MotoGP Aprilia: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ AERO RAKES ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ APRILIA ΤΟΥ OLIVEIRA ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ
Χρησιμοποιούνται ήδη εκτενώς στη Formula1, για πρώτη φορά στη Sepang έκαναν το ντεμπούτο τους σε MotoGP, ο αεροδυναμικός πόλεμος μπορεί επίσης να κερδηθεί με αυτόν τον τρόπο
Για όσους είναι παθιασμένοι με τη Formula 1, η παρουσία των ” Aero Rakes ” περνάει σχεδόν απαρατήρητη στις δοκιμές αλλά και στις ελεύθερες προπονήσεις των GP. Ωστόσο, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτή η λύση δεν είχε δει ποτέ σε δοκιμή . Aprilia άνοιξε το δρόμο τοποθετώντας το «ράφι» στην ουρά του RS-GP του 2024 του Miguel Oliveira .
MotoGP Aprilia : Λύση F1 για MotoGP
Η αεροδυναμική παίζει ολοένα και πιο θεμελιώδη ρόλο τα τελευταία πέντε χρόνια του MotoGP, η Aprilia και η Ducati ήταν οι πιο καινοτόμες σε αυτόν τον τομέα, χάρη και στην προηγούμενη εμπειρία των τεχνικών τους. Ο σωλήνας Pitot έκανε το ντεμπούτο του στο Aprilia πριν από αρκετά χρόνια στο φέρινγκ του RS-GP , χρήσιμο για τη μέτρηση της πραγματικής ταχύτητας του αέρα που έπληξε το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας Noale. Σήμερα, κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των επίσημων δοκιμών στο Sepang, η βενετική εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στο ποδήλατο του Miguel Oliveira , το λεγόμενο « Aero Rakes » . Αυτή η λύση χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στη Formula 1 και χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της ποιότητας της ροής του αέρα, που αρχικά χρησιμοποιήθηκε στη σήραγγα ανέμου.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
MotoGP Aprilia : Με τα χρόνια αυτά τα συστήματα έγιναν όλο και πιο περίπλοκα και με περισσότερους αισθητήρες ( στα μονοθέσια της F1 μπορεί να φτάσει ακόμη και περισσότεροι από 500 αισθητήρες ), στο Sepang έκαναν το ντεμπούτο τους στην ουρά του ποδηλάτου της Oliveira υποστηριζόμενη από μια μάσκα με 50 αισθητήρες. Οι τελευταίοι έχουν το καθήκον να ανιχνεύουν την ταχύτητα και την κατεύθυνση του αέρα πίσω από την ουρά και τον πιλότο. Μια λύση που πιθανότατα χρησιμοποίησε η Aprilia για να κατανοήσει καλύτερα τη λειτουργία της νέας ουράς που είχε ήδη κάνει το ντεμπούτο της στο shakedown πριν λίγες μέρες με τον Lorenzo Savadori.
Αυτή η λύση θα επιτρέψει στην Aprilia να συλλέξει περαιτέρω δεδομένα, πέρα από αυτά των προσομοιώσεων και εκείνων που συλλέγονται στην αεροδυναμική σήραγγα, τα οποία θα βοηθήσουν στη βελτίωση του συντελεστή διείσδυσης του 2024 RS-GP ενώ παράλληλα θα αυξήσει το αεροδυναμικό φορτίο , ολοένα και πιο απαραίτητο για τη συγκόλληση του Ποδήλατα MotoGP στην καμπύλη γη.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: