ENGINE POWER

MotoGp Ισπανίας : O Marquez ζωντανός , o Espargaro θυμωμένος και o Bagnaia στην Pole

MotoGp Ισπανίας : Pole για Bagnaia, νίκη στο Sprint για Espargaro και ο Marquez ευγνώμων που ακόμη το παλέυει στην 18η θέση...
MotoGp Ισπανίας : O Marquez ζωντανός , o Espargaro θυμωμένος και o Bagnaia στην Pole

MotoGp Ισπανίας Καταλονία, Σάββατο: O Marquez ζωντανός χαρούμενος που βρισκέται ακόμη εντος του αγώνα για ενα πολυπόθητο τερματισμό, o Espargaro θυμωμένος που δεν καταφερε να πάρει την pole position από τον Pecco Bagnaia.

MotoGp Ισπανίας : Marc Marquez: «Αυτές οι στιγμές είναι σημαντικές, για να δείξω ότι είμαι ακόμα εκεί»

Ο λόγος ήταν ότι, σε δύο περιπτώσεις, είχε καταφέρει να ωθήσει την ταλαιπωρημένη Honda πάνω και πέρα ​​από τις δυνατότητές της, βοηθώντας να φιμώσει τις δικές του αμφιβολίες.

Μόλις 18ος στο τέλος της προπόνησης, ο Marquez «χρησιμοποίησε μία από τις ικανότητές μου» και έλκισε πίσω από τον Jack Miller της KTM για να κερδίσει ένα δεύτερο έκπληξη με έναν «εξωπραγματικό» γύρο στο Qualifying 1.

MotoGp Ισπανίας :  Αλλά παρόλο που τοποθετήθηκε επίσης τέλεια πίσω από τον βασιλιά πρωταθλητή Francesco Bagnaia για μια επανάληψη στα Προκριματικά 2, το RC213V του δεν είχε την ικανότητα να παραμείνει καν στο slipstream της Ducati.

Ο Bagnaia εξαφανίστηκε απρόσιτος ‘σε τρεις στροφές’ με τον Miguel Oliveira της RNF Aprilia να πιάνει και να προσπερνά τον Marquez στο τέλος του ίδιου γύρου.

«Στα Προκριματικά 1 μπόρεσα να βρω τον τέλειο γύρο, [πίσω] από μια μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει με την Ducati. Είναι λίγο πιο αργό, διαφορετικό στυλ οδήγησης. Και μετά μπόρεσα να ακολουθήσω τον Μίλερ και έκανα έναν εξωπραγματικό γύρο.

«Εντάξει, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος [να ακολουθήσω], αλλά είναι επίσης μια από τις ικανότητές μου, να ακολουθήσω τους άλλους.

«Στα Προκριματικά 2 προσπάθησα να ακολουθήσω τον Pecco αλλά ήδη στην τρίτη γωνία, είχε φύγει. Έτσι έκανα τον γύρο μόνος μου».

Το δεύτερο σαββατιάτικο highlight του Marquez ήρθε στους πρώτους γύρους του αγώνα.

Ενώ τα άλλα RCV τσακώνονταν με τη Yamahas στο πίσω μέρος του γηπέδου, ο Marquez ανέβηκε στην έβδομη θέση.

Βάζοντας εν συντομία τη νέα του προσέγγιση «χωρίς ρίσκο», ο Marquez είπε ότι «ξεπερνούσε τα όριά μου» και «έθεσε έναν απίστευτο ρυθμό» προτού η πραγματικότητα εμφανιστεί για άλλη μια φορά.

«Τελικά, τερμάτισα στη θέση «μου», ενδέκατη. Αλλά μετά από μια καλή αρχή, ο ρυθμός μου ήταν απίστευτος στους πρώτους 5-6 γύρους. Πίεζα επιπλέον και ήταν πιθανό να έχω τρακάρισμα επειδή ξεπερνούσα τα όριά μου.

«Ήμουν σε θέση να τους ακολουθήσω – λίγο – αλλά μετά άρχισα να έχω κόκκους [του ελαστικού] και είπα, “Εντάξει, τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψω και να τελειώσω τον αγώνα”. Και τελείωσα τον αγώνα.

