ENGINE POWER

Marquez MotoGP : Marc Márquez και Alex Márquez, πρόσωπο με πρόσωπο  

MotoGP Marquez: Η Estrella Galicia ενώνει τους αδερφούς Márquez, Marc Márquez και Alex Márquez στην πρώτη τους διοργάνωση ως συμπαίκτες στη Gresini Racing του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024
Marquez MotoGP : Marc Márquez και Alex Márquez, πρόσωπο με πρόσωπο  

MotoGP Marquez: Το αστέρι των Márquez

Η Estrella Galicia ξεκίνησε το πρωτάθλημα παρουσίασης που διεξάγεται κάθε χρόνο τους δύο πρώτους μήνες του χρόνου, ακριβώς μέχρι να ξεκινήσουν οι κινητήρες και να ξεκινήσει η δράση στην πίστα. Στη Μαδρίτη, η επίσημη μπύρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP συγκέντρωσε τους αδερφούς Márquez, οι οποίοι τους συνοδεύουν σε επαγγελματικό επίπεδο για περισσότερο από μια δεκαετία και θα συνεχίσουν το 2024 ως προσωπικός χορηγός και των δύο αναβατών.

Ωστόσο, η σχέση μεταξύ της ζυθοποιίας της Γαλικίας και των αδελφών Márquez υπερβαίνει την κλασική χορηγία, όπως εξηγεί ο José Villanueva , επικεφαλής αθλητικών χορηγιών στην Estrella Galicia 0,0 . «Μαζί τους γιατί δεν πρόκειται μόνο για χορηγία, αλλά για μια πολύ πιο προσωπική σχέση . Υπήρξαν καλές και κακές στιγμές, και τις έχουμε μοιραστεί όλες μαζί τους, όπως φαίνεται από το μήνυμα στην καρέκλα του Marc, “Σήκω και απόλαυσε, στο τεστ της Βαλένθια”.

MotoGP Marc Márquez και Alex Márquez

MotoGP Marquez: Η εκδήλωση είχε μεγάλη παρουσία στα ΜΜΕ, αφού ήταν η πρώτη φορά που μίλησε ο Marc μετά τη λήξη της σχέσης του με τη Honda στις 31 Δεκεμβρίου . Ο αναβάτης Cervera μίλησε για τα συναισθήματά του την ημέρα που δοκίμασε την Ducati στη Βαλένθια, καθώς και για το τι περιμένει από μια χρονιά που αντιμετωπίζει με μεγάλο ενθουσιασμό και ελπίδες, αλλά προς το παρόν με χαμηλό προφίλ, αφού κατάφερε μόνο να δοκιμάσει το DesmosediciGP την ημέρα? και πρέπει να επιβεβαιώσει ξανά τα καλά συναισθήματα που είχε σε άλλες πίστες.

«Ξεκινάω το 2024 με μεγάλο ενθουσιασμό και επιθυμία, που δεν θα λείψει ποτέ . Νιώθω πολύ καλά, πολύ ήρεμος, κάνω μια κανονική προετοιμασία, κάτι που δεν μπορούσα να κάνω για πολλά χρόνια. Πέρυσι ήταν μόνο το μισό φυσιολογικό γιατί υπήρχαν και προβλήματα στον ώμο, αλλά τώρα έχω δουλειά στη Μαλαισία και το Κατάρ για να συνεχίσω να προσαρμόζομαι στη μοτοσυκλέτα και στο στυλ εργασίας της νέας τεχνικής ομάδας. Θα πρέπει να προσαρμοστώ και μετά, όταν αποκτήσω επίπεδο, θα προσπαθήσω να αλλάξω τα πράγματα στη μοτοσυκλέτα για να νιώσω εντελώς άνετα. Η πρώτη δοκιμή στη Βαλένθια ήταν καλή . Ήταν η πρώτη μέρα μετά από πολύ καιρό με στυλ ιππασίας και ήμουν νευρικός, με πεταλούδες στο στομάχι μου και με το χαμόγελο αυτής της πρώτης εκκίνησης για το οποίο έχει συζητηθεί τόσο πολύ, που ήταν απλά μια ηρεμία .»

Στην πυγμαχία του θα έχει και πάλι τον αδερφό του Άλεξ. Όπως και το 2020 στη Repsol Honda, αν και τότε ήταν μόνο για ένα GP, αφού έφτασε ο μοιραίος τραυματισμός στη Χερέθ. Έτσι, ο μικρός Márquez ήταν νέος στην κατηγορία και το 2024 θα είναι ο βετεράνος στο κουτί Gresini Racing . Μετά από μια ελπιδοφόρα πρώτη χρονιά, με δύο νίκες στο σπριντ και βάθρα σε μακρινούς αγώνες, ο στόχος αυτής της σεζόν θα είναι να κερδίσουμε την Κυριακή και, πάνω απ’ όλα, να έχουμε τη συνέπεια να αγωνιζόμαστε κάθε Σαββατοκύριακο με τους καλύτερους.

