ENGINE POWER
Ο Neuville ξεκινά ιδανικά την προσπάθειά του για τον τίτλο και οδηγεί το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Ο Thierry Neuville είναι ο ηγέτης του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης το απόγευμα της Παρασκευής μετά από οκτώ ετάπ και πλησιάζει στον παγκόσμιο τίτλο. Ωστόσο, προσέξτε τους Sébastien Ogier και Ott Tänak, που βρίσκονται ακόμα σε επαφή με τον Βέλγο στη γενική κατάταξη.- Ας μην τον κοροϊδέψουμε, αλλά ο Thierry Neuville κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για να κερδίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο! Αυτό το βράδυ της Παρασκευής, μετά από οκτώ ετάπ, ο Βέλγος οδηγεί το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης . Γρήγορος και δυνατός, ο οδηγός της Hyundai δεν έκανε λάθη όλη την ημέρα παρά τις δύσκολες συνθήκες (ομίχλη, ολισθηρή πίστα με φύλλα στο δρόμο). Ο ηγέτης του πρωταθλήματος, ωστόσο, έχει ένα εύθραυστο προβάδισμα, αφού ο Sébastien Ogier (+ 6″4) και ο Ott Tänak (+ 7″8) βρίσκονται σε ενέδρα, αναζητώντας το παραμικρό λάθος από τον αντίπαλό τους…
- Ο Sébastien Ogier είναι ο μόνος οδηγός που έχει σημειώσει περισσότερους από έναν χρόνους γρατσουνίσματος αυτήν την Παρασκευή, αλλά ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα στην αρχή του απογεύματος. Ο Γάλλος δεν μπορούσε πραγματικά να εξηγήσει τον λόγο της έλλειψης ρυθμού του, παρόλο που ένιωθε άνετα στο Toyota Yaris. Ωστόσο, η καθυστέρηση του απέχει πολύ από το να είναι ασύλληπτη, ενώ αναδεικνύεται ματς τριπλής νίκης.
- Τρίτος συνολικά, ο Ott Tänak διεκδικεί τη νίκη, αυτός που πρέπει να κερδίσει τον Thierry Neuville αυτό το Σαββατοκύριακο εάν μπορεί να διατηρήσει την ευκαιρία για τον τίτλο και να αναβάλει την έκβαση του πρωταθλήματος στο Ράλι Ιαπωνίας. Ο Έλφιν Έβανς ήταν ο τέταρτος παίκτης σε αυτόν τον αγώνα, αλλά ο Ουαλός έχασε τα πόδια του στην τελευταία ειδική της ημέρας και βρέθηκε χωρισμένος από την πρώτη τριάδα, 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον ηγέτη.
- Η M-Sport και οι δύο οδηγοί της βίωσαν μια δύσκολη μέρα στην Τσεχία: οι Adrien Fourmaux και Grégoire Munster στερήθηκαν το υβριδικό τους σύστημα στο Ford Puma για μεγάλο χρονικό διάστημα αυτή την Παρασκευή και έχουν ήδη μείνει πίσω σε σύγκριση με τα Hyundais και τα Toyota. Ο Γάλλος υποβιβάζεται στο 1’33 πίσω από τον Thierry Neuville, ενώ ο Βέλγος είναι 2’27 πίσω από τον συμπατριώτη του συνολικά.
- Στο WRC2, ο Nikolay Gryazin διατήρησε το προβάδισμα στην κατηγορία με το Citroën C3 του με προβάδισμα 3,1″ έναντι του Oliver Solberg, ο οποίος, θυμηθείτε, δεν μπορεί πλέον να κερδίσει πόντους στο πρωτάθλημα, επειδή έχει ήδη συμμετάσχει στα μέγιστα επτά ράλι του. Ο Yohan Rossel, δυσκολευόμενος σήμερα το πρωί της Παρασκευής, την επομένη της έξοδό του από την πίστα και το τρύπημα του, βρήκε λίγο ρυθμό αλλά παρόλα αυτά έχασε πολύ χρόνο. Ο Γάλλος, ο οποίος πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει αυτό το Σαββατοκύριακο αν θέλει να διατηρήσει όλες τις πιθανότητες του τίτλου, είναι ήδη 1’36 πίσω από τον συμπαίκτη του στη DG Sport Compétition συνολικά…