ENGINE POWER

MotoGP Pedro Acosta: Αφιέρωμα στο φαινόμενο που αλλάζει τους κανόνες

MotoGP Pedro Acosta: Γεννημένος νικητής, ένας παγκόσμιος θρύλος στο MotoGP για να κάνει το 4x4 ! 10 πράγματα που μάλλον δεν γνωρίζαμε για τον Πέδρο Ακόστα...

pedro-acosta-MotoGP-GASGAS-Factory-Racing-Tech3-champion-fenomeno-moto2-moto3-recordman-shark-champ-world-goat-2024-2023-2022-2021
Pedro Acosta: Το παρατσούκλι του Καρχαρίας έχει ξεκάθαρη προέλευση, o Acosta γεννήθηκε σε οικογένεια ψαράδων στο λιμάνι του Mazarron στην Ισπανία.
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 14 λεπτά

MotoGP Pedro Acosta: Τι σημαίνει να κατακτάς αμέσως παγκόσμιο τίτλο και να θεωρείσαι φαινόμενο στα 16 σου; Τι λέει ο Ισπανός στο νέο ντοκιμαντέρ του DAZN

Το νέο ντοκιμαντέρ που παρήγαγε το DAZN ονομάζεται “Forced to Win” στο οποίο ο Pedro Acosta μιλάει για την εμπειρία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από πρώτο χέριΟ αναβάτης από το Mazarrón έκανε το ντεμπούτο του στη σκηνή του παγκοσμίου πρωταθλήματος μόλις πριν από τρία χρόνια, το 2021, αλλά χάρη στα εκπληκτικά του αποτελέσματα τράβηξε αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του.

Ο Ακόστα και η παραμυθένια αρχή: «Ήμουν αυτός που έπρεπε να κερδίσει»

Ο Acosta θα έκλεινε 17 τον Μάιο , όταν έφτασε στο Moto3, αλλά μετά τη δεύτερη θέση στο εναρκτήριο GP στο Κατάρ και μια συντριπτική νίκη που ερχόταν την επόμενη εβδομάδα – ξεκινώντας από το pit lane και με δύο πέναλτι για μεγάλο γύρο – το όνομά του συνδέθηκε αμέσως με τη λέξη φαινόμενο . Στο ντοκιμαντέρ λέει: «Έφτασα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και μετά από μόλις επτά αγώνες μιλούσαν ήδη για μένα ως παγκόσμιο πρωταθλητή. Εγώ ήμουν αυτός που έπρεπε να κερδίσει. Ένα παιδί που φτάνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μπαίνει σε μια επίσημη μηχανή KTM και φέρνει μαζί του τη Red Bull…»

 

MotoGP Pedro Acosta: Η επιτυχία ήρθε αμέσως, όπως λίγοι πριν από αυτόν, αλλά αυτό του αφαίρεσε και κάποια πράγματα που απαρίθμησε: «Μου έλειψαν πολλά εύκολα πράγματα όπως το να απολαμβάνω το περιβάλλον μιας μικρής ομάδας με την οποία μεγαλώνεις και κατακτάς το πρώτο σου βάθρο. Έχω χάσει κάπως το μονοπάτι αυτού που έρχεται από κάτω. Ξαφνικά εμφανίστηκα στο Πρωτάθλημα. Και δεν έχω ξανακοιτάξει από τότε. Μου έλειψε να αγωνιστώ σε ένα κανονικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Moto3.  Μου έλειψε να δω πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix».

Ωστόσο, τίποτα δεν θα άλλαζε σε αυτή τη φανταστική ιστορία που είναι δική του: « Αν αύριο με ρωτούσαν αν θα έκανα ξανά την ίδια επιλογή, θα έλεγα ναι. Δεν ξέρω το Μουντιάλ από άλλη σκοπιά. Αν δεν είχα κερδίσει τον τίτλο εκείνη τη σεζόν, νομίζω ότι όλοι θα ήταν απογοητευμένοι. Η καριέρα μου δεν θα ήταν αυτή που είναι τώρα».

