ENGINE POWER

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης με την Στρουμφίτα του

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης με την Στρουμφίτα του είναι ένας οδηγός αγώνων που ντριφτάρει, ξεχωρίζει και ανεβάζει την περιοχή της Δράμας στο μέγιστο

strumfita-cookies-panagiotis-chatzilazaridis-drift-motor-festival-drama-anavaseis
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Παναγιωτης Χατζηλαζάριδης ένας οδηγός  παθιασμένος στον κόσμο της μηχανοκίνησης. Μια προσωπικότητα γεμάτο ενέργεια, ζωντάνια, που προσφέρει, στηρίζει και δίνει ελπίδα για το μέλλον και την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης με την Στρουμφίτα του μας έχει πάρει τα μυαλά!!! Ποια ήταν η ιδέα της δημιουργίας της Στρουμφίτας;

Κάπου στο 2011 σε έναν αγώνα drift που είχε γίνει στην Ξανθή στα μονά βαθμολογημένα είχα ένα ατύχημα και τούμπαρα με το αυτοκίνητο χωρίς να πάθω φυσικά εγώ κάτι παρά μόνο υλικές ζημίες και όπως καταλαβαίνεις με την επιστροφή μου στην Δράμα ξεκίνησε η επισκευή του αυτοκίνητου και ήρθε στην μορφή που την ξέρατε μέχρι και πέρυσι. Μόλις τελειώσαμε όλες τις δουλείες στο αυτοκίνητο ψάχναμε να δούμε τι ηρώα θα βάλουμε γιατί θέλαμε το αμάξι να αποκτήσει ένα όνομα και χαρακτήρα μια δική του προσωπικότητα. Ψάχναμε κάτι λίγο πρόστυχο, χιουμοριστικό κάτι διαφορετικό από όλους παγκοσμίως και μετά από ώρες ψαξίματος και από πολλές προτάσεις καταλήξαμε στην Στρουμφίτα χωρίς να ξέρουμε μετά από 12 χρόνια την επιτυχία αυτής της επιλογής μας. Τελικά καταφέραμε να δημιουργήσουμε αυτό που θέλαμε ένα αμάξι με όνομα και χαρακτήρα. Η ονομασία της Στρουμφίτας στο αυτοκίνητο είναι το πολυπόθητο κρυφό όνειρο κάθε ανδρός… Την λατρεύεις απεριόριστα και εκείνη σε περιμένει και ζει μόνο για εσένα,  σου κάνει όλα τα κέφια, δεν αντιμιλάει ποτέ  όσα νεύρα και να έχεις και τέλος όσες στεναχώριες να έχεις  στις γιατρεύει με μιας. Η τέλεια “γυναίκα”, η Στρουμφίτα μου!!! (γέλιο)

Σε τι φάση βρίσκεται η μεταμόρφωση της στρουμφίτας τώρα και πες μας από την αρχή έως τώρα την εξέλιξη της ;

Μετά από ένα ακόμα ατύχημα που είχα το 2021 στην ανάβαση της Πορταριάς και μετά από υπερβάλλοντα ζήλο για να μην το πω κάπως αλλιώς είχα μια έξοδο με πολλά χιλιόμετρα με αποτέλεσμα η Στρουμφιτα μας να πάθει ζημία εμπρός αριστερά. Ξεκίνησε η επισκευή της αμέσως μετά την επιστροφή μας και λόγο της κατάστασης που επικρατούσε τις αρχές του 2022 με τα σωματεία  και την μη διοργάνωση αγώνων βρήκαμε την ευκαιρία και εμείς και καταλήξαμε να κάνουμε την Στρουμφίτα πλήρη ανακατασκευή (μποτοξ- σιλικόνη και αλλά τέτοια γυναικεία)μέσα έξω από roll cage εξωτερικά φτερά μπρος πίσω και άλλες πολλές λεπτομέρειες όπου τώρα είμαστε στην τελική ευθεία για να είμαστε έτοιμοι για όλα από Απρίλιο και μετά (τα χρόνια περνάν γρήγορα Μιχάλη μου και όπως βλέπεις κάθε 10 χρόνια έχω ένα ατύχημα να ξέρω το 2031 να μην τρέξω (γέλιο) Μοτερικα έχει περάσει διάφορα στάδια το πρώτο ο μοτέρ 3500κυβ 211 ps, το δευτερό  μοτέρ 2500 24v 200 ps, το τρίτο  μοτέρ 2500 24v compressor 280ps, το τέταρτο μοτέρ 4000cc 290ps, το πέμπτο μοτέρ αυτό που φοράει τώρα Μ5 5000cc 420ps και συνεχίζουμε.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης  οδηγικά πως βλέπει την εξέλιξη του; Πόσα χρόνια ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Μια ανασκόπηση των στιγμών και της πορείας σου από παλιά έως και σήμερα;

