ENGINE POWER

MotoGP Sachsenring Sprint 2024: Ο Μάρτιν δίνει ένα μάθημα στον Bagnaia

MotoGP Sachsenring Sprint 2024: Ο Pecco Bagnaia παραδέχεται: «Ο Χόρχε είναι πιο έξυπνος από εμένα σήμερα» Ενώ οι οπαδοί στο Sachsenring είδαν έναν ηγέτη του Παγκοσμίου Κυπέλλου με μεγάλη διάθεση.

MotoGP-Sachsenring-Sprint-2024-bagnaia-martin- (1)
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

MotoGP Sachsenring Sprint 2024: Ο Pecco Bagnaia κατάφερε να οδηγήσει την Ducati του από την τέταρτη θέση του grid στην τρίτη θέση στον αγώνα σπριντ MotoGP στο Sachsenring. Εκ των υστέρων, δεν ήταν πλέον δυνατό με την τακτική που επιλέχθηκε, ανέλυσε.

Το να πάρει το προβάδισμα από την τέταρτη θέση στο grid μέσα σε λίγα μέτρα ήταν το τέλειο ξεκίνημα για τον Pecco Bagnaia στον αγώνα σπριντ το Σάββατο του Σαββατοκύριακου MotoGP στη Γερμανία. Θα μπορούσε να είχε συνεχιστεί τέλεια, αλλά μετά από μερικούς γύρους ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής έπρεπε να αφήσει τον Jorge Martin να φύγει μετά τη δεύτερη προσπάθειά του να προσπεράσει.

Για να κάνει τα πράγματα χειρότερα, τον προσπέρασε επίσης ο οδηγός της Trackhouse Aprilia, Miguel Oliveira και τελικά βρέθηκε πιο πίσω, αλλά αρκετά για μια θέση στο βάθρο.

MotoGP Sachsenring Sprint 2024:  Ο Bagnaia είπε απογοητευμένος ότι ο Martin είχε σαφώς επιλέξει την καλύτερη στρατηγική για αυτόν τον αγώνα: “Ο Jorge ήταν απλά πιο έξυπνος από εμένα σήμερα!” Η προσέγγιση του Bagnaia στον αγώνα ήταν υπερβολικά αμυντική, ενώ η επιθετική προσέγγιση του Martin μπορεί να ήταν το κλειδί της επιτυχίας του. «Προσπάθησα να διαχειριστώ το κράτημα του πίσω ελαστικού. Ένιωσα ότι μπορεί να ήταν μια καλή προσέγγιση, αλλά μάλλον ήταν υπερβολική. Ο Χόρχε το κατάλαβε αυτό και το εκμεταλλεύτηκε μόλις έφτασε αρκετά κοντά μου, χρησιμοποιώντας περισσότερο το πίσω ελαστικό του».

Παράλληλα, εξήγησε γιατί αποφάσισε αυτή την πιο αμυντική προσέγγιση: «Νόμιζα ότι 15 γύροι σε αυτή την πίστα μπορεί να είναι μεγάλοι. Γι’ αυτό ήθελα να εξοικονομήσω περισσότερες από τις δυνατότητες του ελαστικού για το τέλος του αγώνα, αλλά αυτό ήταν εντελώς άσκοπο».

Αυτό του δημιούργησε ένα νέο πρόβλημα επειδή η οδήγηση πίσω από τον Martin και αργότερα τον Oliveira προκάλεσε την άνοδο της πίεσης του αέρα στο μπροστινό ελαστικό του λόγω της έλλειψης ψύξης και τελικά κατέστρεψε τον υπόλοιπο αγώνα του.

Ο Bagnaia ήταν γρήγορος σε αυτό το κομμάτι του αγώνα, αλλά αυτό δεν τον βοήθησε: «Μου είχαν απομείνει πολλές δυνατότητες στο πίσω ελαστικό, αλλά το μπροστινό ελαστικό είχε φύγει τελείως. Στο τέλος ήμουν πιο γρήγορος από τους δύο μπροστά. Αλλά χωρίς ένα χρησιμοποιήσιμο μπροστινό ελαστικό ήταν πολύ δύσκολο».

Το να φέρει τη μοτοσυκλέτα στο τέρμα φαινόταν σημαντικό για τον ιθαγενή του Τορίνο. Διότι: «Οποιαδήποτε προσπάθεια προσπέρασης θα μπορούσε να οδηγήσει σε συντριβή. Ήταν πραγματικά δύσκολο».