Ο Ακόστα μιλά για την πιο δύσκολη στιγμή που έχει ζήσει μέχρι τώρα

Την επόμενη χρονιά εμφανίστηκαν τα πραγματικά προβλήματα: «Το 2021 ξεκίνησα πολύ καλά, ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Το 2022 ήθελα να κερδίσω ξανά τον παγκόσμιο τίτλο . Μόνο για αυτό το λόγο πήγα να τρέξω. Είχα αυτοπεποίθηση αλλά δεν ξεκίνησε όπως ήθελα. Συνέβησαν πράγματα που μερικές φορές με έκαναν να αναρωτιέμαι αν ήταν δυνατό».

Τα αποτελέσματα δεν έρχονταν και ο τραυματισμός που υπέστη στην προπόνηση τον κράτησε μακριά από την ταχύτητα: «Εκείνη την περίοδο έκλαψα πολύ. Δεν κατάλαβα τίποτα. Δεν καταλάβαινα τι γινόταν στη ζωή μου, στο Πρωτάθλημα. Αν είμαι εδώ είναι για να νιώσω καλά και να το απολαύσω. Σαφώς θα υπάρξουν καλύτερες και χειρότερες στιγμές. Όταν αγωνίζεσαι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, συνειδητοποιείς ότι από την πρώτη μέχρι την τελευταία είναι όλοι πολύ γρήγοροι και ο κόσμος δεν το φαντάζεται ». Και τώρα τον περιμένει η πρόκληση MotoGP.

Ο Ακόστα ακολουθεί τα χνάρια των αδερφών Marquez και του Pedrosa!

MotoGP Pedro Acosta: Ο Ισπανός γίνεται ο τέταρτος αναβάτης που φτάνει στην κορυφαία κατηγορία με τίτλους μέσης και ελαφριάς κατηγορίας τον 21ο αιώνα μετά την επιτυχία του στη Μαλαισία

Σε ηλικία 19 ετών και 171 ημερών, γίνεται ο δεύτερος νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής μέσης κατηγορίας πίσω από τον θρύλο του MotoGP Dani Pedrosa (19 ετών και 18 ημερών).

Ωστόσο, ο Acosta είναι ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 μπροστά από τον Marc Marquez (19 ετών και 254 ημερών) το 2012.

Γίνεται ο δεύτερος αναβάτης που κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 έχοντας προηγουμένως κατακτήσει τον τίτλο του Moto3 (2021) μαζί με τον Alex Marquez (Moto3™/2014 και Moto2™/2019).

Ο Πέδρο Ακόστα, ο νεότερος Πρωταθλητής μέσης κατηγορίας μετά τον Πεδρόσα

MotoGP Pedro Acosta:  Ο Ακόστα και η παραμυθένια αρχή: «Ήμουν αυτός που έπρεπε να κερδίσει»

 

MotoGP Pedro Acosta: Επιπλέον, ο Acosta γίνεται ο δεύτερος πρώην νικητής του Red Bull MotoGP Rookies Cup που κατακτά τον τίτλο του Moto2 μαζί με τον Johann Zarco (πρώτος νικητής του Red Bull MotoGP Rookies Cup το 2007 και 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2™ το 2015 και το 2016).

Σε ηλικία 18 ετών και 4 ημερών στο ιταλικό GP του 2022, ο Acosta είναι ο νεότερος νικητής της μέσης κατηγορίας μπροστά από τον Marc Marquez (18 ετών και 87 ημερών στο γαλλικό GP του 2011).

Με 10 νίκες στο Moto2 μέχρι στιγμής, ο Acosta ισοβαθμεί στην πέμπτη θέση στη λίστα των αναβατών με τις περισσότερες νίκες στην κατηγορία με τους Pol Espargaro και Sam Lowes.

Ο Acosta έχει ανέβει στο βάθρο 14 φορές μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν (περισσότερες από κάθε άλλο αναβάτη) και 19 φορές στο Moto2™. Τώρα βρίσκεται στην 11η θέση στη λίστα των αναβατών με τα περισσότερα βάθρα στην κατηγορία με τον Andrea Iannone. Εάν πάρει άλλους δύο στους δύο εναπομείναντες αγώνες, θα ξεπεράσει τον συμπαίκτη του 2024 Augusto Fernandez (20) και θα ισοφαρίσει τους Franco Morbidelli και Miguel Oliveira, που και οι δύο έχουν από 21.

ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ

MotoGP Pedro Acosta: Ο Ισπανός, μετά τη νίκη στο Moto3 και φρέσκος από τον τίτλο του Moto2, είναι κοντά στο ντεμπούτο του στο MotoGP, αλλά έχει προκαλέσει την αλλαγή στους κανονισμούς στις εισαγωγικές κατηγορίες

Είχε ήδη συμβεί στο παρελθόν με τους Fabio Quartararo και Marc Marquez ότι η Dorna και η FIM τροποποίησαν τους κανονισμούς με κανόνες ” ad personalam “. Αυτό που έγινε σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικό, αλλά ο παράγοντας ενεργοποίησης μπορεί να βρεθεί στο περιστατικό που συνέβη στο  τέλος του Moto2 Mugello GP που κέρδισε ο Pedro Acosta με προβάδισμα πάνω από 6″ έναντι του Tony Arbolino.

Pedro Acosta στο Mugello: τι συνέβη;

Στο τέλος του ιταλικού GP που διεξήχθη στο Mugello, ο Pedro Acosta έφτασε στο parc fermé και παρέδωσε το κράνος με το οποίο είχε αγωνιστεί στον αγώνα σε έναν μάνατζερ από το Mt Helmet ( τον προμηθευτή του κράνους μέχρι την περασμένη σεζόν ), ο οποίος την ίδια στιγμή παρέδωσε πάνω από ένα πανομοιότυπο με τον αναβάτη RedBull KTM Ajo . Εκείνη τη στιγμή, μέσα στον ενθουσιασμό της στιγμής, κανείς δεν το παρατήρησε, αλλά κάποιος πιθανότατα από το σπίτι το είδε και το ανέφερε στις ομάδες Marc VDS και SpeedUp που έκαναν αμέσως μια καταγγελία. Στο Moto2 ( όπως και στο Moto3 ) ισχύει ο κανόνας του ελάχιστου βάρους ποδηλάτου-αναβάτη, δηλαδή στο τέλος κάθε επίσημης συνεδρίας οι αναβάτες ζυγίζονται με όλη την τεχνική τους ενδυμασία και το άθροισμα του βάρους τους προστίθεται σε αυτό της μοτοσυκλέτας. τελείωσαν τη συνεδρία. Εάν το βάρος ήταν χαμηλότερο από αυτό που απαιτείται από τον κανονισμό, δηλαδή 217 κιλά, ο πιλότος θα αποκλείονταν. Αυτή η « ξαφνική » αλλαγή του κράνους, που έγινε σε πλήρη ηλιακή ακτινοβολία, έκανε τους ανθρώπους να σκεφτούν ένα ελαφρύτερο κράνος ειδικά για να αγωνίζονται στον αγώνα.

Το Steward Panel, ωστόσο, έχοντας ακούσει τον Pedro Acosta και την εξήγηση που έδωσε αυτός και το επιτελείο του, δηλαδή ότι ήθελαν ένα καθαρό κράνος κατά την τελετή του βάθρου, δεν απέκλεισε τον Ισπανό καθώς δεν υπήρχαν ενδείξεις κακίας καθώς η αλλαγή του κράνους στο κλειστό πάρκο δεν απαγορευόταν από τους κανονισμούς .

MotoGP Pedro Acosta: Αφού κέρδισε τους τίτλους Moto3 και Moto2, ο Ισπανός αναβάτης πρωταγωνιστεί σε ένα νέο ντοκιμαντέρ της DAZN πριν από την πρώτη του σεζόν στο MotoGP

MotoGP Pedro Acosta: Αμέσως στη ζύγιση, χωρίς πανηγυρισμούς

Όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις, η Dorna και η FIM έκαναν ένα μάθημα για το τι συνέβη στο Mugello πέρυσι και μια νέα παράγραφος σχετικά με το βάρος εμφανίστηκε στους τεχνικούς και αθλητικούς κανονισμούς που δημοσιεύθηκαν πριν από λίγες ημέρες. Για την ακρίβεια βρίσκεται στη σελίδα 168 των Κανονισμών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Grand Prix FIM στο σημείο 2.5.4.1 Βάρη , η παράγραφος που προστέθηκε στον κανονισμό του 2024 αναφέρει ότι:

Οποιοσδήποτε οδηγός κατευθύνεται στο parc fermé για τεχνικούς ελέγχους μετά από δοκιμαστική συνεδρία ή αγώνα πρέπει πρώτα να προχωρήσει απευθείας στη ζύγιση σύμφωνα με τις οδηγίες του Τεχνικού Διευθυντή ή του προσωπικού Τεχνικού Ελέγχου, για να επιβεβαιώσει το βάρος του στο τέλος της συνεδρίας. Μόνο μετά τη ζύγιση, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να συνεχίσει με οποιαδήποτε καθήκοντα μέσων ενημέρωσης και να αλληλεπιδράσει με την ομάδα του .»

