ENGINE POWER

Neuville-Ogier, μια σχέση που δεν είναι ποτέ πραγματικά καλή

Η τελευταία έξοδος του Σεμπαστιέν Ογιέ για τον Τιερί Νεβίλ στην Ελλάδα μαρτυρεί μια ακόμη λεπτή σχέση μεταξύ των δύο ανδρών. Μια αναδρομή σε μερικές πικάντικες δηλώσεις που σημάδεψαν την κοινή τους περιπέτεια στο WRC.
Neuville-Ogier, μια σχέση που δεν είναι ποτέ πραγματικά καλή

Ήταν αρκετό για τον Sébastien Ogier να ανάψει το φιτίλι. Στο τέλος μιας ημέρας κατά την οποία έχασε περισσότερα από δύο λεπτά και το συνολικό προβάδισμα λόγω μηχανικού προβλήματος στο τελικό σπριντ, οι Habs δεν ήταν ευγενικοί με τον Thierry Neuville .

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μετάνιωσε ιδιαίτερα για τη στάση του ομολόγου του που πρωτοστατούσε. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε αναμφίβολα να τα πάει καλύτερα παρόλο που ο ίδιος υπέγραψε 3 γρατσουνιές σε 4 εκκινήσεις ενώ ήταν δεύτερος στη σειρά. Ένα μέσο που χρησιμοποιείται επίσης αναμφίβολα για να προσπαθήσει να αποσταθεροποιήσει τον Βέλγο, πιο κοντά από ποτέ στον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

« Αποδείξαμε ότι ο ηγέτης του πρωταθλήματος δεν είναι τόσο γρήγορος, γιατί ήταν πρώτος στο δρόμο και εμείς ήμασταν δεύτεροι στο δρόμο, και του πήραμε 45 δευτερόλεπτα σε τέσσερις φάσεις », είπε διακριτικά. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει να κλαίει και να μάθει να οδηγεί οδηγώντας τον δρόμο . »

«Ogier; Θα μου λείψει ο πιλότος, όχι ο χαρακτήρας»

Μια δήλωση που θυμίζει για άλλη μια φορά ότι ο Sébastien Ogier και ο Thierry Neuville δεν ήταν ποτέ οι καλύτεροι φίλοι. Αν σέβονται ο ένας τον άλλον αθλητικά, οι Γκαπενσάι και ο ιθαγενής του Σαιν Βιθ δεν έχουν απαραίτητα ανθρώπινη καρδιά ο ένας για τον άλλον.

Η αποχώρηση του Βέλγου την εποχή της πλήρους συνταξιοδότησης του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στα τέλη του 2021 δείχνει μια μάλλον ψυχρή σχέση. « Θα μου λείψει ο Σεμπαστιέν; Ο χαρακτήρας, όχι, αλλά ο πιλότος ξεκάθαρα. Σε ένα πρωτάθλημα, θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους υπέροχους οδηγούς. Οπότε, ναι, θα μας λείψει . »

Τρία χρόνια αργότερα, ο Sébastien Ogier είναι ακόμα στο παιχνίδι και τελείωσε ακόμη και το μερικό του πρόγραμμα για να αγωνιστεί στο τέλος της σεζόν για να προσπαθήσει να κερδίσει ένα 9ο παγκόσμιο στέμμα. Αρκετά για να εκνευρίσει τον ομόλογό του που μπορούσε να δει τον εαυτό του να πηγαίνει στο τέλος της εκστρατείας χωρίς αυτή την απειλή να κρέμεται πάνω από το κεφάλι του.

2018, χρονιά για τον τίτλο και την ένταση

Η σεζόν του 2018 σηματοδοτείται από μια στενή μονομαχία για τον τίτλο μεταξύ των δύο παικτών. Τραβούν τις μπουνιές του άλλου και εναλλάσσονται αλλαγές στην κορυφή του πρωταθλήματος. Φτάνοντας στην Αργεντινή, το πλεονέκτημα είναι ο Ogier και οι 84 πόντοι του, 17 περισσότεροι από τον Neuville.

Ποτέ σε θέση να παίξουν για τη νίκη, οι Gapençais δεν δίστασαν να μαχαιρώσουν στον Thierry Neuville, δεύτερος, αλλά τελικά μακριά από τον νικητή Ott Tänak , του οποίου το Yaris ήταν πιο αποτελεσματικό από το i20 του Βέλγου. « Θα εμποδίσει τον Τιερί να κλάψει και να πει ότι δεν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο», χαμογέλασε ο Ogier . Λοιπόν θα κλάψει ακόμα γιατί θα πει ότι το Toyota είναι πιο γρήγορο . »

Τον Σεπτέμβριο στην Τουρκία λίγο αργότερα, ο άνθρωπος που ήταν ήδη οδηγός της Hyundai εκείνη την εποχή έφτασε με προβάδισμα 12 πόντων. Αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω των μηχανικών του, κατάφερε να περιορίσει τη ζημιά χάρη στη 10η θέση μόνο του Sébastien Ogier, ο οποίος έκανε λάθος αλλά που τελικά κατάφερε να ξαναρχίσει και να τερματίσει 10ος χάρη σε ένα χέρι βοήθειας από τους συμπαίκτες του. Μια στρατηγική που δεν αρέσει πολύ στον Βέλγο. « Τα πάω καλά γιατί ο Ogier δεν εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψή μας », έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Αυτός όμως φταίει! Για μένα, είναι οι μηχανικοί που μου έκαναν ένα άσχημο κόλπο, ακόμα κι αν είναι η πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Επιπλέον, ο Ogier παίρνει ξανά βαθμό χάρη στην ομαδική τακτική, βαραίνει… »

Στη συνέχεια, ο Neuville δεν δίστασε να υποστηρίξει την ομιλία του σχετικά με πιθανή βοήθεια από τον Ott Tänak στον Sébastien Ogier στην αναζήτηση των δύο ανδρών που διατηρούν καλές σχέσεις. « Είμαι σίγουρος ότι αν συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι πλέον στον αγώνα, ο Ogier θα μπορέσει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να ευνοήσει τον φίλο του Tänak », υπογράμμισε. Ο Σεμπ δεν έκρυψε ποτέ το γεγονός ότι του άρεσε ο Οτ. σε κάθε περίπτωση πολύ περισσότερο από μένα! Δεν παραλείπει να το αναδείξει, μάλλον για να με ταρακουνήσει λίγο. Νομίζω ότι αυτό είναι απόδειξη ότι δυσκολεύεται πολύ με αυτό που συμβαίνει. Ακόμα και σήμερα, το να παίζουμε ομαδικές τακτικές είναι μεγάλη αναγνώριση για την απόδοσή μας. Όταν ξεκινάς να παίζεις έτσι, είναι επειδή φοβάσαι ότι δεν μπορείς να κερδίσεις με τις δικές σου ικανότητες (τελικά υποκλίθηκε, αφήνοντας τον ομόλογό του να κερδίσει τον 6ο τίτλο του). » Για να αναφέρω μόνο αυτά, από μια μακροχρόνια αντιπαλότητα που διαρκεί ακόμα και σήμερα. Απόδειξη, ότι δεν έχουν καθόλου την καρδιά του άλλου παρά τον αθλητικό σεβασμό που μπορεί να έχουν ο ένας για τον άλλον.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Neuville-Ogier, μια σχέση που δεν είναι ποτέ πραγματικά καλή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!