ENGINE POWER

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Ξε-καβάλισε! 23 μοτοσυκλέτες που είναι πιο πολύτιμες από το Supercar σου

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Το πιστεύεται; Υπάρχουν μερικές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν περισσότερο από ένα supercar. Αυτά τα μηχανάκια είναι πολυπόθητα, σπάνια και απρόσιτα για τους περισσότερους, αλλά ποιος θα πει ότι δεν μπορεί να ονειρευτεί;
Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Ξε-καβάλισε! 23 μοτοσυκλέτες που είναι πιο πολύτιμες από το Supercar σου

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Μερικές από αυτές τις μοτοσυκλέτες είναι μοναδικές στο είδος τους και ίσως μόνο μία ή δύο από αυτές υπάρχουν στον κόσμο. Άλλες είναι θρυλικές και έχουν ανοίξει το δρόμο για τις μοτοσυκλέτες που γνωρίζουμε και εκτιμούμε σήμερα. Παλιές ή καινούριες, μαζικής παραγωγής ή όχι, εδώ είναι μια λίστα με 40 από τις πιο ακριβές μοτοσυκλέτες στον κόσμο.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1955 Vincent Black Prince

Θα ξεκινήσουμε αυτή τη λίστα με μια μοτοσυκλέτα που δεν κέρδισε την αγάπη και την εκτίμηση που της άξιζε παρά πάνω από 50 χρόνια μετά την κυκλοφορία της.

Το 1955 Vincent Black Prince ήταν αρχικά μια πολυτελής μοτοσυκλέτα που πωλήθηκε μεταξύ 1954 και 1955 πριν κλείσει το εργοστάσιο του Vincent λόγω κακών πωλήσεων. Ο Vincent Black Prince του 1955 είναι τώρα ένα από τα πιο αγαπημένα και περιζήτητα μοντέλα τους και πουλάει στα 162.800 δολάρια.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Neiman Marcus Limited Edition Fighter

Αν και οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τον Neiman Marcus για τη συνεισφορά του στη βιομηχανία ένδυσης και πολυτελείας, τα ταλέντα του έχουν επεκταθεί και σε μία τυχερή μοτοσυκλέτα, την Neiman Marcus Limited Edition Fighter.

Λαξευμένο από ένα μόνο κομμάτι μέταλλο, κάθε άλσος και εξοπλισμός για το Fighter ήταν σχολαστικά μελετημένος. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν κοστίζουν λίγο πάνω από 100.000 $, αλλά χάρη στη δημοφιλή ζήτηση τώρα κοστίζουν πάνω από 11.000.000 $.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar:  Hildebrand & Wolfmuller

Το Hildebrand & Wolfmuller θα σας ταξιδέψει σχεδόν στην αρχή, όταν οι μοτοσυκλέτες μόλις έβγαιναν στη σκηνή. Κατασκευάστηκε το 1894, γεγονός που καθιστά αυτό το ποδήλατο ηλικίας άνω των 125 ετών.

Κατασκευάστηκε από δύο μηχανικούς ατμομηχανών που μετέφεραν την αγάπη τους για τα τρένα στην αίσθηση του ταξιδιού με δύο τροχούς που θα καταλάμβαναν τον κόσμο. Αν και πωλούνταν για ό,τι ισοδυναμούσε με πένες τότε, αν θέλετε ένα από αυτά σήμερα, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να τα βρείτε και να πάνε για $3.500.000.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: BMS Nehmesis

Εξοπλισμένο με σύστημα αερανάρτησης που επιτρέπει στον οδηγό να μετακινεί το ποδήλατο πάνω-κάτω όπως χρειάζεται είναι το BMS Nehmesis. Είναι τυλιγμένο σε χρυσό 24 καρατίων που αναδεικνύει το γυαλιστερό παλτό που βλέπετε και είναι χειροποίητο με ειδική βαφή.

