MotoGP Michelin: Ο διεκδικητής του τίτλου Martin κατέγραψε τη χειρότερη 10η θέση της σεζόν στο MotoGP του Κατάρ, τον προτελευταίο αγώνα, αφού δυσκολεύτηκε πολύ με το κράτημα και κατηγόρησε ένα ελαττωματικό ελαστικό.
Η Michelin απέρριψε τους ισχυρισμούς του και επέμεινε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα με την ένωση που του είχε χορηγηθεί.
Ο Πιέρο Ταραμάσο, το αφεντικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Michelin, παραδέχτηκε τώρα στην Gazzetta dello Sport ότι τον ενοχλεί η κριτική.
«Πολύ», είπε. «Ξέρω τι προσπάθεια κάνουμε.
«Συχνά οι κριτικές είναι αβάσιμες, ακούς για συνωμοσίες, κακά ελαστικά που δίνονται επίτηδες… είναι παράλογο.
MotoGP Michelin: «Το να κατηγορείς τα ελαστικά είναι η πιο εύκολη δικαιολογία.
«Αλλά λυπάμαι που κανείς δεν παρατήρησε τα 36 ρεκόρ, ή όπως στην Ινδονησία, το Κατάρ και τη Βαλένθια, σε νέα άσφαλτο, οι προδιαγραφές ήταν εύστοχες. Είναι ένα καλό αποτέλεσμα, λίγοι το έχουν δει».
Για τη διαμάχη του Μάρτιν είπε: «Είναι αλήθεια ότι μια ήσυχη σεζόν τελείωσε με ταραγμένο τρόπο.
«Πιστεύω ότι συνέβαλαν πολλοί παράγοντες: το άγχος του αγώνα για τον τίτλο, η ανοιχτή αγορά αναβάτη, η ρύθμιση για την πίεση των ελαστικών, η εισαγωγή των Sprint που πρόσθεσαν ένα νευρικό φορτίο.
«Στη συνέχεια, στο Κατάρ, η απόδοση του Χόρχε που δεν ήταν σύμφωνη με τις προσδοκίες προκάλεσε διαμάχες και συζητήσεις».
Επανέλαβε για το αν υπήρχε πρόβλημα με το ελαστικό του Martin στο Κατάρ: «Κάναμε αναλύσεις στα μηχανήματα όπου κατασκευάστηκαν, ελέγξαμε την ποιότητα και τις διαδικασίες μεταφοράς, την ιστορία του καουτσούκ, αν είχε θερμανθεί ή όχι: δεν υπήρχαν προβλήματα κατασκευής ή ποιότητας Αυτό είναι σίγουρο.
“Ένα ελαστικό που δεν λειτουργεί, δεν λειτουργεί στον γύρο προθέρμανσης και ήδη από τον πρώτο γύρο σε κάνει ένα δευτερόλεπτο πιο αργό.”
Ο Μάρτιν ήταν πολύ πιο αργός στο γκραν πρι του Κατάρ από ό,τι στο σπριντ 24 ώρες νωρίτερα.
«Οι πρώτοι 6-7 γύροι είναι αξιοπρεπείς», απάντησε ο Taramasso. «Στον 4ο και τον 7ο θέτει τον ίδιο χρόνο με τον Bagnaia.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- WRC: Μια υπενθύμιση η ομάδα Β δεν ήταν μόνο 4WD
- MotoGP: Η ομάδα NASCAR, Trackhouse Racing αντικαθιστά τηνRNF Aprilia το 2024
MotoGP Michelin: «Χάνει την έναρξη, αλλά ανακτά τρεις-τέσσερις θέσεις: αν το ελαστικό δεν λειτουργεί, δεν μπορείς να το κάνεις.
«Τα υπόλοιπα είναι παράγοντες αγώνων που σήμαιναν ότι η φθορά του πίσω ελαστικού και στη συνέχεια του μπροστινού, τελικά τον οδήγησαν να κάνει ένα δευτερόλεπτο πιο αργό γύρο».
Ο Taramasso ρωτήθηκε εάν η Michelin έχει πρόβλημα ποιοτικού ελέγχου με τα ελαστικά που διατίθενται στους αναβάτες MotoGP.
«Δεν είναι αλήθεια», είπε. «Καλώ όλους, αναβάτες, τεχνικούς, δημοσιογράφους, να έρθουν στη Γαλλία και να δουν πού και πώς τα κατασκευάζουμε.
«Κάνουμε τεράστια προσπάθεια για να έχουμε μέγιστους ποιοτικούς ελέγχους και να είμαστε σίγουροι ότι τα ελαστικά λειτουργούν.
«Δεν θέλουμε κακή δημοσιότητα, αλλά οι αναβάτες να είναι ευχαριστημένοι».
Ο νέος κανόνας πίεσης ελαστικών, που εφαρμόστηκε στα μέσα του τρέχοντος έτους, έφερε επιπλέον έλεγχο.
Στους τελευταίους γύρους παρατηρήθηκε αύξηση των ποινών που επιβλήθηκαν στους αναβάτες που παραβίασαν την ελάχιστη πίεση.
MotoGP Michelin: «Επειδή ρίσκαραν περισσότερο», εξήγησε ο Ταραμάσο.
«Γνωρίζοντας ότι την πρώτη φορά που θα λάβουν προειδοποίηση, έπαιξαν το μπαλαντέρ.
«Αν πάντα ήθελαν να σέβονται τις αξίες, θα μπορούσαν να το κάνουν».
Θα αλλάξει κάτι η Michelin στη σεζόν MotoGP του 2024;
“Μιλάμε με την Dorna, τη FIM και την IRTA”, είπε ο Taramasso. “Δεν θέτουμε τους κανονισμούς. Μπορούμε πάντα να βελτιωνόμαστε.”
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: