ENGINE POWER

MotoGP Silverstone: Ο Marc Marquez επιστρέφει στην αρχική Honda RC213V

MotoGP Silverstone: Έφυγαν οι επακόλουθες εξελίξεις απο την Honda RC213V , όπως το σασί Kalex, που αποστέλλεται στην ομάδα LCR, καθώς ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέστρεψε στο σημείο που βρισκόταν στο τέλος των χειμερινών δοκιμών
MotoGP Silverstone: Ο Marc Marquez επιστρέφει στην αρχική Honda RC213V

Έφυγαν οι επακόλουθες εξελίξεις απο την Honda RC213V , όπως το σασί Kalex, που αποστέλλεται στην ομάδα LCR, καθώς ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέστρεψε στο σημείο που βρισκόταν στο τέλος των χειμερινών δοκιμών – αναζητώντας ένα καλό στήσιμο βάσης.

«Αν δεν έχεις σταθερή βάση, δεν μπορείς να σκεφτείς το μέλλον. Δεν μπορείς να χτίσεις ένα καλό μέλλον», είπε ο αναβάτης της Repsol Honda, τραυματισμένος από τραυματισμούς αφού προσπάθησε να πιέσει την ταχύτητα από το RCV του στους πρώτους οκτώ γύρους.

«Έτσι, ο στόχος για σήμερα ήταν να οδηγήσω ομαλά και να βρω ξανά εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα. Προσπαθήστε να μην έχετε προειδοποιήσεις ή σφάλματα.

«Φυσικά, στον καυτό γύρο πίεσα, αλλά αν είδατε, χρησιμοποίησα μόνο ένα ελαστικό γιατί δεν ένιωθα [έτοιμος] να πιέσω. Αν δεν αισθάνομαι, δεν θέλω να πιέσω, όπως σε μια δοκιμή».

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν η 13η θέση για τον Marquez, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή της Honda, που σημαίνει ένα ταξίδι στο Qualifying 1 του Σαββάτου.

«Χρησιμοποίησα τρία μαλακά μπροστινά ελαστικά σήμερα. Οπότε αύριο, αν δεν βρέχει, τότε για τις κατατακτήριες θα έχω μόνο μεταχειρισμένο μέτωπο», πρόσθεσε.

«Αλλά δεν είναι αλλαγή να ξεκινήσεις 13η ή 18η. Στόχος μου τώρα είναι να βρω αυτή τη βάση. Ας δούμε αν έχουμε ένα καλό Σαββατοκύριακο.

«Φυσικά, πιέζω και όταν πιέζεις υπάρχει κίνδυνος να τρακάρεις. Αλλά σήμερα δεν είχα καμία ειδική προειδοποίηση. Αυτό λοιπόν είναι το πιο σημαντικό».

Repsol_Honda_Team_back_to_full_strength_for_MotoGP_season_restart_in_Silverstone-marquez

MotoGP 2023: Marc Marquez, Joan Mir και πάλι στη σέλα καθώς οι αναβάτες επιστρέφουν στο Βρετανικό Grand Prix

Silverstone (Αγγλία), 4 Αυγούστου (IANS) Μετά από διάλειμμα πέντε εβδομάδων, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζει και ξεκινά ένα έντονο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς στην ιστορική πίστα Silverstone εδώ με τον Joan Mir πίσω δίπλα στον Marc Marquez στην ομάδα της Honda.

Με μήκος 5,9 χιλιομέτρων, το Silverstone δεν είναι μόνο μία από τις παλαιότερες πίστες στο ημερολόγιο MotoGP αλλά και η μεγαλύτερη. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1947, η βρετανική πίστα έχει υποστεί αρκετές αλλαγές πριν φτάσει στην τρέχουσα διάταξη των 18 γωνιών.

Ένας συνδυασμός μεγάλων ευθειών, γρήγορων στροφών και κλειστών και τεχνικών τμημάτων συνήθως παράγει στενούς αγώνες, αλλά το 2023 προστίθεται μια νέα πρόκληση καθώς η μάντρα MotoGP επιστρέφει στη χρήση του «The Wing» και αλλάζει τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού στο Hamilton Straight σε αντίθεση με το National Pit Straight από τις προηγούμενες επισκέψεις.

Το δεύτερο μισό της σεζόν αναμένεται να είναι μια έντονη υπόθεση καθώς οι αγώνες έρχονται πυκνά και γρήγορα, ο Marc Marquez εκμεταλλεύεται πλήρως το διάλειμμα για να προετοιμαστεί. Το Silverstone είναι αυτό που περιμένει αυτό το Σαββατοκύριακο, μια πίστα που οδήγησε τον αναβάτη Νο. 93 να ανέβει σε τρία βάθρα — συμπεριλαμβανομένης μιας νίκης το 2014. Το φετινό Βρετανικό Grand Prix θα έχει να κάνει με την οικοδόμηση και την καθιέρωση ανάπτυξης για το δεύτερο εξάμηνο του έτους και μετά.