Δεδομένου ότι αναμένονται διαφορετικές συνθήκες στο Grand Prix της Κυριακής και ο αγώνας είναι σημαντικά μεγαλύτερος, τίθεται ξανά το ζήτημα της σωστής τακτικής και μιας πιθανώς πιο επιθετικής προσέγγισης. Είναι πιθανό ότι δεν απαιτούνται σχεδόν καθόλου προσαρμογές για τον αναβάτη της Ducati: «Νομίζω ότι η στρατηγική για τον αγώνα σπριντ ήταν η σωστή. Όχι για τον αγώνα σπριντ, αλλά για το Γκραν Πρι!».

Ο Bagnaia πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην τρίτη θέση, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή και ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Martin. Στη γενική κατάταξη, η διαφορά του Pecco αυξήθηκε από 10 σε 15 βαθμούς.

MotoGP Sachsenring Sprint 2024: Ο Μάρτιν δίνει ένα μάθημα στον Bagnaia

Οι οπαδοί στο Sachsenring είδαν έναν ηγέτη του Παγκοσμίου Κυπέλλου με μεγάλη διάθεση. Ο Χόρχε Μάρτιν χάλασε την αρχή και ήταν ασταμάτητος μετά από αυτό. Ο Miguel Oliveira γιορτάζει τον πρώτο του τερματισμό στο βάθρο για την Trackhouse Racing.

Ακόμη και πριν από το σπριντ στο MotoGP νούμερο 9 της σεζόν, οι επισκέπτες στο Sachsenring είχαν βιώσει ένα θέαμα που άξιζε, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων αποχωρήσεων. Μόνο στους προκριματικούς το απόγευμα της Παρασκευής, 10 αστέρια πέταξαν από τα πρωτότυπά τους.

Ευτυχώς, όλοι οι οδηγοί, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που κατέβηκαν στη γρήγορη γωνία Waldmann, παρέμειναν αλώβητοι, τουλάχιστον στο βαθμό που ένα κλειστό γήπεδο παρατάχθηκε για την έναρξη του Sachsenring Sprint το Σάββατο.

Για πρώτη φορά από την ίδρυση της ομάδας, η ομάδα Trackhouse έφερε τους οδηγούς της Miguel Oliveira και Raul Fernandez στην πρώτη σειρά του grid. Ο βασιλιάς των σπρίντερ Χόρχε Μάρτιν εξασφάλισε άλλη μια pole position.

Η δεύτερη σειρά καταλήφθηκε αποκλειστικά από την Ducati και παρουσίαζε τον παγκόσμιο πρωταθλητή Bagnaia, τον Alex Márquez και τον Franky Morbidelli. Ο Maverick Vinales, ο οποίος κυριάρχησε την Παρασκευή στη Σαξονία, αλλά έκανε μια άγρια ​​απογείωση στους προκριματικούς, βρυχήθηκε από την 7η θέση στο σπριντ των 15 γύρων. Ο Marc Márquez, σωματικά αδύναμος, δεν ήταν πολύ χαρούμενος για τη 13η θέση στο grid, ο οποίος εμπόδισε τον Marc Márquez να κάνει έναν γρήγορο γύρο στο Q1 και του επιβλήθηκε ποινή για την απροσεξία του (η οποία ισχύει μόνο για το GP την Κυριακή. σημείωση d), μπόρεσε να ξεκινήσει την εμπειρία του στο σπριντ από την 21η θέση.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε ένα ονειρεμένο ξεκίνημα. Ο Pecco Bagnaia επιτάχυνε ολόκληρη την πρώτη σειρά. Μόνο πίσω τους πέρασαν οι Oliveira, Martin και Fernandez στην πρώτη γωνία. Ο ηγέτης του Παγκοσμίου Κυπέλλου φάνηκε απολύτως έτοιμος να επιτεθεί. Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο “Martinator” άρπαξε πρώτα τον Oliveira και έναν γύρο αργότερα τον παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Oliveira ακολούθησε αμέσως το παράδειγμά του, προσπέρασε το #1 και άρχισε να κυνηγάει τον Jorge Martin.

Η επόμενη εργοστασιακή Ducati υπό τον Enea Bastianini ξεκίνησε επίσης πολύ καλά. Από την ένατη αρχική του θέση, το “La Bestia” ήταν ήδη στην τέταρτη θέση στον 3ο γύρο. Πίσω από αυτό είναι το πρώτο κενό. Στο Group 2, ένας θυελλώδης Marc Márquez προσπάθησε να προχωρήσει πιο μπροστά.

Ενώ στο τέλος του γηπέδου ο Stefan Bradl ήταν απασχολημένος με τον αντικαταστάτη οδηγό της Yamaha, Remy Gardner και τους δύο συναδέλφους του στη Honda, Mir και Nakagami, το κουαρτέτο στο μπροστινό μέρος συνέχισε να απομακρύνεται. Το προβάδισμα ήταν 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Morbidelli στην πέμπτη θέση.

