Ο Sébastien Ogier το θηρίο συνεχίζει στο WRC Safari Rally
Ο Sébastien Ogier σαν άγριο θηρίο επιβίωσε και κράτησε την διαφορά στο WRC Safari Rally Κένυα παρά το γεγονός ότι υπέστη ζημιά στα ελαστικά ένα βάναυσο πρωινό του Σαββάτου που έγινε ακόμη πιο δύσκολο από τη νυχτερινή βροχή.Ο OGIER ΜΕ ΑΙΧΜΗΡΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟ WRC SAFARI RALLY
Ο Sébastien Ogier διατήρησε τον έλεγχό του στο WRC Safari Rally Κένυα παρά το γεγονός ότι υπέστη ζημιά στα ελαστικά ένα βάναυσο πρωινό του Σαββάτου που έγινε ακόμη πιο δύσκολο από τη νυχτερινή βροχή. Οι βροχοπτώσεις τις πρώτες πρωινές ώρες αυτού του προτελευταίου σκέλους μείωσαν ορισμένα τμήματα των ειδικών διαδρομών κοντά στη λίμνη Elmenteita σε λασπόλουτρα, καλύπτοντας μερικά από τα κορυφαία φώτα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.Ο Ogier έφτασε στο χρόνο αναφοράς στην εναρκτήρια δοκιμή Soysambu, ξεπερνώντας τον δεύτερο συνεργάτη της Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanperä, κατά 7,6 δευτερόλεπτα, παρά το γεγονός ότι υπέστη ζημιά στο πίσω αριστερό ελαστικό στο GR Yaris του. Η ενοποίηση ήταν η προτεραιότητα για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Ogier στο Elmenteita και στο Sleeping Warrior, ωστόσο, όπου έδωσε λίγα δευτερόλεπτα στον Rovanperä. Ο Γάλλος έφτασε στην ανάπαυλα του σερβίς έχοντας ακόμα ένα πλεονέκτημα 22,1 δευτερολέπτων, μόλις επτά δέκατα του δευτερολέπτου χειρότερη από όταν ξεκίνησε τη μέρα.
«Μερικά τμήματα ήταν πολύ ολισθηρά και ήμουν πολύ προσεκτικός για να είμαι ειλικρινής», παραδέχτηκε. «Στο τελευταίο τμήμα [του Sleeping Warrior] με τις πέτρες είναι τόσο εύκολο να βλάψεις κάτι». Ο Rovanperä κέρδισε δύο από τις τρεις πρωινές δοκιμές ταχύτητας, αλλά ήταν ανένδοτος ότι δεν υπήρχε κίνδυνος. Οδήγησε το πρωτάθλημα προερχόμενος σε αυτόν τον έβδομο γύρο και βρίσκεται σε πορεία για να ενισχύσει το προβάδισμά του στους βαθμούς. “Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο, αλλά σίγουρα ο Seb πιέζει πολύ για αυτή τη νίκη”, είπε ο Φινλανδός. “Στην περίπτωσή μας πρέπει να σκεφτούμε και το πρωτάθλημα, επειδή τα παιδιά στη μάχη του πρωταθλήματος είναι πολύ πιο πίσω. εμείς και τα καλά σημεία έρχονται».
Το μεγαλύτερο δράμα του πρωινού επικεντρώθηκε στον Elfyn Evans, οδηγώντας επίσης Toyota. Τα προβλήματα με το νερό που ταλαιπώρησε την ιαπωνική μάρκα στον προηγούμενο γύρο στην Ιταλία επανεμφανίστηκαν με εκδίκηση, σταματώντας για λίγο το αυτοκίνητο του Ουαλού προς το τέλος του Soysambu. Έχοντας διαρροή περίπου ένα λεπτό, ο Έβανς έπεσε στην τέταρτη θέση γενικής μετά τον ιπτάμενο Φινλανδό Esapekka Lappi της Hyundai. Τα προβλήματά του επιδεινώθηκαν από ένα αργό πίσω τρύπημα στο τελικό στάδιο και μένει 49,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φινλανδό πηγαίνοντας στον επαναλαμβανόμενο απογευματινό βρόχο. Μόλις 5,5 δευτερόλεπτα καθυστερούσε ο συνάδελφος του Έβανς, Τακαμότο Κατσούτα, ο οποίος γεφύρωσε με επιτυχία το χάσμα μεταξύ του ίδιου και του i20 N του έκτη Dani Sordo.
Το δίδυμο των M-Sport Ford Ott Tänak και Pierre-Louis Loubet, που αναρρώνουν και οι δύο από τις απογοητευτικές Παρασκευές, κατείχαν την έβδομη και την όγδοη θέση αντίστοιχα. Ο Λουμπέτ έτρεξε διάπλατα στη λάσπη και έχασε τον χρόνο που έπρεπε να κάνει όπισθεν. Ο Thierry Neuville, ο οποίος αποσύρθηκε με ζημιά στην αναστολή την Παρασκευή, έκανε επίσης περιστροφή. Ο Grégoire Munster συνεχίζει να ηγείται του WRC2, αλλά ο νεαρός του Fiesta παραμένει υπό πίεση από τον Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος συμπληρώνει το top 10 οδηγώντας ένα Škoda Fabia Rally2 Evo.