Θα είναι μια ευπρόσδεκτη επιστροφή στη δράση για τον Joan Mir καθώς επανενώνεται με την Repsol Honda Team μετά από έναν τραυματισμό στο Mugello. Τώρα πλήρως αναρρωμένος, ο αναβάτης Νο. 36 έχει πλήρη κίνητρο να συνεχίσει να εργάζεται και να βελτιώνεται με την ομάδα. Ο καλύτερος τερματισμός του Μιρ στο Σίλβερστοουν είναι η ένατη θέση στην πρώτη κατηγορία, που πέτυχε το 2021 στο δρόμο του για την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η πλήρης ομάδα της Honda είναι πρόθυμη να επιστρέψει στην πίστα και να συνεχίσει τη σκληρή δουλειά που έχει σχεδιάσει. Ο κύριος αγώνας θα διεξαχθεί την Κυριακή, εν όψει του αγώνα Moto2 όπως συνηθίζεται για το βρετανικό GP.

«Απολαύσαμε ένα σημαντικό καλοκαιρινό διάλειμμα, μια ευκαιρία για επαναφορά και ανάκαμψη μετά από ένα απαιτητικό ξεκίνημα της χρονιάς. Από σωματική και ψυχική πλευρά, επιστρέφω στην πίστα ανανεωμένος και έτοιμος να δουλέψω», είπε ο Marc Marque σε μια ανακοίνωση.

“Ανυπομονώ να δω ξανά όλους στην Repsol Honda Team και να κατανοήσω τη δουλειά που έχει γίνει κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Το Silverstone είναι μια πίστα όπου είχα πολλές καλές μάχες στο παρελθόν. Το πιο σημαντικό είναι να επιστρέψω στο Honda RC213V επιστρέψτε στη δουλειά και προσπαθήστε να βελτιώσετε το πώς ήταν το πρώτο εξάμηνο του έτους», πρόσθεσε.

Ο Joan Mir είναι αισιόδοξος για την επιστροφή του στην πίστα μετά το διάλειμμα. «Το διάλειμμά μας ήταν λίγο μεγαλύτερο από όλων των άλλων, αλλά τώρα έχω αναρρώσει πλήρως από τον τραυματισμό που υπέστη στο Mugello. Έχω κάνει πίσω προπονήσεις και οδηγώ διαφορετικά είδη ποδηλάτων όπως συνήθως εδώ και μερικές εβδομάδες, οπότε νιώθω καλά σωματικά», είπε.

“Ο στόχος για το Σαββατοκύριακο είναι να αξιοποιήσουμε στο έπακρο κάθε συνεδρία και να επιστρέψουμε στη νοοτροπία του MotoGP και των αγώνων μετά από τόσες εβδομάδες απουσίας. Θα είναι υπέροχο να δούμε όλους ξανά και να επιστρέψουμε στο Honda RC213V”, πρόσθεσε.

Repsol_Honda_Team_back_to_full_strength_for_MotoGP_season_restart_in_Silverstone-marquez-portimao

Marquez: «Τα προβλήματα ήταν τα ίδια στην Honda RC213V»

Ο Ισπανός εξήγησε ότι η προσέγγιση της επιστροφής στα βασικά είχε αποφασιστεί μετά από μελέτη του αντίκτυπου των νέων εξαρτημάτων και των ρυθμίσεων που εισήχθησαν στους πρώτους οκτώ γύρους.

«Αναλύσαμε το πρώτο μέρος της σεζόν – ξεκινήσαμε με μια μοτοσυκλέτα, μετά αλλάξαμε το σασί κλπ, και τα προβλήματα ήταν τα ίδια», είπε.

«Σήμερα λοιπόν οδηγούσαμε με το Honda RC213V του Portimao, ακριβώς το ίδιο ποδήλατο, για να καταλάβουμε πού βρισκόμαστε.

«Τότε, αν μπορείτε να έχετε μια καλή βάση, όταν θα λάβουμε ελπίζω στο μέλλον νέα αντικείμενα, μπορείτε να τα δοκιμάσετε καλά. Αν δεν έχεις τη βάση, δεν μπορείς να προσπαθήσεις καλά.

«Αυτός είναι ο στόχος. Μετά φυσικά στους επόμενους αγώνες θα πιέσω και αύριο θα πιέσω στις κατατακτήριες και στον αγώνα Sprint, αλλά μόνο στις στιγμές που χρειάζεται. Όχι κάθε φορά.”

Ο Marquez, ο οποίος έσπασε τον αντίχειρά του στο Portimao και στη συνέχεια υπέστη βλάβη στα πλευρά και στον αστράγαλο στο Sachsenring, αποκάλυψε ότι τώρα έχει ένα πρόβλημα με πόνο στη βουβωνική χώρα.

«Ήλπιζα να μην το δείξω, αλλά μπορείτε να το δείτε από τη γλώσσα του σώματός μου», είπε. «Ναι, στην ιππασία, δεν είμαι 100%, ειδικά έχω κάποιο πόνο στο δεξί απαγωγέα που εμφανίστηκε τον περασμένο μήνα.

«Ίσως προερχόταν από τον δεξιό αστράγαλο, αυτό δεν λειτουργούσε καλά, ίσως δεν έκανα ποδήλατο με καλό τρόπο γιατί ήταν επώδυνο. Μετά άρχισε να εμφανίζεται όλο και περισσότερο. Υπάρχει πολύς πόνος. Την περασμένη εβδομάδα δουλέψαμε με τον φυσιοθεραπευτή αλλά δεν είναι αρκετό. Αλλά ξέρουμε τι είναι και θα βελτιωθεί».

Ο συμπαίκτης Joan Mir, που επίσης επέστρεψε από τραυματισμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν 18ος ταχύτερος.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP Silverstone: Ο Marc Marquez επιστρέφει στην αρχική Honda RC213V», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!