ENGINE POWER

Ο Guenther Steiner, επιλέγει τον Verstappen, τον θρύλο της Ferrari Lauda, ως ονειρικό δίδυμο Formula 1

Ποιο κατάλληλος να επιλέξει το ονειρικό δίδυμο της Formula 1 δεν θα ήταν άλλος από τον Guenther Steiner... Lauda, Versτappen πρωταγωνιστούν!!!

oniriko-didimo-formula-1-niki-lauda-max-verstappen-Guenther-Steiner-Drive-to-Survive-Verstappen-Ferrari-Lauda-F1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

To πρώην αφεντικό της Haas, Guenther Steiner,Drive to Survive επιλέγει τον Verstappen, τον θρύλο της Ferrari Lauda, ως ονειρικό δίδυμο Formula 1

Ονειρικό δίδυμο Formula 1: Οι οπαδοί της Formula 1 έμειναν έκπληκτοι όταν η Haas Racing ανακοίνωσε απροσδόκητα την αποχώρηση του μακροχρόνιου αρχηγού της ομάδας τους, Guenther Steiner.

Ο έμπειρος Ιταλοαμερικανός μηχανικός μηχανοκίνητου αθλητισμού είχε τα ηνία ως επικεφαλής ομάδας για την αμερικανική ομάδα της Formula 1 μεταξύ 2016 και 2024, μετά από μια θητεία ως διευθύνων σύμβουλος στην πλέον ανενεργή ομάδα F1 Jaguar Racing.

Ο 58χρονος είχε γίνει αγαπητός στους θαυμαστές του στη μάντρα χάρη στις ζωηρές συνεντεύξεις του και την ιδιαίτερη επιλογή γλώσσας.

Ωστόσο, παρά τη δημοτικότητά του, ο Στάινερ βρέθηκε εκτός του ρόλου του. Στον απόηχο της αποχώρησής του, συμμετείχε σε μια συνέντευξη με τον δημοσιογράφο Ντέιβιντ Κροφτ, εμβαθύνοντας σε διάφορα θέματα, από τους λόγους της απόλυσής του από τη Haas μέχρι το ενδεχόμενο του μέλλοντός του στον κόσμο της Formula 1.

ατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο πρώην διευθυντής της ομάδας αφιέρωσε επίσης λίγο χρόνο για να μοιραστεί τις σκέψεις του σχετικά με ορισμένες από τις φαντασιώσεις του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του ονειρευόμενου ζεύγους των οδηγών της Formula 1.

Ο Στάινερ για το ονειρικό δίδυμο της Formula 1 επιλέγει Max Verstappen και Niki Lauda

Ονειρικό δίδυμο Formula 1:  Όταν ρωτήθηκε για το ιδανικό ζευγάρι οδηγών του, ο Steiner, με το φαινομενικά χαρακτηριστικό του στυλ, όπως αναφέρει η RBR Daily , παρατήρησε χιουμοριστικά:

«Θα διαλέξω τον Μαξ [Βερστάπεν] και τον Νίκι Λάουντα».

Δίνοντας έμφαση στην επιλογή του Λάουντα, εξήγησε:

«Στην εποχή του, ήταν ο άνθρωπος που μπορούσε, ξέρετε, ακόμα κι αν δεν ήταν ο πιο γρήγορος, μπορούσε να τους φέρει αποτελέσματα και έχει πλάκα, παρεμπιπτόντως».

Η επιλογή του 58χρονου φάνηκε να έτυχε θετικής υποδοχής σε όλη την κοινότητα της Formula 1, με πολλούς να επαινούν την υποθετική συνεργασία ενός «καυτοκέφαλου» Verstappen και του φαινομενικά συγκροτημένου και εξαιρετικά αποδοτικού Lauda.

Ωστόσο, η επιλογή του Στάινερ προορίζεται να παραμείνει φαντασία, καθώς ο Λάουντα πέθανε τραγικά το 2019, δύο χρόνια πριν ο Φερστάπεν εξασφαλίσει το πρώτο από τα τρία του Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Ο Lauda τελείωσε την καριέρα του με συνολικά 3 παγκόσμιους τίτλους (2 με την αγαπημένη του Ferrari και έναν με τη McLaren) αφήνοντας το άθλημα φτωχότερο στα 70 του χρόνια, όντας στο τέλος μη εκτελεστικός προέδρος του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes. Ο ίδιος φέρει μεγάλο έργο στη βελτίωση των μέτρων ασφαλείας κατά τη διάρκεια των αγώνων, ενώ έχει τονίσει επανειλλημένα πως ενώ θα μπορούσε να διορθώσει περισσότερο την αισθητική του προσώπου του, δεν το έκανε ποτέ έτσι ώστε να αποτελεί ζωντανό παράδειγμα των κινδύνων που διατρέχουν οι οδηγοί.

Formula 1: Την ιδια στιγμή ο Max Verstappen δηλώνει το στιλ οδήγησης του πριν από την κυκλοφορία του RB20

Ονειρικό δίδυμο Formula 1: Καθώς οι προσδοκίες για την επερχόμενη σεζόν της Formula 1 του 2024 χτίζονται, πολλές ομάδες εργάζονται επιμελώς για να βελτιώσουν την απόδοσή τους σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Μεταξύ των 10 ομάδων που πρόκειται να διαγωνιστούν, υπάρχει αυξημένη περιέργεια γύρω από την Oracle Red Bull Racing και τη φύση του αυτοκινήτου που θα παρουσιάσουν για τη σεζόν του 2024.

Την προηγούμενη σεζόν του 2023, ο Αυστριακός κατασκευαστής έκανε πάταγο με το αυτοκίνητό του RB19, επιδεικνύοντας ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο κυριαρχίας στην 73χρονη ιστορία του αθλήματος. Κερδίζοντας 21 από τους 22 αγώνες, έχασαν μόνο μια νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Ο Max Verstappen, ο άσος οδηγός τους, πέτυχε νίκες σε εντυπωσιακούς 19 από τους 21 αγώνες, εγείροντας συζητήσεις για το μοναδικό του στυλ οδήγησης και εικασίες σχετικά με το αν το μονοθέσιο ήταν προσαρμοσμένο αποκλειστικά σε αυτόν σε βάρος του συμπαίκτη του, Sergio Perez.

Exit mobile version