ENGINE POWER

Ο οδηγός για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Supercross FIM

ΤΟ Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross  FIM ξεκινά σε λιγότερο από ένα μήνα με το Βρετανικό Grand Prix στο Villa Park. Αλλά, τι είναι στην πραγματικότητα το World Supercross, ή ακόμα και το supercross ως κλάδος;
Ο οδηγός για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Supercross FIM

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ SUPERCROSS FIM

WORLD SUPERCROSS CHAMPIONSHIP : ΤΟ Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross  FIM ξεκινά σε λιγότερο από ένα μήνα με το Βρετανικό Grand Prix στο Villa Park. Αλλά, τι είναι στην πραγματικότητα το World Supercross, ή ακόμα και το supercross ως κλάδος;

WSX_Cardiff_Patrick-Cartwright-supercross-world-championsip-fim

Το Supercross FIM ξεκίνησε το 1974 στις ΗΠΑ, όταν η ομοσπονδία εκεί, η AMA, συνειδητοποίησε ότι η δυνατότητα της δημοτικότητας των αγώνων χωμάτινων μοτοσυκλετών περιοριζόταν από την απόσταση των πίστων στο ημερολόγιο AMA Pro Motocross. Αντί, λοιπόν, να ζητήσει από τους θαυμαστές να πάνε σε μια πίστα μοτοκρός μίλια από οπουδήποτε, η AMA αποφάσισε ότι θα υπήρχε δυνατότητα να αυξηθεί η ανάπτυξη του αθλήματος διοργανώνοντας αγώνες σε στάδια της πόλης.  Από τον πρώτο αγώνα supercross στο LA Coliseum πριν από σχεδόν 50 χρόνια, η πειθαρχία έχει αλλάξει πολύ και είναι πλέον αρκετά τυποποιημένη όσον αφορά τα σχέδια της πίστας. Παρόλο που οι διατάξεις πίστας supercross χρησιμοποιούνται γενικά για έναν αγώνα και στη συνέχεια αλλάζουν για τον αγώνα της επόμενης χρονιάς στον ίδιο χώρο, μέχρι το 2023 θα αποτελούνται γενικά από τα ίδια χαρακτηριστικά.

WSX-MELB-22-10-22-MH2-supercross-world-championsip-fim

Τα άλματα τριών και πέντε ποδιών, μαζί με επιτραπέζιες επιφάνειες (αλλιώς αναφερόμενες ως «on-off») συνθέτουν γενικά τις λωρίδες ρυθμού, οι οποίες είναι ευθείες ενότητες γεμάτες με άλματα. Σε γενικές γραμμές, οι ρυθμοί είναι τόποι που χάνεται ο χρόνος, αλλά δεν φτιάχνεται. Τελικά, οι περισσότερες λωρίδες ρυθμού έχουν μια γρήγορη γραμμή, επομένως η πίεση είναι στους αναβάτες σε αυτά τα τμήματα να τους χτυπήσουν καθαρά για να μην χάνουν χρόνο. Όμως, όσο μεγαλύτερη είναι η λωρίδα, τόσο περισσότερες επιλογές ρυθμού γίνονται ανοιχτές, γενικά.

Οι γωνίες σε κάθε άκρο μιας λωρίδας ρυθμού μπορούν επίσης να επηρεάσουν το ποιος είναι ο ταχύτερος ρυθμός στη λωρίδα. Για παράδειγμα, εάν η γωνία πριν από τη λωρίδα ρυθμού είναι μια επίπεδη γωνία 90 μοιρών, το πρώτο άλμα στη λωρίδα είναι πιο πιθανό να είναι “μονό” ή “ρολό” παρά εάν η γωνία πριν από τον ρυθμό είναι μια γωνία με κλίση 180 μοιρών. Αυτοί οι δύο τύποι στροφών, 90 μοιρών και 180 μοιρών, είναι αυτοί που συναντώνται πιο συχνά σε μια πίστα supercross. Σε γενικές γραμμές, οι στροφές 90 μοιρών προσφέρουν λιγότερες πιθανότητες προσπέρασης από τις στροφές 180 μοιρών, επειδή τα 90s τείνουν να διοχετεύουν τους αναβάτες σε μία γραμμή, ενώ οι στροφές των 180 μοιρών προσφέρουν περισσότερες επιλογές γραμμής.

Οι ρυθμοί δεν είναι τα μόνα πράγματα που συνδέουν τις γωνίες. Υπάρχουν επίσης κρούσματα, τρίπλες supercross, μικρότερα τμήματα άλματος, πλάτες δράκου και άλμα τερματισμού.