Αυτός ο κανόνας θα εφαρμοστεί και για το Moto3 όπως αναφέρεται με τον ίδιο τρόπο και σε σχέση με την παράγραφο ” 2.6.4.1 Βάρη ” που αφορά την κατηγορία εισόδου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ουσιαστικά, από το GP του Κατάρ που θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Μαρτίου στην πίστα Lusail, οι αναβάτες Moto3 και Moto2 που φτάνουν στο parc fermé, πριν προλάβουν να ριχτούν στην αγκαλιά της ομάδας τους και να πανηγυρίσουν, θα πρέπει να πηγαίνετε στη ζυγαριά που συνήθως τοποθετείται στο διάδρομο που οδηγεί τους αναβάτες προς την περιοχή του βάθρου. Όλα αυτά θα αφαιρέσουν λίγη από τη « μαγεία » από τις εικόνες του parc fermé με τους αναβάτες που συνήθιζαν να ρίχνονταν στην αγκαλιά των μηχανικών μόλις κατέβουν από το ποδήλατο, αλλά θα αφαιρέσουν κάθε πιθανότητα παρατυπιών στη ζυγαριά.

MotoGP Pedro Acosta: Αφού κέρδισε τους τίτλους Moto3 και Moto2, ο Ισπανός αναβάτης πρωταγωνιστεί σε ένα νέο ντοκιμαντέρ της DAZN πριν από την πρώτη του σεζόν στο MotoGP

Ο Pedro Acosta πρόκειται να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία φέτος, εντάσσοντας την ομάδα Tech3 GASGAS μετά την εντυπωσιακή κατάκτηση των τίτλων Moto3 και Moto2 το 2021 και το 2023 αντίστοιχα. Αρπάζοντας την ευκαιρία που παρουσιάζεται από το χειμερινό διάλειμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το οποίο εκτείνεται μέχρι το Sepang Test τον ερχόμενο Φεβρουάριο, ο ανερχόμενος Ισπανός μοιράστηκε ειλικρινά το ταξίδι του στο ντοκιμαντέρ « Pedro Acosta: A must-win », το οποίο έκανε πρεμιέρα αυτή την Τετάρτη στο MotoGP™ Ο ισπανικός τηλεοπτικός σταθμός DAZN. Ο Acosta ξεκίνησε την παράσταση προσφέροντας έναν εγκάρδιο φόρο τιμής στη γενέτειρά του Puerto de Mazarron – ένα μέρος που εξασφάλισε ότι θα κρατήσει τα πόδια του στο έδαφος εν μέσω του ανεμοστρόβιλου της επιτυχίας και της αναγνώρισης.

“Το θέμα της Ανδόρας προέκυψε, αλλά υπάρχουν πράγματα εδώ που δεν μπορώ να χάσω. Η φήμη είναι δύσκολη, είναι αυτό που με άλλαξε περισσότερο από κάθε άποψη. Ζω σε μια πόλη όπου όλοι σε ξέρουν και μια μέρα, οι άνθρωποι ξεκίνησαν έρχομαι και χτυπάω την πορτα… δεν εχω κανει κολύμπι στην παραλια της Μαζαρρον για τρια χρόνια. Δεν μπορώ να παω. Αλλα νομιζω οτι η Μαζαρον γι’αυτο δεν εχω αφήσει την επιτυχια να ερθει στο κεφάλι μου. Πρέπει να ξερεις πού να είμαι, και νιώθω άνετα εδώ· θα πλήρωνα για να είμαι εδώ».

