Αυτό είναι ένα γεγονός που έχει γίνει σπάνιο στη Formula 1 τα τελευταία χρόνια. Η λήψη μαύρης σημαίας στη μέση ενός αγώνα δεν έχει συμβεί από το Γκραν Πρι του Καναδά το 2007, όταν ο Φελίπε Μάσα και ο Τζιανκάρλο Φισικέλα αποκλείστηκαν επειδή δεν σεβάστηκαν το κόκκινο φως στην έξοδο του pit lane. Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, ο Nico Hülkenberg εντάχθηκε στη λίστα των οδηγών που έλαβαν μαύρη σημαία στους αγώνες.
Την Κυριακή, κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Βραζιλίας, ο Γερμανός αποκλείστηκε μετά από 30 γύρους, όταν ο αγώνας διεκόπη με την κόκκινη σημαία. Ο λόγος; Ο οδηγός της Haas έλαβε εξωτερική βοήθεια από τους κριτές της πίστας στην πρώτη στροφή, αφού κόλλησε σε ένα πλέγμα αποστράγγισης νερού μετά από ένα γύρισμα.
«Δυστυχώς, χρειαζόμουν βοήθεια από τους στρατάρχες γιατί έμεινα κολλημένος, κάτι που είναι πραγματικά ατυχές μετά από μια περιστροφή χαμηλής ταχύτητας», εξηγεί ο Nico Hülkenberg . Ήταν ένα λάθος από μέρους μου, αλλά ήμουν άτυχος που κόλλησα έτσι. Κανονικά γυρνάς, αλλά μπορείς να συνεχίσεις μετά, οπότε είναι ένα μικρό λάθος με τεράστιες συνέπειες. Ήταν ένα πολύ δύσκολο και πολύ απογοητευτικό Σαββατοκύριακο »
Ο Χάας χάνει μια θέση στο πρωτάθλημα
Το πρόωρο τέλος ενός πραγματικά πολύ περίπλοκου Σαββατοκύριακου για τη Haas, η οποία είδε τη μεγάλη της ορμή να κόβεται στο Interlagos. Αποκλεισμένοι στο Q1, οι οδηγοί της αμερικανικής ομάδας γνώρισαν μια δοκιμασία την Κυριακή κατά τη διάρκεια του Grand Prix: πριν τον αποκλεισμό του, ο Nico Hülkenberg δεν μπόρεσε να επιστρέψει, ενώ ο Ollie Bearman διακρίθηκε με πολλαπλά λάθη, με μια σύγκρουση και αρκετές εκδρομές στο διάδρομο.
Με αυτόν τον μηδενικό βαθμό, η Haas βάζει τέλος σε ένα καλό σερί πέντε τερματισμών στους βαθμούς… και μάλιστα έχασε μια θέση στη βαθμολογία των Κατασκευαστών απέναντι σε έναν απροσδόκητο αντίπαλο: την Alpine . Από εδώ και στο εξής, ο Haas συμμετέχει σε έναν αγώνα τριών κατευθύνσεων εναντίον της A Arrow και της Racing Bulls για αυτήν την 6η θέση στο πρωτάθλημα, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων Grand Prix της σεζόν.