ENGINE POWER

MotoGP: Ο Πέδρο Ακόστα σηκώνει το πέπλο στο νέο του νούμερο

MotoGP Πέδρο Ακόστα : «Βρίσκω πώς λειτουργεί η μηχανή» ενώ αποκάλυψε το νούμερο που θα φορούσε κατά την πρώτη του σεζόν στην κορυφαία κατηγορία

Pedro-Acosta-Red-Bull-KTM-Ajo-Moto2-Circuit-Ricardo-Tormo-motogp-Circuit-Ricardo-Tormo-Valencia-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Ο Πέδρο Ακόστα αποκάλυψε το νούμερο που θα φορούσε κατά την πρώτη του σεζόν στην κορυφαία κατηγορία κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο τέλος της σεζόν στη Βαλένθια.

MotoGP Πέδρο Ακόστα :  Η άνοδος του Πέδρο Ακόστα στην κορυφαία κατηγορία τον Οκτώβριο ανάγκασε τον Ισπανό να πρέπει να επιλέξει το νούμερο που θα διακοσμούσε τη μηχανή του.

Συνηθισμένος να οδηγεί το ποδήλατο που φέρει τον αριθμό 37, ο αναβάτης πλέον του GasGas Factory Racing Tech3 δεν μπορούσε πλέον να το χρησιμοποιήσει, καθώς το αυτοκόλλητο υπήρχε ήδη κάτω από το τιμόνι του Augusto Fernandez, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γείτονά του στο γκαράζ.

Συχνά ερωτηθείς για το θέμα, ο βασιλεύων παγκόσμιος πρωταθλητής Moto2 άρχισε να χτίζει ένα μυστήριο γύρω από αυτόν τον αριθμό, μη θέλοντας να το αποκαλύψει μέχρι την τελευταία στιγμή. Ο ιθαγενής του Mazarrón, διασκεδάζοντας με την κατάσταση, έφτασε στο σημείο να λανσάρει το #GuessTheNumber.

Μετά από πολλές εικασίες, ο άνθρωπος που χωρίζει τους δρόμους του με τον αριθμό που τον είδε να κέρδισε τους τίτλους Moto3 και Moto2 σε διάστημα τριών σεζόν, σήκωσε το πέπλο της απόφασής του την ίδια στιγμή που έφυγε από το pitlane για να κάνει τους πρώτους του γύρους στο MotoGP . Ο Ακόστα θα υπερασπιστεί τελικά το Νο. 31.

Ο αριθμός που είναι γραμμένος με τέτοιο τρόπο ώστε το 1 να μοιάζει με 7, υποδηλώνει ότι κατά κάποιο τρόπο κατάφερε να διατηρήσει το αγαπημένο του σημάδι.

Στις 13.20, ο Pedro Acosta ήταν 17ος σε 22 αναβάτες στη δοκιμή της Βαλένθια – μόλις 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Viñales. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ξεκάθαρο σχέδιο για το πρώτο τεστ MotoGP.

MotoGP Πέδρο Ακόστα :  Στη σημερινή δοκιμή MotoGP της Valencia, τα μάτια των οπαδών, των φωτογράφων και των ρεπόρτερ είναι στραμμένα κυρίως στην πρώτη εμφάνιση του Marc Márquez στο Ducati Desmosedici GP23 της Gresini Racing Team. Αλλά το SPEEDWEEK.com παρακολουθούσε επίσης στενά τις προετοιμασίες και το ντεμπούτο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Moto2 Pedro Acosta στο KTM RC16 στην ομάδα GASGAS Factory Racing Tech3, επειδή ο λαμπρός και εξαιρετικά ταλαντούχος Ισπανός έχει ό,τι χρειάζεται για να γίνει σπουδαίος αναβάτης.

MotoGP: Είναι ο μόνος αναβάτης GP εκτός από τον Alex Márquez που έχει κερδίσει έναν τίτλο Moto3 και ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2, καθώς ο πρώτος τίτλος του Marc το 2010 ήταν στην κατηγορία 125cc. Έχει εξαιρετικά καλές επιδόσεις εδώ και χρόνια, είναι παγκοσμίως δημοφιλής, θεωρείται εξαιρετικά αποφασιστικός και συγκεντρωμένος, είναι έξυπνος, έχει αυτοπεποίθηση και είναι ευδιάκριτος.

