ENGINE POWER

Ο Ενέα Μπαστιανίνι εξηγεί πώς ένα αργά το βράδυ οδήγησε στη νίκη του Μισάνο

Ο Μπαστιανίνι αποκαλύπτει πώς έκανε το βήμα στη φόρμα για την Emilia Romagna MotoGP

o-enea-bastianini-exigi-pos-ena-arga-to-vradi-odigise-sti-niki-tou-misano
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ο Ενέα Μπαστιανίνι λέει ότι βρισκόταν στο γκαράζ του «στις 10 μ.μ.» και μελετούσε δεδομένα προκειμένου να ταιριάξει με τον ρυθμό των κορυφαίων του MotoGP Emilia Romagna Grand Prix.

Όλη την Παρασκευή και το Σάββατο στο Misano, ο Bastianini φαινόταν ότι θα πάλευε για την τελευταία θέση στο βάθρο, καθώς ο συμπαίκτης του Francesco Bagnaia και ο Jorge Martin του Pramac είχαν ένα σαφές πλεονέκτημα.

Όμως, έχοντας τερματίσει τρίτος στο σπριντ, ο Ενέα Μπαστιανίνι συνέχισε να αμφισβητεί τη νίκη στον αγώνα της Κυριακής από το τέρμα και εξασφάλισε την 100η νίκη της Ducati στο γκραν πρι μετά από ένα αμφιλεγόμενο προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο του Martin.

«Ναι, ήταν μια ξεχωριστή Κυριακή», είπε ο Μπαστιανίνι.

«Χθες δούλεψα πολύ. Στις 10 μ.μ., ήμουν μέσα στο κουτί μου και κοιτούσα τα δεδομένα μου για να είμαι ανταγωνιστικός σήμερα.

«Στο τέλος, σήμερα το πρωί [στην προθέρμανση] η αυτοπεποίθησή μου ήταν καλή. Είχα αυτοπεποίθηση και για τον αγώνα.

«Στο τέλος, ο Jorge πίεσε πολύ σε όλο τον αγώνα και η οδήγηση του ήταν πολύ ωραία, με πολλά δυνατά σημεία. Στον τελευταίο γύρο, είδα λίγο χώρο στη στροφή 4, μπήκα κατευθείαν μέσα.

«Έκλεισε πολύ τη γραμμή και φρέναρα περισσότερο από τις προσδοκίες μου. Πέρασα τη γραμμή και κέρδισα τον αγώνα».

Ο Μπαστιανίνι υπερασπίστηκε την υπέρβασή του στον Μάρτιν, πιστεύοντας ότι ήταν στο όριο αλλά εντός των κανόνων. Οι αεροσυνοδοί δεν ερεύνησαν το περιστατικό.

Ο Ιταλός είναι γνωστός για την ικανότητά του να σώζει τα ελαστικά του και να είναι δυνατός στο δεύτερο μισό των αγώνων, αν και δεν αισθάνεται ότι ο ρυθμός στο Emilia Romagna GP του επέτρεψε να το κάνει αυτό.

«Πιστεύω ότι ήταν δύσκολο να σώσουμε τα ελαστικά, γιατί έχουμε πιέσει από τον πρώτο γύρο στον τελευταίο», πρόσθεσε.

«Το να βλέπεις τον ρυθμό του αγώνα είναι απίστευτο. Ο Χόρχε πίεζε πολύ όταν ήταν μπροστά μου. Συνήθως, όταν παλεύεις για τη νίκη, μπορείς να ξοδέψεις κάτι παραπάνω στον τελευταίο γύρο και προσπάθησα να το κάνω».

Σημείωσε επίσης ότι οι συνθήκες του ανέμου την Κυριακή του πρόσφεραν ώθηση καθώς του επέτρεψαν να είναι πιο γρήγορος στις πιο γρήγορες στροφές του Misano. 

«Νομίζω ότι και το 2022 προσπάθησα να κερδίσω τον αγώνα, αλλά στην ίδια γωνία όπου προσπάθησα να επιτεθώ στον Χόρχε έκανα ένα λάθος και βγήκα έξω και έχασα την ευκαιρία να κερδίσω τον αγώνα», είπε.

«Ήταν μεγάλο ρίσκο να μπω μέσα στον τελευταίο γύρο. Ο Μισάνο μου δίνει κάτι παραπάνω.

«Δεν ξέρω αν είναι οι συνθήκες, η οικογένεια και μου αρέσει η πίστα, προπονούμαστε πολύ εδώ.

«Σήμερα, ο άνεμος με βοήθησε επίσης λίγο γιατί στις πιο γρήγορες στροφές – όπως οι στροφές 11 και 12 – ήταν πολύ πιο εύκολο να μπω σε σύγκριση [με το σπριντ]». 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version