μόλις αποκαλύφθηκαν. Η ομάδα παρουσιάστηκε αυτό το Σάββατο στην έδρα της στο Riccione για μια σεζόν που σηματοδοτεί μια νέα φάση στην ιστορία της με την άφιξη του Marc Márquez.

Οδηγώντας μια Ducati με τις περσινές προδιαγραφές, ο Ισπανός στοχεύει να επιστρέψει στην επιτυχία που του διέφυγε τα τελευταία χρόνια. Θα είναι η πρώτη φορά που αγωνίζεται σε δορυφορική ομάδα και εκτός της Honda από τότε που μπήκε στο MotoGP το 2013. Δίπλα του ως συμπαίκτης θα είναι ο αδερφός του Álex Márquez, ο οποίος συνεχίζει με την Gresini.

Η ομάδα του Gresini αποκάλυψε τη γκάμα MotoGP του 2024 με την οποία θα αγωνιστεί ο Marc Marquez την πρώτη του χρονιά με Ducati.

Για πρώτη φορά από τότε που ανέβηκε στο MotoGP το 2013, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Grand Prix Marquez ξεκίνησε μια νέα καμπάνια που δεν ανήκει στον εργοστασιακό οργανισμό Honda.

Έχοντας δυσκολευτεί για μεγάλο μέρος της σεζόν του 2023 καθώς η Honda δεν είχε ανταγωνιστικότητα, ο Marquez επέλεξε να τερματίσει το συμβόλαιό του με το HRC ένα χρόνο νωρίτερα για να υπογράψει για την Gresini Ducati.

Είναι μια κίνηση που κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα από τότε που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ η παρθενική του δοκιμή στη Βαλένθια τον Νοέμβριο τράβηξε την προσοχή.

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Alex-Marc-Marquez-presentation-new-colours-boss-debuto

MotoGP Ducati Gresini Racing: Το επίσημο ντεμπούτο του Marc Marquez με την νέα του ομάδα

MotoGP Gresini Racing: Ο Marquez τερμάτισε το τεστ τέταρτος συνολικά και μόλις 0,171 δευτερόλεπτα από τον καλύτερο ρυθμό, αλλά για συμβατικούς λόγους δεν του επετράπη να μιλήσει στα μέσα ενημέρωσης στη συνέχεια.

Στη συνέχεια θα πήγαινε για χειρουργική επέμβαση για ένα πρόβλημα με την αντλία του βραχίονα που τον είχε ταλαιπωρήσει στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Στην επίσημη εκδήλωση παρουσίασής της στο Riccione της Ιταλίας, η Gresini αποκάλυψε τα χρώματα με τα οποία θα αγωνιστεί το 2024. Η ομάδα θα έχει παρόμοιο χρώμα με το περσινό.

Από την 1η Ιανουαρίου, ο Marquez μπορούσε να μιλήσει δημόσια για τη μετάβασή του από τη Honda στην Ducati.

Μιλώντας στο DAZN νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Marquez λέει ότι προσαρμόστηκε γρηγορότερα από όσο περίμενε στη Ducati σε εκείνη την πρώτη δοκιμή.

Σε μια άλλη συνέντευξη κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στα μέσα ενημέρωσης, παραμέρισε τα σχόλια που έκανε ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna τον περασμένο Νοέμβριο – όταν είπε ότι η ιταλική μάρκα δεν ήθελε τον Ισπανό στις τάξεις της – σημειώνοντας ότι ποτέ δεν ένιωσε ότι ήταν έτσι.

Ο Marquez δεν κατάφερε να φέρει κανένα από το βασικό του πλήρωμα από τη Honda στο Gresini, εκτός από τον τεχνικό ελαστικών Javi Ortiz, και θα έχει δίπλα του τον πρώην Joan Mir και τον Fabio Di Giannantonio επικεφαλής του πληρώματος Frankie Carchedi.

Για πρώτη φορά από το 2020 στην εργοστασιακή ομάδα της Honda, ο Marc Marquez θα είναι συμπαίκτης με τον μικρότερο αδερφό του Alex Marquez .

Ο Alex Marquez έκανε μια παρόμοια αλλαγή από τη Honda στην Gresini πέρυσι και κέρδισε δύο αγώνες σπριντ σε μια σταθερή καμπάνια για τον Ισπανό.

