ENGINE POWER

MotoGp: Ο Πέδρο Ακόστα, σεμνά και ταπεινά εκπλήσσει στη Σεπάνγκ

MotoGp Πέδρο Ακόστα: Aπό την πρώτη ημέρα έγινε πρωτοσέλιδο τερματίζοντας πίσω από τον Παγκόσμιο Αντιπρωταθλητή του 2023, Jorge Martín
MotoGp: Ο Πέδρο Ακόστα, σεμνά και ταπεινά εκπλήσσει στη Σεπάνγκ

MotoGp Πέδρο Ακόστα: Ο πρωτάρης της σεζόν MotoGP 2024 Pedro Acosta είχε ένα καλό τεστ στην πίστα Sepang στη Μαλαισία, σημειώνοντας τον 9ο ταχύτερο χρόνο στο τέλος του τριημέρου.

Ο Πέδρο Ακόστα φαίνεται πως είναι η αίσθηση της έναρξης της χρονιάς. Αφού τερμάτισε πρώτος την τελευταία μέρα του Shakedown, ο Ισπανός αναβάτης από την ομάδα Tech3 GASGAS συνέχισε να μαθαίνει το KTM RC16.

Ο Πέδρο Ακόστα μαθαίνει MotoGP
Από την πρώτη ημέρα των επίσημων δοκιμών στην πίστα Sepang, ο Pedro Acosta έγινε πρωτοσέλιδο τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Παγκόσμιο Αντιπρωταθλητή του 2023, Jorge Martín. Ο Ισπανός οδηγός συμπλήρωσε 60 γύρους, επικεντρώνοντας τη δουλειά του ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά.

«Αν και περάσαμε καλά στο τέλος, δεν ήταν ο κύριος στόχος μας, αλλά επικεντρωθήκαμε περισσότερο στη δοκιμή διαφορετικών τμημάτων και ρυθμίσεων. Ήταν μια καλή μέρα, γιατί βελτιώσαμε τον ρυθμό μας, αλλά και τον τρόπο που προχώρησα. Τρέχω με φθαρμένα ελαστικά, που είναι πολύ σημαντικό σημείο για αγώνες. Είχα κάποια κομμάτια που μου ζητήθηκε να δοκιμάσω, οπότε συνεχίσαμε μαζί τους “Κάναμε μερικούς γύρους για να πάρουμε τα δεδομένα. Ήταν καλό που μπορούσα να κάνω λίγη δουλειά για την ομάδα και να βοηθήσω όσο μπορώ», είπε.

motogp-pedro-acosta-gasgas-ktm-sepang-test-2024

MotoGp Πέδρο Ακόστα:  Η Τετάρτη, αν και κόπηκε από μια πτώση, αποδείχθηκε καλή για τον Πέδρο Ακόστα. Μπόρεσε να βελτιώσει τον αγωνιστικό του ρυθμό και ένιωθε όλο και πιο άνετα με το KTM στα χρώματα GASGAS.

“Όπως και την Τρίτη, ο χρόνος του γύρου δεν ήταν ο κύριος στόχος μας, αλλά προφανώς είναι πολύ καλό να τελειώσουμε τη μέρα μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την πρώτη μέρα. Βελτιώσαμε τον ρυθμό μας, έχω συνηθίσει επίσης στα ηλεκτρονικά και καταλαβαίνω καλύτερα τη μοτοσυκλέτα και τα σχόλιά μου όταν φτάνω στο κουτί είναι επίσης όλο και πιο πλήρη όσο περνούν οι μέρες. Είναι ένα καλό συναίσθημα γενικά. Οι άλλοι αναβάτες είναι πολύ έμπειροι και είναι πολύ πιο γρήγοροι, αλλά “μην ξεχνάτε αυτή είναι η τρίτη μου φορά Μαλαισία Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, ο ρυθμός μου είναι πολύ καλός» προσθέτει.

9ος στην τελευταία ημέρα των δοκιμών της Sepang, ο Pedro Acosta ολοκλήρωσε 273 γύρους τις τρεις ημέρες, προσομοιώνοντας επίσης ένα Sprint 10 γύρων στην πίστα Grand Prix της Μαλαισίας. Ο Ισπανός οδηγός εκμεταλλεύτηκε αυτή την τελευταία μέρα για λίγα στοιχεία πριν την καρό σημαία.

«Απόλαυσα πραγματικά αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών στη Sepang και είμαι πολύ χαρούμενος με τη δουλειά που γίνεται με την ομάδα. Όταν όλα επανέλθουν σε πιο φυσιολογικά επίπεδα, θα είναι εύκολο να απολαύσετε το MotoGP φυσικά, αλλά ξέρω ότι θα είναι πιο δύσκολο στο πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, αλλά προς το παρόν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τη δουλειά μας στη Μαλαισία. Η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά, ο ρυθμός μας βελτιώνεται μέρα με τη μέρα, είμαστε τρία δευτερόλεπτα κάτω “γρηγορότερα από την πρώτη μας μέρα του Shakedown, η αίσθηση έχει βελτιωθεί.Η προσομοίωση του σπριντ μας σήμερα ήταν πολύ θετική, γιατί είχαμε καλή συνέπεια», καταλήγει.

MotoGp Πέδρο Ακόστα: Δοκιμή MotoGP Sepang J3: Ο Pedro Acosta (KTM/9) επιβεβαιώνει όλα τα καλά πράγματα που σκεφτήκαμε για αυτόν… αλλά παραμένει σεμνός!

motogp-pedro-acosta-gasgas-ktm-sepang-test-2024

MotoGp Πέδρο Ακόστα: Το Red Bull GASGAS Tech3 ολοκλήρωσε τρεις ημέρες επίσημων δοκιμών Sepang MotoGP ™ την Πέμπτη, μια βασική τελευταία ημέρα για τον Pedro Acosta για να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του στη Μαλαισία, πριν τον περιμένουν άλλες δύο ημέρες δοκιμών το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Ντόχα του Κατάρ. Αν οι χρόνοι που ορίστηκαν την Τετάρτη ήταν ήδη εντυπωσιακοί, η κατάσταση βελτιώθηκε περαιτέρω το πρωί της Πέμπτης, αφού το ρεκόρ γύρου στη διεθνή πίστα Sepang κονιοποιήθηκε και πάλι από τον Pecco Bagnaia σε 1’56.682. Πέντε άλλοι οδηγοί ήταν επίσης κάτω από το 1’57.273 την τελευταία μέρα, που ήταν η ώρα να νικήσουμε στη Μαλαισία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων κάτω από το 1’57!

Με έξι ημέρες στην πίστα και συνολικά 273 γύρους, μπορούμε να πούμε ότι ο πρωτάρης Pedro Acosta ξέρει πλέον τι λέει όταν μιλάμε για τη Μαλαισία! Ενώ καθεμία από τις δύο πρώτες ημέρες είχε ήδη φέρει καλή χρονική βελτίωση, το #31 συνέχισε να εντυπωσιάζει κατά την τελευταία ημέρα των δοκιμών της Sepang, διατηρώντας τη θέση του στους 10 ταχύτερους. Με εξαιρετικό χρόνο 1’57.365 το πρωί, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2 βελτίωσε τον χρόνο του από την Τετάρτη κατά 0,361 δευτερόλεπτα και ολοκλήρωσε αυτή τη φορά επίθεση μόλις 0,683 δευτερόλεπτα πίσω από τον ταχύτερο.

Αργότερα το πρωί, ο νεαρός πρωτάρης δοκίμασε τις δυνάμεις του σε μια προσομοίωση σπριντ με δέκα γρήγορους γύρους στη σειρά, και τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά θετικά. Ο ταχύτερος γύρος του ολοκληρώθηκε σε 1’58.279, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι όλοι οι γύροι του ήταν ταχύτεροι από τον καλύτερο γύρο αγώνων της πίστας, που κατέχει αυτή τη στιγμή ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP), με 1’58.979. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι είναι εντυπωσιακό. Μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, ο νεαρός καρχαρίας επέστρεψε στην πίστα γύρω στις 3 μ.μ., καθώς υπήρχαν ακόμη μερικά στοιχεία που έπρεπε να δοκιμάσουν πριν τα μαζέψει όλα, και η ομάδα τελείωσε αυτές τις δοκιμές στις 4:30 μ.μ. Ένα πολύ επιτυχημένο τεστ για τον πρωτάρη που κατάφερε να χρησιμοποιήσει όλες τις συνεδρίες εντατικά για να καταλάβει τα καλύτερα σημεία του MotoGP και του RC16.

Ικανοποιημένος αλλά κρατώντας τα πόδια του στο έδαφος, ο Pedro Acosta δεν υποχωρεί στην ευφορία και συνοψίζει αυτές τις 6 ημέρες δοκιμών ως εξής:  «Απόλαυσα πραγματικά αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών στη Sepang και είμαι πολύ χαρούμενος με τη δουλειά που πέτυχε η ομάδα. Όταν όλα γίνονται πιο φυσιολογικά, είναι εύκολο να απολαύσετε το MotoGP, αλλά ξέρω ότι θα είναι πιο δύσκολο το Σαββατοκύριακο του πρώτου αγώνα και προς το παρόν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τη δουλειά μας στη Μαλαισία. Η ομάδα έχει κάνει φανταστική δουλειά, ο ρυθμός μας βελτιώνεται μέρα με τη μέρα, είμαστε τρία δευτερόλεπτα γρηγορότεροι από την πρώτη μέρα του shakedown, το συναίσθημα γίνεται όλο και καλύτερο, οπότε είμαστε στο σωστό δρόμο, βήμα προς βήμα. Η προσομοίωση του σπριντ μας σήμερα ήταν πολύ θετική, γιατί δείξαμε καλή συνέπεια! Τώρα θα απολαύσω λίγη ξεκούραση πριν το Κατάρ το επόμενο Σαββατοκύριακο. »

motogp-pedro-acosta-gasgas-ktm-sepang-test-2024

Αναλυτικά…

MotoGp Πέδρο Ακόστα: «Είμαι πολύ χαρούμενος, επίσης με το πώς πέρασε η τελευταία μέρα. Φυσικά, θέλαμε να δούμε τι ήταν δυνατό σήμερα. Από τη δεύτερη συνεδρία, μπόρεσα να επωφεληθώ από όλες τις επιδόσεις του ποδηλάτου μου για πρώτη φορά και ήταν φανταστικό. Αλλά είμαι ακόμα λίγο μακριά από τη μέγιστη απόδοση. Δεν κατάφερα να κάνω το τέλειο κόλπο . Τα πράγματα δεν πήγαν καλά, ειδικά όταν βγήκε από τη γωνία. Μου λείπουν ακόμα λίγο από όλα. Αν με ρωτήσετε τι χάνω, θα σας πω: 0,6 δευτερόλεπτα! Αυτοί οι τύποι ξέρουν να οδηγούν γρήγορα, δεν είναι ανόητοι. Οπότε δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος. Είμαστε όλοι πιο γρήγοροι από το ρεκόρ γύρου όλων των εποχών. »

Ο «Mazarrón Shark» ολοκληρώνει αυτή τη δοκιμή μόλις 58 χιλιοστά πίσω από τον Brad Binder , πολύ έμπειρο και αδιαμφισβήτητο ηγέτη των στρατευμάτων Mattighofen, αλλά παραμένει διαυγής και δεν παρασύρεται…

«Δεν πρέπει να εστιάζεις πολύ στο τεστ. Miller 14ος, Marini 19ος, Rins 16ος, Quartararo 11ος, αυτοί οι τύποι θα είναι στην πρώτη γραμμή τα Σαββατοκύριακα των αγώνων . Γι’ αυτό είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι. »

Ωστόσο, μοιράζεται τον ενθουσιασμό του για τον χρονομετρημένο γύρο…

«Σήμερα, είχα πραγματικά κίνητρο γιατί κάποιος μου είπε χθες «αύριο είναι η πρώτη χρονοδοκιμαστική επίθεση της χρονιάς, όλοι πάνε όλα έξω», και είπα στον εαυτό μου: «Κι εγώ, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου». Και ναι, έφτασα με κίνητρο να δω πώς πάει με λίγα καύσιμα, καινούργια λάστιχα, δύο σετ λάστιχα, οι μηχανικοί βιαστικοί, οι πραγματικές επιθέσεις στο ρολόι: Δεν έβγαλα καν το κράνος μου ανάμεσα στο λάστιχο και στο άλλο. Ήταν κουλ! Υποφέραμε στη στροφή 5 καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής, και μπέρδεψα λίγο στη στροφή 12 γιατί πέρασα το κράσπεδο και δεν υπήρχε θέμα πτώσης. Ήταν καλύτερο να χάσω έναν γύρο παρά ολόκληρη την προπόνηση. Θα μπορούσαμε να είχαμε πάει λίγο καλύτερα. Δεν λέω να κάνουμε 1’56, γιατί δεν είμαστε ακόμα σε αυτό το επίπεδο, αλλά λίγο καλύτερα . »

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGp: Ο Πέδρο Ακόστα, σεμνά και ταπεινά εκπλήσσει στη Σεπάνγκ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!