Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Ο Χρήστος Σαίτας είναι ένας οδηγός από τη Λάρισα εθισμένος στην αδρεναλίνη στην ταχύτητα στο θέαμα και στην κάπνα ένας οδηγός που έχει ξεχωρίσει πανελλαδικά στον χώρο των αγώνων τα τελευταία χρόνια.
Πόσα χρόνια ασχολείσαι και τι ήταν αυτό που (συμβάν γεγονός ) σε έκανε να ασχοληθείς με τους αγώνες;
Χρήστος Σαίτας: Ασχολούμαι πάνω από 10 χρονιά με το άθλημα επίσημα και έχω φτιάξει 3 αγωνιστικά αυτοκίνητα σχεδόν από την αρχή. Το 2011 έφτιαξα το πρώτο μου ντριφταμαξο το BMW Ε30 που με αυτό θα μπορούσα να πω έγινα αναγνωρίσιμός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στον χώρο του Drift. Τι ήταν αυτό που με έκανε να ασχοληθώ με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Απλά η κόντρα, ήθελα να ξέρω πόσο βελτιώνομαι ως οδηγός, τι αποτελέσματα φέρνουν τα αυτοκίνητα και αν μπορώ να είμαι καλύτερος από άλλους!!! Και φυσικά όλο αυτό με σκοπό να μειώσω, σταματήσω τις τρέλες στον δρόμο.
Σε έχουμε δει στο drift, Dragster Αναβάσεις; Να πούμε είσαι καθαρόαιμος ντριφτάς; Αν ναι τι σε έχει κερδίσει στο DRIFT
Δεν θα έλεγα ότι είμαι καθαρόαιμος ντριφτας! Μου αρέσει γενικά η γρήγορη οδήγηση γιαυτό και από την αρχή ήμουνα γρήγορος οδηγός, το τέλειο για μένα είναι να ντριφτάρω γρήγορα
Ποια είναι τα τρία (ή πέντε) βασικά στοιχεία που χρειάζεται ένας αθλητής για να πρωταγωνιστήσει στο άθλημα σου;
Βασικά πράγματα είναι τα λεφτά και η αγάπη για οδήγηση στα όρια και to tuning, η βελτίωση. Όλα αυτά πάνε μαζί και συνεχώς εξελίσσονται δεν σταματά το ένα να συμπληρώνει το άλλο!
Ποια θεωρείς εσύ τη μεγαλύτερη μέχρι την επόμενη αγωνιστική σου στιγμή;
Χρήστος Σαίτας: To Gymkhana GRiD το 2016 με το θρυλικό και αξέχαστο Ken block με ένα δυνατό lineup οδηγών και αθλητών από όλο τον κόσμο. Ήταν ένας αγώνας που τα είχε όλα τα ήθελε όλα, ήταν ένας συνδυασμός ταχύτητας, style και ακρίβειας. Στην κλήρωση μετά από πολλά μικροπροβλήματα είχαμε και την μεγαλύτερη ατυχία να πέσουμε με τον Andreas Bakkerud ένα παγκόσμια καταξιωμένο οδηγό που ήταν στην ομάδα των διοργανωτών της Monster. Να πούμε την αλήθεια είχαμε την αίσθηση μόνο να το απολαύσουμε, το ότι καταφέραμε να κάνουμε καλύτερο χρόνο και να τον νικήσουμε ούτε στα όνειρα μας. Όλος ο κόσμος να φωνάζει στις εξέδρες και εμείς πραγματικά να το χαιρόμαστε όσο δεν πάει. Ακόμη μια στιγμή δυνατή μπορώ να πω ήταν στις Σέρρες drift King με μάχη με τον Daigo Saito δυνατή μάχη και εμπειρία να ανταγωνίζεσαι με τόσο μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου DRIFT
Πες μας λίγα λόγια για την ομάδα σου και τους Ανθρώπους που σε στηρίζουν σε κάθε αγώνα.
Η μικρή και ταπεινή μου ομάδα αποτελείται από τρία βασικά άτομα Δημήτρης Παληγιάννης με την εταιρεία TRIKALOS RACING Παναγιώτου Electric και Σπύρος Γραμμένος με εμπόριο παλέτας δεν είναι απλά ομάδα είναι φίλοι… Όσο πίσω και να πάω το μυαλό μου βρισκω στιγμές που είμαστε όλοι μαζί. Ευχαριστώ και τον Τσιφούτη και τον Τσογκα που είναι δίπλα μου οπότε τους χρειαστώ.
