ENGINE POWER

MotoGP Ισπανίας: Οι Bagnaia, Binder, Fernandez εξηγούν τις πτώσεις τους ενώ προηγούνταν

MotoGP Ισπανίας: Οι τρεις πρώτοι του σπριντ - Aleix Espargaro, Marc Marquez, Pedro Acosta - μίλησαν από κοινού στον τερματισμό ότι η πίστα ήταν εξαιρετικά ολισθηρή
MotoGP Ισπανίας: Οι Bagnaia, Binder, Fernandez εξηγούν τις πτώσεις τους ενώ προηγούνταν

MotoGP Ισπανίας:  Στο ταραχώδες σπριντ της Βαρκελώνης, ο “Pecco” Bagnaia, ο Brad Binder, ο Raul Fernandez αποχαιρέτησαν όλοι το χαλίκι που ήταν ξαπλωμένο στο P1 – γι’ αυτό

Απίστευτες σκηνές στο σπριντ MotoGP το Σαββατοκύριακο της Καταλονίας στη Βαρκελώνη: Αν και ο σύντομος αγώνας του Σαββάτου διήρκεσε μόλις δώδεκα γύρους, τρεις αναβάτες τράκαραν ενώ προηγούνταν: Francesco Bagnaia (Ducati), Brad Binder (KTM ) και Raul Fernandez (Trackhouse-Aprilia).

δύο φορές και ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP “Pecco” Bagnaia ήταν ο τελευταίος από την προαναφερθείσα τριάδα που υπέστη τις συνθήκες το απόγευμα του Σαββάτου στο Circuit de Barcelona-Catalunya. Στον τελευταίο γύρο, όταν πίστευε ότι η νίκη στο σπριντ ήταν ήδη προσιτή, τράκαρε στη στροφή 5. Αυτή είναι η σφιχτή αριστερόχειρα, η πιο αργή γωνία στην πίστα.

Επίσης σε αυτή τη στροφή 5, πέντε γύρους μπροστά από τον Bagnaia, έπεσε ο Brad Binder, ο οποίος ήταν πρώτος. Και τρεις γύρους πριν από τον Binder, ήταν ο Raul Fernandez, ο οποίος ήταν εντελώς απροσδόκητα στο προβάδισμα, που έχασε τη θέση του στο προβάδισμα μετά από πτώση. Στην περίπτωσή του ήταν η στροφή 10, ο αριστερόχειρας στο τέλος της πλάτης ευθεία.

Οι τρεις πρώτοι του σπριντ – Aleix Espargaro, Marc Marquez, Pedro Acosta – μίλησαν από κοινού στον τερματισμό ότι η πίστα ήταν εξαιρετικά ολισθηρή το απόγευμα με θερμοκρασία ασφάλτου 46 βαθμών Κελσίου. Ο νικητής Espargaro παραδέχτηκε μάλιστα ότι «γλίστρησε μερικές φορές τον μπροστινό τροχό», αλλά μπορούσε να πιάσει την Aprilia του κάθε φορά.

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

 

MotoGP Ισπανίας – Μπαγκνάγια: Αναλύθηκε η συντριβή στα πιτς για μία ώρα

Ο Francesco Bagnaia θα είχε πάρει την πρώτη του νίκη στο σπριντ μετά το Spielberg (Αύγουστος 2023) αν δεν κατέβαινε στη στροφή 5 στον τελευταίο από τους δώδεκα γύρους. “Φαίνεται ότι μια σύγκρουση είναι εύκολο να συμβεί αν πλησιάσεις αυτή τη γωνία πιο αργά από το κανονικό”, λέει ο παγκόσμιος πρωταθλητής και είναι πεπεισμένος: “Υπό κανονικές συνθήκες αυτό δεν θα είχε συμβεί. Αλλά το επίπεδο πρόσφυσης εδώ είναι μια καταστροφή και μπορεί να προφανώς συμβαίνει».

Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να συνειδητοποιήσει η Bagnaia. «Πέρασα μια ώρα στα pits αναλύοντας τα πάντα», λέει ο αναβάτης της Ducati και εξηγεί: «Αν δεν ξέρεις γιατί τράκαρες, τότε καλύτερα να τα εξετάσεις όλα από τη βάση».

Ο Bagnaia δεν θέλει να μάθει τίποτα για μια καθυστέρηση συγκέντρωσης υπό την πίεση του Espargaro. «Ήμουν 100 τοις εκατό συγκεντρωμένος», λέει. “Ξέρω πώς να κερδίζω αγώνες. Αυτή θα ήταν άλλη μια από τις νίκες μου γιατί είχα τα πάντα υπό έλεγχο. Τα ελαστικά μου ήταν σε καλή κατάσταση και ήμουν πιο γρήγορος. Γι’ αυτό ήταν τόσο σημαντικό για μένα να καταλάβω γιατί συνέβη το τρακάρισμα. .”

«Θα προσπαθήσω να είμαι πιο προσεκτικός αύριο στον μακρύ αγώνα», είπε ο Bagnaia, για τον οποίο αυτό είναι το τρίτο μηδενικό αποτέλεσμα στη σειρά στους αγώνες μικρής διάρκειας το Σάββατο. Στο σπριντ στη Χερέθ πιάστηκε ανάμεσα στον Μπραντ Μπίντερ και τον Μάρκο Μπεζέκι και έπεσε. Η τεχνολογία στο Ducati GP24 του απέτυχε κατά τη διάρκεια του σπριντ στο Le Mans.

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

Binder: Η πτώση συνέβη χωρίς προειδοποίηση, αλλά…

MotoGP Ισπανίας: Για τον Brad Binder, ο οποίος τράκαρε δύο φορές στη Βαρκελώνη την Παρασκευή, το ατύχημα του απόγευμα του Σαββάτου στη στροφή 5 ήταν το τρίτο του Σαββατοκύριακου και το δωδέκατο της σεζόν. «Μια σύγκρουση δεν είναι φυσικά ποτέ ωραία, αλλά το να τρακάρεις ενώ είσαι πρώτος είναι καλύτερο από το να οδηγείς στη 15η θέση, όπως έκανα την προηγούμενη εβδομάδα», λέει ο αναβάτης της KTM.

Ενώ ήταν επικεφαλής, ο Binder περιγράφει τη συντριβή του ως εξής: “Δυστυχώς, ο μπροστινός τροχός γλίστρησε χωρίς προειδοποίηση στη στροφή 5. Ίσως είχα βάλει τη μοτοσικλέτα λίγο πιο απότομη [κατά το φρενάρισμα] από τον προηγούμενο γύρο. Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς, ήταν το τέλος του αγώνα μου».

Ήταν λόγω των συνθηκών της πίστας; “Σε ό,τι με αφορά”, λέει ο Binder, “Δεν είχα καμία στιγμή σοκ σε αυτή τη γωνία 5 όλο το Σαββατοκύριακο μέχρι τώρα. Αλλά σήμερα είχα ένα και τελείωσε. Όλοι ξέρουν ότι αυτή η γωνία είναι λίγο δύσκολο γιατί υπάρχει ένα κομμάτι κατηφορίζει και η καμπύλη κρέμεται λίγο έξω. Υστερόγραφο: «Αύριο στον αγώνα θα προσπαθήσω να είμαι λίγο πιο προσεκτικός εκεί».

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

Raul Fernandez: Η πτώση ήταν συνέπεια του προηγούμενου κόρνερ

MotoGP Ισπανίας:  Και ο Raul Fernandez, του οποίου το ατύχημα συνέβη στη στροφή 10; Για τον αναβάτη Trackhouse, μετά την πρώτη αρχική σειρά 1 της καριέρας του στο MotoGP, λίγες ώρες αργότερα πήρε επίσης το προβάδισμα για πρώτη φορά πριν τελειώσει η μέρα του με ένα τρακάρισμα στον τέταρτο γύρο. Ως αιτία αναφέρει και ένα λάθος, το οποίο όμως ξεκίνησε από την προηγούμενη γωνία.

“Δεν ξέρω γιατί, αλλά το ποδήλατό μου κινούνταν πολύ στη στροφή 9. Έχασα πολύ χρόνο εκεί. Τουλάχιστον αυτή ήταν η εντύπωσή μου. Όταν ήθελα να το επανορθώσω στο φρενάρισμα [από τη στροφή 10], Το μόνο που σκέφτηκα ήταν: Ανάθεμα, δεν μπορώ να κρατήσω τη γραμμή, έπεσα 100 τοις εκατό», είπε ο Fernandez.

«Ίσως», συνεχίζει ο οδηγός του Trackhouse, «ήμουν πολύ φιλόδοξος εκείνη τη στιγμή. Απλώς δεν ήθελα να χάσω πολύ χρόνο. Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από την ομάδα γιατί ήταν ένα ηλίθιο λάθος. Ένιωσα εξαιρετικά άνετα σήμερα και είχα τα πάντα υπό έλεγχο Η συντριβή ήταν ένα λάθος γιατί ήθελα να διορθώσω το λάθος από την προηγούμενη γωνία.»

 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power