Συμβαίνει ένας οδηγός της Formula 1 να εκπλήσσεται και να κάνει λάθος. Για έναν επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή το να κάνει λάθος μόνος του στον δεύτερο γύρο είναι ήδη πολύ πιο σπάνιο. Ο Λιούις Χάμιλτον γνώρισε μια εκπληκτική γκάφα την Κυριακή, στους πρώτους γύρους του Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών. Την επομένη των αποτυχημένων προκριματικών, θύμα ενός προβλήματος αναστολής, ο Βρετανός, ωστόσο, πίστευε ότι είχε κάνει ένα καλό μέρος της δουλειάς από την αρχή, ανεβαίνοντας από τη 17η θέση στο grid στη 12η στο τέλος του πρώτου γύρου. Αλλά στον δεύτερο γύρο, καταστροφή.
«Είχα ένα υπέροχο ξεκίνημα, προφανώς πήγα στο εσωτερικό [στην πρώτη γωνία] και έφτασα στη 12η θέση. Και σε εκείνο το σημείο ήταν μόνο ο δεύτερος γύρος, οπότε δεν πήγαινα εντελώς έξω και δεν πίεζα ιδιαίτερα, απλώς προσπαθούσα να διαχειριστώ τα ελαστικά και το μονοθέσιο άρχισε να αναπηδά και μετά έχασα το πίσω μέρος και εκείνη στριφογύρισε », εκμυστηρεύτηκε ο οδηγός της Mercedes , ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα του πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο στην παγίδα της στροφής 19. Μη μπορώντας να βγουν έξω, οι Άγγλοι έπρεπε να συμβιβαστούν με το προφανές: ήταν το τέλος του Grand Prix του πριν καν. ολοκληρώνοντας τον δεύτερο γύρο του.
Μια ριπή ανέμου προκάλεσε το λάθος του Χάμιλτον;
Ένα εκπληκτικό λάθος και η εξήγηση του οποίου δεν φαίνεται τόσο προφανής. Στο δελτίο τύπου που έστειλε η Mercedes μετά το Grand Prix, ο Lewis Hamilton ανέφερε «μια μεγάλη ριπή ανέμου, έως και 40 km/h, όταν γύρισα, η οποία μάλλον δεν βοήθησε» και συγκρίνει την περιστροφή του με αυτή που έκανε ο συμπαίκτη του την προηγούμενη μέρα, στο ίδιο μέρος. «Ο Τζορτζ είχε παρόμοια περιστροφή με τη δική μου [το Σάββατο], οπότε θα εργαστούμε σκληρά για να αναλύσουμε και τα δύο περιστατικά και να δούμε τι μπορούμε να μάθουμε από αυτά. »
Μια διαδοχή λαθών που όμως αμφισβητεί την αποτελεσματικότητα των εξελίξεων που έκανε η Mercedes στο Austin, με ένα αυτοκίνητο γρήγορο αλλά συχνά ασταθές και πολύ ευαίσθητο στα χτυπήματα που υπάρχουν στην πίστα του Τέξας. Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την ακατανόησή του για το λάθος του. “Ποτέ δεν έχω γυρίσει σε έναν αγώνα πριν, όχι ότι θυμάμαι ούτως ή άλλως, και αν το έχω κάνει, μπορεί να είναι μόνο μία φορά, ίσως, κατά τη διάρκεια του αγώνα όλων αυτών των χρόνων “, θυμάται στο μικρόφωνο της Formula 1 την Κυριακή, στη μικτή ζώνη. Η Mercedes λέει ότι η ομάδα εξακολουθεί να αναλύει τα δεδομένα για να καταλάβει γιατί ο Βρετανός έχασε ξαφνικά το πίσω μέρος του W15 του.