ENGINE POWER

MotoGP σπριντ Ισπανίας: 15 ατυχήματα! Ο Martin κερδίζει! Τι είπαν οι πρωταγωνιστές

MotoGP σπριντ Ισπανίας: χάος σύγκρουσης και ποινές ελαστικών! Η τρελή μέρα του σπριντ στη Χερέθ Ο Marc Marquez τράκαρε ξανά

MotoGP-jerez-Sprint-spain-crash-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

MotoGP σπριντ Ισπανίας: Ο Martin κερδίζει μετά από μια σειρά ατυχημάτων στο σπριντ, Ο Quartararo χάνει το P3 λόγω ποινής πίεσης ελαστικών ο Binder απολογείται για την σύγκρουση με τον Bagnaia.

Ο Κουαρτάραρο το παίρνει με χιούμορ

Ο Κουαρτάραρο έχασε την τρίτη του θέση στο σπριντ λόγω της ποινής της πίεσης των ελαστικών. Ο αναβάτης της Yamaha εξακολουθεί να παραδίδει το μετάλλιό του στον Pedrosa με χαμόγελο. Έγραψε επίσης «Enjoy» με το χέρι του και έγραψε στο Instagram: «Τουλάχιστον ήπιαμε Prosecco και απολαύσαμε την καλύτερη στιγμή της σεζόν».

Ενημέρωση MotoGP σπριντ Ισπανίας: Περισσότερες ποινές πίεσης ελαστικών

Μετά τον Κουαρτάραρο, ο Ραούλ Φερνάντες δέχθηκε και ποινή πίεσης ελαστικών. Τα επιπλέον οκτώ δευτερόλεπτα τον ρίχνουν από την έκτη θέση στη δώδεκα. Ως αποτέλεσμα, ο Marc Marquez ανεβαίνει στην έκτη θέση.

Επιπλέον, οι Rins, Miller και Di Giannantonio έλαβαν χρονική ποινή για ανεπαρκή πίεση ελαστικών. Αλλά έτσι κι αλλιώς ήταν εκτός βαθμών.

Μάρτιν: «Η νίκη στη Χερέθ είναι φανταστική»

MotoGP σπριντ Ισπανίας:  Χόρχε Μάρτιν (Pramac-Ducati, 1ος): “Ήταν ένας δύσκολος αγώνας γιατί οι συνθήκες πίστας ήταν εξαιρετικά δύσκολες. Όταν ήμουν αρχικά στο προβάδισμα, ένιωσα τον Marc [Marquez] να πλησιάζει. Πίεσα σκληρά.”

“Έκανα ένα λάθος στη στροφή 7 και ο Marc με πέρασε. Προσπάθησα να τον ακολουθήσω και να τον πίεσω. Μετά έκανε ένα λάθος. Αλλά αν είναι στεγνό αύριο, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να το απολαύσουμε επειδή κερδίζουμε στη Χερέθ είναι απλά φανταστικό, είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος».

Ακόστα: «Υπήρχαν ακόμα υγρά σημεία»

MotoGP σπριντ Ισπανίας:  Pedro Acosta (Tech3-GasGas, 2ος): “Δεν είχαμε τον ρυθμό για να είμαστε μπροστά σήμερα. Μετά τη συντριβή μου στους προκριματικούς, έπρεπε να ξεκινήσω από τη δέκατη θέση στο grid. Αυτό δεν ήταν εύκολο. Αλλά Κατάφερα να πιάσω το «Diggia» και το να προσπεράσω μερικούς άλλους ήταν υπέροχο».

“Οι συνθήκες στις στροφές 5 και 8 ήταν αρκετά δύσκολες. Υπήρχαν ακόμα βρεγμένα σημεία όπου ήταν εύκολο να χάσεις τον έλεγχο του πίσω τροχού. Όταν οδηγούσα πίσω από τον Enea [Bastianini], χτύπησα το βρεγμένο έμπλαστρο και χρειάστηκε να αργήσω Συνολικά, πλησιάζουμε στην κορυφή, ακόμα και στα σπριντ Το γεγονός ότι είμαι δεύτερος στο Παγκόσμιο Κύπελλο, όμως, είναι απίστευτο.

