ENGINE POWER

Ο Somkiat Chantra «κλαίει» αφού ανακάλυψε το μέλλον του MotoGP

Μια μετακόμιση του 2025 στην ομάδα LCR Honda θα κάνει τον Somkiat Chantra τον πρώτο Ταϊλανδό αναβάτη στην ιστορία του MotoGP.

o-somkiat-chantra-klei-afou-anakalipse-to-mellon-tou-motogp
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Ο Somkiat Chantra θα γίνει ο πρώτος αναβάτης από την Ταϊλάνδη που θα αγωνιστεί στην κατηγορία MotoGP το 2025, καθώς προχωρά από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 για να αγωνιστεί για την ομάδα LCR Honda.

Ο Chantra, δύο φορές νικητής σε αγώνες Moto2 στο Grand Prix της Ινδονησίας 2022 και στο Grand Prix της Ιαπωνίας το 2023, είπε ότι ανακάλυψε ότι θα ήταν αναβάτης MotoGP την εβδομάδα μετά το φετινό Grand Prix της Αυστρίας.

«Ήταν την περασμένη εβδομάδα όταν ξέρω ότι θα πάω στο MotoGP», είπε στη συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα του MotoGP ενόψει του Grand Prix της Aragon αυτού του Σαββατοκύριακου.

«Είμαι πολύ χαρούμενος όταν ξέρω ότι θα πάω στο MotoGP για την επόμενη χρονιά, ήμουν τόσο χαρούμενος. Έκλαιγα, τηλεφωνούσα στη μαμά μου».

Ο Chantra, μετά την ανακοίνωση της μετακίνησης του Ai Ogura στην ομάδα Trackhouse Aprilia για την επόμενη σεζόν που έγινε στην Αυστρία, είναι ο δεύτερος αναβάτης που ανακοίνωσε τη μετάβασή του στο MotoGP έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στο Asia Talent Cup, το οποίο κέρδισε το 2016.

«Φέτος ήταν πολύ ωραία», είπε όταν έδειξε, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, μια φωτογραφία του που τραβήχτηκε αφού είχε κερδίσει έναν αγώνα στον γύρο Asia Talent Cup που πραγματοποιήθηκε στο Buriram το 2016, ως κατηγορία υποστήριξης στο World Superbike Πρωτάθλημα. «Αυτή η [φωτογραφία] ήταν στο Buriram, επίσης κέρδισα στον εντός έδρας αγώνα μου και ήταν πολύ ωραία».

Η Ταϊλάνδη, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα φιλοξενήσει επίσης τον εναρκτήριο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025, ο οποίος, επιβεβαιώνεται τώρα, θα είναι ο πρώτος αγώνας κορυφαίας κατηγορίας του Somkiat Chantra, που σημαίνει ότι θα έχει τη σπάνια ευκαιρία να ξεκινήσει την καριέρα του στο MotoGP με το σπίτι του. Γκραν Πρι.

«Ζούσα στην πόλη Πατάγια, είναι η πόλη μου, είναι πολύ κοντά στην Μπανγκόκ, περίπου μια ώρα [μακριά]», είπε ο Chantra για τα παιδικά του χρόνια στην Ταϊλάνδη.

«Έχουν κάποιες πίστες, και επίσης εκείνη τη στιγμή έχουν το Honda Racing School — πληρώνεις περίπου 500 μπατ (περίπου 11 £) και μπορείς να συμμετάσχεις, απλά πρέπει να πάρεις μπότες, γάντια και κράνος και μπορείς να συμμετάσχεις στο φυλή. Πρώτα μαθαίνεις, σαν σχολείο, και μετά μπορείς να κάνεις τον αγώνα.

«Αφού το έκανα για ένα χρόνο, η Honda με πήρε να κάνω την επιλογή για το Asia Talent Cup το 2014 και όταν έκανα την επιλογή ήμουν χαρούμενος που ήμουν μέσα στους 22 αναβάτες.

«Εκείνη την εποχή ήταν σαν 600 αναβάτες που ήρθαν στην επιλογή εκεί, αλλά ήμουν μέσα στους 22 αναβάτες, ήμουν τόσο χαρούμενος εκείνη τη φορά. Μετά από αυτό ξεκινώ το Asia Talent Cup, το CEV, το Moto2 και τώρα είμαι εδώ».

Ολόκληρη η καριέρα του Somkiat Chantra στο «Road to MotoGP» και τώρα στο ίδιο το MotoGP ήταν υπό την καθοδήγηση του HRC, το οποίο προμηθεύει ποδήλατα τόσο στο Asia Talent Cup όσο και στην Junior Talent Team σε αυτό που τώρα είναι η σειρά JuniorGP, και η οποία χρηματοδοτεί Η οργάνωση Honda Team Asia στην οποία ο Chantra έχει περάσει ολόκληρη την καριέρα του στο Moto2.

Το προαναφερθέν Ogura ακολούθησε παρόμοια πορεία, αλλά άφησε τη Honda σταθερή για το επόμενο έτος λόγω των σημερινών τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Honda, ο Ιάπωνας κατασκευαστής χωρίς βάθρο από το Ιαπωνικό Grand Prix του 2023.

Η Chantra έχει ένα σχέδιο να προετοιμαστεί για την πρόκληση να ανέβει στο MotoGP σε αυτό που, αυτή τη στιγμή, είναι ένα από τα λιγότερο ανταγωνιστικά μηχανήματα της.

«Ο Aleix Espargaro θα είναι δοκιμαστικός αναβάτης για το HRC για την επόμενη χρονιά και ελπίζω ότι θα με βοηθήσει», είπε ο Chantra, με τον Espargaro να κάθεται δίπλα του στη συνέντευξη Τύπου. «Σίγουρα, το Moto2 και το MotoGP είναι διαφορετικές μοτοσυκλέτες, και επίσης πολλά ηλεκτρονικά.

«Νομίζω ότι στη Βαλένθια θα κάνουμε τεστ και θα προσπαθήσω να μάθω [αυτές τις διαφορές] και επίσης να δω το βίντεο».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version