ENGINE POWER

MotoGP: Πέδρο Ακόστα συνεχίζει να μας τρελαίνει και στην Αμερική!!!

MotoGP Πέδρο Ακόστα: Πολύ κέφι και απίστευτες μονομαχίες με αστέρια της κατηγορίας στο Όστιν: "Ακόμα κι αν δεν κέρδιζα..."
MotoGP: Πέδρο Ακόστα συνεχίζει να μας τρελαίνει και στην Αμερική!!!

MotoGP Πέδρο Ακόστα: Ο πρωτάρης του MotoGP Pedro Acosta σημειώνει ξανά ρεκόρ στον τρίτο αγώνα: για πρώτη φορά στο προβάδισμα, για πρώτη φορά στο P2, πολύ κέφι και γνώση σε μονομαχίες με αστέρια

Ο Πέδρο Ακόστα είναι και παραμένει, με θετική έννοια, η μεγάλη έκπληξη της σεζόν του MotoGP του 2024 . Οι υπηρεσίες Americas in Austin Tech3-GasGas βρίσκονται στην απόλυτη κορυφαία ομάδα. Οδήγησε μάλιστα το γήπεδο στους έξι από τους 20 γύρους.

Στα προκριματικά το πρωί του Σαββάτου, ο Ακόστα κατέκτησε τη δεύτερη θέση. Και αφού έμαθε πολλά στο σπριντ το απόγευμα του Σαββάτου στο δρόμο για την τρίτη θέση, πήγε κατευθείαν να κάνει πράξη όσα είχε μάθει την επόμενη μέρα στο Grand Prix.

Ο Ακόστα τερμάτισε στη δεύτερη θέση την Κυριακή, κάτι που είναι προσωπικό καλύτερο. Πριν από τρεις εβδομάδες στο Portimao τερμάτισε τρίτος στο βάθρο για πρώτη φορά. Δύο εβδομάδες νωρίτερα στο Lusail είχε τερματίσει ένατος στο ντεμπούτο του στο MotoGP και έκανε τον ταχύτερο γύρο.

 motogp-pedro-acosta-cota-austin-amerikis-grand-prix

Η ανοδική τάση που δείχνει ο Ισπανός, που δεν είναι καν 20 ετών, στην πρώτη του σεζόν στο MotoGP φαίνεται να μην γνωρίζει όρια. Παραμένει όμως πιστός στον εαυτό του και για άλλη μια φορά αξιολογεί πολύ ορθολογικά την επιτυχία της Κυριακής στο Όστιν.

«Όταν ήμουν επικεφαλής, ήταν λίγο πολύ το ίδιο με το συνηθισμένο», είπε ο Ακόστα μετά τον αγώνα. “Προσπάθησα να φροντίσω τα ελαστικά μου. Δεν τα πήγα τόσο καλά στο σπριντ και ο Χόρχε με πέρασε. Αυτή τη φορά προσπάθησα απλώς να παραμείνω ήρεμος και να μην κάνω τίποτα τρελό”.

Ο ηγέτης του πρωταθλήματος MotoGP, Jorge Martin, τον οποίο αναφέρθηκε ο Acosta, πέρασε ξανά τον πρωτάρη στο Grand Prix, αλλά σε αντίθεση με το σπριντ αυτή τη φορά δεν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού μπροστά του. Γιατί ενώ ο Ακόστα ήρθε δεύτερος την Κυριακή, ο Μάρτιν «μόνο» πήρε την τέταρτη θέση μετά από 20 γύρους.

MotoGP Πέδρο Ακόστα: Πρώτοι γύροι ηγεσίας και πολλά άλλα

Ο Ακόστα πήρε το προβάδισμα στο Γκραν Πρι της Κυριακής στα πρώτα μέτρα. Τον βοήθησε το γεγονός ότι ο pole setter Maverick Vinales (Aprilia) δεν κατάφερε να βγει από τη γραμμή βέλτιστα. Μέσα στη φασαρία στην αρχή της πρώτης στροφής, ο Βινάλες απωθήθηκε, αλλά ο Ακόστα τον είχε ήδη προσπεράσει. Αυτό που ακολούθησε ήταν αρκετά ορόσημα για τον Ακόστα.

motogp-pedro-acosta-cota-austin-amerikis-grand-prix

Οι πρώτοι τρεις πρώτοι γύροι ως αναβάτης MotoGP. Μια αστοχία στο φρένο στη στροφή 11 στον τέταρτο γύρο που τον οδήγησε στην τέταρτη θέση. Ελιγμοί προσπέρασης στους Marc Marquez (στην εκκίνηση/τερματισμό), Francesco Bagnaia (στη στροφή 1) και Jorge Martin (στη στροφή 11) για να πάρουν ξανά το προβάδισμα. μια σύντομη μονομαχία με τον Marquez πριν συντριβεί ενώ βρισκόταν στο προβάδισμα. η συνειδητοποίηση ότι δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορούσε να γίνει εναντίον του Maverick Vinales. και τέλος με το P2, το καλύτερο αποτέλεσμα της νεανικής του καριέρας στην premier class μέχρι τώρα.

“Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο απόλαυσα αυτόν τον αγώνα. Από τις μέρες μου στο Moto3 δεν διασκέδασα τόσο πολύ με τις προσπεράσεις, τις στροφές, τις μονομαχίες με άλλους αναβάτες”, λέει ο Acosta και εξομολογείται: “Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος με πώς πήγε αυτό το Σαββατοκύριακο και πώς δουλέψαμε ως ομάδα».