Ο Γκρεσίνι κέρδισε ένα γκραν πρι το 2023 χάρη στον Ντι Τζιανναντόνιο, ο οποίος σημείωσε την παρθενική του επιτυχία στο GP του Κατάρ, έχοντας αντιμετωπίσει ένα αβέβαιο μέλλον σε αυτό το σημείο, αφού ο Μαρκ Μάρκες πήρε τη θέση του για το 2024.

Ο Di Giannantonio θα αγωνιστεί για τη VR46 Ducati αυτή τη σεζόν, αντικαθιστώντας τον Luca Marini μετά την επιλογή του Ιταλού από τη Honda ως αντικαταστάτη του Marquez.

Δείχνουμε την πρώτη γνωστή εικόνα της Gresini Ducati Desmosedici GP23 για το 2024.

ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΤΟΥ MARQUEZ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ GRESINI DUCATI

MotoGP Gresini Racing: Η σταδιακή, πολύμηνη αποκάλυψη του Marc Marquez ως αναβάτη της Gresini Ducati πέρασε αναμφισβήτητα το πιο εντυπωσιακό κεφάλαιο του με το λανσάρισμα της ομάδας το 2024.

Παρόλο που -ή ίσως επειδή- τα πραγματικά χρώματα της Gresini δεν έμοιαζαν ουσιαστικά διαφορετικά από το προηγούμενο έτος, η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Marquez με αυτά τα χρώματα ήταν ακόμα το αξιοθέατο για τον εγκέφαλο μετά από 11 σεζόν που εκπροσωπούσε τη Honda και τον χορηγό τίτλου της. Repsol.

Έτσι, ακόμη και στην κίνηση, για να μην αναφέρουμε τις λήψεις στο στούντιο, υπήρχε μια ορισμένη αύρα «αυτό δεν είναι Photoshop αλλά νιώθει Photoshop » στον Marquez να κουνάει τις φόρμες Gresini μαζί με τον αδελφό του Alex.

Πέρα από τον οπτικό αντίκτυπο, ωστόσο, σηματοδότησε και την πρώτη εμφάνιση του Marc στα διεθνή μέσα ενημέρωσης χωρίς να είναι ακόμη υπάλληλος της Honda περιορισμένης συμβατικά σε ό,τι μπορούσε να συζητήσει.

Αυτό δεν σήμαινε απαραίτητα ότι άλλαξε ταλέντο, αλλά πρόσφερε περισσότερες λεπτομέρειες – και έβαλε όμορφα το σκηνικό για την πολυαναμενόμενη πρώτη του σεζόν στη Ducati.

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Marc-Marquez-presentation-new-colours-omada-italy

MotoGP Ducati Gresini Racing: Marc Marquez στην συνέντευξη τύπου

ΜΗ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ HYPE

MotoGP Gresini Racing: Δεδομένης της ιδιότητας του Marquez ως Galactus του MotoGP πριν από τον τραυματισμό του στο Jerez το 2020, και δεδομένου ότι φαινόταν ακόμα ένας απόκοσμος αναβάτης πολλές φορές αργότερα, η κατανόηση είναι ευρέως διαδεδομένη τόσο στο paddock του MotoGP όσο και εκτός αυτού ότι πραγματικά θα έπρεπε να αναμένεται να αγωνιστεί για τον τίτλο φέτος.

Αλλά ο Marquez έχει τονίσει επανειλημμένα στα τέλη του 2023 ότι θα πήγαινε στο Gresini για να ξαναβρεί τη «διασκέδαση» ως ανταγωνιστής του MotoGP και δεν ξέφυγε από αυτό το σημείο συζήτησης σε αυτήν την πρώτη επίσημη εμφάνιση, ακόμη και μια εμποτισμένη με τη γνώση της εξαιρετικά σίγουρης του ντεμπούτο στο Ducati στη δοκιμασία μετά τη σεζόν τον περασμένο Νοέμβριο.

«Φυσικά οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές, από τον κόσμο, αλλά η δουλειά μου είναι να προσπαθήσω να ξεχάσω όλες αυτές τις προσδοκίες, να προσπαθήσω να δουλέψω στο γκαράζ μου», είπε όταν ρωτήθηκε, σωστά, γιατί οι θαυμαστές δεν πρέπει απλώς να περιμένουν από αυτόν. να βρίσκεται αμέσως στο μέτωπο με όλα τα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι θα είναι.

«Γιατί πρέπει να είμαι ήρεμος, ειδικά στην αρχή.

“Ήρεμος” δεν σημαίνει ότι δεν είναι γρήγορος. Φυσικά θα προσπαθήσω και θα ήθελα να είμαι γρήγορος. Αλλά δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι παλεύω για τη νίκη από την αρχή, γιατί τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν ένας εφιάλτης για Εγώ, τα τελευταία δύο χρόνια δεν κατάφερα να κερδίσω έναν αγώνα».

Τώρα, η «διασκέδαση» για τον Marquez όντως αγωνίζεται στο μπροστινό μέρος, αλλά φαίνεται να τραβάει μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε αυτό που σκοπεύει να φέρει η κίνηση Gresini – τακτική διαμάχη για το ασήμι – και αυτό που πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι σκοπεύει να φέρει – τον τίτλο του MotoGP νούμερο επτά.

“Το έχω πει πολλές φορές και θα το επαναλάβω – αν είμαι εδώ, είναι επειδή αισθάνομαι ότι θα έχω την ευκαιρία και το επίπεδο να αγωνιστώ για αυτές τις πέντε πρώτες θέσεις. Εννοώ, δεν μπορώ να πω ότι Για να παλέψεις για το πρωτάθλημα, πρέπει να είσαι επιπλέον σε πολλούς βαθμούς.

“Αλλά ακόμα νιώθω ότι μπορώ να παλέψω για αυτές τις πέντε πρώτες θέσεις, τις πρώτες έξι θέσεις. Έτσι, ναι, αποφάσισα, επέλεξα αυτή την κατεύθυνση, να παρατείνω την καριέρα μου. Μόνο αυτό.

“Φυσικά ο εύκολος τρόπος ήταν να μείνω στη Honda – λιγότερη πίεση στον εαυτό μου, περισσότερα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος.”

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ DUCATI

MotoGP Gresini Racing: Μέρος της λογικής του Marquez για την υποβάθμιση των προσδοκιών είναι η φόρμα και η εξοικείωση με τη μοτοσυκλέτα των δύο διεκδικητών του τίτλου του 2023 της Ducati.

Τόσο ο πρωταθλητής Pecco Bagnaia όσο και ο δεύτερος Jorge Martin θα έχουν Ducatis προδιαγραφών 2024 την επόμενη χρονιά, σε αντίθεση με τη μοτοσυκλέτα του 2023 του Marquez. Όμως, ενώ ο γκουρού της τεχνολογίας Gigi Dall’Igna ισχυρίστηκε ότι η Ducati αναζητούσε ένα μεγαλύτερο βήμα με το GP24 σε σύγκριση με αυτό που ήταν το GP23 (όσο καλό ήταν το GP23, επίσης όχι σπάνια νικήθηκε από το GP22), αυτή δεν είναι η κύρια γραμμή του Marquez της σκέψης.

«Έφτασα σε μια μοτοσυκλέτα με την οποία, ειδικά δύο αναβάτες, ο Bagnaia και ο Martin, έχουν περάσει πολλά, πολλά χρόνια μαζί και έχουν κερδίσει πολλούς αγώνες και πολλά πρωταθλήματα.

«Είναι εξαιρετικά γρήγοροι και θα έχουν τη μοτοσυκλέτα του 2024… μπορούμε να πούμε «το ίδιο ποδήλατο» [με εμένα].

“Αλλά φτάνεις εκεί και δεν μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι στο ίδιο επίπεδο. Δεν θα ήταν το φυσιολογικό να είσαι στο ίδιο επίπεδο αμέσως μαζί τους.”

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Alex-Marc-Marquez-presentation-new-colours-sinedefxi

MotoGP Ducati Gresini Racing: Marc Marquez στην πρώτη παρουσίαση

Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ‘ΑΔΥΝΑΤΑ’ ΚΟΜΜΑΤΙΑ

MotoGP Ducati Gresini Racing: Ο Marquez ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, μόλις μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από το ρυθμό, στη μοναδική του ημέρα, 49 γύρων με τη Ducati μέχρι στιγμής στη Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο.

