ENGINE POWER

Neuville-Ogier, μια σχέση που δεν είναι ποτέ πραγματικά καλή

Η τελευταία έξοδος του Σεμπαστιέν Ογιέ για τον Τιερί Νεβίλ στην Ελλάδα μαρτυρεί μια ακόμη λεπτή σχέση μεταξύ των δύο ανδρών. Μια αναδρομή σε μερικές πικάντικες δηλώσεις που σημάδεψαν την κοινή τους περιπέτεια στο WRC.
Neuville-Ogier, μια σχέση που δεν είναι ποτέ πραγματικά καλή

Ήταν αρκετό για τον Sébastien Ogier να ανάψει το φιτίλι. Στο τέλος μιας ημέρας κατά την οποία έχασε περισσότερα από δύο λεπτά και το συνολικό προβάδισμα λόγω μηχανικού προβλήματος στο τελικό σπριντ, οι Habs δεν ήταν ευγενικοί με τον Thierry Neuville .

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μετάνιωσε ιδιαίτερα για τη στάση του ομολόγου του που πρωτοστατούσε. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε αναμφίβολα να τα πάει καλύτερα παρόλο που ο ίδιος υπέγραψε 3 γρατσουνιές σε 4 εκκινήσεις ενώ ήταν δεύτερος στη σειρά. Ένα μέσο που χρησιμοποιείται επίσης αναμφίβολα για να προσπαθήσει να αποσταθεροποιήσει τον Βέλγο, πιο κοντά από ποτέ στον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

« Αποδείξαμε ότι ο ηγέτης του πρωταθλήματος δεν είναι τόσο γρήγορος, γιατί ήταν πρώτος στο δρόμο και εμείς ήμασταν δεύτεροι στο δρόμο, και του πήραμε 45 δευτερόλεπτα σε τέσσερις φάσεις », είπε διακριτικά. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει να κλαίει και να μάθει να οδηγεί οδηγώντας τον δρόμο . »

«Ogier; Θα μου λείψει ο πιλότος, όχι ο χαρακτήρας»

Μια δήλωση που θυμίζει για άλλη μια φορά ότι ο Sébastien Ogier και ο Thierry Neuville δεν ήταν ποτέ οι καλύτεροι φίλοι. Αν σέβονται ο ένας τον άλλον αθλητικά, οι Γκαπενσάι και ο ιθαγενής του Σαιν Βιθ δεν έχουν απαραίτητα ανθρώπινη καρδιά ο ένας για τον άλλον.

Η αποχώρηση του Βέλγου την εποχή της πλήρους συνταξιοδότησης του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στα τέλη του 2021 δείχνει μια μάλλον ψυχρή σχέση. « Θα μου λείψει ο Σεμπαστιέν; Ο χαρακτήρας, όχι, αλλά ο πιλότος ξεκάθαρα. Σε ένα πρωτάθλημα, θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους υπέροχους οδηγούς. Οπότε, ναι, θα μας λείψει . »

Τρία χρόνια αργότερα, ο Sébastien Ogier είναι ακόμα στο παιχνίδι και τελείωσε ακόμη και το μερικό του πρόγραμμα για να αγωνιστεί στο τέλος της σεζόν για να προσπαθήσει να κερδίσει ένα 9ο παγκόσμιο στέμμα. Αρκετά για να εκνευρίσει τον ομόλογό του που μπορούσε να δει τον εαυτό του να πηγαίνει στο τέλος της εκστρατείας χωρίς αυτή την απειλή να κρέμεται πάνω από το κεφάλι του.

2018, χρονιά για τον τίτλο και την ένταση

Η σεζόν του 2018 σηματοδοτείται από μια στενή μονομαχία για τον τίτλο μεταξύ των δύο παικτών. Τραβούν τις μπουνιές του άλλου και εναλλάσσονται αλλαγές στην κορυφή του πρωταθλήματος. Φτάνοντας στην Αργεντινή, το πλεονέκτημα είναι ο Ogier και οι 84 πόντοι του, 17 περισσότεροι από τον Neuville.

Ποτέ σε θέση να παίξουν για τη νίκη, οι Gapençais δεν δίστασαν να μαχαιρώσουν στον Thierry Neuville, δεύτερος, αλλά τελικά μακριά από τον νικητή Ott Tänak , του οποίου το Yaris ήταν πιο αποτελεσματικό από το i20 του Βέλγου. « Θα εμποδίσει τον Τιερί να κλάψει και να πει ότι δεν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο», χαμογέλασε ο Ogier . Λοιπόν θα κλάψει ακόμα γιατί θα πει ότι το Toyota είναι πιο γρήγορο . »

Τον Σεπτέμβριο στην Τουρκία λίγο αργότερα, ο άνθρωπος που ήταν ήδη οδηγός της Hyundai εκείνη την εποχή έφτασε με προβάδισμα 12 πόντων. Αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω των μηχανικών του, κατάφερε να περιορίσει τη ζημιά χάρη στη 10η θέση μόνο του Sébastien Ogier, ο οποίος έκανε λάθος αλλά που τελικά κατάφερε να ξαναρχίσει και να τερματίσει 10ος χάρη σε ένα χέρι βοήθειας από τους συμπαίκτες του. Μια στρατηγική που δεν αρέσει πολύ στον Βέλγο. « Τα πάω καλά γιατί ο Ogier δεν εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψή μας », έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Αυτός όμως φταίει! Για μένα, είναι οι μηχανικοί που μου έκαναν ένα άσχημο κόλπο, ακόμα κι αν είναι η πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Επιπλέον, ο Ogier παίρνει ξανά βαθμό χάρη στην ομαδική τακτική, βαραίνει… »

Στη συνέχεια, ο Neuville δεν δίστασε να υποστηρίξει την ομιλία του σχετικά με πιθανή βοήθεια από τον Ott Tänak στον Sébastien Ogier στην αναζήτηση των δύο ανδρών που διατηρούν καλές σχέσεις. « Είμαι σίγουρος ότι αν συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι πλέον στον αγώνα, ο Ogier θα μπορέσει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να ευνοήσει τον φίλο του Tänak », υπογράμμισε. Ο Σεμπ δεν έκρυψε ποτέ το γεγονός ότι του άρεσε ο Οτ. σε κάθε περίπτωση πολύ περισσότερο από μένα! Δεν παραλείπει να το αναδείξει, μάλλον για να με ταρακουνήσει λίγο. Νομίζω ότι αυτό είναι απόδειξη ότι δυσκολεύεται πολύ με αυτό που συμβαίνει. Ακόμα και σήμερα, το να παίζουμε ομαδικές τακτικές είναι μεγάλη αναγνώριση για την απόδοσή μας. Όταν ξεκινάς να παίζεις έτσι, είναι επειδή φοβάσαι ότι δεν μπορείς να κερδίσεις με τις δικές σου ικανότητες (τελικά υποκλίθηκε, αφήνοντας τον ομόλογό του να κερδίσει τον 6ο τίτλο του). » Για να αναφέρω μόνο αυτά, από μια μακροχρόνια αντιπαλότητα που διαρκεί ακόμα και σήμερα. Απόδειξη, ότι δεν έχουν καθόλου την καρδιά του άλλου παρά τον αθλητικό σεβασμό που μπορεί να έχουν ο ένας για τον άλλον.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power