«Αλλά αυτές οι σύντομες, μοναδικές στιγμές είναι σημαντικές για την αυτοπεποίθησή μου. Για τον εαυτό μου. Περισσότερο από το αποτέλεσμα. Για να δείξω ότι είμαι ακόμα εκεί. Γιατί στο τέλος αρχίζεις να έχεις κάποιες αμφιβολίες ακόμα και μέσα σου. Αν είσαι πολύ, πολύ [πίσω]».

Ωστόσο, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υποστήριξε ότι δεν μπορεί να διατηρήσει τέτοιες «στιγμές» για μια πλήρη απόσταση αγώνα.

«Πού ήμουν χθες; Ήμουν εκεί με τα άλλα Honda γιατί αυτό είναι το όριο της μοτοσυκλέτας», εξήγησε ο Marquez. «Σήμερα έβαλα αυτό το επιπλέον όριο, αλλά λέω ήδη στο Σίλβερστοουν και στην Αυστρία θα έχω αυτό το επιπλέον όριο σε μια πολύ μοναδική στιγμή του Σαββατοκύριακου.

«Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι πιέζω όλο το Σαββατοκύριακο έτσι, γιατί θα τρακάρω περισσότερες φορές. Σήμερα στα Προκριματικά 1, ναι, τελείωσα τον γύρο, αλλά είχα μεγάλο ρίσκο να μην τελειώσω τον γύρο.”

Με τα Honda να δυσκολεύονται από τεράστιες ποσότητες στροφών, η μόνη περιοχή που ο Marquez αισθάνεται ότι μπορεί να παλέψει είναι τα φρένα.

«Η μόνη περιοχή όπου μπορείς να είσαι ο ίδιος, ή ακόμα καλύτερος, είναι τα φρένα και η είσοδος [στις στροφές]. Αλλά και εκεί παίρνετε ρίσκο», είπε.

«Μπορείς να το κάνεις για έναν μόνο γύρο, αλλά το να κάνεις 11 γύρους είναι δύσκολο και το να κάνεις 24 αύριο είναι ακόμα πιο δύσκολο.

«Για παράδειγμα, δεν υποφέρω ποτέ με την αντλία του βραχίονα, αλλά αν θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον [ανταγωνιστικό] ρυθμό, αρχίζω να υποφέρω επειδή παρακάμπτω το ποδήλατο.

«Ξέρουμε ότι είναι έτσι και απλά προσπαθώ να βρω κάποια θετικά σημεία. Και σήμερα είναι περίεργο να το πούμε, αλλά ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς».

Ενώ ο Marquez τερμάτισε ενδέκατος, τα άλλα Honda κάλυπταν τις τρεις τελευταίες θέσεις στην κατάταξη με τον Iker Lecuona 19ος, τον Takaaki Nakagami 20ος και τον συμπαίκτη του Marquez Joan Mir 21ος και τελευταίος.

Ο Nakagami είπε ότι υπέστη απίστευτα επίπεδα περιστροφής, ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 Mir ένιωσε ότι έχανε ακόμη και από τα άλλα Honda.

«Άνοιγα το γκάζι και δεν προχωρούσα [μπροστά]. Έχανα τουλάχιστον δύο ή τρία δέκατα σε σχέση με τα άλλα Honda», είπε ο Mir.

«Είμαι σε μια στιγμή που χρειάζομαι απαντήσεις και πρέπει να καταλάβω τι συμβαίνει. Γιατί όλοι ξέρουν να ανοίγουν το γκάζι.

«Εγώ φρενάρω, μπαίνω με τους άλλους χωρίς πρόβλημα. Αλλά τη στιγμή που ανοίγω το γκάζι, μένω στο ίδιο μέρος. Και απλά πάνε. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω».

MotoGp Ισπανίας Καταλονία, Σάββατο: Aleix Espargaro: «Ξέρω ότι έχω καλύτερη μοτοσυκλέτα από τoν Pecco, ήμουν πολύ θυμωμένος…»

Ο αναβάτης της Aprilia Racing ήταν το φαβορί πριν από τον αγώνα, παρά το γεγονός ότι ηττήθηκε στην pole position από τον κυρίαρχο πρωταθλητή MotoGP.