MotoGP Pedro Acosta: Καθώς εξελίσσεται το ντοκιμαντέρ, ο Acosta εμβαθύνει σε ένα απαιτητικό ξεκίνημα ζωής στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων μοτοσικλέτας: “Μπήκα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και μετά από επτά αγώνες, με έλεγαν ήδη Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ήταν το όνομα που έπρεπε να κερδίσω Και ένα παιδί που φτάνει, παίρνει ένα επίσημο ποδήλατο KTM με τη Red Bull πίσω του, δεν είναι εδώ μόνο για να μάθει. Στο τέλος, σε βάζουν εκεί για να κερδίσεις. Όχι για να κάνεις αυτό που έκανα, αλλά για να κερδίσω. έχασες πολλά απλά πράγματα, όπως το να απολαμβάνεις το να είσαι με μια μικρή ομάδα που σε ανεβάζει σταδιακά και να φτάσεις στο πρώτο σου βάθρο. Έχασα το μονοπάτι να έρθω από τον πάτο. Ξαφνικά, εμφανίστηκα στο πρωτάθλημα. Και από εκεί, εγώ Δεν μπορούσα να παραιτηθώ. Έχασα να αγωνιστώ μια κανονική σεζόν στο Moto3™. Μου έλειψε να απολαμβάνω τους ανθρώπους της ομάδας. Μου έλειψε να δω πράγματα κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix. Αλλά είναι αλήθεια ότι αν αύριο με ρωτούσαν αν θα έπαιρνα την ίδια απόφαση , θα έλεγα ναι. Δεν ξέρω αλλιώς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αν δεν είχα κερδίσει τον τίτλο εκείνη τη χρονιά, νομίζω ότι όλοι θα είχαν απογοητευτεί. Η καριέρα μου δεν θα ήταν εδώ που είναι τώρα».

Παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στο προσκήνιο των μέσων ενημέρωσης και κατέρριψε πολλά ρεκόρ, ο Ακόστα αντιμετώπισε τρομερές προκλήσεις στην εναρκτήρια σεζόν του στην ενδιάμεση κατηγορία: “Το 2021, ξεκίνησα πολύ καλά, ήταν μια πολύ καλή χρονιά. Και γενικά, δεν υπήρξαν πολλές ανόδους και downs. Το 2022, ήθελα να γίνω ξανά Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Δεν πήγα σε αγώνες για τίποτα άλλο. Πήγα με σιγουριά για να το κάνω, αλλά δεν ξεκίνησε όπως ήθελα. Συνέβησαν καταστάσεις που ίσως με έκαναν να αναρωτηθώ αν ήταν ήταν δυνατό».

“Έκλαψα πολύ εκείνη την περίοδο. Δεν καταλάβαινα τίποτα. Δεν καταλάβαινα τι γινόταν στη ζωή μου, δεν καταλάβαινα τι γινόταν στο πρωτάθλημα, δεν κατάλαβα τίποτα. εδώ, είναι να είσαι καλά και να απολαμβάνεις. Φυσικά, θα υπάρξουν καλύτερες και χειρότερες στιγμές, αλλά νομίζω ότι κανείς δεν μπορεί να έχει τα λόγια στο στόμα του, δεν είναι αυτό που ήταν ή ότι το αστέρι που φαινόταν να είναι , τελικά, είναι μια αποτυχία. Όταν είσαι μέσα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, συνειδητοποιείς ότι από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο αναβάτη είναι πολύ γρήγοροι. Και ο κόσμος δεν μπορεί να φανταστεί πόσο γρήγορα πάει ο τελευταίος. Δεν αξίζει να στενοχωριέμαι για κανέναν», είπε ο αναβάτης από το Mazarron.

