ENGINE POWER

MotoGP Ινδία: Ο Bezzecchi κερδίζει μεγαλoπρεπώς,ο Bagnaia νοκ-άουτ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοίγει ξανά

MotoGP Ινδία:  Μπροστά ο Bezzecchi να τον κυνηγάνε, ο Martin και ο Bagnaia αντ’ αυτού συμμετείχαν σε μια επική μονομαχία όχι μόνο στον αγώνα, αλλά με παγκόσμια γεύση, δεδομένου ότι μιλάμε για τους δύο πρώτους στη γενική κατάταξη.

bezzecchi-motogp-india-gp-indiko-nikitis-1os-kerdise-indian-grand-prix-apotelesmata
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

MotoGP Ινδία:  Θα το έλεγες ποτέ αυτό; Η ανταπόκριση από έναν άγριο Marco Bezzecchi ήταν σίγουρα αναμενόμενη, έχοντας συμβιβάσει τον αγώνα χθες και σήμερα ικανός να «εκδικηθεί». Υπάρχει επίσης μια ειδική αφιέρωση για τον Filippo Mometto, έναν νεαρό πιλότο CIV που έφυγε από τη ζωή πριν λίγες μέρες και αγαπημένο φίλο του Bezzecchi. Ίσως όμως δεν περιμέναμε το λάθος του Francesco Bagnaia που μια φορά 2ος κατεβαίνει! Χάρη τόσο στον τυπικό κομιστή VR46 όσο και στον Jorge Martin, στην πραγματικότητα ο τελευταίος πρέπει να ιδρώσει λίγο περισσότερο απέναντι σε έναν άγριο Fabio Quartararo. Τελικά είναι διπλό της Ducati, αλλά ο πρωταθλητής MotoGP του 2021 μπορεί να χαμογελάσει, επιστρέφει στο βάθρο για πρώτη φορά μετά τον μακρύ αγώνα στο Όστιν! Ενώ ο Μάρτιν είναι 13 πόντους πίσω από την Bagnaia, -44 για τον νικητή Bezzecchi. Ειδήσεις και βαθμολογίες του GP της Ινδίας.

Η επιλογή των ελαστικών

Μετά τους 12 γύρους του MotoGP Sprint, σειρά έχουν οι 20 γύροι (μειωμένη αγωνιστική απόσταση) του μεγάλου αγώνα του Grand Prix της Ινδίας. Όσον αφορά την επιλογή ελαστικών, μαλακό πίσω μέρος για όλους εκτός από τον Jorge Martin, ο οποίος αντ’ αυτού επιλέγει το μεσαίο. Τέλος, στο μπροστινό μέρος υπάρχουν δύο εξαιρέσεις: ο Francesco Bagnaia και ο Franco Morbidelli προτιμούσαν τη σκληρή σύνθεση, όλοι οι άλλοι το μέσο. Ποιος θα έχει δίκιο;

MotoGP Ινδία, η αρχή

Δεν λείπουν οι επαφές στην αρχή, αλλά δεν υπάρχουν ατυχήματα και αυτό είναι ήδη καλά νέα. Ακόμα κι αν οι δύο αναβάτες της KTM και οι τρεις αναβάτες της Aprilia ρισκάρουν πολλά… Για άλλη μια φορά είναι μια σούπερ αρχή από τον Martin, αλλά αυτή τη φορά οι Bagnaia και Bezzecchi είναι αμέσως πίσω και έτοιμοι για επίθεση, κάτι που συμβαίνει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ο Marc Marquez επιχειρεί ξανά το κατόρθωμα: η Honda του χορεύει πολύ, ρισκάρει πολύ όταν φρενάρει, αλλά παραμένει πίσω από το Ducatis, με τους Quartararo και Mir (που έπεσαν μερικές θέσεις λόγω ενός μικρού αρχικού λάθους) αμέσως πίσω του. Ωστόσο, σύντομα γίνεται σαφές ότι ο Marco Bezzecchi θέλει να αναπληρώσει όσα συνέβησαν χθες όσο το δυνατόν περισσότερο: σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι επικεφαλής και επιχειρεί πρώτα να πάρει το προβάδισμα στον ισχύοντα παγκόσμιο πρωταθλητή MotoGP. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος όταν ο Μάρτιν επιτίθεται στον Μπαγκνάγια, αλλά στο τέλος όλα λύνονται χωρίς συνέπειες. Ωστόσο, ο αριθμός #1 δεν φαίνεται στην μπάλα, πίσω του ο Marquez γίνεται πολύ απειλητικός. Αλλά δεν διαρκεί, ο Bagnaia αναπνέει περισσότερο όταν ο αναβάτης #93 της Honda γλιστρήσει στη στροφή 1… Ξεκινά ξανά, αλλά έχει τρακάρει έξω από τη ζώνη πόντων, οπότε ο σημερινός αγώνας είναι σε κίνδυνο.

Ανατροπή πλοκής!

Μπροστά ο Bezzecchi είναι σε τρέξιμο, ο Martin και ο Bagnaia αντ’ αυτού συμμετείχαν σε μονομαχία όχι μόνο στον αγώνα, αλλά με παγκόσμια γεύση, δεδομένου ότι μιλάμε για τους δύο πρώτους στη γενική κατάταξη. Ο ισχύων πρωταθλητής MotoGP συνεχίζει να ρισκάρει πολλά, αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει τον αντίπαλό του στο Pramac, ο οποίος φαίνεται να έχει περισσότερα. Ο Augusto Fernandez τελείωσε το GP της Ινδίας με πρόωρη αποχώρηση, αλλά λίγο αργότερα ο Aleix Espargaro επιβράδυνε ξαφνικά: προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων στο Aprilia του, επέστρεψε στο γκαράζ. Με 8 γύρους για να τελειώσει η ανατροπή: ο Bagnaia είχε περάσει τον Martin, αλλά ο πρωταθλητής του MotoGP ήταν στο χαλίκι λίγο μετά! Απίστευτο ατύχημα που αφήνει ανοιχτό τον δρόμο για την αποθεραπεία τόσο του Bezzecchi όσο και του Martin. Και ο αναβάτης της Pramac πρέπει επίσης να κλείσει το ξαφνικά ανοιγμένο κοστούμι του ενώ τρέχει, καθώς και να προσέχει έναν Κουαρτάραρο που πλησιάζει σημαντικά. Λαμπερός τελικός μεταξύ των δύο, με τον σημαιοφόρο της Yamaha που προσπαθεί, αλλά δεν έχει πολλά να κατηγορήσει τον εαυτό του, δεδομένου ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί το σοβαρό λάθος του Bagnaia. Ο Quartararo επιστρέφει έτσι στο βάθρο, ο Martin είναι πλέον πολύ κοντά στον παγκόσμιο πρωταθλητή MotoGP!

Η κατάταξη MotoGP Ινδία

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version