«Αυτή θα είναι η δεύτερη χρονιά μου με τη Ducati και σε αυτήν θα πρέπει να συνεχίσω την εξέλιξή μου. Στόχος είναι να ξεκινήσει καλά η χρονιά, αφού το να ξεκινήσεις καλά κάνει τα πάντα πολύ πιο ευχάριστα. Είμαι προετοιμασμένος για όλα και ανυπομονώ να ξεκινήσω την preseason, να βρεθώ ξανά στη Μαλαισία, να νιώσω την αδρεναλίνη του να πηγαίνω γρήγορα και, κυρίως, να συνεχίσω όπως τελειώσαμε πέρυσι, που ήταν πολύ καλό. Αφού βάλαμε αυτά τα θεμέλια, ελπίζω η σεζόν του 2024 να μας φέρει καλά συναισθήματα . Ίσως το να κάνουμε προβλέψεις τώρα να μιλάμε για να μιλάμε, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε τη συνέπεια και να είμαστε πιο σταθεροί. Αυτό θα μας επιτρέψει να φιλοδοξούμε για καλά πράγματα».

MotoGP: Alex Marquez και Marc Marquez, πρόσωπο με πρόσωπο

MotoGP Marc Márquez και Alex Márquez

MotoGP Marquez: Marc Márquez και Alex Márquez, πρόσωπο με πρόσωπο

Μετά την παρουσίαση του 2024 των κύριων πρεσβευτών του Estrella Galicia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP ως νέους συμπαίκτες, ο Marc και ο Alex, ο Alex και ο Marc, ανέλυσαν τις πιθανότητές τους στη σεζόν που πρόκειται να ξεκινήσει.

Μετά την πολυάριθμη παρουσίαση στα μέσα ενημέρωσης του Marc και του Alex Márquez ως πρεσβευτές της Estrella Galicia 0,0 για άλλη μια χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, αυτή τη σεζόν και ως συμπαίκτες στην ομάδα Gresini Racing MotoGP, τα δύο αδέρφια συμφώνησαν σε μια πιο οικεία συνέντευξη. μιλήστε για την πρόκληση με την Ducati, καθώς και για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να ανταγωνίζεστε στο μέγιστο έναν σκληρό αντίπαλο με τον οποίο, ως άνθρωπος, έχετε επίσης άρρηκτους συναισθηματικούς δεσμούς.

Ερ. Και οι δύο μοιραστήκατε το γκαράζ το 2020, οδηγώντας για τη Honda. Εσύ ο Άλεξ ήσουν απλώς ένας πρωτάρης και ο Marc ήταν ο βασιλεύων πρωταθλητής. Πώς νιώθετε και οι δύο για αυτό το νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική σας καριέρα;  

AM73: «Ενθουσιασμένος, έτσι δεν είναι;»

ΜΜ93: «Ενθουσιασμένος, αισιόδοξος. Φυσικά, είναι ένα νέο κεφάλαιο, ειδικά στην καριέρα μου. Το έργο είναι συναρπαστικό και το κίνητρο είναι εξαιρετικά υψηλό, αλλά αισθάνομαι επίσης ιδιαίτερα ήρεμος. Πήρα μια πολύ σημαντική απόφαση. Επέλεξα έναν τρόπο και θα δούμε αν είναι ο καλός ή όχι στο μέλλον, αλλά το έργο είναι να προσπαθήσουμε να βρούμε ξανά αυτό το κίνητρο και αυτό το αγωνιστικό πνεύμα στους αγώνες και να παλέψουμε για μια καλή θέση».

AM73: «Για μένα, θα είναι η δεύτερη χρονιά μου με την ομάδα Gresini, αλλά θα είναι πολύ ιδιαίτερο να μοιράζομαι ξανά την ομάδα με τον Marc, καθώς θα είναι ένας πολύ καλός αντίπαλος, επίσης για την ομάδα και για μένα για να πετύχω το επόμενο επίπεδο και να γίνει πιο συνεπής. Είναι παγκόσμιος πρωταθλητής, οπότε σίγουρα θα νηστέψει. Πρέπει να είμαστε εκεί και να αποκομίσουμε κέρδος από την εμπειρία του για να πετύχουμε ένα υπέροχο επίπεδο, να συνεργαστούμε ή, όπως είπα, να πετύχουμε σπουδαία πράγματα για την ομάδα».

MotoGP Marquez: Ε. Εάν είστε και οι δύο σε θέση να παλέψετε για τη νίκη ο ένας εναντίον του άλλου, πιστεύετε ότι θα υπάρχουν όρια ή θα είναι ένας αγώνας στο μέγιστο όπως θα γινόταν με οποιονδήποτε άλλο αναβάτη; Υπάρχει περιθώριο για οικογενειακές παραχωρήσεις σε αυτή τη νέα σκηνή;

ΜΜ93: «Αν τσακωθούμε, πολεμάμε…» (Γέλια).