Ακόμα κι αν τα προγράμματα διέφεραν πάρα πολύ πάνω-κάτω στο pitlane και πολλοί από τους καθιερωμένους αναβάτες δεν είχαν λόγο να κυνηγήσουν έναν laptime, δεν υπάρχει κανένας δισταγμός από το πόσο αξιόπιστη ήταν μια παράσταση – και ο Marquez αναγνώρισε για άλλη μια φορά ότι «αισθανόταν άνετα» .

Αλλά τόνισε ότι η Ducati απαιτούσε «έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του γύρου» σε σύγκριση με τη Honda, ότι δεν μπορούσε πλέον να στηριχθεί στα δυνατά σημεία της Honda – τα οποία, ειδικά στην είσοδο στις στροφές, εξακολουθούσαν να υπάρχουν σαφώς ακόμη και στη γενικά μη ανταγωνιστική της Έκδοση 2023 – και ότι έπρεπε να ξαναφτιάξει την οδήγησή του για να καταλάβει πώς να χρησιμοποιήσει την πρόσθετη ισχύ και το κράτημα της Ducati ιδιαίτερα στην έξοδο από τη γωνία.

Αυτό που πρότεινε επίσης ο Marquez, ωστόσο, είναι ότι η Valencia, μια πίστα με την οποία έχει σχέση, θα μπορούσε να έχει ζωγραφίσει μια ελαφρώς πολύ ρόδινη εικόνα, η οποία μπορεί κάλλιστα να αλλάξει στις προ-σεζόν δοκιμές στη Μαλαισία και το Κατάρ.

Τώρα, ο Marquez κέρδισε δύο φορές και στα δύο, αλλά στο γενικό σύνολο της δουλειάς του πιθανότατα χαρακτηρίζονται ως «μπαμπούλα» κομμάτια, ακόμα κι αν αυτή η λέξη φαίνεται γελοία στη χρήση.

“Είμαι πιο περίεργος να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα στην πίστα της Μαλαισίας, στην πίστα του Κατάρ, σε πίστες όπου δυσκολεύομαι περισσότερο. Επειδή στη Βαλένθια είμαι συνήθως πολύ γρήγορος κάθε χρόνο”, είπε ο Marquez.

Και όταν ρωτήθηκε αν αυτός ή ο Alex ήταν πιο πιθανό να κερδίσει πρώτος ένα γκραν πρι, ο Marquez είπε: “Λοιπόν, ο πρώτος είναι το Κατάρ – νομίζω ότι ο Alex έχει περισσότερες πιθανότητες από εμένα! Δεν έχω τη νοοτροπία να σκεφτώ τη νίκη τώρα .”

ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ 

MotoGP Ducati Gresini Racing: Ταυτόχρονα, ο Marquez δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο να ρίξει μερικές λεπτομέρειες που υποδηλώνουν ότι θα έπρεπε πραγματικά να ήταν πιο γρήγορος σε εκείνο το τεστ της Βαλένθια.

Λεπτομέρεια νούμερο ένα: “Φυσικά και ήμουν ήρεμος. Είχα μόνο ένα ποδήλατο στο γκαράζ. Και, εννοώ, είχα συνηθίσει να έχω τέσσερις μοτοσυκλέτες [που παρέχονται από τη Honda] στη δοκιμή της Βαλένθια, και αυτή τη φορά είχα μόνο ένα , και μου είπαν “αν τρακάρεις, η δοκιμή τελείωσε”.

“Ήμουν λοιπόν ήρεμος. Ήμουν βήμα βήμα. Ένιωσα το ποδήλατο.”

Λεπτομέρεια νούμερο δύο: «Στη Βαλένθια οδηγούσα πολύ ομαλά. Αλλά ακόμα δεν ξέρουμε, και δεν ξέρω, αν θα είναι το στυλ οδήγησης μου με τη Ducati.

