Ο Toto Wolff αναγνωρίζει ένα θεμελιώδες πρόβλημα με τη Mercedes W15
Πρόβλημα Mercedes W15: Μια απογοητευτική παρατήρηση στη Mercedes για ένα πρόβλημα με τη συσχέτιση μεταξύ προσομοιωτή και πίσταςΠρόβλημα Mercedes W15: Σε δυσκολία από την αρχή της τεχνικής εποχής του 2022, η Mercedes προχωρούσε με πολλή φιλοδοξία και αυτοπεποίθηση για το 2024. Ωστόσο, φαίνεται ότι η έναρξη της σεζόν δεν είναι καθόλου καθησυχαστική.
Τα τελευταία τρία χρόνια, οι χειμώνες διαδέχονταν ο ένας τον άλλον και ήταν παρόμοιοι στη Mercedes . Ο Toto Wolff , αρχηγός του πακέτου, κινητοποιεί τις τεχνικές του ομάδες, υπόσχεται ότι τα εγγενή προβλήματα του προηγούμενου αυτοκινήτου θα επιλυθούν, δείχνει την αισιοδοξία του στα μέσα ενημέρωσης, πριν αναγνωρίσει μετά από δύο ή τρεις γύρους την αναποτελεσματικότητα του πακέτου και τα δομικά προβλήματα επίμονα . Δυστυχώς για τους οπαδούς της μάρκας σταρ και του Lewis Hamilton , το 2024 δεν φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.
Το 2022, οι τεχνικές ομάδες στο Brackley θεώρησαν λανθασμένα ότι το φαινόμενο της φώκαιας ήταν η κύρια αιτία των επαναλαμβανόμενων προβλημάτων τους με την αστάθεια του πίσω άξονα. Αλλά με την εξάλειψη του φαινομένου του ριμπάουντ, τα προβλήματα με το πίσω μέρος δεν επιλύθηκαν και το 2023 ήταν άλλη μια περίπλοκη σεζόν, παρά την τελευταία 2η θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Πρόβλημα Mercedes W15: Ο Lewis Hamilton παραπονιέται για έλλειψη ρυθμού στα rapid
Παρά τις αλλαγές που έγιναν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους στην επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, όπου ο επιστρέφων Τζέιμς Άλισον ανέλαβε τη θέση του τεχνικού διευθυντή από τον Μάικ Έλιοτ, η Mercedes δεν φαίνεται να έχει επιλύσει όλες τις θεμελιώδεις ανησυχίες της. Ωστόσο, ο βρετανικός εγκέφαλος μας διαβεβαίωσε στην αρχή της σεζόν για την εμπιστοσύνη του ότι είχε επιλύσει σημαντικά τα προβλήματα αστάθειας του πίσω άξονα, ένα θέμα για το οποίο δικαίως παραπονέθηκε ο Lewis Hamilton στη Τζέντα.
Στο Μπαχρέιν, η Mercedes κρύφτηκε πίσω από ένα πρόβλημα ψύξης κινητήρα που κοστίζει 4 έως 5/10 ανά γύρο για να εξηγήσει την 5η και την 7η τελική θέση των οδηγών της, αλλά στη Τζέντα, οι περιορισμοί του W15 αποδείχτηκαν πιο δομικοί, Lewis Hamilton για άλλη μια φορά παραπονιέται για το πίσω μέρος και αναφέρει μεγάλη έλλειψη ρυθμού στις γρήγορες καμπύλες.
“Αυτό το αυτοκίνητο έχει δυνατότητες, αλλά πρέπει ακόμα να του προσθέσουμε μια καλή δόση απόδοσης “, εξήγησε ο Lewis. Σήμερα το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό στις στροφές μεσαίας και χαμηλής ταχύτητας, αλλά χάναμε έδαφος στις γρήγορες στροφές. Οι επόμενοι αγώνες θα είναι δύσκολοι, αλλά θα κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για να βελτιωθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Ξέρω ότι όλοι στο εργοστάσιο θα ξεκινήσουν τη δουλειά τους και θα δουλέψουν όσο πιο σκληρά μπορούν».
Μια απογοητευτική παρατήρηση στη Mercedes
Πρόβλημα Mercedes W15: Καμία παραίτηση (ακόμα;) στην ομιλία, αλλά ήδη μια ωμή παρατήρηση που θέτει εγγενή όρια στο νέο μονοθέσιο του Brackley , αυτό που θα του επέτρεπε ωστόσο να επιστρέψει στη Red Bull . «Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνουμε », παραδέχτηκε το αφεντικό Toto Wolff. «Είμαστε γρήγοροι παντού αλλού, λίγο πολύ. Ξέρουμε ότι έχουμε μικρότερο πίσω φτερό, αντισταθμίζουμε ό,τι χάνουμε στις στροφές. Αλλά είναι (στις στροφές) με μεγάλη ταχύτητα που χάνουμε τον περισσότερο χρόνο».
Και ο Αυστριακός συνέχισε, μετανιωμένος για ένα πρόβλημα με τη συσχέτιση μεταξύ προσομοιωτή και πίστας. «Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να διορθωθούν. Οι προσομοιώσεις μας δείχνουν προς μια κατεύθυνση και μετά κάνουμε μια επιλογή, βάζουμε το δεξί πίσω φτερό, από αυτό το εύρος ρυθμίσεων. Νομίζω ότι κερδίζεις μερικά δέκατα ή όχι αν έχεις σωστές ή λάθος ρυθμίσεις, αλλά δεν υπάρχει τεράστιος διάδρομος απόδοσης. Είναι πιο θεμελιώδες πράγμα, πιστεύουμε ότι η ταχύτητα πρέπει να είναι εκεί. Μετράμε την αεροδυναμική κάθετη δύναμη αλλά δεν τη βρίσκουμε στον χρόνο του γύρου». Σε δύο εβδομάδες, η Μελβούρνη υπόσχεται ήδη να είναι καθοριστική!
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Antonelli δοκιμάζει τις δυνάμεις του στο τιμόνι της νέας Mercedes… CLA
Ο νέος οδηγός της ομάδας Mercedes-AMG F1, Andrea Kimi Antonelli, πήρε το τιμόνι της νέας ηλεκτρικής Mercedes CLA.
Ο Μικ Σουμάχερ φεύγει από την ομάδα της Mercedes, πλησιάζει ο Μπότας;
Ο Μικ Σουμάχερ δεν θα είναι πλέον ο εφεδρικός οδηγός της Mercedes το 2025. Η ευκαιρία για τον Βάλτερι Μπότας να διεκδικήσει ξανά τον ρόλο;
Αυτά είναι τα αυτοκίνητα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου
Εντυπωσιάζουν τα αυτοκίνητα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.