 

MotoGP σπριντ: 15 ατυχήματα!

Συνολικά, μόνο 16 οδηγοί έφτασαν στον τερματισμό. Ωστόσο, έξι από αυτά έπεσαν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Εκτός από τον Marc Marquez στην έβδομη θέση, υπήρχαν οι Zarco (12ος), Di Giannantonio (13ος), Miller (14ος), Rins (15ος) και Savadori (16ος). Μαζί με τους εννέα αποκλεισμένους αναβάτες, αυτό κάνει 15 ατυχήματα!

MotoGP σπριντ Ισπανίας: Ο Bagnaia κατηγορεί το crash binder: “Φυσικά αυτό στο εσωτερικό”

Στο Jerez Sprint, ο Francesco Bagnaia παγιδεύεται ανάμεσα στον Brad Binder και τον Marco Bezzecchi στη στροφή 1 και πέφτει – οι απόψεις των τριών οδηγών για αυτήν την κατάσταση

Μετά από λιγότερους από τρεις γύρους, το σπριντ στο Grad Prix της Ισπανίας στη Χερέθ ολοκληρώθηκε για τον Francesco Bagnaia. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής διέσχισε το κρεβάτι με τα χαλίκια, κουνώντας το κεφάλι του και σκύβοντας τους ώμους του. Στον μοναχικό δρόμο της επιστροφής στο pit της Ducati, ο Ιταλός κράτησε το κράνος του για πολλή ώρα.

Ο Bagnaia πιάστηκε ανάμεσα σε δύο οδηγούς στη στροφή 1 στην αρχή του τρίτου γύρου. Κατά τη φάση πέδησης για τη στροφή 1, ο Bagnaia ξεπεράστηκε αρχικά στο εσωτερικό από τον Marco Bezzecchi (VR46-Ducati). Ο Brad Binder (KTM) προσπάθησε επίσης να ακολουθήσει στο εσωτερικό.

Ξαφνικά η Bagnaia βρέθηκε ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες και δεν είχε άλλο χώρο. Υπήρχε επαφή με τον Bezzecchi, ο οποίος ήταν έξω. Ο Bagnaia συνετρίβη και αποβλήθηκε. Μετά από έρευνα, οι αγωνοδίκες του αγώνα δεν επέβαλαν καμία ποινή.

“Παρακολούθησα την επανάληψη”, λέει ο Bezzecchi, “γιατί εκείνη τη στιγμή ένιωσα απλώς ένα χτύπημα. Ο Brad προσπαθούσε να προσπεράσει τον Marc [Marquez] στην τελευταία γωνία. Δεν είχε κράτημα και ήταν πολύ αργός εξωτερικά.”

 

“Ο “Pecco” τον προσπέρασε εντελώς στην ευθεία. Επίσης τον προσπέρασα σχεδόν εντελώς. Επειδή ήμουν δυνατός στα φρένα, προσπάθησα να τον προσπεράσω στην πρώτη στροφή. Τους προσπέρασα και τους δύο.”

«Πήγα λίγο έξω, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσα να ολοκληρώσω τον ελιγμό προσπέρασης γιατί υπάρχει ένα ψηλό κράσπεδο στο εσωτερικό και δεν υπάρχει πολύς χώρος για κόντρα ελιγμό», είναι η ανάλυση του Bezzecchi για την κατάσταση.

“Ο Μπραντ άγγιξε τον “Pecco” που ήταν στη μέση. Δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να αποτρέψει την επαφή μαζί μου.” Άρα έφταιγε ο Μπάιντερ; «Τι μπορώ να πω; Θα πρέπει να ρωτήσετε τους αγωνοδίκες», λέει ο Bezzecchi.

“Από την άποψή μου”, λέει ο παγκόσμιος πρωταθλητής, “δεν είναι η σωστή γραμμή αν θέλεις να προσπεράσεις δύο οδηγούς στο κράσπεδο. Φυσικά αυτό προκλήθηκε από τον τύπο στο εσωτερικό.”