AM73: «Ναι, ακριβώς» (Γέλια). Ναι, είναι έτσι. Λοιπόν, είμαι σίγουρος ότι έχετε λίγο περισσότερο σεβασμό. Ίσως όχι σεβασμό, αλλά θα προσπεράσεις και θα σκεφτείς: «Εντάξει, αν κάνω κάποιο λάθος, καλύτερα να αφήσω λίγο χώρο να τον αφήσω να φύγει» ή κάτι τέτοιο, αλλά στο τέλος, αν είσαι σε τροχιά παλεύοντας για μια νίκη , απλά προσπαθείς να βρεις τον καλύτερο τρόπο για τον εαυτό σου».

ΜΜ93: «Ναι, συμφωνώ με αυτό. Φυσικά, το προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο είναι πάντα κρίσιμο, ακόμα κι αν είναι ο αδερφός σου ή οποιοσδήποτε άλλος αναβάτης, αλλά αν είναι και συμπαίκτης σου, πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός με την κατάσταση. Δείξαμε το 2022 ότι αν παλεύαμε για την έβδομη θέση, δεν ήταν καν για νίκη, παλέψαμε ο ένας τον άλλον όπως ήταν με οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, και αυτό είναι επίσης σημαντικό, το πνεύμα, γιατί στο τέλος είναι Ο αδερφός μου και ο συμπαίκτης μου αλλά και ένας άλλος αντίπαλος».

MotoGP Marc Márquez και Alex Márquez

MotoGP Marquez: Ερ. Πόσο μακριά πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο ένας ο άλλος αυτή τη σεζόν;

ΑΜ73: «Όπως είπε, έκανε μια πολύ σημαντική αλλαγή στην καριέρα του. Ήξερε ότι είχε μια μεγάλη ευκαιρία να επιστρέψει στο κορυφαίο επίπεδο, αλλά θα είναι επίσης η πρώτη του χρονιά σε μια Ducati, σε μια νέα μοτοσυκλέτα, οπότε σίγουρα θα έχει κάποια σκαμπανεβάσματα. Πρέπει να δούμε, και αυτός πρέπει να δει. Στην preseason θα δει τι χρειάζεται να βελτιώσει περισσότερο, αν παλέψει ή όχι, αν τα δυνατά σημεία που είχε στην περσινή μοτοσυκλέτα είναι επίσης χρήσιμα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα… Σίγουρα, θα είναι γρήγορος και θα βάλει τα υπόλοιπα μας στα δύσκολα. Τέλος πάντων, θα είναι υπέροχο να δούμε πόσο μακριά θα πάει με αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα.»

ΜΜ93: «Για μένα, ο Άλεξ έδειξε ήδη την περασμένη σεζόν ότι μπορεί να παλέψει για τη νίκη. Τώρα, το πιο δύσκολο ή το πιο σημαντικό είναι να προσπαθήσεις να καταλάβεις αν μπορεί να είναι συνεχώς σε αυτή τη θέση ή αν έχει κάποια σκαμπανεβάσματα. Ο ξεκάθαρος στόχος του είναι να προσπαθήσει να είναι στους πρώτους οκτώ ή έξι σε κάθε αγώνα, αυτό θα ήταν καλό. Φυσικά, αν μπορεί να παλέψει για περισσότερα, θα είναι ευπρόσδεκτο, αλλά είναι καλύτερα να έχουμε χαμηλές προσδοκίες τώρα γιατί πρέπει να κάνουμε την preseason και, μετά από αυτό, θα μπορείτε να συνειδητοποιήσετε περισσότερο ποιος στόχος μπορείτε να προσεγγίσετε. Το δεύτερο μέρος της περασμένης σεζόν από τον Άλεξ, μετά τον τραυματισμό του στην Ινδία, ήταν πολύ καλό. Αγωνιζόμουν για τη νίκη στη Μαλαισία, κέρδισε δύο αγώνες σπριντ και ήταν συνεχώς στις δύο πρώτες σειρές (του grid), σε προκριματικές περιόδους επίσης, επίσης αγωνιζόταν με την πρώτη πεντάδα…, οπότε θα είναι καλό για μένα να έχω ένας συμπαίκτης σαν αυτόν για να μάθει πώς να οδηγεί την Ducati».

ΑΜ73: «Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πετύχει το επίπεδο γιατί το έχει ήδη δείξει. Φυσικά, πρέπει να φροντίσει στην αρχή της σεζόν γιατί υπάρχουν πολλοί αναβάτες Ducati στη Ducati με περισσότερη εμπειρία από αυτόν με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Μπορεί να είναι λίγο πιο δυνατός, να δει αν μπορεί να κερδίσει καλούς πόντους στους πρώτους αγώνες και να κάνει μια σεζόν μπροστά, τότε θα είναι στον αγώνα. Όμως, όπως είπε, είναι πολύ νωρίς αυτή τη στιγμή για να έχουμε οποιεσδήποτε προσδοκίες».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power