«Ορλά ανοιχτά», ήταν η απάντηση του Pedro Acosta στην ερώτηση πώς ήθελε να οργανώσει την πρώτη του μέρα στην premier class κατά τη διάρκεια της δοκιμής καθισμάτων στη μηχανή MotoGP GASGAS γύρω στις 10.10 π.μ. την Τρίτη πριν από την πρώτη του εμφάνιση στην κατηγορία MotoGP. «Στο τέρμα του γκαζιού», υπέδειξε ο Πέδρο το πρόγραμμά του για τη δροσερή και θυελλώδη ημέρα δοκιμής μέχρι στιγμής. Ωστόσο, οι πρώτες ακτίνες του ήλιου ήταν ορατές γύρω στο μεσημέρι.

“Όχι, για να είμαι ειλικρινής”, πρόσθεσε ο Acosta, “είναι πρωτίστως η προσαρμογή στη νέα μοτοσυκλέτα και στη νέα κατηγορία. Και πρέπει να μάθω πώς λειτουργεί μια μοτοσικλέτα MotoGP. Πρέπει να δω αυτή τη δοκιμή ως προετοιμασία για τις έξι ημέρες δοκιμών στη Μαλαισία τον Φεβρουάριο. Αλλά θέλω να έχω μια ξεκάθαρη ιδέα για το τι συμβαίνει σε αυτή την κατηγορία και τι να περιμένω.”

Ο Acosta πρέπει να συνηθίσει τα ελαστικά Michelin (στο Moto2 οδήγησε Dunlop) και τα φρένα άνθρακα (στο Moto2 επιτρέπονται μόνο ατσάλινα φρένα), πρέπει να συνηθίσει το ταμπλό με έντεκα κουμπιά, τη συσκευή ύψους βόλτας, τη συσκευή εκκίνησης , το launch control και το traction control, δηλαδή τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που δεν είναι διαθέσιμα στο Moto2.

Πριν από λίγους μήνες, ο Ακόστα μιλούσε ακόμα για την επιθυμία να αποσπάσει το νούμερο 37 από τον νέο συμπαίκτη του Augusto Fernández. Ωστόσο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 2022 έχει τα παλαιότερα δικαιώματα και θα συνεχίσει με το #37.

Ο Pedro Acosta επέλεξε λοιπόν το #31, το οποίο σχεδίασε για να μοιάζει συγκεχυτικά με το #37.

Ο Acosta έπρεπε ήδη να αλλάξει τον αριθμό εκκίνησης το 2022 ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3 στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 ως συμπαίκτης του Augusto στο Red Bull-KTM Ajo, και ο Augusto Fernández ήταν ο συμπαίκτης του και τότε – και ο ίδιος. ο νεοφερμένος στην τάξη, όπως είναι τώρα. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέλεξε το #51 ως λύση έκτακτης ανάγκης το 2022, αλλά δεν του έφερε μεγάλη τύχη.

MotoGP: Δοκιμή Βαλένθια, από τις 13:00 (28 Νοεμβρίου):

1ο Viñales, Aprilia, 1: 29.924 Min
2nd Marc Marquez, Ducati, + 0.298 Sec
3η Martin, Ducati, + 0.401
4ος Augusto Fernandez, KTM, + 0.410
5th Alex Marquez, Ducati, + 0.45
6th quartaro, yamaha, + 0.479
7 ia , Ducati, + 0,502
8ος Binder, KTM, + 0,640
9ος Bastianini, Ducati, + 0,716
10ος Raul Fernandez, Aprilia, + 0,732 11ος
Mir, Honda
, + 0,766 12ος Μπεζετόνιο, 229,
Ντουνκάνιο, 12ος Ντιουκάτ. + 1.114
14ος Zarco, Honda, + 1.169
15th Miller, KTM, + 1.326
16th Rins, Yamaha, + 1.401
17th Acosta, KTM, + 1.429
18th Crutchlow, Yamaha, + 1.542 19th
, Dulicath, 2,2,1 1, 61 1
21st Caught , Honda, + 1.782
22nd Aleix Spared, Aprilia, + 2.388

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version