Τα τμήματα του Οουπ συσσωρεύονται μεταξύ 10 περίπου άλματα και 20 περίπου άλματα σε μια λωρίδα, έτσι ώστε να λειτουργούν σχεδόν περισσότερο σαν μεγάλα χτυπήματα. Τυπικά, όταν η πίστα είναι φρέσκια και ομαλή, οι αναβάτες θα περάσουν από πάνω (γνωστό και ως blitzing) στην κορυφή του ουρλιαχτού. Όταν η πίστα αρχίζει να χαλάει αργότερα μέσα στην ημέρα, το άλμα πολλών κρουσμάτων τη φορά μπορεί συχνά να γίνει η πιο γρήγορη επιλογή. Τα ουρλιαχτά θεωρούνται γενικά ως το πιο τεχνικό χαρακτηριστικό σε μια πίστα supercross, λόγω της απαίτησής τους για την τεχνική και την αυτοπεποίθηση των αναβατών, καθώς και για το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Αυτή η απαίτηση προέρχεται τόσο από τα ίδια τα ουρλιαχτά, όσο και από τον τρόπο με τον οποίο η επιφάνεια της πίστας καταρρέει κατά τη διάρκεια της ημέρας του αγώνα.

Οι πλάτες του Dragon είναι ουσιαστικά ένα σύντομο τμήμα κρούσης χτισμένο με κλίση, στην κορυφή του οποίου οι αναβάτες πηδούν από την κορυφή είτε σε επίπεδο έδαφος είτε στο κάτω μέρος ενός μονό που χτίζεται μετά την πλάτη του δράκου. Ένα Supercross Triple είναι, γενικά, το μεγαλύτερο άλμα στην πίστα, περίπου στα 70 πόδια. Είναι αρκετά αυτονόητο, με τρία άλματα τοποθετημένα μαζί, που προορίζονται για τους αναβάτες να πηδήξουν από την απογείωση του πρώτου στην προσγείωση του τρίτου.

WSX_Infographic_LATEST_JUN23-supercross-world-championsip

Τέλος, το άλμα τερματισμού τελειώνει τον γύρο και συνήθως έχει τη γραμμή αναμεταδότη στο κάτω μέρος της ράμπας απογείωσης. Αυτή είναι επίσης μια περιοχή όπου το World Supercross, το οποίο χρησιμοποιεί μεταλλική ράμπα απογείωσης, διαφέρει από τη σειρά AMA, η οποία χρησιμοποιεί ένα τυπικό άλμα χώματος. Εναπόκειται στους σχεδιαστές πίστας να αποφασίσουν ποια χαρακτηριστικά θα χρησιμοποιηθούν και πού θα τοποθετηθούν στην πίστα. Ο συνδυασμός μιας πίστας που προκαλεί τους αναβάτες, αλλά που προσφέρει και καλές ευκαιρίες προσπεράσματος είναι ο στόχος κάθε κατασκευής.

Αυτά είναι λοιπόν τα βασικά μιας πίστας supercross, αλλά τι γίνεται με το ίδιο το World Supercross;  Λοιπόν, υπάρχει ένα SUPERCROSS FIM από το 1987, όταν το Rodil Cup έλαβε το καθεστώς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross FIM . Ωστόσο, το 2023 θα είναι μόνο η δεύτερη σεζόν του World Supercross με τη σημερινή του μορφή. Μεταξύ 2008 και 2021, η σειρά AMA Supercross ήταν επίσης το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross FIM για την πειθαρχία του supercross (AMA Supercross ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross FIM ). Το FIM δεν ήταν ποτέ εντελώς δημοφιλές στη σειρά AMA και οι υποστηρικτές του, η Feld Entertainment, αποφάσισαν να χωρίσουν με τη FIM στο τέλος της σεζόν του 2021.

Η SX Global προώθησε την αυστραλιανή σειρά Supercross μέχρι εκείνο το σημείο και με κάποια επιτυχία, καθώς ορισμένοι από τους κορυφαίους αναβάτες από τις ΗΠΑ – όπως ο Justin Brayton και ο Jason Anderson – συχνά πήγαιναν στην Αυστραλία για να αγωνιστούν στην εθνική σειρά εκεί πριν από το έναρξη της σειράς AMA τον Ιανουάριο. Ωστόσο, όταν άνοιξε ο διαγωνισμός για την προώθηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross FIM , ήταν η SX Global που κέρδισε τη σύμβαση.  Η ιδέα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross, με την τελευταία του μορφή υπό την SX Global, είναι να κάνει το supercross παγκοσμίως, ενώ στο παρελθόν περιοριζόταν σε μεγάλο βαθμό στις ΗΠΑ.

WSX_Rd01_Birmingham_Overview-supercroos-pagkosmio-protathlima-fim-usa-ama-La-Coliseum