Το BMS Nehmesis κοστίζει 3.000.000 $, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε το 2006 από την BMS και είναι ένα μοναδικό ποδήλατο που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1910 Winchester 6HP

-motorbike-supercar

Η ίδια εταιρεία ευρέως γνωστή για τα κλασικά πυροβόλα όπλα της κατασκεύασε επίσης το Winchester 6HP του 1910. Κατά τη διάρκεια μερικών ετών, η Winchester κατάφερε να παράγει λίγο περισσότερες από 200 μοτοσυκλέτες οι οποίες παρέμειναν κυρίως σε καλή κατάσταση από τις αρχές της δεκαετίας του 1910 όταν πουλήθηκαν.

Δεν είναι μια γρήγορη μοτοσυκλέτα, η 6HP στο όνομα οφείλεται στον κινητήρα Marsh-Metz των 6 ίππων, αλλά η μοτοσυκλέτα δεν κατασκευάστηκε για ταχύτητα. Η τιμή για ένα από τα Winchester 6HP του 1910 είναι 580.000 $.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Ecosse ES1 Superbike

Ecosse-ES1-Superbike-enginepower.-motorbike-supercar.

Ο Dick Glover, ο τεχνικός διευθυντής πίσω από τα εμβληματικά supercars της McLaren, σχεδίασε το Ecosse ES1 Superbike. Μόνο ένα κατασκευάστηκε και κατασκευάστηκε για να φέρει επανάσταση στον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας των μοτοσυκλετών. Δεν απογοήτευσε.

Ο Glover χρησιμοποίησε την τεχνολογία F1 για να βελτιώσει την απόδοση και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Το Ecosse ES1 Superbike είναι πολύ μπροστά από την εποχή του και η τιμή του δεν είναι προσιτή για τους περισσότερους λάτρεις των ποδηλάτων στα 3.600.000 $.

Κατασκευασμένο για συλλέκτες και όχι για οδήγηση είναι το Yamaha BMS Chopper. Το Yamaha BMS Chopper καλύπτεται από εμπρός μέχρι το άκρο με χρυσό 24 καρατίων και το κάθισμα του ποδηλάτου είναι επενδεδυμένο με κόκκινο βελούδο.

Έχει κινητήρα 1.700 κυβικών εκατοστών, αλλά ο κινητήρας είναι ως επί το πλείστον για επίδειξη, αφού δεν θα θέλατε να σας πιάσουν κάνοντας αυτό το ποδήλατο. Το Yamaha BMS Chopper κοστίζει 3.000.000 $ και κατασκευάστηκε και πουλήθηκε το 2003.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar:  2003 Dodge Tomahawk

-motorbike-supercar.

Πήρε το όνομά του από ένα πολεμικό όπλο, το Dodge Tomahawk του 2003 είναι ένα τέρας που βλέπεις και ακόμα πιο εντυπωσιακό στην οδήγηση. Παράνομη στο δρόμο, η Dodge κατασκεύασε όλα τα μοντέλα Tomahawk κατά παραγγελία για τον αγοραστή.

Ένας από τους λόγους που δεν ήταν νόμιμο ήταν ο κινητήρας του από μόνος του, ο οποίος ήταν ο ίδιος V10 που χρησιμοποιήθηκε στο Dodge Viper. Το Dodge Tomahawk του 2003 έχει τιμή εκκίνησης λίγο πάνω από 550.000 $ αν και δεν έχει ακόμη κατασκευαστεί μαζικά.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Harley Davidson Cosmic Starship

Το όνομά του από τα περίτεχνα διαστημικά μοτίβα που βρέθηκαν σε όλο του το σώμα είναι το Harley Davidson Cosmic Starship.