MotoGP Pedro Acosta: 10 πράγματα που μάλλον δεν γνωρίζατε για τον Πέδρο Ακόστα

MotoGP Pedro Acosta: Εκτός από την αφήγηση του Acosta για την καριέρα του, το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει επίσης δηλώσεις του προπονητή και φυσιοθεραπευτή του, Juan Mendoza, του μάνατζέρ του, Albert Valera, και του Team Manager του στο Red Bull KTM τόσο στο Moto3™ όσο και στο Moto2™, Aki Ajo. Ο Ajo σκέφτηκε τις υψηλές προσδοκίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο Ακόστα κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022: “Ίσως οι προσδοκίες ήταν πολύ υψηλές και δεν τις έλεγχε 100% εκείνη τη στιγμή. Αλλά, από την άλλη, όπως έχουμε μιλήσει πολλές φορές , του είπα εκείνη τη στιγμή: ‘Το χρειαζόμαστε.’ Χρειαζόμαστε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Αν όλα πάνε τέλεια συνέχεια, δεν νομίζω ότι είναι ο σωστός δρόμος. Όταν είσαι ένας τύπος όπως ο Πέδρο Ακόστα, που πραγματικά μαθαίνει από λάθη και δύσκολες στιγμές, νομίζω ότι είναι ο τέλειος δρόμος για ακολουθήστε», ανέλυσε ο Ajo, αναφερόμενος στην προκλητική περίοδο που βίωσε ο Acosta κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022.

MotoGP Pedro Acosta: 10 πράγματα που μάλλον δεν γνωρίζατε για τον Πέδρο Ακόστα

Μάθετε λίγα περισσότερα για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Moto2 2023 καθώς προετοιμάζεται για όπως στο MotoGP με το GASGAS Factory Racing Tech3

Δεν είναι μυστικό ότι ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Ajo) είναι ένα πραγματικό άκοπο διαμάντι, γι’ αυτό δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής εξασφάλισε μια βόλτα στο ελίτ επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας. Η GASGAS Factory Racing Tech3 επιβεβαίωσε ότι η Ισπανίδα στάρλετ θα συμμετάσχει μαζί της στο MotoGP™ για το 2024 μαζί με τον Augusto Fernandez. Για τον εορτασμό της συμφωνίας, γνωρίστε λίγα περισσότερα για ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του αθλήματος!

1. Προς τιμήν του Kevin Schwantz, και αφού ο πατέρας του συνήθιζε να βάλει τον αριθμό «34» στο ποδήλατό του κατά τη διάρκεια των κυριακάτικων βολτών στην πίστα της Cartagena, οι άνθρωποι στη σχολή μοτοκρός τον αποκαλούσαν Kevin.

2. Αν και είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, υπήρξε μια εποχή που ο Ακόστα φοβόταν τις μοτοσυκλέτες.

3. Το παρατσούκλι του (Καρχαρίας) έχει ξεκάθαρη προέλευση. Ο Acosta γεννήθηκε σε οικογένεια ψαράδων στο λιμάνι του Mazarron στην Ισπανία. Έτσι έβγαζαν τα προς το ζην ο παππούς και ο πατέρας του, με τον πατέρα του μάλιστα να δημιουργεί το πρώτο του λογότυπο: έναν άγριο καρχαρία.

4. Τα δύο μεγαλύτερα είδωλα του Acosta είναι ο Casey Stoner και ο Kevin Schwantz.

5. Ο Pedro Acosta περιγράφει τον εαυτό του ως «Shaggy» από το Scooby Doo, καθώς πιστεύει ότι ο χαρακτήρας ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της ζωής του και τον τρόπο προσέγγισης των πραγμάτων.

6. Ο αναβάτης της Murcian παραδέχεται ότι δεν έχει πολύ μεγάλη ομάδα φίλων, αλλά αναδεικνύει τον Remy Gardner και τον Paco Marmol, τον αχώριστο προπονητή του, ως δύο από τους σπουδαίους.

7. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3™ έχει μια γωνία που φέρει το όνομά του στην πίστα Cartagena στη Μούρθια, η οποία περιλαμβάνει τη φιγούρα ενός εντυπωσιακού καρχαρία.

8. Ο Ακόστα είναι ο μικρότερος μιας 5μελούς οικογένειας. Έχει δύο μεγαλύτερες αδερφές, τη Μαρία ντελ Μαρ και τη Μίριαμ.

9. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, έχει ωθήσει τα σωματικά του όρια στο μέγιστο, προετοιμάζοντας να ανέβει στην πρώτη κατηγορία. Ο Acosta έχει πάρει έως και 7 κιλά σε βάρος.

10. Ο Jaime Alguersuari, πρώην οδηγός της Formula 1, έγραψε τη βιογραφία του Pedro Acosta: «The 17-Year-Old World Champion: The Untold Story», που αφηγείται την απροσδόκητη νίκη ενός 16χρονου αγοριού στην κατηγορία Moto3™ στο 2021.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version