MotoGP Πέδρο Ακόστα: Ο πρωτάρης του MotoGP Pedro Acosta εξηγεί τι έμαθε στους πρώτους του αγώνες στην premier class και τι πιστεύει ότι θα μπορούσε να είχε πάει καλύτερα.
“Όχι μια καταστροφή! Δεν ήταν πραγματικά μια καταστροφή!” Μετά από επτά αγώνες στην πρώτη του σεζόν στο MotoGP, ο Pedro Acosta (Tech3-GasGas) είναι πέμπτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Ως παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2, προβιβασμένος στην κατηγορία MotoGP τον χειμώνα του 2023/24, ο Acosta ξέρει πώς να εντυπωσιάζει από το πρώτο Σαββατοκύριακο του αγώνα. Έχει μπει στο top 3 αρκετές φορές. Δεν έμενε πάντα στη μοτοσυκλέτα, αλλά το βλέπει αυτό ως μέρος της φυσικής διαδικασίας μάθησης.
«Θα μπορούσε να είχε πάει καλύτερα, αλλά θα μπορούσε επίσης να είχε πάει πολύ χειρότερα», λέει ο Acosta, συνοψίζοντας τα πρώτα επτά αγωνιστικά του Σαββατοκύριακα στο KTM RC16 της ομάδας Tech3, βαμμένο σε κόκκινα χρώματα GasGas. Όταν ρωτήθηκε ποιες ήταν οι πιο πολύτιμες γνώσεις του μέχρι τώρα, ο πρωτάρης απαντά: «Πολλά!»
«Από τη μια πλευρά, πώς οδηγείτε πραγματικά μια μοτοσυκλέτα MotoGP και πώς οι πιλότοι MotoGP καταφέρνουν να είναι τόσο απίστευτα γρήγοροι, από την άλλη, πώς μοιράζετε τον ρυθμό σε έναν αγώνα όπως αυτός», λέει ο Acosta. Κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά αγωνιστικών του Σαββατοκύριακων στην πρώτη κατηγορία, ανακάλυψε: «Μερικές φορές πετυχαίνεις περισσότερα με μια ήρεμη προσέγγιση».
MotoGP Πέδρο Ακόστα: Και τι θα μπορούσε να είχε πάει καλύτερα κατά τη γνώμη του πρωτάρη; «Πετάξαμε δύο καλές ευκαιρίες στο Λε Μαν και τη Βαρκελώνη», λέει ο Ακόστα, αναφερόμενος στις συντριβές του στα Γκραν Πρι της Γαλλίας και της Καταλονίας τον Μάιο.
Στο Le Mans, ο Acosta έτρεχε στην πέμπτη θέση στα πρώτα στάδια, όταν ο μπροστινός τροχός του κόκκινου Tech3 KTM του γλίστρησε στη στροφή 7 ενώ επιτέθηκε στον Fabio Di Giannantonio. Στη Βαρκελώνη, ο Acosta έτρεχε στη δεύτερη θέση, ακριβώς πίσω από τον ηγέτη του πρωταθλήματος Jorge Martin, όταν ο μπροστινός του τροχός γλίστρησε στη στροφή 10.
Μετά το ατύχημα στη Βαρκελώνη, ο πρωτάρης έφτιαξε το ποδήλατό του και συνέχισε να οδηγεί. Από την 20η θέση πάλεψε μέχρι την P13 και έτσι πέτυχε άλλους τρεις βαθμούς πρωταθλήματος.
«Είναι απλώς μέρος της μαθησιακής διαδικασίας», λέει ο Acosta για τα δύο ατυχήματα του στους αγώνες της Κυριακής και τονίζει ότι τώρα έχει «μια πολύ πιο ξεκάθαρη εικόνα μετά από επτά αγώνες» της premier class. «Τώρα ξέρω πολύ καλύτερα τι να περιμένω στους επόμενους αγώνες», είπε ο Ισπανός, ο οποίος έκλεισε τα 20 μόλις πριν από λίγες μέρες.
MotoGP Πέδρο Ακόστα: Τα προαναφερθέντα ατυχήματα στο Λε Μαν και τη Βαρκελώνη ήταν τα μόνα ατυχήματα του Ακόστα σε Grand Prix μέχρι στιγμής από τότε που ξεκίνησε να αγωνίζεται στην κατηγορία MotoGP. Μέχρι στιγμής έμεινε πάντα στη σέλα στα σπριντ και έχει τερματίσει στους πόντους σε κάθε σύντομο αγώνα του Σαββάτου, συμπεριλαμβανομένων των 3 κορυφαίων τρεις φορές. Έχει ήδη ανέβει στο βάθρο δύο φορές στους μεγάλους αγώνες της Κυριακής.
Ακριβώς αυτό, δηλαδή το να είναι ο καλύτερος αναβάτης KTM, είναι κάτι που ο πρωτάρης έχει πετύχει συχνά στις μεμονωμένες συνεδρίες αυτή τη σεζόν. Είναι ξεκάθαρο εδώ και λίγες μέρες: ο Acosta θα μετακομίσει στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για τη σεζόν του 2025 και θα είναι ο νέος συμπαίκτης του Brad Binder.
Το μέλλον του Jack Miller είναι εξίσου ανοιχτό με αυτό του σημερινού συμπαίκτη του Acosta, Augusto Fernandez. Στην ομάδα Tech3, ο Enea Bastianini έχει μεγάλες ελπίδες για μια θέση ως τακτικός πιλότος το 2025 . Ο Μπαστιανίνι θα χάσει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, την οποία κατέχει αυτή τη στιγμή, από τον Marc Marquez μετά τη σεζόν του 2024. Στο μέλλον με πορτοκαλί: ο Acosta θα αγωνίζεται για την εργοστασιακή ομάδα της KTM από το 2025
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power