Ο Χρήστος Σαίτας πως βλέπει τον χώρο του Drift σήμερα στην Ελλάδα;
Το επίπεδο έχει ανέβει πολύ, οι οδηγοί έχουν βελτιωθεί και το να έχεις ένα ανταγωνιστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ώστε να ξεχωρίσεις και να διακριθείς πλέον γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Τον τελευταίο χρόνο κάναμε το άλμα και φύγαμε από το Ε30 και φτιάξαμε BMW E46 M50 turbo, προς το παρόν κερδίζει τα βλέμματα του κόσμου. Στην Αθήνα με χιλιάδες κόσμο που δεν μας ήξερε στο Motor Festival με πολύ καλά και δυνατά αυτοκίνητα κερδίσαμε τα σχόλια και το ενδιαφέρον από τους θεατές, συζητηθήκαμε… Το καινούριο μου όπλο BMW E46 M50 turbo μπορεί να δουλέψει μέχρι και με 800 άλογά αλλά δεν μου χρειάστηκαν ακόμα… Το πιο σημαντικό στο αυτοκίνητο είναι ότι έχει πολύ καλή πρόσφυση και έχει γίνει η νέα μου καψούρα, είναι πανέμορφη!!
Αν δεν ήσουν αθλητής του Drift με ποιο άλλο άθλημα θα ήθελες να ασχοληθείς;
Αθλήματα όπως σκι τον χειμώνα και ρακέτα το καλοκαίρι…
Πες μας κάποιο ευτράπελο που έχει γίνει σε αγώνα που το θυμάστε ως σήμερα και γελάτε;
Πριν 5 χρονιά περίπου σε αγώνα πρωταθλήματος Drift στις Αφίδνες. Κυριακή πρωί μπαίνω για πέρασμα δοκιμαστικό και σπάει το σασμάν. Ξεκινάει η ομάδα μου να το βγάλει εγώ έφυγα να βρω σασμάν βρήκα στην Αθήνα το αλλάξαμε σε 2 ώρες στην πίστα προλάβαμε δηλαδή τον αγώνα στο όριο. Μπαίνω να κάνω το βαθμολογημένο αλλά το αμάξι έμεινε από βενζίνη, γιατί απτό άγχος μας να αλλάξουμε σασμάν, ξεχάσαμε να βάλουμε βενζίνη. Γέλαγαν και τα κάγκελα στο Καρτόδρομο!!
Που θα σε δούμε τη νέα χρονιά; ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Θα κάνω κάποιους αγώνες στο πρωτάθλημα στο Ρύσιο οπωσδήποτε! Είναι το αγαπημένο μου πιστάκι οι Σέρρες αν είμαστε καλά και ανάβαση Πορταριάς και Ελασσόνας και αν καταφέρω θα χαρώ να ξανά είμαι στο επόμενο Mοtor Festival στην Αθήνα.
Ο Χρήστος Σαιτας τι θεωρεί απαραίτητο εξοπλισμό για την ασφάλεια ένος αγωνιστικού; Ποιο είναι το μήνυμα του για το θέμα ασφαλής οδήγησης;
Είναι πάρα πολλά που πρέπει να έχει ένα αγωνιστικό για να είναι ασφαλή. Θα πω τα πιο βασικά πρέπει να είναι πολύ καλά βιδωμένο το κάθισμα και οι ζώνες να είναι επίσης καλά βιδωμένες στο σασί του αυτοκινήτου και όχι επάνω στο κάθισμα. Το rol cage να είναι καλοφτιαγμένο με πιστοποίηση και κολλημένο σωστά και η σωστή λειτουργεία πυρόσβεσης στο αγωνιστικό. Το μήνυμα μου είναι ένα ποτέ δεν τρέχουμε αν είμαστε με την οικογένεια και προσπαθούμε αν θέλουμε να εκτονωθούμε να πηγαίνουμε σε πίστες και ασφαλή χώρους.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Δημήτρης Νικολόπουλος: «Οι αγώνες ταχύτητας είναι η καψούρα μου»
Πιτ Παρθένης: Μια νέα εποχή αρχίζει στον Σ.Ο.Α.Α.
Καλύτερος οδηγός: Γυναίκες VS Άντρες
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Πρώτη εμφάνιση του Valentino Rossi με την BMW M Team WRT στο Bathurst
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!