ENGINE POWER

MotoGP Le mans: Ο Marquez ξεκινά το Le Mans με προβλήματα και συντριβή

MotoGP Le mans: Ο Χόρχε Λορέντζο αναλύει την πτωτική συμπεριφορά του Μαρκ Μάρκες. Το ατύχημα στο Le Mans ήταν το έβδομο για τον Marc Marquez της σεζόν
MotoGP Le mans: Ο Marquez ξεκινά το Le Mans με προβλήματα και συντριβή

MotoGP Le mans: Ο Marc Marquez δεν μπορεί να αντεπεξέλθει την ημέρα της προπόνησης για το Γαλλικό Grand Prix και μπερδεύεται με τους λόγους – ο Jorge Lorenzo αναλύει τη συμπεριφορά του Marquez σε πτώση

Σχεδόν δύο εβδομάδες πριν, στο Ισπανικό Grand Prix στη Χερέθ, ο αστέρας του MotoGP, Marc Marquez, ανέβηκε στην pole και ανέβηκε στο βάθρο σε ένα Grand Prix για πρώτη φορά από τότε που μετακόμισε από τη Honda στο Gresini-Ducati. Το τρέχον αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για το Γαλλικό Grand Prix στο Le Mans, ωστόσο, δεν ξεκίνησε σύμφωνα με το σχέδιο για τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην premier class.

Την Παρασκευή, ο Marquez είχε ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια της απογευματινής προπόνησης. Στο τέλος τερμάτισε μόνο 13ος στην κατάταξη και ως εκ τούτου έχασε την απευθείας είσοδο στο Q2 για το Σάββατο. Το γεγονός ότι τελείωσε το P9 στην πρωινή προπόνηση δεν τον βοηθά σε αυτό. Μόνο η απογευματινή προπόνηση αποφασίζει ποιοι δέκα οδηγοί δεν θα ανέβουν στην πίστα στο Q1 το Σάββατο.

Το τρακάρισμα του Marquez συνέβη το απόγευμα της Παρασκευής ακριβώς στην αρχή της συνεδρίας στη στροφή 12, ο τελευταίος αριστερόχειρας της Bugatti Circuit στο Le Mans. Στη συνέχεια, ο οδηγός του Gresini προσπάθησε να μπει στο top 10. Αυτό όμως απέτυχε για δύο λόγους.

motogp-lemans-marquez-grand-prix-galias-atichima-crash-ptosi-2024

MotoGP Le mans: “Δυσκολεύτηκα σήμερα. Και ήμουν απογοητευμένος στην τελική μου επίθεση”, εξηγεί ο Marquez. Γιατί; “Έκανα πρώτα έναν γύρο [με ένα φρέσκο ​​ελαστικό] για να δω ποια ήταν η αίσθηση. Στη συνέχεια, στον επόμενο γύρο μου φάνηκε η κίτρινη σημαία. Και στον γύρο μετά από αυτό έκανα ένα λάθος.”

«Ήξερα ότι ήταν η τελευταία μου ευκαιρία και ήμουν αντίστοιχα θυμωμένος ότι είχα δύο γύρους στους οποίους θα μπορούσα να το κάνω, αλλά δεν μπορούσα να το κάνω», παραπονιέται ο Marquez.

Όμως δεν τον ενοχλεί μόνο η αποτυχημένη τελική επίθεση, αλλά και η πτώση του ακριβώς στην αρχή της απογευματινής προπόνησης. “Αυτή ήταν η πρώτη πτώση που προκλήθηκε όταν έτρεξα πάνω από τη μοτοσυκλέτα. Μπορείτε να το δείτε στις φωτογραφίες. Παλεύω πάνω στη μοτοσικλέτα”, παραδέχεται ανοιχτά ο Marquez.

“Η γραμμή μου δεν ήταν τέλεια και τη στιγμή που έπεσα έγερνα πάρα πολύ. Δυσκολεύτηκα να κρατήσω την ιδανική γραμμή και εκείνη τη στιγμή το παράκανα”, εξηγεί ο Marquez.