Η εξέλιξη είναι μόνο ανοδική από την μέρα που ξεκίνησα μέχρι και σήμερα όπου πιστεύω σταθεροποιήθηκα. Πλέον είμαι σε ένα επίπεδο αρκετά ανταγωνιστικό και θεωρώ τον εαυτό μου έναν οδηγό μεσαίου επίπεδου και λίγο πιο πάνω για το επίπεδο του drift πλέον στην Ελλάδα. Ασχολούμε από το 1997 με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεκίνησα με μηχανές enduro και από το 2000 με τα αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα δηλαδή 23 χρόνια εκδίδω ετήσιο δελτίο αθλητή. Στιγμές παρά πολλές καλές και όμορφες , κακές δεν μπορώ να πω ότι έχω γιατί είναι ένα σπορ με ταχύτητα και δράση όποτε και οι κακές στιγμές που τις θεωρούν κάποιοι εγώ τις λέω απλά μαθήματα και κτίζεις εμπειρίες από αυτές και να μετά από χρόνια τις διηγείσαι με καμάρι όποτε μόνο κακές δεν τις λες .

 

Ποιες θεωρείς τις κορυφαίες στιγμές σου στον χώρο ως οδηγός;

Κορυφαίες στιγμές είναι όταν μπήκα πρώτη φορά στους 16 σε πανελλήνιο , όταν μπήκα στους 8 σε παγκόσμιο , όταν μετά από πολύ προσπάθεια κατάφερα να βγάλω την πιστά των Σερρών πέρασμα με ένα αδύναμο αυτοκίνητο και άλλες πολλές τέτοιες στιγμές. Ξέρεις κάτι επειδή η γενιά μου είναι από αυτούς που ότι νέο υπήρχε και ξεκινούσε στην Ελλάδα περνούσε από εμάς και το δοκιμάζαμε ήταν όλα πιο δύσκολα, ενώ τώρα τα πάντα σχεδόν θεωρούνται φυσιολογικά για να γίνουν λόγο γνώσεων. Τότε για εμάς  ήταν ένας γρίφος που έπρεπε να τον λύσουμε για να προχωρήσουμε.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης ποια μονομαχία θυμάται και του έχει μείνει αξέχαστη;

Η μάχες που θυμάμαι είναι σίγουρα μια το 2009 στις Σέρρες με το τέρας αμάξι (και οδηγό) τον ΝΙΚΟ ΖΙΛΙΜΠΙΝΑΚΗ από την Κρήτη και μια άλλη πόλη δυνατή αλλά και τρομακτική θα έλεγα είναι στο βουνό ανάβαση drift με τον τρελό Πάμπο από την ΚΥΠΡΟ.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης πως βλέπει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα;

Κοίταξε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός εξελίσσετε μεγαλώνουν οι απαιτήσεις… Όλοι οι οδηγοί δίνουν πολύ χρόνο και χρήμα και καλό θα ήταν όλες οι λέσχες που έχουν αθλητές που τους εκπροσωπούν να τους στηρίζουν με όποιον τρόπο μπορούν η κάθε μια. Γιατί ένας οδηγός από μονός του και ο καλύτερος να είναι δεν θα πάει μακριά, ενώ κάποιος που δεν είναι μονός και έχει στήριξη θα πάει μακριά και ας μην είναι ο καλύτερος.

Τελικά Drift αναβάσεις η λάτρης της αδρεναλίνης και των αγώνων;

Λάτρης της ζωής Μιχάλη και ότι με κάνει να νοιώθω όμορφα και μου δίνει δύναμη και κουράγιο θα το κάνω. Αυτή την στιγμή ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έμενα μου δίνει δύναμη και γιαυτό μετά από 22 χρόνια συνεχίζω είτε είναι drift είτε ανάβαση είτε δεξιοτεχνία είτε show είτε track day η ακόμα να πάω να βοηθήσω κάποιον φίλο, αθλητή, να βοηθήσω και να σταθώ σε οποιαδήποτε φάση του χώρου.

Εκτός από ένα χαμογελαστό παιδί και οδηγός ποιος είναι πραγματικά ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης έξω στην ζωή του;

Ο Παναγιώτης είναι “γυμνός κωλος για όλους” όπως λέει και η παροιμία ένας άνθρωπος που θέλει όλοι να είναι καλά και να βοηθάει όπως μπορεί όπου μπορεί όσο μπορεί χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Χόμπι ; Όλη η ζωή μου είναι ένα χόμπι παντού και πάντα σε όλα μέσα μηχανές αυτοκίνητα, βουνά, ποτάμια, θάλασσες, εκδρομές και μια μεγάλη καψούρα μετά την Στρουμφιτα για έμενα είναι ο προσκοπισμός ένα μεγάλο σκολείο ζωής για μικρούς και μεγάλους που μπορεί να το καταλάβει μόνο όποιος το έχει ζήσει κανένας άλλος.

