ENGINE POWER

MotoGP: Πόλεμος μεταξύ εργοστασίων και Michelin,

Η Michelin έχει καταστήσει σαφές στις ομάδες MotoGP ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις για την πίεση των ελαστικών, αλλά ο Martin, ο οποίος είναι ένας από τους πολλούς που μίλησαν εναντίον της εταιρείας ελαστικών τους τελευταίους μήνες, πιστεύει ότι οι τρέχοντες κανονισμοί πίεσης είναι μερικές φορές επικίνδυνοι σε αντίθεση με ασφαλέστερα.

motogp-tyres-elastika-michelin-race-polemos-ergostasia-kontra-2023 (2)
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

MotoGP Assen: Jorge Martin: «Υπάρχει πόλεμος μεταξύ εργοστασίων και Michelin, μπορεί να πάει 3-4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα»

Η Michelin έχει καταστήσει σαφές στις ομάδες MotoGP ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις για την πίεση των ελαστικών, αλλά ο Martin, ο οποίος είναι ένας από τους πολλούς που μίλησαν εναντίον της εταιρείας ελαστικών τους τελευταίους μήνες, πιστεύει ότι οι τρέχοντες κανονισμοί πίεσης είναι μερικές φορές επικίνδυνοι σε αντίθεση με ασφαλέστερα. Το να είναι ασφαλέστερο είναι φυσικά ο στόχος της Michelin με τις τρέχουσες απαιτήσεις πίεσης ελαστικών, οι οποίες περιλαμβάνουν τουλάχιστον 1,9 bar (27,6psi) μπροστά και 1,7 bar (24,7psi) πίσω. Ωστόσο, αυτές οι ίδιες ελάχιστες πιέσεις ελαστικών οδήγησαν τους αναβάτες να αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά τη διάρκεια των αγώνων, ειδικά όταν ακολουθούν άλλους αναβάτες καθώς οι πιέσεις κυμαίνονται και μερικές φορές μπορεί να αυξηθούν σε σημείο όπου οι αναβάτες χάνουν το κράτημα και τρακάρουν.

Αυτή είναι μια από τις ανησυχίες που έθεσε ο Martin μιλώντας στο MyBettingSites ενώ ισχυρίστηκε επίσης ότι οι τρέχουσες μοτοσυκλέτες MotoGP θα μπορούσαν να είναι ακόμα πιο γρήγορες χωρίς τους περιορισμούς που επιβάλλει η Michelin.   Ο Martin είπε: “Είναι κρίμα που περιοριζόμαστε από τα ελαστικά. Νομίζω ότι οι μοτοσυκλέτες είναι σε επίπεδο που τα ελαστικά δεν έχουν φτάσει ακόμα. Νομίζω ότι μπορούμε να πάμε 3-4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα, αλλά στο τέλος της ημέρας, φτάνουμε στο όριο των ελαστικών».

“Λοιπόν, ναι, είναι επίσης κρίμα που πρέπει να έχουμε την πίεση των ελαστικών που χρειαζόμαστε. Γιατί αν όχι, νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ακόμα πιο γρήγοροι.” «Μερικές φορές η Michelin μάς ζητά να είμαστε σε πίεση ελαστικών που είναι ακόμη και επικίνδυνη, επειδή νιώθουμε ότι τρακάρουμε σε κάθε γωνία». Υπάρχει ένας πόλεμος μεταξύ των εργοστασίων και της Michelin. Ξέρω ότι η Michelin θέλει να είναι ασφαλής και να μην έχει κανένα πρόβλημα με το ελαστικό, αλλά οι ομάδες θέλουν πάντα να πάνε ακόμα πιο χαμηλά. Είναι ένας μεγάλος πόλεμος που κάνει κάθε αγώνα.”

Ο Μάρτιν, ο οποίος ήταν νικητής ενός αγώνα σπριντ που κατευθύνθηκε στο Σαββατοκύριακο του Γερμανικού Grand Prix του περασμένου Σαββατοκύριακου, κέρδισε ένα εκπληκτικό διπλό καθώς κέρδισε και τους δύο αγώνες μπροστά από τον Francesco Bagnaia. Τώρα μόλις 16 πόντους πίσω από τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati στη βαθμολογία, ο Martin είναι έτοιμος να προχωρήσει και να γίνει διεκδικητής τίτλου τώρα που έχει έναν κινητήρα που του επιτρέπει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη μοτοσυκλέτα του και τον εαυτό του, σε αντίθεση με το «υβριδικό». κινητήρα που χρησιμοποίησε την περασμένη σεζόν.

Αλλάξαμε τον κινητήρα από την περασμένη σεζόν που ήξερα ότι δεν ήταν ο ίδιος με την εργοστασιακή ομάδα, αλλά πίστευα ότι θα ήταν καλύτερο», πρόσθεσε ο Μάρτιν.  “Στο τέλος της ημέρας, αγωνίστηκα πολύ. Μου έλειπε πολύ η διαχείριση του γκαζιού και η επαφή μεταξύ του γκαζιού και της ροπής δεν ήταν ιδανική.””Φέτος, στον πρώτο γύρο στον νέο κινητήρα, ένιωσα πολύ καλύτερα. Το φρενάρισμα είναι πολύ καλύτερο, ένα σημείο με το οποίο ταλαιπωρήθηκα περισσότερο την περασμένη σεζόν.”   “Τώρα μπορώ να παλέψω, μπορώ να φρενάρω αργά, να αντεπιτεθώ όταν κάποιος με προσπεράσει. Άρα είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή και στο τέλος, αντανακλά τα αποτελέσματα.”  “Πάντα παλεύουμε με το πίσω κράτημα. Όχι μόνο η Ducati αλλά όλες οι μάρκες είναι απογοητευμένες. Ποτέ δεν είναι αρκετό. Όσο περισσότερο κράτημα έχετε, τόσο καλύτερα πηγαίνετε στο τέλος του αγώνα.” “Αυτό είναι ένα σημείο όπου εξακολουθούν να εργάζονται, φέρνοντας νέους σκελετούς, επίσης ψαλίδια. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το βελτιώσουμε και ξέρω ότι είναι δύσκολο. Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε σε αυτό.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Exit mobile version