Και αφού έχασε δύο θέσεις από την αρχή, ο Espargaro φρόντισε να μην απογοητεύσει το κοινό του, καθώς προσπέρασε τον Francesco Bagnaia στα μέσα του σπριντ.

Ένας εκπληκτικός χαμηλός χρόνος γύρου 1 m 39 στον ίδιο γύρο με την νικηφόρα κίνηση του αγώνα, τον είδε να ανοίγει ένα πλεονέκτημα πέντε δέκατων πριν συνεχίσει να κερδίζει με κυρίαρχο τρόπο.

Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Εσπαργάρο να απογοητευτεί για την πρόκριση. Μετά την προπόνηση της Παρασκευής, ο Bagnaia είπε ότι ο Espargaro και η Aprilia θα πρέπει να κερδίσουν καθώς η καταλανική πίστα ταιριάζει με τη μοτοσυκλέτα τους όπως ακριβώς το Red Bull Ring κάνει με τη Ducati, και αυτό ακριβώς πίστευε ο Ισπανός.

MotoGp Ισπανίας : Ο Espargaro είπε, “Ναι, συμφωνώ. Ο Pecco έχει δίκιο, αλλά ο Pecco, αυτή τη στιγμή, οδηγεί σε πολύ υψηλό επίπεδο.

«Σήμερα, η pole position του Pecco απέδειξε ότι – πάντα λέμε ότι η τάση να μην πιστώνεται η σκληρή δουλειά των αναβατών – αν δεν κάνει καλά αποτελέσματα, η μοτοσυκλέτα είναι χάλια, αλλά αν κάνει καλά αποτελέσματα έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα, αλλά δεν είναι πάντα αλήθεια.

«Υπάρχουν πολλά Ducati, αλλά ο Pecco απέδειξε αυτό το Σαββατοκύριακο ότι είναι πολύ γρήγορος. Ήμουν πολύ θυμωμένος για την pole position γιατί ξέρω ότι έχω καλύτερη μοτοσυκλέτα από την Pecco εδώ και έσπασε το ρεκόρ γύρου.

«Ήμουν λίγο θυμωμένος με τον εαυτό μου. Είναι ξεκάθαρο σε μια πίστα όπως η Μπαρτσελόνα ότι έχουμε καλύτερη πρόσφυση και η ταχύτητα που μπορούμε να συνεχίσουμε στις γρήγορες στροφές είναι μεγαλύτερη από την Ducati.

“Πρέπει να δουλέψουμε στις άλλες πίστες γιατί βελτιώθηκαν πολύ στα φρένα. Αλλά σε αυτού του είδους τις πίστες είμαστε η αναφορά.”

Ο Espargaro, ο οποίος έχει επίσης το πάνω χέρι έναντι του συμπαίκτη του Maverick Vinales αυτό το Σαββατοκύριακο, χρησιμοποίησε το διαφορετικό στυλ οδήγησης προς όφελός του.

Ένας αναβάτης που του αρέσει να ακουμπάει στο πλάι του ελαστικού, ο Espargaro δεν είναι ο μεγαλύτερος θαυμαστής του στυλ οδήγησης του, αν και αποδίδει σε πίστες όπως η Catalunya όπου η πρόσφυση κάνει τεράστια διαφορά.

«Έφτιαξα αυτό το ποδήλατο», άρχισε ο Espargaro. “Έφτιαξα αυτό το ποδήλατο για αυτό το είδος του στυλ οδήγησης. Δεν μου αρέσει πολύ το στυλ οδήγησης μου και θα ήθελα να βάλω την κλίση μου περισσότερο στο πάτωμα και μερικές φορές προσπαθώ στις δοκιμές, αλλά δεν βλέπω κανένα όφελος.

«Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις τι κάνει ο Jorge Martin, αλλά δεν βλέπω όφελος. Το Aprilia πρέπει να γυρίσει μόνο του.