 

Πολλοί έπαινοι για τον Maverick Vinales και τον Marc Marquez

MotoGP Πέδρο Ακόστα: Στα μισά της απόστασης των 20 γύρων, ο Acosta δεν ήταν άλλος από τον επτά φορές νικητή του Austin, Marc Marquez. Τον προσπέρασε στη στροφή 1 στον ενδέκατο γύρο για να οδηγήσει έναν αγώνα για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Ωστόσο, μόλις μισό γύρο αργότερα, ο Marquez τράκαρε ενώ φρενάρει για τη στροφή 11: η φουρκέτα πριν από τη μακριά πλάτη ευθεία. Η εξήγησή του: Υπήρχε πρόβλημα στο φρένο στο Ducati Desmosedici GP23 της ομάδας Gresini .

Ήταν λοιπόν ο Ακόστα που ηγήθηκε ξανά στον αγώνα. Και στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο πρωτάρης έπρεπε μόνο να παραδεχτεί την ήττα με τον γρήγορο ρυθμό του Maverick Vinales. Μετά το μη βέλτιστο ξεκίνημά του και μια επαφή με τον Francesco Bagnaia στη στροφή 1 (η οποία ξεκίνησε από τον Jorge Martin), ο οδηγός της Aprilia επέστρεψε από τον πρώτο γύρο στην ενδέκατη θέση. Στη συνέχεια, όμως, ο Vinales έδειξε μια εντυπωσιακή επιστροφή, την οποία έστεψε με την πρώτη του νίκη στο Grand Prix στο σερβίς της Aprilia και ένα κεφάλαιο στην ιστορία του MotoGP .

Και ο Ακόστα; «Ο Μάβερικ ήταν ένας πύραυλος σήμερα, στην πραγματικότητα, ήταν ένα βήμα μπροστά από εμάς αυτό το Σαββατοκύριακο», απέτισε φόρο τιμής στον νικητή τόσο του σπριντ όσο και του Γκραν Πρι στο Όστιν. Και ο πρωτάρης έχει επίσης επαινετικά λόγια για τον επτά φορές νικητή του Austin, Marc Marquez, με τον οποίο μονομάχησε για την πρώτη θέση στα μισά του αγώνα, λίγο πριν ο Marquez συντριβεί ενώ βρισκόταν στο προβάδισμα.

motogp-pedro-acosta-cota-austin-amerikis-grand-prix

“Ο ελιγμός με τον οποίο με πρόλαβε [στη στροφή 1] ήταν πολύ καθαρός. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό να τσακώνομαι με τα παιδιά. Επίσης έμαθα πολλά από τον Marc. Είναι ένα εξαιρετικά ταλαντούχο αγόρι. Μπορώ “Είμαι περισσότερο από χαρούμενος να μπορέσω να πολεμήσω μαζί του» είπε ο Ακόστα.

Συνοψίζοντας, μετά τον αγώνα του Austin, ο 19χρονος Ισπανός μίλησε για “έναν από τους αγώνες στη ζωή μου που απόλαυσα περισσότερο. Παρόλο που δεν τον κέρδισα, ήταν πραγματικά διασκεδαστικό σήμερα από την αρχή. Έκανα “Πραγματικά το απόλαυσα, όπως όλο το Σαββατοκύριακο.”

MotoGP Πέδρο Ακόστα: Ο Ακόστα παραμένει πιστός στον εαυτό του: μια στεγνή οπτική στα πράγματα

Το γεγονός ότι δεν είναι αυτός, αλλά ο Maverick Vinales, που τερμάτισε P1 σε προκριματικές, στο σπριντ και στο Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι ο νικητής του American Grand Prix 2024, το οποίο ο Acosta σχολιάζει με τις λέξεις: «Σήμερα «Ήταν δεν είναι η μέρα μου.”

motogp-pedro-acosta-cota-austin-amerikis-grand-prix

Και ο Acosta σχολιάζει επίσης το γεγονός ότι είναι ήδη τέταρτος στη συνολική κατάταξη του MotoGP του 2024 μετά από μόλις τρία Σαββατοκύριακα αγώνων στην κορυφαία κατηγορία , όπως είναι ο τρόπος του, δηλαδή αρκετά ορθολογικά. «Σκέφτομαι τη Jerez τώρα», λέει, αναφερόμενος στον επόμενο αγώνα στο ημερολόγιο του MotoGP το 2024 , ο οποίος θα είναι επίσης ο πρώτος του εντός έδρας αγώνας ως αναβάτης στην κορυφαία κατηγορία.

«Δεν σκέφτομαι καθόλου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή», συνέχισε ο Ακόστα, οι άνθρωποι που γράφουν μια ιστορία για αυτό, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είμαι στο ποδήλατο, στην ομάδα η ομάδα “Θα πρέπει να απολαύσουμε αυτή τη στιγμή εάν μπορούμε πραγματικά να παλέψουμε για τον τίτλο, τότε αυτή δεν είναι η προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.”

Και παρεμπιπτόντως, ο Acosta σημειώνει επίσης: “Δεν έχουμε ασχοληθεί πολύ με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας ακόμα. Οδηγώ ακόμα με το ίδιο βασικό σετάρισμα όπως στην πρώτη δοκιμή στη Βαλένθια [τον Νοέμβριο του 2023 ] Σε αυτό το σημείο, συγκεντρώνομαι “Πώς πρέπει να οδηγήσω το ποδήλατο. Το στυλ οδήγησης είναι εντελώς διαφορετικό από ό,τι ήταν στην κατηγορία Moto2 με τα ελαστικά Dunlop. Δεν μπορώ να πω ακόμα ποιο είναι το όριο αυτής της μοτοσυκλέτας. είναι.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power