Η ποιο έντονη στιγμή συναισθηματικά που την έχεις ως μια ανάμνηση που σου δίνει χαρά;

Δεν είναι κάποια συγκεκριμένη στιγμή είναι απλά η δύναμη που παίρνεις από δικούς σου ανθρώπους και η στήριξη που έχεις σε αυτό που κάνεις. Η αγάπη του κόσμου που προσπαθεί να σε πλησιάσει, να σε γνωρίσει να σε συγχαρεί μετά από έναν αγώνα ή show,  πραγματικά αυτές οι στιγμές με κάνουν να νιώθω άβολα και να ντρέπομαι λίγο αλλά από την αλλά μου δίνουν τόσο χαρά.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης τι στόχους έχει για το 2023;

Στόχοι για το 2023 είναι αυτοί που ήταν και τα προηγούμενα χρόνια να πάω να τρέξω σε συγκεκριμένα μέρη και εκδηλώσεις εκεί που περνάω εγώ καλά και εκεί που δείχνουν ότι σε εκτιμάνε σαν άνθρωπο και αθλητή. Πάνω απ όλα πρέπει να περνάς καλά εκεί που ξεκινάς να πας να ξοδέψεις χρήματα και χρόνο και φύγεις γεμάτος μετά από ένα σαββατοκύριακο δράσεις γιατί έτσι κι αλλιώς και πρωταθλητής να βγεις, Δευτέρα πάλι στην
δουλεία θα πάμε όλοι μας όποτε ποιος ο λόγος να τρελαινόμαστε και να χαλιόμαστε; ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!!

Σε τι επίπεδο είναι το άθλημα σου στην Βόρεια Ελλάδα; Υστερεί σε κάτι η Βόρεια Ελλάδα από την Αθήνα;

Πρώτα απ όλα θα με συγχωρέσεις και θα πω πως δεν είναι η Βόρεια Ελλάδα και η υπόλοιπη Ελλάδα είναι η Αθήνα. Είναι η Βόρειος Ελλάδα, η νότιος Ελλάδα και τα νησιά μας. (με αγάπη) Το επίπεδο στην βόρεια Ελλάδα είναι αρκετά ανεβασμένο χωρίς να έχει να ζηλέψει τίποτα από την υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό γιατί πολλοί οδηγοί από βόρειο Ελλάδα ανεβήκαν στο βάθρο σε πανελλήνιες και ευρωπαϊκές εκδήλωσης με πρώτες θέσεις . Αυτή την στιγμή όπως όλα δείχνουν στην Θεσσαλονίκη στις Σέρρες και στις γύρω περιοχές ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ανθεί και λύνει, μπαλλώνει προβλήματα του παρελθόντος σε σχέση με την Αθήνα που όπως βλέπω αυξάνονται τα προβλήματα και οι δυσκολίες.

Πες μας ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δημιουργεί φίλιες ;

Κοιτά δημιουργεί δήθεν φίλιες με κάποιους που τελικά δεν τις λες φίλιες, αλλά δημιουργεί και κάποιες πολύ δυνατές και αληθινές φιλίες ανεξάρτητου χιλιομετρικής απόστασης και το ποσό συχνά βρίσκεσαι με αυτούς τους ανθρώπους και το ξέρεις και εσύ πολύ καλά.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης τι πιστεύει θα μπορούσε να αλλάξει ώστε να ανέβει ο χώρος πιο ψηλά;

Παραπάνω βοήθεια στους αθλητές από ομοσπονδία ,σωμάτια και λέσχες για να μπορέσει να ξεκινήσει και κάποιος νέος γιατί οι νέοι χάνονται και έχουμε μείνει μόνο οι γερόλυκοι με κάποιες εξαιρέσεις .ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΙΧΑΛΗΔΕΣ.

Ποια είναι τα δυνατά σου στοιχειά ως οδηγός και ποια τα αδύναμα σου;

Τα δυνατά στοιχειά μου είναι η σταθερότητα μου στα περάσματα μου και η ηρεμία που νοιώθω μέσα στο μπακετ μου και η αδυναμία μου είναι το αγχός μου κατά την διάρκεια του αγώνα το όποιο όσα χρόνια και να περάσουν δεν μπορώ να το αποβάλω αλλά το καλό είναι ότι όλα ξεχνιούνται όμως μόλις αφήσεις το συμπλέκτη και λες πάμε στο τέρμα.

Ο Παναγιώτης Χατζηλαζαρίδης ποιον είχε πρότυπο ως οδηγό;

Πρότυπο δεν έχω αλλά θαύμαζα και μεγαλώσαμε και εμπνευστήκαμε με τα βιντεάκια του πρόσφατα χαμένου KEN BLOCK όποτε μπορείς να πεις ότι τον έχω σαν πρότυπο στην τρελά που είχε και την χαρά που έδινε σε όλους.

Το μήνυμα σου για το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων;

Δεν ξέρω τι να πω… Ξέρουμε όλοι τις αίτιες που γίνονται αλκοόλ ζώνη κράνος παραπάνω σιγουριά στον εαυτό μας απ΄οσο πρέπει, πράγματα που τα έχουμε κάνει όλοι μικροί μεγάλοι και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας απλά κάποιοι είχαν παραπάνω λαδάκι στο καντηλάκι τους και κάποιοι όχι. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΙΔΙΑ.

Με πολύ αγάπη το φιλαράκι σας από την Δράμα ……….COOKIES

Παναγιώτη σε περιμένουμε στο Motor Festival τον Σεπτέμβριο με τιμές ρόδα και πολύ πολύ αγάπη ξέρεις εσύ!!! Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο 21th Motor Festival…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version