«Ήταν το πρώτο τεστ, οδηγούσα με ένα στήσιμο που δεν ήξερα, απλώς τους είπα “βάλτε το σετάρισμα από τους άλλους και μην αγγίζετε τίποτα, απλά πρέπει να προσαρμοστώ”. Άγγιξαν πολύ μικρά πράγματα για να μου δώσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό μέρος, αλλά οδηγούσα ομαλά, γιατί δεν ένιωθα [έτοιμος] να οδηγήσω επιθετικά και να βρω το όριο της μοτοσυκλέτας».

Έτσι, για να ανακεφαλαιώσουμε, ο Marquez οδήγησε με ένα στυλ αναμφισβήτητα αφύσικο γι ‘αυτόν, και οδήγησε γνωρίζοντας ότι δεν μπορεί να συντριβεί, κάτι που είναι προφανώς αφύσικο γι ‘αυτόν. Και ούτως ή άλλως ήταν τέταρτος ταχύτερος.

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Alex-Marc-Marquez-presentation-new-colours-omada-italy

MotoGP Ducati Gresini Racing: Η ώρα της μεγάλης στιγμής

MARQUEZ + MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ

MotoGP Gresini Racing: Ο Marc και ο Alex Marquez ήταν συμπαίκτες στη Repsol Honda το 2020, αλλά μετά βίας μέτρησε, λόγω του τραυματισμού του Marc και της απουσίας σχεδόν ολόκληρης της σεζόν.

Και αυτό ήταν χάλια. Ήταν ακόμα πιο χάλια στην αναδρομική, πληροφορούμενοι από το ντοκιμαντέρ της δικής τους παραγωγής που οδήγησε περαιτέρω στο πόσο στενός είναι ο δεσμός μεταξύ των δύο, πόσο τρέφονται ο ένας από τον άλλο και πόσο θα σήμαινε μια σωστή σεζόν μαζί.

Αλλά ιδού μια δεύτερη ευκαιρία σε εκείνη την κατάλληλη σεζόν, και υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να είναι καλύτερη, πιο συνεργική, πιο ευχάριστη από ό,τι θα μπορούσε ποτέ η πρώτη.

«Είναι πραγματικά, πραγματικά ξεχωριστό, να μοιράζεσαι την ομάδα σου με τον αδερφό σου», είπε ενθουσιασμένος ο νεότερος Marquez. “Είναι ήδη ξεχωριστό όταν αγωνίζεστε και οι δύο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, ακόμα περισσότερο στο MotoGP. Επομένως, δεν μπορείτε να φανταστείτε ότι βρίσκεστε στην ίδια ομάδα. Πρέπει να αποκομίσω κέρδος από αυτή την κατάσταση.

“Η υπέροχη ατμόσφαιρα και η μαγική ατμόσφαιρα που μπορούμε να δημιουργήσουμε, εκτός πίστας, με την ομάδα και όλα αυτά, φιλοξενία και πλήρωμα, θα είναι τόσο σημαντικά. Έχω πάει με πολλές ομάδες, αλλά η ομάδα Gresini έχει κάτι διαφορετικό. Σίγουρα θα νιώσει πολύ άνετα στην πίστα – αλλά αυτή η ατμόσφαιρα εκτός πίστας θα είναι τόσο σημαντική.”

Αλλά για τον Alex, και για τον αδερφό του, είναι επίσης θέμα να ξεκινήσουν σε πιο ομοιόμορφες βάσεις – αντί ο ένας Marquez να είναι ο πιο γρήγορος αναβάτης στο MotoGP και ο άλλος να είναι πρωτάρης σε μια δύσκολη μοτοσυκλέτα.

«Ήμασταν σε πραγματικά διαφορετικές καταστάσεις», είπε ο Άλεξ. “Ήμουν πρωτάρης, είχα πολλούς βαθμούς να βελτιώσω, δεν είχα την ευκαιρία να πάρω πολλές πληροφορίες από αυτόν. Ήταν εξαιρετικά γρήγορος, έφτανα βήμα βήμα. Είμαστε σε διαφορετική κατάσταση [τώρα] και νομίζω ότι μπορούμε και οι δύο να βγάλουμε περισσότερα κέρδη».

Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ

MotoGP Ducati Gresini Racing: Αν και η εκμάθηση της Ducati είναι μια δουλειά, ο μεγαλύτερος Marquez δεν ενδιαφέρεται να υποβαθμίσει, είναι ξεκάθαρος ότι η ομάδα που υπάρχει στο Gresini είναι ισχυρή – και ότι ενώ είναι “περίεργο” να μην συνεργάζεται πλέον με το πλήρωμα της Honda που είχε. εργάστηκε τόσο πολύ, αυτό δεν μπορεί να είναι ένα πρόβλημα που εμποδίζει την απόδοση στην πίστα.

Ο Marquez πήρε μόνο έναν υπάλληλο της Honda μαζί του στο Gresini και δεν ήταν ο επί μακρόν εμβληματικός αρχηγός του πληρώματος Santi Hernandez – αλλά ο εξίσου μακροχρόνιος μηχανικός του Javi Ortiz.

Αντί για τον Hernandez, στο πλευρό του Marquez, όμως, θα είναι ένας άλλος αρχηγός πληρώματος που έχει κερδίσει τίτλο – ο Frankie Carchedi, πρωταθλητής MotoGP του 2020 με τον Joan Mir στη Suzuki και επίσης ο επικεφαλής του πληρώματος που επέβλεψε τη μεταμόρφωση του Fabio Di Giannantonio από MotoGP no-hoper σε γνήσιο stud πέρυσι.

«Είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε μόνο μια μέρα στη Βαλένθια, αλλά ήδη χθες περάσαμε μια πολύ ωραία στιγμή για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τον τρόπο που δουλεύει, τον τρόπο που δουλεύω και φυσικά να προσπαθήσω να προσαρμόσω το στυλ μου σε αυτόν, θα προσπαθήσει. να προσαρμόσει το στυλ του σε μένα», είπε ο Marquez του Carchedi.

«Είναι διαφορετικοί άνθρωποι, αλλά δύο πολύ καλοί τεχνικοί. Ο Σάντι κέρδισε πολλά, ο Φράνκι κέρδισε πολλά.

“Δεν θα συγκρίνω, μισώ τις συγκρίσεις. Ο καθένας έχει το στυλ του, και ναι, το πιο σημαντικό, όπως λέω, είναι η απόδοση. Δεν έχει σημασία πώς, γιατί, τι κάνεις, το πιο σημαντικό είναι να προσπαθήσεις βρείτε τα αποτελέσματα».

MotoGP-Gresini-Racing-ducati-team-parousiasi-2024-Alex-Marc-Marquez-presentation-new-colours-sinedefxi-omada-ducatis

MotoGP Ducati Gresini Racing: Alex Marquez & Marc Marquez στην πρώτη παρουσίαση της ομάδας για το 2024

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

MotoGP Gresini Racing: Ωστόσο, παρ’ όλο το θόρυβο για την άφιξη του Marquez στο Gresini, δεν θα ξέρατε ότι ήταν εκεί και κοιτούσε απλώς το ποδήλατο.

Πάρτε το σχέδιο του 2024 και συγκρίνετε το με τις περσινές εκδόσεις και, ενώ υπάρχουν ανεπαίσθητες διαφορές στον τρόπο διάταξης των διάφορων χαλκομανιών, η συνολική λίστα των συστατικών – διαβάστε, χορηγοί – φαίνεται σχεδόν πανομοιότυπη.

Ο μεγάλος υποστηρικτής του Marquez, Red Bull, είναι στο καπέλο του, και στο καπάκι του Alex, επίσης, αλλά δεν είναι στη μοτοσυκλέτα. Ο προμηθευτής ποδηλάτων Ducati παραμένει αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό από τα εμπορικά σήματα που αντιπροσωπεύονται στο βερνίκι.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η Gresini δεν επωφελείται από την υψηλού προφίλ υπογραφή της. Μιλώντας στο The Race κατά την έναρξη, ο εμπορικός επικεφαλής της ομάδας Κάρλο Μερλίνι κατέστησε σαφές ότι το πρόγραμμα είναι σε αγενή οικονομική κατάσταση και ήταν ξεκάθαρα ζαλισμένος με την ποσότητα της πρόσθετης προσοχής και της εμβέλειας που αποδείχτηκε, σαν να ήταν ποτέ σε αμφιβολία, από τα δυνατά και μια εκδήλωση με μεγάλη συμμετοχή που ξεκινά μια σημαντική εκστρατεία για το Gresini.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power