ENGINE POWER

MotoGP: Τι είναι τα aero rakes της Aprilia

MotoGP Aprilia: Η αεροδυναμική παίζει ολοένα και πιο θεμελιώδη ρόλο τα τελευταία πέντε χρόνια του MotoGP, η Aprilia και η Ducati ήταν οι πιο καινοτόμες σε αυτόν τον τομέα
MotoGP: Τι είναι τα aero rakes της Aprilia

MotoGP Aprilia: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ AERO RAKES ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ APRILIA ΤΟΥ OLIVEIRA ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ

Χρησιμοποιούνται ήδη εκτενώς στη Formula1, για πρώτη φορά στη Sepang έκαναν το ντεμπούτο τους σε MotoGP, ο αεροδυναμικός πόλεμος μπορεί επίσης να κερδηθεί με αυτόν τον τρόπο

Για όσους είναι παθιασμένοι με τη Formula 1, η παρουσία των ” Aero Rakes ” περνάει σχεδόν απαρατήρητη στις δοκιμές αλλά και στις ελεύθερες προπονήσεις των GP. Ωστόσο, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτή η λύση δεν είχε δει ποτέ σε δοκιμή . Aprilia άνοιξε το δρόμο τοποθετώντας το «ράφι» στην ουρά του RS-GP του 2024 του Miguel Oliveira .

MotoGP Aprilia : Λύση F1 για MotoGP 

Η αεροδυναμική παίζει ολοένα και πιο θεμελιώδη ρόλο τα τελευταία πέντε χρόνια του MotoGP, η Aprilia και η Ducati ήταν οι πιο καινοτόμες σε αυτόν τον τομέα, χάρη και στην προηγούμενη εμπειρία των τεχνικών τους. Ο σωλήνας Pitot έκανε το ντεμπούτο του στο Aprilia πριν από αρκετά χρόνια στο φέρινγκ του RS-GP , χρήσιμο για τη μέτρηση της πραγματικής ταχύτητας του αέρα που έπληξε το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας Noale. Σήμερα, κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των επίσημων δοκιμών στο Sepang, η βενετική εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στο ποδήλατο του Miguel Oliveira , το λεγόμενο « Aero Rakes » . Αυτή η λύση χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στη Formula 1 και χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της ποιότητας της ροής του αέρα, που αρχικά χρησιμοποιήθηκε στη σήραγγα ανέμου.

motogp-APRILIA-ti-ine-ta-aero-rakes-tis-aprilia-OLIVEIRA-2024-AERODYNAMIC

MotoGP Aprilia : Με τα χρόνια αυτά τα συστήματα έγιναν όλο και πιο περίπλοκα και με περισσότερους αισθητήρες ( στα μονοθέσια της F1 μπορεί να φτάσει ακόμη και περισσότεροι από 500 αισθητήρες ), στο Sepang έκαναν το ντεμπούτο τους στην ουρά του ποδηλάτου της Oliveira υποστηριζόμενη από μια μάσκα με 50 αισθητήρες. Οι τελευταίοι έχουν το καθήκον να ανιχνεύουν την ταχύτητα και την κατεύθυνση του αέρα πίσω από την ουρά και τον πιλότο. Μια λύση που πιθανότατα χρησιμοποίησε η Aprilia για να κατανοήσει καλύτερα τη λειτουργία της νέας ουράς που είχε ήδη κάνει το ντεμπούτο της στο shakedown πριν λίγες μέρες με τον Lorenzo Savadori.

Αυτή η λύση θα επιτρέψει στην Aprilia να συλλέξει περαιτέρω δεδομένα, πέρα ​​από αυτά των προσομοιώσεων και εκείνων που συλλέγονται στην αεροδυναμική σήραγγα, τα οποία θα βοηθήσουν στη βελτίωση του συντελεστή διείσδυσης του 2024 RS-GP ενώ παράλληλα θα αυξήσει το αεροδυναμικό φορτίο , ολοένα και πιο απαραίτητο για τη συγκόλληση του Ποδήλατα MotoGP στην καμπύλη γη.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP: Τι είναι τα aero rakes της Aprilia», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!