MotoGP: Το πάρτυ της Ducati τελείωσε
Ducati MotoGP : Η Ducati δεν είναι παντοδύναμη Aprilia και KTM δείχνουν πως πλέον έχουν κλείσει την ψαλίδα και δείχνουν σημάδια αντεπίθεσηςDucati MotoGP : Για πρώτη φορά από το 2022, δύο μάρκες (Aprilia και KTM) τερμάτισαν μπροστά από τους Ιταλούς. Ο Μπαστιανίνι ήταν ο καλύτερος από αυτούς στο Borgo Panigale στο Όστιν.
Tο περίφημο Ducati Cup είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, αλλά παρά τις οκτώ μοτοσυκλέτες που έχουν στην πίστα, η ηγεμονία τους απειλείται. Και όχι για μία, αλλά για δύο μάρκες και δύο οδηγούς που δίνουν πολλά να μιλήσουν στην αρχή της χρονιάς. Μάλιστα, τα δύο αυτά εργοστάσια έβαλαν τέλος σε ένα σερί που κυριαρχούσαν οι Ιταλοί για σχεδόν ενάμιση χρόνο. Έπρεπε να περάσουν «μόνο» 525 ημέρες για να τερματίσουν άλλα δύο εργοστάσια μπροστά από αυτά που εδρεύουν στο Borgo Panigale, τα οποία είχαν εδραιωθεί σταθερά μεταξύ των δύο πρώτων θέσεων στο βάθρο από τον περασμένο Νοέμβριο 2022, όταν διεξήχθη το GP Κοινότητα της Βαλένθια.
Εκείνο το Σαββατοκύριακο, που έκλεισε ξανά τη σεζόν, έκλεισε με τη Suzuki να αποχαιρετά με στυλ. Ο Álex Rins χάρισε στους Ιάπωνες την τελευταία τους νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, συνοδευόμενος στο βάθρο από τον Brad Binder, ο οποίος οδηγούσε ένα KTM, και τον Jorge Martín, τρίτο, ως ο καλύτερος Ducati του αγώνα. Την ίδια μέρα, ο Pecco Bagnaia ανακηρύχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στη ζωή του, επιστρέφοντας το στέμμα στην πυγμαχία του ιταλικού οίκου δεκαπέντε χρόνια αργότερα, με τον Casey Stoner να είναι ο τελευταίος πρωταθλητής με Desmosedici το 2007. Έτσι, αν και το έκανε δεν άφησε τον εαυτό του να πανηγυρίσει το χάλκινο του Ισπανού, το γεγονός πέρασε λίγο απαρατήρητο λόγω της ευφορίας των υπεραλπικών.
Ducati MotoGP : H ιταλική μάρκα νιώθει την πίεση από Aprilia και KTM
Με την έναρξη μιας νέας σεζόν, η οποία ξεκίνησε το 2023 στο Portimao λόγω της μεταρρύθμισης του Losail Circuit, η Ducati θα έβαζε το σημείο εκκίνησης σε ένα σερί που θα διαρκούσε 22 grand prix: σε όλα αυτά τα γεγονότα, η ιταλική μάρκα θα ήταν μεταξύ τα δύο πρώτα ταξινομημένα εργοστάσια. Η μόνη φορά που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου ήταν στο GP της Καταλονίας, μετά το διπλό των δύο αναβατών της Aprilia και, ακόμη και από το χάλκινο, εκείνη την Κυριακή στη Βαρκελώνη ήταν ο δεύτερος καλύτερος κατασκευαστής του Σαββατοκύριακου. Τον τελευταίο χρόνο, ο αριθμός αυτών από το Borgo Panigale είναι τεράστιος. Έχουν προσθέσει δεκαεννέα νίκες, δεκατέσσερα διπλά στο βάθρο και έως και οκτώ τρίδυμα που αποτελούν μέρος ενός σερί που έληξε στο φετινό GP της Αμερικής.
Και όπως εκείνο το GP της κοινότητας της Βαλένθια του 2022, ένα Aprilia και ένα KTM ήταν υπεύθυνα για τη μετακίνηση των Ιταλών στην τρίτη θέση στο βάθρο. Ο Maverick Viñales πήρε τη νίκη στο Austin, γράφοντας ιστορία, καθώς ήταν ο πρώτος αναβάτης της εποχής του MotoGP που κέρδισε με τρεις διαφορετικές μάρκες. Τον συνόδευε ο μοναδικός πρωτάρης της χρονιάς στην πρεμιέρα κατηγορία, ο Πέδρο Ακόστα, μπαίνοντας επίσης στα βιβλία της ιστορίας ως ο νεότερος που σημείωσε δύο συνεχόμενα βάθρα: ήταν δεύτερος και, αν και οδηγεί μοτοσυκλέτα από την αυστριακή ομάδα, φοράει το χρώματα ενός GasGas συνεχίζει να εκπλήσσεται από τις επιδόσεις του νεοφερμένου. Το Σαββατοκύριακο ήταν περίπλοκο για όλες τις ομάδες της Ducati, αν και τουλάχιστον ο Enea Bastianini μπόρεσε να ανέβει κρυφά στο τρίτο σκαλί του βάθρου, το οποίο, μετά από τόσα Σαββατοκύριακα στην κορυφή, στο Borgo Panigale δεν ήταν αρκετό.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power