MotoGP Ινδονησίας 2024, Mandalika – Αποτελέσματα αγώνων σπριντ
Ο Francesco Bagnaia μείωσε στο μισό το προβάδισμα τίτλου του Jorge Martin, αφού η νίκη στον αγώνα MotoGP Sprint της Ινδονησίας του 2024 συνδυάστηκε με πτώση στον πρώτο γύρο για τον αναβάτη Pramac.
Μισό δευτερόλεπτο διαφορά στα προκριματικά, ο Μάρτιν κράτησε το προβάδισμα από νωρίς έναντι του Bagnaia – ο οποίος έκανε γρήγορη πρόοδο από τη δεύτερη σειρά – αλλά πέταξε μια χρυσή ευκαιρία φεύγοντας από τη στροφή 16.
Ο ισχύων πρωταθλητής Bagnaia ήταν τυχερός που δεν εξαφανίστηκε όταν ο καλός φίλος Marco Bezzecchi βγήκε από τη φόρμα του κάτω από το φρενάρισμα και έτρεξε πολύ στη μέση της απόστασης των 13 γύρων.
Αυτό άφησε μια ηγετική ομάδα των Bagnaia, Marc Marquez και Enea Bastianini.
Ο νικητής της Emilia Romagna, Bastianini, γρήγορος όλο το Σαββατοκύριακο, κέρδισε τον Marquez στον προτελευταίο γύρο, αλλά δεν είχε χρόνο για να μειώσει τη διαφορά των 0,8 δευτερολέπτων από τον συμπαίκτη του Bagnaia.
Έχοντας ξαναβράσει επτά δευτερόλεπτα στην τελευταία θέση, ο Μάρτιν έφτασε στη δέκατη, που σημαίνει ότι έχασε τον τελικό βαθμό. Ο Ισπανός βγήκε κατευθείαν από το γκαράζ της Pramac Ducati.
12ος στο grid μετά από δύο πτώσεις κατάταξης, ο Marc Marquez κέρδισε επτά θέσεις στην αρχή. Ο αναβάτης του Gresini συνέχισε στη συνέχεια την πρώιμη φόρτισή του για να πάρει την τρίτη θέση πίσω από τον Bagnaia και τον συνάδελφό του στο GP23 Bezzecchi μετά από μερικούς γύρους.
Η μοναδική KTM που ξεκινά στην πρώτη 15άδα, ο προκριματικός της πρώτης σειράς Pedro Acosta πέρασε μεγάλο μέρος του αγώνα αμυνόμενος ενάντια στους Maverick Vinales, Franco Morbidelli, την κορυφαία Honda των Johann Zarco και Fabio di Giannantonio.
Ωστόσο, ο Morbidelli ξέσπασε για να ηγηθεί αυτού του ομίλου και να διεκδικήσει την πέμπτη θέση.
Ξεκινώντας την καλύτερη έκτη σεζόν, ο Fabio Quartararo έχασε έδαφος σε μερικές σκληρές μάχες και τερμάτισε 12ος.
Όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το μαλακό πίσω ελαστικό. Οι περισσότεροι επέλεξαν το σκληρό μπροστινό μέρος με τον Bezzecchi (2ος στο grid) και τον Quartararo (6ος) μεταξύ αυτών που επέλεξαν το μαλακό μπροστινό μέρος.
Ο Μιγκέλ Ολιβέιρα απουσιάζει μετά από κάταγμα του δεξιού καρπού του σε ένα highside το πρωί της Παρασκευής, που προκλήθηκε από δυσλειτουργία του traction control.
Οι αναθεωρημένοι κανόνες πίεσης ελαστικών για το 2024 σημαίνουν ότι οι αναβάτες πρέπει να παραμείνουν πάνω από ένα χαμηλότερο μπροστινό ελάχιστο των 1,8 bar (αντί για 1,88) για το 60% (αντί για 50%) μιας απόστασης Grand Prix ή το 30% ενός Sprint.
Η τιμωρία για την αποτυχία επίτευξης του ελάχιστου σε ένα Γκραν Πρι είναι ποινή 16 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα ή ποινή 8 δευτερολέπτων για αγώνα Σπριντ/μικρού αγώνα.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power