ENGINE POWER

MotoGP : Ο Di Giannantonio υπογράφει με τη Ducati και ανανεώνει με το VR4611

Ο Fabio Di Giannantonio και η ομάδα Pertamina Enduro VR46 ανανέωσαν τη συμφωνία για τα επόμενα δύο χρόνια και θα έχει απευθείας συμβόλαιο με την Ducati. Ο Ρωμαίος αναβάτης θα έχει ένα Desmosedici GP25, το μόνο επίσημο εκτός από την εργοστασιακή ομάδα.

motogp-episimo-o-di-giannantonio-ipografi-me-ti-ducati-ke-ananeoni-me-to-vr4611
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Το Engine Power το είχε ήδη προβλέψει πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές με αφορμή το Γερμανικό Grand Prix και σήμερα, μετά τον αγώνα του Silverstone, φτάνει η επίσημη ανακοίνωση: ο Fabio Di Giannantonio ανανέωσε με την Ducati και θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την ομάδα Pertamina Enduro VR46 για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Ρωμαίος αναβάτης έχει υπογράψει συμφωνία απευθείας με το εργοστάσιο μέχρι το τέλος του 2026, επομένως τον επόμενο χρόνο θα έχει στη διάθεσή του ένα Desmosedici GP25, το ανανεωμένο μοντέλο που θα έχουν οι επίσημοι αναβάτες, Pecco Bagnaia και Marc Marquez.

Έχοντας γίνει ο άνθρωπος της μεταγραφικής αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες, ο Di Giannantonio είχε επίσης επαφή με την ομάδα Pramac, η οποία τον επόμενο χρόνο θα μετακομίσει στη Yamaha και θα υποστηριχθεί εργοστασιακά από τον κατασκευαστή Iwata. Αν και για πολλούς φαινόταν πολύ κοντά στο να υπογράψει με την ομάδα του Paolo Campinoti, ο Diggia πάντα υποστήριζε ότι είχε ένα “plan A”, αποκαλύπτοντας αργότερα ότι ήταν να παραμείνει στην ομάδα του Valentino Rossi, με αρχηγό τον Uccio Salucci.

«Στις επιλογές μου υπάρχει μόνο χώρος για να οδηγήσω ένα εργοστασιακό ποδήλατο το επόμενο έτος. Στη θέση που βρίσκομαι και για την ταχύτητα που δείχνω, πιστεύω ότι μου αξίζει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και σκέφτομαι μόνο έργα με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες», εξήγησε ακριβώς στο Sachsenring όταν βρισκόταν στο κέντρο της αγοράς αναβάτη. Και έτσι έγινε: Η Diggia θα είναι ένας αναβάτης που υποστηρίζεται από το εργοστάσιο και θα είναι ο μόνος που θα μπορεί να οδηγεί την ίδια μοτοσυκλέτα με τους επίσημους αναβάτες, δεδομένου ότι η Ducati αποφάσισε να κυκλοφορήσει όχι πλέον τέσσερις, αλλά τρεις ενημερωμένες μοτοσυκλέτες από την επόμενη χρονιά.

Σε οκτώ μήνες, όλα άλλαξαν για τον Fabio Di Giannantonio: λιγότερο από ένα χρόνο πριν, παρέμεινε χωρίς σέλα μέχρι τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, αφού η ομάδα Gresini (με την οποία αγωνίστηκε το 2022 και το 2023) ανακοίνωσε την άφιξη του Marc Marquez. για το 2024. Μόλις στο τέλος του πρωταθλήματος βρήκε την πόρτα ανοιχτή στην ομάδα VR46. Φέτος οδηγεί το GP23 και, μαζί με τον Marquez, είναι ο αναβάτης που ερμηνεύει καλύτερα ένα μοντέλο που είναι δύσκολο για πολλούς. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα δεν του εξασφάλισαν μόνο μια ανανέωση με την ομάδα Pertamina Enduro VR46, αλλά ένα άμεσο συμβόλαιο με τον Borgo Panigale.

Ωστόσο, η Ducati θα κρατήσει τέσσερις αναβάτες υπό σύμβαση: Diggia , Pecco Bagnaia, Marc Marquez και Fermin Aldeguer, το ντεμπούτο των οποίων θα γίνει με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα της ομάδας Gresini, όπως αναμενόταν από το Motorsport.com. Έτσι, η ομάδα με επικεφαλής τον Alessio “Uccio” Salucci, αφού επισημοποίησε το βήμα από την δορυφορική ομάδα στην ομάδα που υποστηρίζεται από Factory για το 2025 (αντικαθιστώντας, ουσιαστικά, την ομάδα Pramac ως ημι-επίσημη), κάνει γνωστό το πρώτο όνομα της σύνθεσης της. . Υποστηρικτής του Di Giannantonio θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ο Franco Morbidelli, του οποίου η ανακοίνωση δεν θα αργήσει να φτάσει. 

Το Motorsport.com το είχε ήδη προβλέψει πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές με αφορμή το Γερμανικό Grand Prix και σήμερα, μετά τον αγώνα του Silverstone, φτάνει η επίσημη ανακοίνωση: ο Fabio Di Giannantonio ανανέωσε με την Ducati και θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την ομάδα Pertamina Enduro VR46 για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Ρωμαίος αναβάτης έχει υπογράψει συμφωνία απευθείας με το εργοστάσιο μέχρι το τέλος του 2026, επομένως τον επόμενο χρόνο θα έχει στη διάθεσή του ένα Desmosedici GP25, το ανανεωμένο μοντέλο που θα έχουν οι επίσημοι αναβάτες, Pecco Bagnaia και Marc Marquez.

Έχοντας γίνει ο άνθρωπος της μεταγραφικής αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες, ο Di Giannantonio είχε επίσης επαφή με την ομάδα Pramac, η οποία τον επόμενο χρόνο θα μετακομίσει στη Yamaha και θα υποστηριχθεί εργοστασιακά από τον κατασκευαστή Iwata. Αν και για πολλούς φαινόταν πολύ κοντά στο να υπογράψει με την ομάδα του Paolo Campinoti, ο Diggia πάντα υποστήριζε ότι είχε ένα “plan A”, αποκαλύπτοντας αργότερα ότι ήταν να παραμείνει στην ομάδα του Valentino Rossi, με αρχηγό τον Uccio Salucci.

«Στις επιλογές μου υπάρχει μόνο χώρος για να οδηγήσω ένα εργοστασιακό ποδήλατο το επόμενο έτος. Στη θέση που βρίσκομαι και για την ταχύτητα που δείχνω, πιστεύω ότι μου αξίζει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και σκέφτομαι μόνο έργα με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες», εξήγησε ακριβώς στο Sachsenring όταν βρισκόταν στο κέντρο της αγοράς αναβάτη. Και έτσι έγινε: Η Diggia θα είναι ένας αναβάτης που υποστηρίζεται από το εργοστάσιο και θα είναι ο μόνος που θα μπορεί να οδηγεί την ίδια μοτοσυκλέτα με τους επίσημους αναβάτες, δεδομένου ότι η Ducati αποφάσισε να κυκλοφορήσει όχι πλέον τέσσερις, αλλά τρεις ενημερωμένες μοτοσυκλέτες από την επόμενη χρονιά.