«Μπορείτε να το βοηθήσετε να στρίψει σίγουρα, αλλά δεν χρειάζεται να το πιέσετε με το ζόρι γιατί σημαίνει ότι το ποδήλατο δεν λειτουργεί.

“Η μοτοσυκλέτα πρέπει να στρίβει μόνη της. Νομίζω ότι η Aprilia είναι η μοτοσυκλέτα που στρίβει περισσότερο στο grid.”

MotoGp Ισπανίας Καταλονία, Σάββατο: Pole για Bagnaia, νίκη στο Sprint για Espargaro

Pole position για τον πρωταθλητή του 2022, αλλά νίκη στον Sprint αγώνα για τον «βετεράνο» του Grid, καθώς οι Bagnaia και Espargaro έχουν μετατρέψει το Grand Prix Καταλονίας σε προσωπική τους υπόθεση.

Η δράση στην ισπανική πίστα της Βαρκελώνης έχει ξεκινήσει για τα καλά, με την σημερινή ημέρα να είναι μέρα κατατακτηρίων και Sprint αγώνα. Ο Aleix Espargaro είχε εντυπωσιάσει ήδη από εχθές, καθώς «έκλεισε» την Παρασκευή του με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, ο οποίος καταγράφηκε και ως νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας (1.38.742). Με τον Maverick Vinales στην 2η θέση, στους πίνακες της Παρασκευής, το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνσε ονειρικά για την Aprilia, όμως ο πρωταθλητής Pecco Bagnaia καραδοκούσε…

Στις σημερινές κατατακτήριες, λοιπόν, ο «1» είχε την απάντηση έτοιμη, σπάζοντας εκ νέου το απόλυτο ρεκόρ πίστας με 1.38.639, χρόνο που κανένας άλλος αναβάτης δεν ήταν δυνατόν να ανατρέψει, παίρνοντας έτσι την pole position. Εξαιρετική ήταν η απόδοση του Espargaro, ο οποίος κατάφερε την 2η θέση εκκίνησης, ενώ στην 3η θέση του Grid βρέθηκε ο Miguel Oliveira, που πέτυχε να «σφηνωθεί» ανάμεσα στους χρόνους των δύο εργοστασιακών Aprilia. Το grid ορίστηκε ως εξής, από την 4η θέση και κάτω: Vinales, Martin, Zarco, Alex Marquez, Di Giannantonio, Binder και Bezzecchi, Bastianini και Marc Marquez, στην 12η θέση και στην 4η σειρά.

Ο αγώνας ξεκίνησε μετά από την σύντομη εμφάνιση βροχής στην πίστα, η οποία όμως δεν διήρκεσε αρκετά, ώστε να κηρυχθεί ο αγώνας βρόχινος. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Vinales, αγγίζοντας την 2η θέση πίσω από τον Bagnaia, όμως σύντομα δέχθηκε την επίθεση του ομόσταυλού του, Aleix Espargaro, o οποίος ξεκίνησε να κυνηγά τον πρωταθλητή της Ducati. Πίο πίσω, Martin και Vinales είχαν παραλόγιο επαφή που τους στοίχισε σε χρόνο, όμως ο Vinales ανέκτησε τον ρυθμό του στο επίπεδο των προπορευόμενων Bagnaia και Espargaro.

Στην μάχη για την κορυφή, o Espargaro είχε ήδη ξεκινήσει τις επιθέσεις στον Pecco Bagnaia, κλέβοντας του την πρωτιά στον 7ο απο τους 12 γύρους, με κίνηση στα φρένα για την 1η στροφή. Από τότε, ο 34χρονος Ισπανός παρέμεινε οδηγός του αγώνα, ενώ οι Vinales και Binder επιχείρησαν μονομαχία με τον Bagnaia, χωρίς όμως να καταφέρουν να του πάρουν την 2η θέση. Τελικά, ο αγώνας έληξε με νικητή τον Aleix Espargaro και τους Bagnaia και Vinales να ολοκληρώνουν το βάθρο – με τον συμπαθή Espargaro, λοιπόν, να εξιλεώνεται από το περσινό του λάθος, που του στοίχισε μια θέση στο Podium.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power