MotoGP Le mansΟ Χόρχε Λορέντζο αναλύει την πτωτική συμπεριφορά του Μαρκ Μάρκες

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP Jorge Lorenzo υποπτεύεται ότι για τον Marquez το ερώτημα αν θα σώσει ή θα συντριβεί μπορεί να σχετίζεται με το μέγεθος της Ducati. Η ανάλυση του Lorenzo για το ισπανικό τηλεοπτικό κανάλι DAZN , για το οποίο εμφανίζεται ως ειδικός: “Έπεσε στη μέση της καμπύλης με μέγιστη κλίση όταν ο μπροστινός τροχός γλίστρησε.”

Το ατύχημα της Παρασκευής στο Le Mans ήταν το έβδομο για τον Marc Marquez της σεζόν

«Σε σύγκριση με τις μέρες του Honda, δεν πιάνει πια τόσα ατυχήματα», λέει ο Lorenzo για τον Marquez και τους υποψιασμούς: «Ίσως αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Ducati είναι μακρύτερο και μεγαλύτερο από τη Honda και ο Marc δεν σώζει τόση εμπιστοσύνη όπως με τη Honda».

Στα τρέχοντα στατιστικά σύγκρουσης MotoGP για το 2024, ο Marc Marquez βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Παρασκευή του Le Mans. Έχει τρακάρει επτά φορές μέχρι στιγμής στα φετινά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Μόνο ένα άτομο έχει αυτή τη στιγμή περισσότερες πτώσεις: ο οδηγός της KTM, Brad Binder, ο οποίος έπεσε τρεις φορές στο Le Mans την Παρασκευή και αυτή τη στιγμή προηγείται με εννέα πτώσεις.

Το γεγονός ότι ο Marquez φτιάχνει επίσης όνομα με τα τρακαρίσματα στη Ducati δεν αποτελεί πρόβλημα για τον Jorge Lorenzo. “Αυτό είναι απλά το DNA του Marc Marquez”, λέει και συγκρίνει: “Ιστορικά, όσοι τρακάρουν λιγότερο κατά τη διάρκεια μιας σεζόν συνήθως γίνονται παγκόσμιοι πρωταθλητές. Αυτό δεν ισχύει για τον Marc. Είναι ένας αναβάτης που έχει περισσότερα από 20 ατυχήματα ετησίως και ακόμα να μπορώ να κερδίσω τον παγκόσμιο τίτλο».

motogp-lemans-marquez-grand-prix-galias-atichima-crash-ptosi-2024

«Εντελώς χαλαρός» στο τεστ της Χερέθ, «προβλήματα» στην προπόνηση του Λε Μαν

MotoGP Le mansΟ ίδιος ο Marquez παραδέχεται ανοιχτά την Παρασκευή μετά το P9 (πρωί) και το P13 (απόγευμα) ότι «σήμερα ήταν η πρώτη δύσκολη Παρασκευή» από τότε που ξεκίνησε να οδηγεί για την ομάδα πελατών της Ducati Gresini. “Οι άλλες Παρασκευές ήταν αρκετά καλές. Είχα καλό ρυθμό και μπήκα στο Q2 σχετικά εύκολα. Αλλά εδώ είχα προβλήματα για πρώτη φορά την Παρασκευή. Πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτό τώρα. Πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πού τα προβλήματα προέρχονται από και πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε βελτιώσεις».

Στη δοκιμή της Δευτέρας μετά το Ισπανικό Grand Prix στη Χερέθ, ο Marquez δοκίμασε ένα διαφορετικό set-up για το Ducati GP23. «Στη δοκιμή της Jerez μπόρεσα να οδηγώ πολύ χαλαρά και είχα ένα πολύ καλό συναίσθημα», σκέφτεται πίσω. Συγκριτικά, την Παρασκευή στο Le Mans «για κάποιο λόγο είχε προβλήματα να βρει και να διατηρήσει την ιδανική γραμμή».

Όταν ρωτήθηκε αν χρησιμοποιούσε το νέο set-up από το τεστ της Jerez, ο Marquez έδειξε ότι ήταν. Εξακολουθεί να έχει ερωτηματικά: “Το στήσιμο της πρώτης μου μοτοσυκλέτας σήμερα έμοιαζε πολύ με αυτό της δεύτερης μοτοσυκλέτας μου. Αλλά για οποιονδήποτε λόγο, είχα μια εντελώς διαφορετική αίσθηση το απόγευμα από το πρωί. Ίσως έπρεπε να κάνουμε ένα για αύριο «Βήμα πίσω».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP Le mans: Ο Marquez ξεκινά το Le Mans με προβλήματα και συντριβή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!