Σε οκτώ μήνες, όλα άλλαξαν για τον Fabio Di Giannantonio: λιγότερο από ένα χρόνο πριν, παρέμεινε χωρίς σέλα μέχρι τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, αφού η ομάδα Gresini (με την οποία αγωνίστηκε το 2022 και το 2023) ανακοίνωσε την άφιξη του Marc Marquez. για το 2024. Μόλις στο τέλος του πρωταθλήματος βρήκε την πόρτα ανοιχτή στην ομάδα VR46. Φέτος οδηγεί το GP23 και, μαζί με τον Marquez, είναι ο αναβάτης που ερμηνεύει καλύτερα ένα μοντέλο που είναι δύσκολο για πολλούς. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα δεν του εξασφάλισαν μόνο μια ανανέωση με την ομάδα Pertamina Enduro VR46, αλλά ένα άμεσο συμβόλαιο με τον Borgo Panigale. Ωστόσο, η Ducati θα κρατήσει τέσσερις αναβάτες υπό σύμβαση: Diggia , Pecco Bagnaia, Marc Marquez και Fermin Aldeguer, το ντεμπούτο των οποίων θα γίνει με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα της ομάδας Gresini, όπως αναμενόταν από το Motorsport.com. Το ζευγάρι με τον Di Giannantonio θα είναι ο Franco Morbidelli, οπότε το μόνο που λείπει είναι η επίσημη ανακοίνωση.

«Πριν από 9 μήνες βρέθηκα χωρίς ποδήλατο για να συνεχίσω το όνειρό μου και σήμερα υπογράφω συμβόλαιο με δύο από τις πιο σημαντικές οντότητες στο MotoGP, είναι δύσκολο να το πιστέψω», δηλώνει ο Di Giannantonio. “Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να συνεχίσω αυτό το φανταστικό ταξίδι μαζί με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team και την Ducati Corse για τις επόμενες δύο σεζόν. Έφτασα εδώ σχεδόν τυχαία, ένιωσα αμέσως σαν στο σπίτι μου και τα πάμε πολύ καλά με το Η ομάδα θέλω να ευχαριστήσω τον Vale, τον Uccio, το πλήρωμα, την Ducati και το προσωπικό μου, δεν έχουμε αφήσει τίποτα στην τύχη, ανυπομονώ για δύο χρόνια με την επίσημη Ducati πρέπει να στοχεύσουμε σε φιλόδοξα αποτελέσματα, στο οποίο αισθάνομαι 100% συμμετοχή και μπορούμε να στοχεύσουμε στο πρώτο βήμα του βάθρου. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε, μεγαλώνουμε κάθε Σαββατοκύριακο μια περαιτέρω ένεση εμπιστοσύνης για να δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό».

«Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε τον Fabio Di Giannantonio μεταξύ των αναβατών μας της Ducati για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Diggia έδειχνε πάντα μεγάλη πίστη στο έργο μας και η αφοσίωση και το ταλέντο του τον οδήγησαν να αναπτύσσεται συνεχώς στο MotoGP. Είμαστε βέβαιοι ότι μαζί με την VR46 Racing Team και έχοντας επίσημο GP Desmosedici θα έχει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να αναδείξει πλήρως τις δυνατότητές της. Επισήμως καλωσόρισες στην οικογένεια της Ducati, Fabio!», λέει η Gigi Dall’Igna, Γενική Διευθύντρια της Ducati Corse. 

Ο Alessio Salucci, Team Director Pertamina Enduro VR46 Racing Team, δηλώνει: «Η διετής περίοδος 2025/2026 της Pertamina Enduro VR46 Racing Team αρχίζει να διαμορφώνεται. Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την Ducati την περασμένη εβδομάδα, σήμερα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο Fabio, χάρη στη συμφωνία που υπεγράφη απευθείας με τον κατασκευαστή Borgo Panigale, θα φοράει το φωσφορίζον κίτρινο της ομάδας για τις επόμενες δύο σεζόν. Δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίησή μου, έφτασε στις μύτες των ποδιών, δουλεύει τόσο σκληρά, είναι πάντα εκεί με τους πιο δυνατούς και του αξίζει να καρπωθεί μεγάλη ικανοποίηση. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για το μέλλον της ομάδας, η σχέση με την Ducati γίνεται όλο και πιο δυνατή και δεν μπορούμε παρά να ευχαριστήσουμε την Pertamina Lubricants και όλους τους συνεργάτες μας που μας στηρίζουν και συνεχίζουν να πιστεύουν σε αυτό το φιλόδοξο έργο».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Exit mobile version