MotoGP Sachsenring Sprint 2024: Ο αγαπημένος του κοινού, ο Pedro Acosta οδήγησε σε έναν καλό αγώνα, αλλά μετά από αρκετές μονομαχίες με τον Raul Fernandez και τον Marco Bezzecchi, αρχικά δεν μπόρεσε να περάσει τη 10η θέση.
Ακόμη και πριν από αυτό ήταν ο Brad Binder, ο οποίος τερμάτισε όγδοος και αυτή τη φορά δέχτηκε ένα χτύπημα στην πλάτη για το καλύτερο KTM στον τομέα.

Με τρεις γύρους πριν, ο οδηγός της Pramac κατάφερε να απομακρυνθεί εύκολα. Ο Μάρτιν μπήκε στον τελευταίο γύρο ως κορυφαίος με προβάδισμα ενός δευτερολέπτου. Αυτό σήμαινε ότι ο Ισπανός μπόρεσε να μείνει με επιτυχία από όλες τις διαφωνίες. Ο “Martinator” κερδίζει στο Sachsenring μπροστά από τον έκπληξη δευτεραθλητή Miguel Oliveira. Για την αμερικανική ομάδα Trackhouse Aprilia είναι η πρεμιέρα γιορτή στο βάθρο. Η τρίτη θέση πηγαίνει στον παγκόσμιο πρωταθλητή Pecco Bagnaia.
Τέταρτη και πέμπτη θέση πάνε οι Ενέα Μπαστιανίνι και Φράνκο Μορμπιντέλι.

Σε έναν τελικό αγώνα που αξίζει να δείτε, ο Marc Márquez κερδίζει τον Maverick Vinales με 0,003 στον τερματισμό. Πίσω από τον Brad Binder, ο νεότερος Márquez πήρε τον τελευταίο πόντο σπριντ στην ένατη θέση.

Ο Πέδρο Ακόστα έπρεπε να συμβιβαστεί με την τελευταία θέση μετά από ένα μακρύ ταξίδι μέσα στην παγίδα με τα χαλίκια. Ο Stefan Bradl νικάει τον οδηγό Joan Mir στην πίστα και τερματίζει γενναία 19ος.

Αποτελέσματα MotoGP Sachsenring Sprint 2024 – αγώνας σπριντ (6 Ιουλίου):

1. Jorge Martín (E), Ducati, 15 Runden σε 20:18.904 λεπτά
2. Miguel Oliveira (P), Aprilia, +0.676 sec
3. Francesco Bagnaia (I), Ducati, +1.311
4. Enea Bastianini (I), Ducati, +1.458
5. Franco Morbidelli (I), Ducati, +5.600
6. Marc Márquez (E), Ducati, +6.281
7. Maverick Viñales (E), Aprilia, +6.284
8. Brad Binder (ZA), KTM, +9.061
9. Alex Márquez (E), Ducati, +9.201
10. Marco Bezzecchi (I), Ducati, +10.800
11. Jack Miller (AUS), KTM, +13.815
12. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, + 13.960
13. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +14.432
14. Raúl Fernández (E), Aprilia, +15.329
15. Luca Marini (I), Honda, +15.430
16. Augusto Fernandez (E), KTM, 49, +1
. .
​Mir (E), Honda, +26.668
22. Pedro Acosta (E), KTM, +26.715

Κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετά από 17 από 42 αγώνες:

1. Martin, 212 Punkte. 2. Bagnaia 197. 3. Marc Marquez 146. 4. Bastianini 142. 5. Vinales 121. 6. Acosta 101. 7. Binder 101. 8. Di Giannantonio 92. 9. Aleix Espargaro 83 Marquez. 82.10 . Bezzecchi 45. 12. Morbidelli 44. 13. Oliveira 41. 14. Raul Fernandez 40. 15. Quartararo 39. 16. Miller 32. 17. Augusto Fernandez 15. 18. Mir 13. 201. 21. Nakagami 8. 22. Pedrosa 7.

Konstrukteurs-WM:
1. Ducati, 290 Punkte. 2. Aprilia 165. 3. KTM 156. 4. Yamaha 43. 5. Honda 22.

Team-WM:
1. Ducati Lenovo Team, 339 Punkte. 2. Prima Pramac Racing 256. 3. Gresini Racing MotoGP 209. 4. Aprilia Racing 203. 5. Pertamina Enduro VR46 Racing Team 137. 6. Red Bull KTM Factory Racing 133. 7. Red Bull GASGAS.Tech3 81. 9. Monster Energy Yamaha MotoGP 47. 10. LCR Honda 20. 11. Repsol Honda 13.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version