Ο Pol Espargaro πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από τους αγώνες MotoGP και να ανοίξει τον δρόμο για τον Pedro Acosta το 2024 με καλή χάρη.
Αλλά ο έμπειρος Ισπανός Pol Espargaro, ο οποίος θα μεταβεί στις δοκιμές KTM και τα καθήκοντα μπαλαντέρ την επόμενη σεζόν, παραδέχτηκε ότι δυσκολεύτηκε να αφομοιώσει ότι ο Αυστριακός κατασκευαστής δεν είχε άδεια για πέμπτη μοτοσυκλέτα όταν υπάρχουν επί του παρόντος οκτώ Ducati.
«Καταλαβαίνω ότι το Pierer Mobility Group ήθελε περισσότερες μοτοσυκλέτες στην πίστα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο», είπε ο Pol Espargaro, του οποίου η καριέρα πλήρους απασχόλησης στο MotoGP θα φτάσει στο τέλος ή τουλάχιστον μια παύση, μετά τον τελικό της Βαλένθια τον επόμενο μήνα.
«Δεν μπορείς να περιμένεις ό,τι θέλεις, θα πάρεις. Υπάρχει μια διαδικασία [για να αποκτήσετε περισσότερες θέσεις πλέγματος] και πρέπει να προχωρήσετε στη διαδικασία.
«[Αλλά] αν με ρωτάτε προσωπικά, σίγουρα το Pierer Mobility Group αξίζει περισσότερες θέσεις στην κατηγορία.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Χίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής Ναυτιλίας
- 5 +1 βόμβες μεταγραφικές κινήσεις που συγκλόνισαν το MotoGP
- Wolf: O George Russell είναι το μέλλον της F1 και της Mercedes
- MotoGP Ινδονησία: O Bagnaia κερδίζει, το πρωτάθλημα αλλάζει ξανά
Pol Espargaro: «Επειδή υπάρχει ένας άλλος κατασκευαστής που έχει οκτώ ποδήλατα στην πίστα, ο οποίος είναι πλέον ο καλύτερος κατασκευαστής αυτή τη στιγμή. Και νομίζω ότι οφείλεται σε αυτά τα οκτώ ποδήλατα στην πίστα.
«Και δεν είναι δίκαιο ούτε για τους άλλους κατασκευαστές, και για όλους τους αναβάτες, γιατί στην πραγματικότητα, το πρωτάθλημα θα άλλαζε αρκετά αν κάποια από τα παιδιά της Ducati ήταν σε άλλη μοτοσυκλέτα.
«Λοιπόν, σκεπτόμενος έτσι, πιστεύω ότι αν η Pierer Mobility Group είχε άλλη θέση, θα ήταν δίκαιο.
«Αλλά καταλαβαίνω ότι από την άποψη του πρωταθλήματος, το να μην επιτρέψουμε σε κανέναν άλλο κατασκευαστή να βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται τώρα η Ducati επειδή έχει ένα πλεονέκτημα, πιστεύω ότι είναι επίσης δίκαιο».
Το MotoGP επιμένει ότι οι δύο θέσεις στο grid που αδειάζει η Suzuki μπορούν να καλυφθούν μόνο από έναν νέο κατασκευαστή. Οι τρέχουσες 22 θέσεις είναι χωρισμένες: 8 για τη Ducati, 4 για τη Honda, την Aprilia και την KTM, συν 2 για τη Yamaha.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: