F1: Ο Max Verstappen μπορεί να μπει στον πειρασμό να φύγει από τη Red Bull και να ενταχθεί στη Mercedes για το 2025, εάν πιστεύει ότι μπορεί να χάσει μια θέση με την ομάδα στην F1 2026, έχει προταθεί.
Αυτή είναι η άποψη του δημοσιογράφου του Sky Sports, Ted Kravitz, ο οποίος πιστεύει ότι ο φόβος της ήττας από τον έφηβο προστατευόμενο της Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, θα ήταν ο «μόνος λόγος» για τον οποίο ο Verstappen θα μπορούσε να επιλέξει να εγκαταλείψει τη Red Bull πριν από το 2026.
Ο Verstappen έχει συμβόλαιο για να παραμείνει στη Red Bull μέχρι το τέλος της σεζόν του 2028 και έχει επιμείνει ότι δεν έχει πρόθεση να φύγει παρά την έντονη δημόσια φλερτ από το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, ο οποίος χρειάζεται αντικαταστάτη για τον Lewis Hamilton που συνδέεται με τη Ferrari την επόμενη σεζόν.
Πιστεύεται ότι η συμφωνία του Verstappen έχει πολλές ρήτρες αποχώρησης που θα μπορούσαν να επιτρέψουν μια πρόωρη αποχώρηση από τη Red Bull, αν το επιθυμούσε, και υπήρξαν αναφορές ότι ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανησυχεί για το νέο έργο κινητήρα της Red Bull για το 2026.
Η Mercedes φέρεται να είναι μπροστά από τους ανταγωνιστές της στην ανάπτυξη των νέων κανόνων για τη μονάδα ισχύος της F1, οδηγώντας σε περαιτέρω προτάσεις ότι ο Verstappen μπορεί να θέλει να αλλάξει ομάδα.
Αλλά με τη Mercedes να κατανοείται ότι κλίνει προς την προώθηση του αστέρα της F2 Antonelli για το 2025, και με τον George Russell δεσμευμένο τουλάχιστον μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, μπορεί να μην υπάρχει χώρος στον Γερμανό κατασκευαστή.
«Ο Μαξ μπορεί να φύγει εάν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις. Μία από αυτές τις προϋποθέσεις είναι αν το νιώθει απλά. Η άλλη προϋπόθεση είναι τι συμβαίνει με τον Χέλμουτ Μάρκο; Αν πάει, τότε ο Max μπορεί να φύγει», είπε ο Kravitz στο τελευταίο podcast του Sky Sports F1.
«Είναι το ίδιο συμβόλαιο που είχε ο Sebastian Vettel στη Red Bull που του επέτρεψε να πάει στη Ferrari, είναι λίγο-πολύ το ίδιο με τις ρήτρες αποχώρησης όπως και να έχει ο Max Verstappen.
«Κατά μία έννοια, το μόνο άτομο για το οποίο πρέπει να ανησυχεί ο Max, στην ελευθερία του να μετακομίσει στη Mercedes, αν πιστεύει, όπως πιστεύουμε ότι κάποιοι από το στρατόπεδο του Verstappen πιστεύουν, ότι η Mercedes θα είναι το καλύτερο μέρος για τους νέους κανόνες το 2026. το μόνο πράγμα για το οποίο πρέπει να ανησυχεί ο Μαξ, εάν πρέπει να φτάσει νωρίς στον πάτο του, είναι ένας 17χρονος Ιταλός, ο Kimi Antonelli, ο οποίος ο Toto Wolff δεν έχει αποφασίσει αν θα πάρει τη θέση του.
«Επομένως, αν ο Μαξ βλέπει την πιθανότητα να μην μπει σε αυτή τη θέση και να δυσκολέψει τον εαυτό του το 2026 επειδή ο Αντονέλι και ο [Τζορτζ] Ράσελ είναι ήδη στην ομάδα, τότε αυτός είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο ο Μαξ μπορεί, στο τέλος του τρέχοντος έτους ή προς το τέλος του τρέχοντος έτους, ή ακόμα και στις αρχές του επόμενου, ας πούμε, εντάξει, ο Helmut [Marko] είναι εκτός λειτουργίας, αν αυτός είναι ο μηχανισμός που επιλέγει να φύγει, θα ήθελα να πάω στη Mercedes, αυτό θα κάνω κάνω.
«Αλλά αν εξακολουθεί να πιστεύει ότι μπορεί να αγωνιστεί στη Red Bull Racing το 2025 και Α) οι ανησυχίες του για το 2026 είναι αβάσιμες, τότε μπορεί να συνεχίσει μέχρι το τέλος του συμβολαίου του. Ή Β) αν πιστεύει ότι υπάρχει μια συσκευή ή μηχανισμός με τον οποίο μπορεί να μετακινήσει έναν από τους οδηγούς της Mercedes, αν εξακολουθεί να επιλέξει να πάει εκεί το 2026, τότε υποθέτω ότι θα μπορούσε να μείνει για το 2025. Αλλά αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να σκέφτομαι για.”
Ωστόσο, ο Kravitz είναι τελικά πεπεισμένος ότι ο Verstappen θα παραμείνει στη Red Bull για τουλάχιστον μία ακόμη σεζόν.
«Πολλές εικασίες και υποθετικές είναι εκεί, αλλά νομίζω ότι μπορούμε λίγο πολύ να πούμε ότι θα είναι ο Verstappen και ο Perez στη Red Bull την επόμενη χρονιά, είμαι 99% σίγουρος», κατέληξε.
Ο συνάδελφος καλεσμένος και ειδικός του Sky Sports, Bernie Collins, είπε: «Αυτό που θα πουν είναι ότι έχει υπογραφεί συμβατικά για το 2025, οπότε θα πουν ότι η θέση είναι μπλοκαρισμένη.
«Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν επιφυλάξεις στο συμβόλαιό του και μπορεί να φύγει εάν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις. Νομίζω ότι για το 2025, αυτή είναι ίσως η θέση που προτιμά, αν κοιτάξετε την απόδοση των αυτοκινήτων. Αλλά υπάρχουν ερωτηματικά για το 2026 με τους νέους κανονισμούς.
«Δεν μπορώ να τον δω να πηγαίνει πουθενά αλλού, αλλά ούτε και τον Lewis να πηγαίνει πουθενά αλλού».
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power