Η μοτοσυκλέτα είναι ζωγραφισμένη στο χέρι από τον παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνη Jack Armstrong. Ο Άρμστρονγκ είναι ένας λάτρης του αναβάτη και της μοτοσικλέτας του οποίου οι πίνακες μόνο πωλούνται για εκατομμύρια δολάρια. Το Harley Davidson Cosmic Starship, το οποίο αποκαλύφθηκε στο κοινό το 2010, κοστίζει 1.500.000 δολάρια. Το ποδήλατο τελικά πουλήθηκε το 2012 σε δημοπρασία για 3.000.000 δολάρια.

-motorbike-supercar.

Κατασκευασμένο το 1948 είναι αυτή η μοτοσυκλέτα που έχει «θρύλο» στο όνομα. το θρυλικό βρετανικό Vintage Black. Σε κλασικό στυλ, μόνο 33 από αυτά τα μοντέλα κατασκευάστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1940, όταν ήταν αρχικά διαθέσιμα.

Σήμερα θα ήταν αρκετά δύσκολο να το βρεις και ακόμα κι αν το βρεις, το κόστος από μόνο του θα κρατούσε την πλειονότητα των αγοραστών μακριά από τα 400.000 $. Το Vintage Black δεν είχε κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου για ταχύτητα με τον κινητήρα 250 κυβικών εκατοστών, το Vintage Black αφορούσε περισσότερο την εμφάνιση και την ποιοτική κατασκευή.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Ducati Desmosedici D16RR NCR M16

-motorbike-supercar.
Η Ducati είναι γνωστή για την κατασκευή μοτοσυκλετών για οδηγούς όλων των τύπων, αλλά επιφυλάσσει ορισμένα μοντέλα όπως το Ducati Desmosedici D16RR NCR M16 για όσους θέλουν και μπορούν να αντέξουν οικονομικά λίγη περισσότερη πολυτέλεια και δύναμη.

Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόνο 319 κιλά και είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο, αεροηλεκτρονικό και αλουμίνιο και έχει φτερά από ανθρακονήματα. Το στάνταρ μοντέλο του NCR M16 κοστίζει 72.000 δολάρια αλλά με τα πρόσθετα πρόσθετα, το κόστος της μοτοσυκλέτας φτάνει στα 235.000 δολάρια.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Honda RC213 VS

-motorbike-supercar.

Το Honda RC213 VS αρχικά σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την ομάδα Honda Racing Development για να αγωνιστεί στο MotoGP του 2012 στις αρχές της δεκαετίας του 2010.

Μερικά από τα στατιστικά του περιλαμβάνουν ένα κιβώτιο 6 σχέσεων και έναν υγρόψυκτο κινητήρα V4 1000cc. Έχει κόστος 184.000 $ και αφού η Honda είδε τη δημοτικότητά της ως μοτοσικλέτας αποκλειστικά για αγώνες, τροποποίησε τη σχεδίαση για τον καθημερινό οδηγό, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να πάρουν μέρος της δράσης.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: MTT Turbine Streetfighter

-motorbike-supercar.

Γνωστό ως ένα από τα πιο δυνατά ποδήλατα δρόμου στον κόσμο είναι το MTT Turbine Streetfighter. Αυτό που το κάνει τόσο δυνατό είναι οι προστιθέμενες τουρμπίνες από την MTT καθιστώντας τη Marine Turbine Technologies την πρώτη εταιρεία που κατάφερε να κατασκευάσει ένα ποδήλατο με τουρμπίνες αντί για έναν παραδοσιακό κινητήρα.

Λόγω της ειδικότητας που περιλαμβάνει η κατασκευή κάθε ποδηλάτου, κατασκευάζονταν μόνο κατά παραγγελία μεταξύ 2000-2005. Το MTT Turbine Streetfighter κοστίζει 175.000 δολάρια.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1928 Ινδική Altoona

-motorbike-supercar.
Ένα από τα ταχύτερα ποδήλατα της εποχής του, το Indian Altoona του 1928 πήρε το όνομά του από έναν δήμο της Πενσυλβάνια μετά από έναν ιστορικό αγώνα τη δεκαετία του 1920.

