ENGINE POWER

Ο Χόρχε Μάρτιν μιλάει για τη σχέση του με την πίεση: «Θα είναι εκεί όλη μου τη ζωή»

Ο Jorge Martin μίλησε πρόσφατα για τη σχέση του με την πίεση στο MotoGP, καθώς ο αγώνας για τον τίτλο με τον Pecco Bagnaia αποκτά ένταση

o-chorche-martin-milai-gia-ti-schesi-tou-me-tin-piesi-tha-ine-eki-oli-mou-ti-zoi
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Σε μια μονομαχία για τον τίτλο τόσο το 2023 όσο και το 2024, η διαχείριση της πίεσης είναι μέρος της καθημερινότητας του Χόρχε Μάρτιν και του Φραντσέσκο Μπαγκνάγια. Αν κάποιος τα καταφέρνει με μεγαλύτερη ευκολία από τον αντίπαλό του, ο Χόρχε Μάρτιν δεν έχει κρύψει ότι έχει δουλέψει πάρα πολύ στη νοοτροπία του αυτή τη σεζόν.

Στην Ιαπωνία και πάλι, ο Ισπανός εμπιστευόταν τη δουλειά που κάνει πριν από κάθε συνάντηση, για να μην χαλάσει όπως έκανε πολλές φορές πέρυσι, στην Ινδονησία ή την Αυστραλία ειδικότερα.

Φέτος, η καλύτερη διαχείριση των διοργανώσεων του επιτρέπει να διεκδικήσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα χάρη στην εντυπωσιακή συνέπεια που απέκτησε σε όλη τη διάρκεια των αγώνων.

Για παράδειγμα, από το Γκραν Πρι του Κατάρ, ο Μάρτιν κέρδισε δύο φορές την Κυριακή, στην Πορτογαλία και στη Γαλλία, ενώ ο αντίπαλός του έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου οκτώ φορές. Ωστόσο, είναι το Νο 89 που οδηγεί στο ρολόι.

«  Τα Σαββατοκύριακα είναι πολύ δύσκολα, υπάρχει μεγάλη πίεση», εκμυστηρεύεται ο Μάρτιν στις στήλες της Marca . Μερικές φορές κάνουμε λάθη συγκέντρωσης μόνο και μόνο λόγω της πίεσης. Πρέπει να οραματιστώ πολλά, να είμαι πολύ προετοιμασμένος πριν από τις προκριματικές συναντήσεις γιατί τελικά είναι το κλειδί για την Κυριακή.  Ξέρω ότι είμαι δυνατός την Κυριακή και ότι μπορώ να ξεκινήσω 11ος, αλλά είναι πολύ πιο απλό αν παλέψουμε στο μέτωπο. »

« Αυτή η νευρικότητα, αυτή η ενόχληση, που είχα σε όλη μου τη ζωή, από την παιδική μου ηλικία, είναι φυσιολογική και θα υπάρχει σε όλη μου τη ζωή», συνεχίζει ο οδηγός της Pramac. Πρέπει να ξέρω πώς να ζήσω με αυτό, για να μην με πιάσει. »

«Η πίεση θα επιστρέψει στην Αυστραλία»

Η κατοχή της θέσης του ηγέτη στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, κάτι που συνέβη μόνο για λίγο πέρυσι, δεν του επιτρέπει να απελευθερώσει την πίεση, ωστόσο, καθώς το διακύβευμα παραμένει το ίδιο.

«Πραγματικά προσπαθώ να συγκεντρωθώ στα συναισθήματά μου στο ποδήλατο. Εκτός της μοτοσυκλέτας, υπάρχει πολύς θόρυβος, σκέψεις, πονοκέφαλοι, αλλά τη στιγμή που πας στην πίστα, αυτή η πίεση εξαφανίζεται, προσθέτει ο Iberian. Αυτό είναι που έχει σημασία. Αν αυτή η πίεση ή αυτές οι σκέψεις σας εισβάλλουν, σας μπλοκάρει. Και δεν ξέρεις να κάνεις ποδήλατο. »

Μια πίεση από την οποία ωστόσο καταφέρνει να απαλλαγεί από τη στιγμή που σταυρώνεται η καρό σημαία. « Φεύγω από το σιρκουί και μένει εκεί. Μόλις τελείωσα τον αγώνα, ένιωσα πολύ πιο χαλαρός. Αυτή η πίεση θα επιστρέψει το Σάββατο ή την Κυριακή στην Αυστραλία. »

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version