ENGINE POWER

Ο κινητήρας στον καπνό, ένας στύλος γλιστράει… Ο Isack Hadjar δεν χάνει την ελπίδα του για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου

Ένας πολύ σοβαρός διεκδικητής για την pole position στην Αυστρία, ο Isack Hadjar σταμάτησε στην πορεία του από ένα μηχανικό πρόβλημα, ένα ακόμη…

o-kinitiras-ston-kapno-enas-stilos-glistrai-o-hadjar-den-chani-tin-elpida-tou-gia-to-ipolipo-tou-savvatokiriakou
o-kinitiras-ston-kapno-enas-stilos-glistrai-o-hadjar-den-chani-tin-elpida-tou-gia-to-ipolipo-tou-savvatokiriakou
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Για άλλη μια φορά… Για άλλη μια φορά ο Isack Hadjar (Campos) προδόθηκε από τους μηχανικούς του. Υπήρχαν τα πολλά προβλήματα της εκστρατείας του για πρωτάρη το 2023, αυτά της Σαουδικής Αραβίας τον περασμένο Μάρτιο και το ίδιο πρόβλημα που τον ακολούθησε από την Παρασκευή έως την Κυριακή, και τώρα η Αυστρία.

Στο Σπίλμπεργκ, παρενέβη στις χειρότερες στιγμές. Ο προστατευόμενος της Red Bull ξεκίνησε τέλεια τη μέρα του με τον καλύτερο χρόνο στις ελεύθερες προπονήσεις πριν ολοκληρώσει την πρώτη του σειρά προκριματικών δύο δέκατα μπροστά από τους υπόλοιπους. Αλλά στα μέσα της συνεδρίας ο κινητήρας του αποφάσισε διαφορετικά και ξαφνικά εγκατέλειψε.

Αβοήθητος, παρακολούθησε το τέλος της συνεδρίας στο pit lane προσευχόμενος να μην τον έστελναν πολύ μακριά οι βελτιώσεις. Ευτυχώς – για μια φορά – ο Isack Hadjar παρέμεινε στο Top 10 με τερματισμό στην 7η θέση , συνώνυμο με τη 2η σειρά κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint αυτό το Σάββατο (1:30 μ.μ.), ενώ ο αντίπαλος και ηγέτης του πρωταθλήματος Paul Aron (Hitech GP) δεν τα κατάφερε. καλύτερο από το 5ο .

Μια μεταμφιεσμένη ευλογία για τον κάτοικο του Ile-de-France που δεν είναι, ωστόσο, απογοητευμένος. Δεδομένου του ρυθμού του, είναι ασφαλές στοίχημα ότι θα μπορέσει να διεκδικήσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα την Κυριακή κατά τη διάρκεια του Main Race (10:00 π.μ.).

«  Κυριαρχήσαμε την ημέρα », μετάνιωσε στο μικρόφωνο του Canal +. Είτε στην πράξη είτε κατά την πρώτη διαδρομή των προκριματικών, τα πατήσαμε. Ειλικρινά, αυτή ήταν η μόνη φορά που ένιωσα ότι ήταν εύκολο. Το αυτοκίνητο ήταν σε άλλο επίπεδο. Είναι κρίμα και μια χαμένη ευκαιρία να πάρεις pole position. Ο γύρος ήταν αρκετά καλός για να επιβιώσει στο Top 10. Η έβδομη θέση στην F2 είναι μια καλή θέση για να μπορέσετε να κερδίσετε καλούς βαθμούς και στους δύο αγώνες . »

 

Έχοντας γίνει καπνός, ο κινητήρας του «  πέθανε  », διαβεβαίωσε. Ένας νέος τον περιμένει για τους δύο αγώνες του Σαββατοκύριακου. Επιπλέον φρεσκάδα για να σβήσει ίσως αυτό το λόξυγγα στις κατατακτήριες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version