Η Ινδία, η οποία επανήλθε πρόσφατα τα τελευταία χρόνια, είχε ιστορία στην κατασκευή μοτοσυκλετών που ήταν γρήγορες και ικανές να αντιμετωπίσουν σχεδόν οποιοδήποτε έδαφος. Ένα άλλο ποδήλατο περιορισμένης έκδοσης όπου κατασκευάστηκαν μόνο μερικά, το Indian Altoona του 1928 πωλήθηκε από την Mecum στο Λας Βέγκας για 247.000 δολάρια.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Εικονίδιο Sheene

-motorbike-supercar.

 Κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για τον διάσημο δρομέα Barry Sheene, το Icon Sheene είναι ένα από τα ταχύτερα ποδήλατα παραγωγής στον κόσμο. Διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα Suzuki 1400cc και αποδίδει πάνω από 250 ίππους.

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός για το Icon Sheene είναι ότι κατασκευάστηκαν μόνο 52: ένα για να γιορτάσει κάθε χρόνο της ζωής του Barry Sheene και κάθε ποδήλατο συνοδεύεται από μια ειδική γκραβούρα καρτών για κάθε κάρτα σε μια τράπουλα. Το Icon Sheene κοστίζει 172.000 δολάρια.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: NCR Leggera 1200 Titanium Special

-motorbike-supercar.

Το NCR Leggera 1200 Titanium Special είναι ένα ελαφρύ ποδήλατο τιτανίου κατασκευασμένο με τροχούς από ανθρακονήματα, φρένα Brembo και ανάρτηση Öhlins.

Με βάρος 347 λίβρες, το NCR Leggera 1200 Titanium Special πήρε το όνομά του από το μέγεθος του κινητήρα του, ο οποίος είναι 1200cc που αποδίδει 132 ίππους. Η NCR είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε αρχικά την κατασκευή της Ducati και τελικά διακλαδώθηκε για να φτιάξει τα δικά της μοντέλα. Το NCR Leggera 1200 Titanium Special κοστίζει 148.000 $.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: NCR MH TT (Mike Hailwood)

-motorbike-supercar.

Αυτή η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για τον Mike Hailwood, έναν δρομέα στη δεκαετία του 1970, και ονομάζεται NCR MH TT (Mike Hailwood). Η ιστορία του MH TT ξεκινά στα τέλη της δεκαετίας του 1970 όταν ο Mike Hailwood ενεπλάκη σε ένα επικίνδυνο αγωνιστικό ατύχημα.

Αφού ανάρρωσε ο Χέιλγουντ, έτρεξε ξανά σε ένα NCR και κέρδισε, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα για πάντα εκτός ιστορίας. Παρόλο που κατασκευάστηκαν μόνο 12, ένα νέο NCR MH TT (Mike Hailwood) κοστίζει 130.000 $.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: MV Agusta F4CC

-motorbike-supercar.

Μια νεότερη μοτοσυκλέτα, η MV Agusta F4CC έχει αρχικό κόστος 120.000 $. Φτιαγμένο σαν σφαίρα και σχεδιασμένο να αποδίδει σε υψηλές ταχύτητες, το MV Agusta F4CC αξίζει τα λεφτά του. Διαθέτει κινητήρα 1078cc που αποδίδει πάνω από 190 ίππους.

Μόνο 100 μοντέλα του MV Agusta F4CC κατασκευάστηκαν κυρίως λόγω του χρόνου που απαιτείται για τη χειροποίητη κατασκευή και την κατασκευή προσαρμοσμένων ανταλλακτικών για το καθένα.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1911 Harley-Davidson 7D Twin

-motorbike-supercar.

Ένα από τα πρώτα μοντέλα V-Twin που κατασκευάστηκαν ποτέ, το 1911 Harley-Davidson 7D Twin πιστεύεται ότι είχε παρουσιαστεί στο κοινό ήδη από το 1908.