Και τι λέει ο Binder για την όλη κατάσταση; “Ήμουν στην κανονική γραμμή, τουλάχιστον στην είσοδο της γωνίας. Κοίταξα το βίντεο και στη μέση της γωνίας ήμουν πιο μέσα από το κανονικό.” Αλλά σύμφωνα με τον Binder ήταν επίσης μια κατάσταση παρακολούθησης από την καμπύλη στόχου.

Πώς υπερασπίζεται τον εαυτό του ο Μπραντ Μπάιντερ

MotoGP σπριντ Ισπανίας:  Ο Μπάιντερ είχε βγει από τη γραμμή αφού προσπάθησε να προσπεράσει τον Μαρκ Μάρκες. “Είχα ένα ελαφρύ highside στην έξοδο της καμπύλης στόχου. Μετά το

Ο Binder περίμενε ότι θα ήταν σφιχτό μεταξύ Bezzecchi και Bagnaia στη στροφή 1: “Πίστευα από πριν ότι θα επικρατούσε χάος, γιατί η μοτοσυκλέτα στο εσωτερικό μου φαινόταν σαν να πήγαινε ευθεία”.

“Νόμιζα ότι και οι δύο πήγαιναν ευθεία, οπότε γύρισα στην κανονική γραμμή μου. Το “Pecco” πιάστηκε ανάμεσα στα δύο μας ποδήλατα. Ένιωσα ένα ελαφρύ άγγιγμα με το “Pecco”, αλλά δεν ήξερα ότι κάτι συνέβαινε και κάποιος καταρρίπτω.”

“Συνέχισα τον αγώνα μου. Όταν μπήκα στα πιτ, η ομάδα μου μου το είπε.” Τελικά, ούτε ο Μπίντερ και ο Μπεζέκι είδαν την καρό σημαία. Στον ένατο γύρο, ο Binder γλίστρησε σε ένα βρεγμένο κομμάτι στη στροφή 5. Ο Bezzecchi το έπιασε λίγο αργότερα στη στροφή 7.

Francesco Bagnaia: Η γραμμή του Brad Binder ήταν λανθασμένη

MotoGP σπριντ Ισπανίας:  Οι αγωνοδίκες του αγώνα γύρω από τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Φρέντι Σπένσερ αποφάσισαν για ένα αγωνιστικό ατύχημα. “Αυτή”, λέει ο Bagnaia, “είναι η απόφαση των αγωνοδικών του αγώνα. Αυτή είναι η δουλειά τους.” Άρα ο Μπάιντερ ξεκίνησε την αλυσιδωτή αντίδραση;

MotoGP σπριντ: αποτέλεσμα

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο Μάρτιν επεκτείνει το προβάδισμά του στους 29 πόντους με τη νίκη στο σπριντ. Ο Ακόστα είναι πλέον δεύτερος μπροστά από τον Μπαστιανίνι. Ο Vinales είναι τέταρτος. Η Bagnaia, στην πέμπτη θέση, απέχει ήδη 42 βαθμούς από το προβάδισμα.

MotoGP σπριντ Ισπανίας:  Σταυρωμένα δάχτυλα για αύριο

Μετά από αυτό το ταραχώδες σπριντ, χρειαζόμαστε πρώτα λίγη ανάσα. Αύριο θα επιστρέψουμε με ένα νέο τεύχος – και ελπίζουμε να παραμείνει στεγνό και οι οδηγοί να βρουν καλύτερες συνθήκες. Γιατί τότε τα χαρτιά για τη μεγάλη κούρσα θα μπορούσαν να ανακατασκευαστούν. Μέχρι τότε!

Το πρόγραμμα της Κυριακής:
9:40 π.μ. – 9:50 π.μ.: προθέρμανση MotoGP
11:00 π.μ.: αγώνας Moto3 (19 γύροι)
12:15 μ.μ.: αγώνας Moto2 (21 γύροι)
2:00 μ.μ.: αγώνας MotoGP (25 γύρους)

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version