ENGINE POWER

Ο Francesco Bagnaia αποκαλεί τη σεζόν 2024 MotoGP «πρωτάθλημα λαθών»

Ο αναβάτης της Ducati σκέφτεται την κρίσιμη νίκη στο σπριντ

o-francesco-bagnaia-apokali-ti-sezon-2024-motogp-protathlima-lathon
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ο Francesco Bagnaia λέει ότι η σεζόν του 2024 στο MotoGP είναι «ένα πρωτάθλημα λαθών» μετά τη νίκη στο σπριντ του Grand Prix της Ινδονησίας μετά τη συντριβή του ηγέτη σε βαθμούς Jorge Martin.

Ο κυρίαρχος διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής κατέγραψε επτά DNF το 2024, με το τελευταίο να έρχεται το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Emilia Romagna GP.

Αυτό τον άφησε πίσω από τον Martin κατά 24 πόντους μπροστά από το σπριντ Mandalika , αν και μια συντριβή για τον αναβάτη Pramac από το προβάδισμα στον πρώτο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να κερδίσει τον αγώνα και να μειώσει το έλλειμμά του σε μόλις 12.

Παρά τη νίκη του στο σπριντ, ο Bagnaia δεν θέλει να μείνει στη σημασία του λόγω του πόσο γρήγορα αλλάζει η εικόνα του πρωταθλήματος το 2024 – και προσέφερε μια θεωρία για το γιατί συμβαίνει αυτό.

«Μέχρι αύριο το απόγευμα δεν θέλω να πω τίποτα γιατί φαίνεται ότι αυτή η σεζόν είναι ένα πρωτάθλημα λαθών», είπε ο Bagnaia στα μέσα ενημέρωσης,

«Έχω μια ιδέα, η οποία ήρθε από την απόδοση των ελαστικών.

«Τα πίσω ελαστικά έχουν κάνει ένα τεράστιο βήμα μπροστά, αλλά φρενάρουμε τόσο δυνατά γιατί και το πίσω μέρος βοηθάει πολύ στο φρενάρισμα.

«Αλλά το μπροστινό μέρος έχει περισσότερα προβλήματα γιατί μπαίνουμε πολύ πιο γρήγορα σε όλες τις στροφές.

«Έτσι, η απόδοση που βελτίωσε η Michelin αυτή τη σεζόν είναι απίστευτη.

«Όλη τη σεζόν, σε όλες τις πίστες βελτιώσαμε πολύ τον ρυθμό. Αλλά όταν βρίσκεσαι σε αυτό το όριο είναι εύκολο να έχεις μια συντριβή. Άρα, είναι πολύ σημαντικό για το πρωτάθλημα, αλλά πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι».

Ο Μάρτιν διέψευσε αυτή τη θεωρία όταν μίλησε στα μέσα ενημέρωσης και αντ’ αυτού πιστεύει ότι η συντριβή του είχε κάποια σχέση με την άσφαλτο στη στροφή 16.

Η νίκη του Francesco Bagnaia στο σπριντ έρχεται μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στο Mandalika, στην οποία αγωνίστηκε να ταιριάξει με τον ρυθμό των Martin και Enea Bastianini.

Ωστόσο, αισθάνεται ότι μπόρεσε να κάνει ένα βήμα μπροστά στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας του το Σάββατο και λέει ότι θα μπορούσε να είχε προκριθεί καλύτερα από τον τέταρτο αν δεν υπήρχαν οι κίτρινες σημαίες στο τέλος του Q2.

«Ξέρουμε ότι δεν ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο μέχρι τον αγώνα, αλλά βελτιώναμε κάθε συνεδρία», είπε.

«Αλλά σήμερα το πρωί κάναμε ένα βήμα, στα προκριματικά κατάλαβα κάτι που δεν οριστικοποίησα λόγω των κίτρινων σημαιών.

«Αλλά ήξερα ότι η απόδοσή μου θα μπορούσε να ήταν αρκετά καλή για να παλέψω για τη νίκη.

«Και όταν είδα τον Χόρχε να μπαίνει σε εκείνη τη γωνία, είπα «αν κλείσει αυτή τη γραμμή, θα χρειαστώ τέσσερα δευτερόλεπτα», γιατί έμπαινε πολύ, πολύ, πολύ πιο γρήγορα και με μεγάλη κλίση.

«Αλλά σήμερα οι συνθήκες ήταν πολύ ζεστές, 63 βαθμούς στην άσφαλτο, οπότε νομίζω ότι για μένα είναι η χειρότερη κάθε πίστα που δοκιμάσαμε – οι πιο περίεργες, δύσκολες συνθήκες που δοκιμάσαμε ποτέ κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου αυτή τη σεζόν.

«Λοιπόν, δεν ήταν εύκολο να παίξω εκεί και όταν είδα τη συντριβή άρχισα να είμαι πιο γρήγορος στους άλλους τρεις τομείς, αλλά εκεί ήμουν πολύ αργός.

«Λοιπόν, έλεγχα λίγο, λέγοντας ότι πρέπει να πιέσω στα πρώτα τρία για να ελέγξω στο τελευταίο. Και λειτούργησε. Για αύριο δεν θα λειτουργήσει, αλλά είμαι χαρούμενος για σήμερα».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version