Με μόνο 4 μοντέλα που κατασκευάστηκαν ποτέ, το 1911 Harley-Davidson 7D Twin είναι άλλο ένα από τα άπιαστα ποδήλατα αυτής της λίστας. Το 7D Twin κοστίζει 283.400 $. Υπηρέτησε ως ένα από τα πρώτα του είδους του και ο κόσμος της Harley Davidson είναι ευγνώμων γι’ αυτό.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1949 Vincent Black Lightning Supercharged

-motorbike-supercar.

Το Vincent Black Lightning Supercharged του 1949 ήταν ένα από τα πιο γρήγορα ποδήλατα στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και του 1950. Ένα από τα πράγματα που το έκανε πιο γρήγορο ήταν ο υπερσυμπιεστής του που ήταν ειδικά κατασκευασμένος για να χωράει έναν κινητήρα μοτοσυκλέτας.

Το Vincent Black Lightning Supercharged του 1949 είχε επίσης αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης 6 ιντσών για να γίνει η μοτοσυκλέτα πιο αεροδυναμική και κομψή. Αυτή η γρήγορη μοτοσυκλέτα θα σας κοστίσει 317.000 $.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1942 Crocker V-Twin “Big Tank”

-motorbike-supercar.

Facebook/@I’m a Biker. Αγάπα με ή μίσησέ με

Μια προπολεμική μοτοσυκλέτα φτιαγμένη από μια μάρκα που δεν είχε την ημέρα της στο προσκήνιο εδώ και χρόνια είναι η Crocker V-Twin “Big Tank” του 1942. Το “Big Tank” βρήκε το δρόμο του προς τη φήμη ξεπερνώντας μερικά από τα πιο δημοφιλή μοντέλα από τη Harley-Davidson και την Indian πριν γίνει ένα δημοφιλές όνομα στη δεκαετία του 1940.

Τελικά είδε τον χαμό του μόλις ξεκίνησε ο πόλεμος λόγω ελλείψεων και έλλειψης ενδιαφέροντος. Το Crocker V-Twin “Big Tank” του 1942 κόστισε 385.000 $.

 

Μια βραβευμένη μοτοσυκλέτα, η Crocker “Hemi-Head” του 1937 είχε να κάνει με το show και όχι πολύ με την ταχύτητα ή την ισχύ. Μόνο 5 μοντέλα κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του 1930 όταν παρουσιάστηκε και τώρα αξίζουν 276.500 $ το καθένα.

Η μοτοσυκλέτα πήρε το όνομά της από την κλίση 90 μοιρών των βαλβίδων που βρίσκονταν σε ένα ημισφαιρικό θάλαμο καύσης. Μερικά από τα βραβεία που κέρδισε το Crocker “Hemi-Head” του 1937 ήταν το Καλύτερο σε Έκθεση και Επιλογή Κριτών.

Μοτοσυκλέτες vs Supercar: 1927 Zenith-JAP 8/45hp

-motorbike-supercar.

Το 1927 Zenith-JAP 8/45hp είναι ένα από τα παλαιότερα μοντέλα Zenith που βοήθησε να δημιουργήσει το προηγούμενο αυτού που περιμένουμε από τη Zenith τώρα.

Το μοντέλο του 1927 ήρθε με 45 ίππους, αλλά οι δρομείς είχαν επίσης την επιλογή να αγοράσουν το ποδήλατο με 50 ίππους. Με μόνο 3 μοντέλα διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο, οι πιθανότητες να δείτε ένα από αυτά στο δρόμο είναι ελάχιστες έως καθόλου, αλλά αν έχετε βαθιές τσέπες και θέλετε ένα δικό σας, μπορείτε να περιμένετε να πληρώσετε περίπου 319.600 $.

 και είχε προβλήματα με τον κινητήρα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μοτοσυκλέτες vs Supercar: Ξε-καβάλισε! 23 μοτοσυκλέτες που είναι πιο πολύτιμες από το Supercar σου», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!