Τόσο ο Jorge Martin όσο και ο Francesco Bagnaia έχουν καταγράψει το ρεκόρ στις προφανείς εντάσεις μεταξύ του ζευγαριού εν μέσω της μάχης για τον τίτλο του MotoGP το 2024 στην Ινδονησία.
Ο αναβάτης της Pramac Μάρτιν σημείωσε την τρίτη νίκη του σε γκραν πρι της σεζόν 2024 την Κυριακή στην Ινδονησία καθώς οδηγούσε σε κάθε γύρο από την pole.
Με τον Francesco Bagnaia να τερματίζει τρίτος, το προβάδισμα του Martin στο πρωτάθλημα έχει επεκταθεί στους 21 πόντους, αφού μειώθηκε στους 12 μετά το σπριντ όταν έπεσε από το προβάδισμα.
Μετά το σπριντ, ο Bagnaia είπε στα μέσα ενημέρωσης ότι ένιωθε ότι ο Martin πήγαινε πολύ γρήγορα στη στροφή 16 όπου συνετρίβη, το οποίο στη συνέχεια εξελίχθηκε σε «πόλεμο λέξεων» μεταξύ του ζευγαριού όταν ο Martin ρωτήθηκε για αυτά τα σχόλια.
Η απάντηση του Μάρτιν ότι «είναι πολύ εύκολο να μιλάς όταν όλα πάνε καλά» θεωρήθηκε κάτι σαν σκάψιμο στο Bagnaia.
Στη συνέχεια, στο parc ferme την Κυριακή μετά το γκραν πρι, ο Jorge Martin φαινόταν αρχικά σαν να αγνοούσε τον Bagnaia όταν ο τελευταίος ήρθε να τον συγχαρεί, πριν το ζευγάρι στη συνέχεια αγκαλιάστηκε.
Όταν ρωτήθηκε για αυτή τη στιγμή, ο Bagnaia είπε στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα: «Νομίζω ότι ήταν κοντά στο να πέσει από τη ζέστη όταν μιλούσαμε στο parc ferme.
«Δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ μας. Σήμερα το πρωί στην παρέλαση του αναβάτη αυτό που του είπα ήταν ακριβώς αυτό που είπα πραγματικά, ποια ήταν η αλήθεια.
«Είδα στα social media κάποιες πικάντικες λέξεις, αλλά δεν υπήρχε τίποτα πικάντικο. Απλώς σκεφτόμουν ότι ήταν πιο γρήγορος από εμένα σε εκείνη τη γωνία».
Ο Μάρτιν επιβεβαίωσε ότι δεν αντέδρασε αμέσως στον Bagnaia μετά το γκραν πρι επειδή ήταν σωματικά κουρασμένος και αισθάνεται ότι η σχέση τους είναι καλή.
«Ήμουν λίγο κουρασμένος», πρόσθεσε.
«Μερικές φορές λέει κάτι και μετά αυτό που μου έρχεται είναι διαφορετικό. Αλλά, σίγουρα, είναι απλά αστεία και το σημαντικό πράγμα που πιστεύω είναι ότι η σχέση είναι καλή».
Το προβάδισμα του Martin στο πρωτάθλημα φαινόταν σε ένα στάδιο μετά τον αγώνα σαν να μπορούσε να μειωθεί σε 17 καθώς ο δεύτερος Pedro Acosta ερευνούνταν για πιθανή παραβίαση της πίεσης των ελαστικών.
Ωστόσο, οι αγωνοδίκες αργότερα καθάρισαν τον Acosta, λέγοντας ότι η πτώση της πίεσης που ανέλαβε στους αισθητήρες του οφείλεται σε διαρροή από τη στεφάνη του τροχού.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power