Μέρος της μεθοδολογίας πίσω από την εφαρμογή αυτής της παγκόσμιας επέκτασης των αγώνων supercross είναι να κάνει τη σειρά να ξεχωρίζει από την πιο καθιερωμένη αντίστοιχη στις ΗΠΑ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η SX Global έχει ενσωματώσει τον Ken Roczen, 22 φορές νικητή του 450SX Main Event στη σειρά AMA, στο World Supercross μέχρι το 2025. είναι καλό να έχεις ένα προϊόν τόσο συναρπαστικό όσο το supercross για να το φέρεις σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, αλλά χρειάζεσαι επίσης τους καλύτερους αθλητές σε αυτό το άθλημα για να φέρεις τον κόσμο και, στο Roczen, το World Supercross έχει ένα από τα κορυφαία πέντε δρομείς supercross στον πλανήτη αυτή τη στιγμή. Εκτός από τον προφανή παράγοντα διάκρισης ότι είναι μια σειρά που επισκέπτεται πολλές χώρες και ηπείρους, το World Supercross βρίσκει επίσης διάκριση από το AMA στη μορφή του. Ενώ η σειρά AMA έχει δύο αγώνες θερμότητας που οδηγούν σε έναν αγώνα Last Chance Qualifier (LCQ) και τέλος σε ένα Main Event το καθένα για τις κατηγορίες 250cc και 450cc σε όλους εκτός από τρεις από τους 17 γύρους της, το World Supercross ακολουθεί μια παρόμοια διαδρομή σε ένα τελείως διαφορετικό φινάλε .

Αντί για έναν μόνο «τελικό» αγώνα, το World Supercross έχει τρεις σύντομους αγώνες μετά τα γήπεδα, τα LCQ και το Superpole (στην οποία οι τρεις κορυφαίοι αναβάτες από τους δύο αγώνες θερμότητας της κατηγορίας WSX αγωνίζονται σε πέναλτι ενός γύρου για να αποφασίσουν τις επιλογές της πύλης. έως έξι για τους τελικούς) προκειμένου να καθοριστεί ο γενικός νικητής και στην κατηγορία SX2 (250cc) και WSX (450cc). Οι τελικοί για την κατηγορία SX2 είναι δύο, έξι γύροι, ακολουθούμενοι από έναν αγώνα 10 γύρων. ενώ οι τελικοί του WSX έχουν δύο αγώνες οκτώ γύρων ακολουθούμενοι από έναν αγώνα 12 γύρων.  Τα κενά μεταξύ των αγώνων και για τις δύο κατηγορίες έχουν αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι, από πέντε λεπτά σε οκτώ λεπτά. και οι βαθμοί απονέμονται εξίσου σε κάθε έναν από τους τρεις αγώνες, από 25 βαθμούς για τη νίκη έως έναν βαθμό για την 20η θέση, και οι πόντοι υπολογίζονται τόσο στο συνολικό αποτέλεσμα για το Grand Prix, όσο και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Η διαφορετική μορφή σε σύγκριση με το AMA Supercross επιτρέπει στο World Supercross όχι μόνο να προσφέρει κάτι διαφορετικό, αλλά και μια μορφή που παρέχει σύντομες, αιχμηρές εκρήξεις ψυχαγωγίας για παρατεταμένη περίοδο. Με τόσο μικρές αποστάσεις αγώνων, δεν υπάρχει ποτέ στιγμή για να σβήσουν οι μεμονωμένες ιστιοδρομίες, και με κάθε μέτρηση για τη συνολική βαθμολογία GP, η σημασία που δίνεται στην εκκίνηση ενισχύεται, κάτι που θα πρέπει, θεωρητικά, να οδηγήσει σε πιο μπερδεμένα αποτελέσματα .  Τέλος, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross διαφέρει από τη σειρά AMA από το μοντέλο franchise πάνω στο οποίο είναι κατασκευασμένο. Αντί να συμμετέχει ουσιαστικά οποιοσδήποτε σε οποιονδήποτε αγώνα για να διαγωνιστεί και να προσπαθήσει να προκριθεί, το World Supercross ορίζει ότι οποιοσδήποτε αγωνίζεται να ανατεθεί σε μία από τις 10 ομάδες δικαιόχρησης, οι οποίες κάθε μία έχει δύο WSX και δύο αναβάτες SX2. Από αυτή την άποψη, το World Supercross είναι πολύ πιο συγκρίσιμο με τη Formula One ή το MotoGP παρά με το AMA Supercross, το AMA Pro Motocross ή το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP.

WSX_Rd01_Birmingham_Overview-supercroos-pagkosmio-protathlima-fim-usa-ama-La-Coliseum

Ενώ, από τη μία πλευρά, αυτό το μοντέλο είναι μάλλον αντίθετο με ένα βασικό ιδανικό του μοτοκρός, το οποίο είναι ότι ο καθένας μπορεί να εμφανιστεί και να προσπαθήσει να πληροί τις προϋποθέσεις. Από την άλλη πλευρά, βάζει τα θεμέλια για τη σειρά για να χτίσει την ταυτότητα που θέλει να έχει, δηλαδή ότι οι αναβάτες που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross είναι οι καλύτεροι αναβάτες supercross στον κόσμο. Τα εισιτήρια για τους δύο πρώτους γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross, στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία αντίστοιχα, είναι διαθέσιμα για αγορά τώρα στον ιστότοπο World Supercross.

SX2: Αγώνας 6 γύρων > Διάλειμμα 8 λεπτών > Αγώνας 6 γύρου > Διάλειμμα 8 λεπτών > Κούρσα 10 γύρου.

WSX: Αγώνας 8 γύρων > Διάλειμμα 8 λεπτών > Κούρσα 8 γύρων > Διάλειμμα 8 λεπτών > Κούρσα 12 γύρους.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power