Ο Munster ελπίζει να έχει κάνει αρκετά για να πείσει την M-Sport να συνεχίσει το 2025
Όχι τόσο τολμηρός όσο ο συμπαίκτης του Adrien Fourmaux, ο Grégoire Munster είχε μια δύσκολη σεζόν εκμάθησης στο Rally1, αλλά ο Βέλγος πιστεύει ότι έχει δείξει ότι είναι ικανός να συμβαδίζει με τους καλύτερους στα ράλι που γνωρίζει καλά.Πώς να κρίνουμε τη σεζόν WRC 2024 του Grégoire Munster ; Από λογιστικής πλευράς τα αποτελέσματα δεν είναι εξαιρετικά με μόλις 27 βαθμούς (έναντι 29 του Andreas Mikkelsen που αγωνίστηκε μόνο σε… τρία ράλι) και μια 6η θέση ως καλύτερη κατάταξη. Παράλληλα, ο συμπαίκτης του στο M-Sport , Adrien Fourmaux , συγκέντρωσε 140 βαθμούς και τέσσερα δικά του βάθρα.
Ωστόσο, αυτό θα ήταν να παραβλεφθεί το βασικό: ο Βέλγος, ο οποίος οδηγεί με δίπλωμα Λουξεμβούργου, αγωνίζεται στην πρώτη του πλήρη σεζόν στην πρώτη κατηγορία. Κατά συνέπεια, ορισμένες συγκεντρώσεις ήταν ακόμα άγνωστες σε αυτόν και ο Grégoire Munster υπέφερε σε έδαφος που ακόμα ανακάλυπτε. Αν η σύγκριση είναι αρκετά επώδυνη σε σύγκριση με τον συμπαίκτη του σε όλη τη σεζόν, ο Βέλγος αμύνθηκε αρκετά καλά στα αγωνίσματα που είχε ήδη αγωνιστεί, ειδικά στο Rally2.
Το Munster υπογραμμίζει την πρόοδο που σημειώθηκε το 2024
Στη Χιλή, ένα ράλι στο οποίο αγωνίστηκε με το Ford Puma Rally1 το 2023, ο Grégoire Munster δεν ήταν γελοίος και ολοκλήρωσε τη διοργάνωση της Νότιας Αμερικής στην 7η θέση. Αν ο ρυθμός είναι ακόμα πίσω από τους άλλους ανταγωνιστές στην κορυφαία κατηγορία, ο Βέλγος πιστεύει ότι έχει δείξει καλά πράγματα στο Ford. «Νομίζω ότι δείξαμε σε όλους ότι μπορούμε να παλέψουμε στην κορυφή ή πολύ κοντά σε αυτήν, αφού γνωρίζουμε τα στάδια και τα έχουμε κάνει στο παρελθόν με ένα Rally1. »
Το ερώτημα παραμένει αν ο Grégoire Munster έχει πείσει επαρκώς τους ηγέτες της M-Sport ώστε να διατηρήσει τη θέση του στη βρετανική ομάδα το 2025… «Δείξαμε την πρόοδό μας σε σύγκριση με πέρυσι όταν οδηγήσαμε αυτό το αυτοκίνητο για πρώτη φορά στη Χιλή. , λέει. Ήταν θετικό για μένα. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε στην Puma την επόμενη σεζόν, αλλά ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν πολλά μέρη. Αντιμετωπίζουμε παγκόσμιους πρωταθλητές σε αυτά τα μονοθέσια, οπότε δεν είναι εύκολο, αλλά νομίζω ότι δείχνουμε συνέπεια. Τώρα κατευθυνόμαστε προς την Κεντρική Ευρώπη, όπου οι συνθήκες θα είναι δύσκολες, αλλά είναι η αγαπημένη μου επιφάνεια. Ανυπομονώ λοιπόν. »
Πράγματι, η θέση του Grégoire Munster δεν είναι ακόμη εξασφαλισμένη το 2025: εάν ο Βέλγος υποστηρίζεται οικονομικά από τον Jourdan Serderidis, θα μπορούσε να δει τη θέση του να απειλείται από τον Martisn Sesks, εντυπωσιακό κατά τις εμφανίσεις του στο Rally1 αυτή τη σεζόν. Η ασάφεια γύρω από το μέλλον του Adrien Fourmaux στην M-Sport θα μπορούσε, ωστόσο, να του σώσει την ημέρα. Συνέχεια.