ENGINE POWER

Ο κινητήρας στον καπνό, ένας στύλος γλιστράει… Ο Isack Hadjar δεν χάνει την ελπίδα του για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου

Ένας πολύ σοβαρός διεκδικητής για την pole position στην Αυστρία, ο Isack Hadjar σταμάτησε στην πορεία του από ένα μηχανικό πρόβλημα, ένα ακόμη…
Ο κινητήρας στον καπνό, ένας στύλος γλιστράει… Ο Isack Hadjar δεν χάνει την ελπίδα του για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου

Για άλλη μια φορά… Για άλλη μια φορά ο Isack Hadjar (Campos) προδόθηκε από τους μηχανικούς του. Υπήρχαν τα πολλά προβλήματα της εκστρατείας του για πρωτάρη το 2023, αυτά της Σαουδικής Αραβίας τον περασμένο Μάρτιο και το ίδιο πρόβλημα που τον ακολούθησε από την Παρασκευή έως την Κυριακή, και τώρα η Αυστρία.

Στο Σπίλμπεργκ, παρενέβη στις χειρότερες στιγμές. Ο προστατευόμενος της Red Bull ξεκίνησε τέλεια τη μέρα του με τον καλύτερο χρόνο στις ελεύθερες προπονήσεις πριν ολοκληρώσει την πρώτη του σειρά προκριματικών δύο δέκατα μπροστά από τους υπόλοιπους. Αλλά στα μέσα της συνεδρίας ο κινητήρας του αποφάσισε διαφορετικά και ξαφνικά εγκατέλειψε.

Αβοήθητος, παρακολούθησε το τέλος της συνεδρίας στο pit lane προσευχόμενος να μην τον έστελναν πολύ μακριά οι βελτιώσεις. Ευτυχώς – για μια φορά – ο Isack Hadjar παρέμεινε στο Top 10 με τερματισμό στην 7η θέση , συνώνυμο με τη 2η σειρά κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint αυτό το Σάββατο (1:30 μ.μ.), ενώ ο αντίπαλος και ηγέτης του πρωταθλήματος Paul Aron (Hitech GP) δεν τα κατάφερε. καλύτερο από το 5ο .

Μια μεταμφιεσμένη ευλογία για τον κάτοικο του Ile-de-France που δεν είναι, ωστόσο, απογοητευμένος. Δεδομένου του ρυθμού του, είναι ασφαλές στοίχημα ότι θα μπορέσει να διεκδικήσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα την Κυριακή κατά τη διάρκεια του Main Race (10:00 π.μ.).

«  Κυριαρχήσαμε την ημέρα », μετάνιωσε στο μικρόφωνο του Canal +. Είτε στην πράξη είτε κατά την πρώτη διαδρομή των προκριματικών, τα πατήσαμε. Ειλικρινά, αυτή ήταν η μόνη φορά που ένιωσα ότι ήταν εύκολο. Το αυτοκίνητο ήταν σε άλλο επίπεδο. Είναι κρίμα και μια χαμένη ευκαιρία να πάρεις pole position. Ο γύρος ήταν αρκετά καλός για να επιβιώσει στο Top 10. Η έβδομη θέση στην F2 είναι μια καλή θέση για να μπορέσετε να κερδίσετε καλούς βαθμούς και στους δύο αγώνες . »

 

Έχοντας γίνει καπνός, ο κινητήρας του «  πέθανε  », διαβεβαίωσε. Ένας νέος τον περιμένει για τους δύο αγώνες του Σαββατοκύριακου. Επιπλέον φρεσκάδα για να σβήσει ίσως αυτό το λόξυγγα στις κατατακτήριες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο κινητήρας στον καπνό, ένας στύλος γλιστράει… Ο Isack Hadjar δεν χάνει την ελπίδα του για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!