Ο Max Verstappen έχει τιμωρηθεί με ποινή 10 θέσεων στο Grand Prix της F1 Βελγίου αυτού του Σαββατοκύριακου, αναφέρει το Sky Sports.
Η ποινή είναι για υπέρβαση του επιτρεπόμενου επιτρεπόμενου κινητήρα.
Ο Βερστάπεν περπατούσε σε τεντωμένο σκοινί από το Γκραν Πρι του Καναδά, όταν έχασε μια μονάδα ισχύος.
Η Red Bull αναγκάστηκε να του δώσει ένα τέταρτο PU – το μέγιστο για κάθε οδηγό σε μια σεζόν.
Η ομάδα επέλεξε τώρα ο Max Verstappen να αντιμετωπίσει την ποινή του στο Spa αυτό το Σαββατοκύριακο, μια πίστα που προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα.
Φτάνει μια εβδομάδα μετά τον θυμό του Verstappen με τον μηχανικό του αγώνα, εν μέσω ενός δύσκολου γύρου στην Ουγγαρία.
Οι Oscar Piastri και Lando Norris της McLaren τερμάτισαν 1-2 στην Ουγγαρία και τώρα, με τον Verstappen να αντιμετωπίζει πέναλτι, θα έχει μια ακόμη νίκη.
Ο Κρεγκ Σλέιτερ του Sky Sports δήλωσε σχετικά με την ποινή του Max Verstappen στο grid: «Δεν έχουμε ακούσει τίποτα επίσημα από την ομάδα, αλλά έχω μιλήσει με άτομα που έχουν ένα παράθυρο για αυτήν την κατάσταση.
“Είναι μια ιδιαίτερα σκληρή δοκιμασία αυτή τη στιγμή. Ακουγόταν ταλαιπωρημένος και απογοητευμένος στο ραδιόφωνο της ομάδας στον τελευταίο αγώνα στην Ουγγαρία. Και αυτό γιατί άλλα μονοθέσια είναι το ματς της Red Bull αυτή τη στιγμή.
«Πριν από μερικά χρόνια ο Μαξ μπήκε στον αγωνιστικό χώρο έξω από το top 10.
«Πέρυσι πήρε ένα πέναλτι πέντε θέσεων και έφτασε να κερδίσει από την έκτη θέση, αλλά είναι σίγουρα μια πολύ πιο δύσκολη προοπτική για αυτόν φέτος να μπει και να κερδίσει.
«Μπορεί να χάσει περισσότερο από αυτό το μαξιλάρι που έχει από τον Norris στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών;
«Η Red Bull θα επιστρέψει σε προηγούμενες προδιαγραφές αυτοκινήτου, αεροδυναμικά τουλάχιστον.
«Το στήσιμο στο γκραν πρι της Ουγγαρίας ήταν ειδικά για να αντιμετωπίσει τις ανατροπές αυτής της πίστας.
«Είναι ένα αποτελεσματικό αυτοκίνητο, η Red Bull, με υψηλή ταχύτητα σε πίστες ευθείας γραμμής όπως το Spa, οπότε ίσως πιστεύουν ότι υπάρχουν ακόμα αρκετές επιδόσεις για να περάσουν από το γήπεδο».
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power